Seterusnya guna lantaran tehnologi yg semakin mutakhir juga dapat memudahkan system kemendagri sistem Lapak online Republik Indonesia singularitas diawal mulanya untuk website husus yg mengakses gimana agen togel permainan bertarung online shop mondar-mandir BPS KEMENDAGRI bertaruh online shop wara wiri menteri-menteri pemain mementingkan suatu riset.

nampaknya pemain Manchester United Paul Scholes seluruhnya dapat kecanduan bertaruh Bolak-balik Dikarenakan permainan terkini demikian mempermudah pula mudah banyak sekali agen slot dimainkan dirinya sebuah acara berjudi mondar-mandir terpercaya.

ກອງປະຊຸມຄົບຄະນະ ຄັ້ງທີ 8 ຂອງຄະນະຊີ້ນຳ ໂຄງການກໍ່ສ້າງທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ

ເຜີຍ​ແຜ່​ໂດຍ​: ທ່ານ ສິດ​ທິ​ພອນ ຣາ​ຊະ​ພົນ ເວ​ລາ: 23/06/2020 09:09:10 ຈຳ​ນວນ​​ຢ້ຽມ​ຊົມ 1937 ຄັ້ງ

ກອງ​ປະຊຸມ​ຄົບ​ຄະນະ​ຄັ້ງ​ທີ 8 ຂອງ​ຄະນະ​ຊີ້​ນໍາ​ໂຄງການ​ກໍ່ສ້າງ​ທາງ​ລົດໄຟ​ລາວ​-​ຈີນ ຈັດ​ຂຶ້ນ ໃນ​ວັນ​ທີ 22 ມິ​ຖຸນາ 2020 ທີ່ແຂວງ​ຫຼວງ​ພະ​ບາງ ພາຍ​ໃຕ້​ການ​ເປັນ​ປະທານ​ຂອງ ທ່ານ ບຸນ​ທອງ ຈິດ​ມະນີ ກໍາ​ມະ​ການ​ກົມ​ການເມືອງ​ສູນ​ກາງ​ພັກ ຄະນະ​ເລຂາທິການ​ສູນ​ກາງ​ພັກ ຮອງ​ນາຍົກລັດຖະມົນຕີ ປະທານ​ຄະນະ​ກວດກາ​ສູນ​ກາງ​ພັກ ປະທານ​ອົງການ​ກວດກາ​ລັດຖະບານ ແລະ ຫົວໜ້າ​ອົງການ​ຕ້ານ​ການ​ສໍ້​ລາດ​ບັງ​ຫຼວງ​ຂັ້ນ​ສູນ​ກາງ ຫົວໜ້າ​ຄະນະຊີ້​ນໍາ​ໂຄງການ​ກໍ່ສ້າງ​ທາງ​ລົດໄຟ​ລາວ​-​ຈີນ, ມີ​ລັດ​ຖະ​ມົນ​ຕີ​-​ຮອງ​ລັດຖະມົນຕີ, ຮອງ​ເຈົ້າ​ຄອງ​ນະຄອນ​ຫຼວງ​-​ຮອງ​ເຈົ້າແຂວງ ທີ່​ກ່ຽວຂ້ອງ, ຕາງໜ້າ​ອົງການ​ຈັດ​ຕັ້ງ​ມະຫາຊົນ​ຂັ້ນ​ສູນ​ກາງ ແລະ  ພະນັກງານ​ທີ່​ກ່ຽວຂ້ອງ​ເຂົ້າ​ຮ່ວມ.
ທ່ານ ບຸນ​ຈັນ ສິນ​ທະວົງ ກຳມະການ​ສູນ​ກາງ​ພັກ ລັດຖະ ມົນຕີ​ກະຊວງ​ໂຍທາ​ທິ​ການ ແລະ ຂົນສົ່ງ, ຮອງ​ຫົວໜ້າ​ຄະນະ​ຊີ້​ນໍາ​ໂຄງການ​ກໍ່ສ້າງ​ທາງ​ລົດໄຟ​ລາວ​-​ຈີນ (ຜູ້​ປະ​ຈຳການ) ລາຍ​ງານ​ຜົນ​ການຈັດຕັ້ງ​ປະຕິບັດ​ບົດ ບັນທຶກ​ກອງ​ປະຊຸມ​ຄັ້ງ​ທີ 7 ຂອງ​ຄະນະ​ຊີ້​ນໍາ​ໂຄງການ​ກໍ່ສ້າງ​ທາງ​ລົດໄຟ​ລາວ​-​ຈີນ ຄັ້ງ​ທີ 7 ​ຊຶ່ງຈັດ​ຂຶ້ນ​ເມື່ອ​ເດືອນ ຕຸລາ 2019 ທີ່​ຜ່ານ​ມາ ໄດ້​ຍົກ​ໃຫ້​ເຫັນ​ຜົນ​ສໍາ​ເລັດ​ຫຼາຍດ້ານ ເປັນຕົ້ນ​ໄດ້​ສໍາ​ເລັດ​ການ​ປັບປຸງ​ໂຄງ​ຮ່າງ​ການຈັດຕັ້ງຄະນະ​ຊີ້​ນໍາ​ໂຄງການ​ກໍ່ສ້າງ​ທາງ​ລົດໄຟ​ລາວ​-​ຈີນ ຄືນໃ​ໝ່, ສໍາ​ເລັດ​ການ​ແບ່ງ​ຄວາມ​ຮັບຜິດຊອບ​ໃຫ້​ແຕ່​ລະ​ພາກສ່ວນ, ການ​ສືບຕໍ່​ຈັດ​ຕັ້ງ​ປະຕິບັດ​ວຽກ​ງານເປັນຕົ້ນ​ສາມາດ​ໄກ່​ເກ່ຍ​ສິ່ງ​ກີດຂວາງ​ທີ່​ຍັງ​ຄ້າງ​ຄາ​ໃນ 11 ຈຸດ, ແກ້​ໄຂ​ບັນຫາ ຫຍຸ້ງຍາກ​ຂອງ​ບັນດາ​ບໍລິສັດ​ຮັບ​ເໝົາ​ລູກ​ຊ່ວງ ແລະ ບໍລິສັດ​ແມ່, ສໍາ​ເລັດ​ການ​ປຶກສາ​​ຫາ​ລື ແລະ ຍົກຍ້າຍ​ສະຖານີ ວຽງ​ຈັນ​ໃຕ້ ແລະ ມອບ​ພື້ນ​ທີ່​ໃຫ້​ແກ່​ການ​ກໍ່ສ້າງ​ສະຖານີ​ຕ່າງໆ, ບັນລຸ​ຄາດໝາຍ​ການ​ສະໜອງ ແຮງ​ງານ​ລາວ ເຂົ້າ​ໃນ​ໂຄງການ ແລະ ການ​ນໍາ​ໃຊ້​ວັດ​ສະ​ດຸ, ພາຫະນະ​ຂອງ​ລາວ​ເຂົ້າ​ໃນ​ໂຄງການ, ການ​ຕິດຕາມ, ກວດກາ​ການປະຕິບັດ​ສັນຍາ ຂອງ​ໂຄງການ ແລະ ວຽກ​ງານ​ອື່ນໆ​ອີກ.
ທ່ານ ຈັນ​ຕຸລາ ພະນະ​ລາສີ ຫົວໜ້າ​ຄະນະ​ຄຸ້ມ​ຄອງ​ໂຄງການ​ກໍ່ສ້າງ​ທາງ​ລົດໄຟ​ລາວ​-​ຈີນ ໄດ້​ລາຍ ງານ​ຄວາມ​ຄືບ​ໜ້າ​ຂອງ​ໂຄງການ​ຮອດ​ວັນ​ທີ 31 ພຶດສະພາ 2020 ໂດຍ​ສາມາດ​ປະຕິ​ບັດ​ສໍາ​ເລັດ 89,43% ຂອງ​ວຽກ​ງານ​ກໍ່ສ້າງ​ພື້ນຖານ​ໂຄງ​ລ່າງ ທາງ​ລົດໄຟ ໃນ​ນີ້​ຊີ​ເຈາະ​ອຸ​ໂມງ​ໄດ້ 75 ອຸ​ໂມງ ຊີ​ເຈາະ​ໄດ້ 223.600 ແມັດ ເຈາະ​ທະ​ລຸແລ້ວ 65 ອຸ​ໂມງ, ກໍ່ສ້າງ​ຂົວ​ທັງ​ໝົດ 164 ແຫ່ງ, ສ້າງ​ເສົາ​ຂົວ​ສໍາ​ເລັດ 1.959 ເສົາ ເທົ່າ​ກັບ 98,10% ຂອງ​ການ​ອອກ​ແບບ​ທັງ​ໝົດ, ສໍາ​ເລັດ​ການ​ວາງ​ຂາງ​ຂົວ 746 ຊ່ວງ​ເສົາ ກວມ​ເອົາ 36,60% , ການ​ວາງ​ລາງ​ແມ່ນ ເລີ່ມ​ແຕ່​ບ້ານ​ຫ້ວຍ​ນໍ້າ​ເຢັນ ເມືອງ​ນາ​ຊາຍ​ທອງ ນະຄອນຫຼວງ​ວຽງ​ຈັນ ຫາ ແຂວງ​ຫຼວງ​ພະ​ບາງ ສໍາ​ເລັດ 49,7 ກິໂລ ແມັດ ຂອງ​ຄວາມ​ຍາວ​ທັງ​ໝົດ 409 ກິໂລ​ແມັດ.
ສໍາ​ລັບ​ຄວາມ​ຄືບ​ໜ້າການ ​ຈັດ​ຕັ້ງ​ປະຕິບັດໂຄງການ ​ກໍ່ສ້າງ​ທາງ ລົດໄຟ​ລາວ​-​ຈີນ​ໄລຍະ 2 ແຕ່​ສະຖານີໂດຍສານ​ ນະ ຄອນຫຼວງ​ວຽງ​ຈັນ ຫາ ສະຖານີ​ສິນຄ້າ​ວຽງ​ຈັນ​ໃຕ້ ທີ່​ທ່າ ​ນາ​ແລ້ງ ແມ່ນ​ສໍາເລັດ​ການ ​ປັກ​ຫຼັກ​ຂອບ​ເຂດ​ສະຖານີ​ ໂດຍສານ ໃນ​ເນື້້ອ​ທີ່ 150 ເຮັກຕາ, ສໍາ​ເລັດ​ການ​ປັກ​ຫຼັກ​ຂອບ​ເຂດ​ສະ ຫງວນ ທາງ​ລົດໄຟ ຄວາມ​ຍາວ 17 ກິໂລແມັດ, ສໍາ​ເລັດ​ການ​ປັກ​ຫຼັກ​ຂອບ​ເຂດ​ສະຖານີ​ສິນຄ້າ​ວຽງ​ຈັນ​ໃຕ້ 2 ຈຸດ ໃນ​ຈໍາ​ນວນ 3 ຈຸດ; ສໍາ​ລັບ​ການ​ມອບ​ພື້ນ​ທີ່​ເພື່ອ​ການ​ກໍ່ສ້າງ​ຂອງ​ໂຄງການ ແມ່ນ​ປະຕິບັດ​ໄດ້ 100% ໃນ 409 ກິໂລ​ແມັດ.
ຈາກ​ນັ້ນ, ຜູ້​ເຂົ້າ​ຮ່ວມ​ກອງ​ປະຊຸມ​ໄດ້​ພ້ອມ​ກັນ​ປະ​ກອບ​ຄໍາ​ເຫັນ​ເພີ່ມ​ຕື່ມ​ເພື່ອ​ເຮັດ​ໃຫ້ການ​ຈັດ​ຕັ້ງ​ປະຕິບັດ ວຽກ​ງານ​ຕ່າງໆ​ຂອງ​ໂຄງການ ດໍາ​ເນີນ​ໄປ​ຢ່າງ​ຄ່ອງ​ແຄ້ວ​ວ່ອງໄວ, ຮັບປະກັນ​ຄຸນ​ນະ​ພາບ, ສາ​ມາດ​ສໍາ​ເລັດ​ຕາມ​ກຳນົດ​ເວລາ ແລະ ເຮັດ​ໃຫ້​ໂຄງການ​ກໍ່ສ້າງ​ທາງ​ລົດໄຟ​ລາວ​-​ຈີນ​ກາຍເປັນ​ໂຄງການ​ປອດ​ໃສ​ຂາວ ສະອາດ​ຢ່າງ​ແທ້​ຈິງ.
ໃນ​ໂອກາດ​ນີ້​ກໍ​ໄດ້​ຈັດ​ກອງ​ປະຊຸມ​ປຶກສາ​ຫາລື ພາຍ​ໃນ​ຄະນະ ຊີ້​ນໍາ​ໂຄງການ​ກໍ່ສ້າງ​ທາງ​ລົດໄຟ​ລາວ​-​ຈີນ ເພື່ອ​ຜ່ານ​ຮູບ​ແບບ​ລົດໄຟ EMU ເພື່ອ​ນໍາ​ໃຊ້​ເຂົ້າ​ໃນ​ການ​ຂົນສົ່ງ​ໂດຍສານ​ໃນ​ໂຄງການ​ທາງ​ລົດໄຟ​ລາວ​-​ຈີນ​ໃນອະນາ​ຄົດ ​ຊຶ່ງ​ການ​ອອກ​ແບບ​ເບື້້ອງ​ຕົ້ນ​ແມ່ນ​ນໍາ​ໃຊ້​ເຕັກນິກ​ລວມ​ສູນ​ທີ່​ຊໍາ​ນິ​ຊໍາ​ນານ ແລະ ເຊື່ອ​ຖື​ໄດ້​ໃນ​ການ​ຂັບ​ເຄື່ອນ​ດ້ວຍ​ໄຟຟ້າ; ມີ​ການ​ປະສົມ​ປະສານ​ສົມທົບ​ກັບ​ວັດ​ທະ​ນະ​ທໍາ​ລາວ, ສາກົນ ແລະ ປັດ​ໄຈ​ຄວາມ​ທັນ​ສະໄໝ ເພື່ອ​ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ດໍາ​ເນີນ​ການ​ຜະ​ລິດ.
(ຂ່າວ: ຄະນະ​ກວດກາ​ສູນ​ກາງ​ພັກ)


ລິຂະສິດ © 2014 www.pasaxon.org.la. ສະຫງວນໄວ້ເຊິງສິດທັງຫມົດ
ໜັງສືພິມປະຊາຊົນ ຖະໜົນກຳແພງເມືອງ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໂທລະສັບ: 020 555 616 28 , 020 55733442, 020 59598689 ອີເມວ: pasaxonit@gmail.com