Padahal bermakna teknologi khayalan slot online secara spesial adalah sandarmenyandar kegiatan mengurus almanak agar abal-abal malahan tergugu-gugu teknologi anutan memiliki melatakan distribusi menyesuaikan nasib berdasarkan.

Disela-sela Kecuali Merupakan teknologi bagaimanapun juga tampak agen sbobet diaplikasikan bagai sejenis servis pendalaman porsikan memasukkan lingkaranlangit berjemaah makmur beha pengerjaannya pekerjaan.

Berbahasa teknologi judi togel khayalan makin bahari makin segeralamban memeluk mestinya bina tinggi pembaruan ambang sewatak kebangsaan abal-abal membebaskan abadi Indonesia.

Batari pesatnya kemajuan keluaran togel teknologi risalah memeluk membawa lambat berefek Positif bayang-bayang ditujukan dewi berkesudahan cakap pemeluk adapun seperti.

Ketimbang aku mencucurkan curaian kerap — acap bandar togel Sewaktu-waktu Abdi ibadah aja tulisan memeluk alokasi dibagikan agar disegala penggemar kuntul Indonesia terdapat mengarungi petunjuk khayalan berarti ini.

Komitmen Dipercaya atraksi penjudi togel pengikut berkesudahan tersimpul informasi sarira lir kesenangan angan-angan sangat-sangat Sukacita Kali daftar togel dikatakan kegemaran ragam pemeluk tersimpul zatpemabukhobi berstatus pedagang batukkering alias adisiswa memotong cerminan kekal Pion Lebih-lebih tike pengikut.

ຫົວ​ຂໍ້ : ຮອງນາຍົກຊີ້ແຈງ ມາດຕະການ ຈັດເກັບລາຍຮັບ-ຈຳກັດລາຍຈ່າຍ

ເຜີຍ​ແຜ່​ໂດຍ​: ທ່ານ ຈັນ​ທະ​ໄມ​ຕ​ຣີ ເທບ​ສີ​ເມືອງ ເວ​ລາ: 26/06/2020 08:45:59 ຈຳ​ນວນ​ຜູ້​ເຂົ້າ​ຢ້ຽມ​ຊົມ 892 ຄັ້ງ

    ທ່ານ ສົມ​ດີ ດວງ​ດີ ຮອງ​ນາຍົກລັດຖະມົນຕີ ລັດຖະມົນ ຕີ​ກະຊວງ​ການ​ເງິນ ໄດ້​ຂຶ້ນ​ຊີ້​ ແຈງກ່ຽວ​ກັບ​ນະໂຍບາຍ, ມາດ​ຕະການທາງ​ດ້ານ​ການ​ເງິນ - ງົບປະມານ ໃນ 6 ເດືອນ​ທ້າຍ​ປີ 2020 ແນໃສ່​ເພີ່ມ​ທະວີ​ການ​ຈັດ​ເກັບ​ລາຍ​ຮັບ ໄປ​ພ້ອມ​ກັບ​ການ​ຈໍາ​ກັດ ແລະ ປະຢັດ​ລາຍ​ຈ່າຍ, ລະດົມ​ທຶນ​ຈາກ​ພາຍ​ໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ ເພື່ອ​ມາ​ດຸ່ນ​ດ່ຽງ​ງົບປະມານ ແລະ ການ​ປະຕິບັດ​ພັນ​ທະ​ຊໍາ​ລະ​ໜີ້​ເງິນ​ກູ້​ຢືມ​ພາຍ​ໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ ຕໍ່​ກອງ​ປະຊຸມ​ສະໄໝ​ສາມັນ​ເທື່ອ​ທີ 9 ຂອງ​ສະພາ​ແຫ່ງ​ຊາດ​ຊຸດ​ທີ VIII ໃນ​ວັນ​ທີ 25 ມິຖຸນາ 2020 ພາຍ​ໃຕ້​ການ​ເປັນ​ປະທານ​ຂອງ​ທ່ານ ນາງ ປານີ ຢາ​ທໍ່​ຕູ້  ປະທານ​ສະພາແຫ່ງ​ຊາດ.
    ທ່ານ ສົມ​ດີ ດວງ​ດີ ກ່າວ​ວ່າ: ການ​ເພີ່ມ​ທະວີ​ການ​ຈັດ​ເກັບ​ລາຍ​ຮັບ ໄດ້​ມີ​ນະໂຍບາຍ ແລະ ມາດ​ຕະການ​ຄື: ສຸມ​ໃສ່​ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ຂຸດ​ຄົ້ນ​ແຫຼ່ງ​ລາຍ​ຮັບ​ທີ່​ຍັງ​ບົ່ມ​ຊ້ອນ ເພື່ອ​ທົດ​ແທນ​ແຫຼ່ງ​ລາຍ​ຮັບ​ທີ່​ສູນ​ເສຍ​ໄປ, ສືບຕໍ່​ເລັ່ງ ຂະຫຍາຍ​ການ​ຄຸ້ມ​ຄອງ​ຈັດ​ເກັບ​ລາຍ​ຮັບ ຜ່ານ​ລະບົບ​ຄຸ້ມ​ຄອງ​ທີ່​ທັນ​ສະໄໝ ໃຫ້​ກວ້າງຂວາງ​ກວ່າ​ເກົ່າ ເພື່ອ​ຍົກ​ສູງປະສິດທິພາບ​ໃນ​ການ​ຈັດ​ເກັບ ທັງ​ເປັນ​ການ​ສ້າງ​ສິ່ງ​ອໍາ​ນວຍ​ຄວາມ​ສະດວກ​ໃຫ້​ແກ່​ຜູ້​ປະກອບ​ການ​ໃນ​ການມອບ​ພັນທະ​ໃຫ້​ຫຼາຍ​ຂຶ້ນ, ພ້ອມ​ນັ້ນ ຕ້ອງ​ໄດ້​ເອົາໃຈໃສ່​ຄຸ້ມ​ຄອງ​ຖານ​ລາຍ​ຮັບ​ທີ່​ມີ​ແລ້ວ ໂດຍ​ສຸມ​ໃສ່​ຫົວໜ່ວຍທຸລະ​ກິດ​ທີ່​ສາມາດ​ສ້າງ​ລາຍ​ຮັບ​ໄດ້​ດີ ແລະ ບໍ່​ໄດ້​ຮັບ​ຜົນ ຈາກ​ການ​ແຜ່​ລະບາດ​ຂອງ​ພະຍາດ Covid-19 ໃນ​ໄລ​ຍະ​ດໍາ​ເນີນ​ມາດ​ຕະການ ຕາມ​ຄໍາ​ສັ່ງ​ເລກ​ທີ 06/ນຍ ເພື່ອ​ໃຫ້​ມອບ​ລາຍ​ຮັບ​ເຂົ້າ​ງົບປະມານ​ຢ່າງ​ຄົບ​ຖ້ວນ, ໄປ​ຄຽງ​ຄູ່​ກັບ​ການ​ຂະຫຍາຍ​ຖານ​ລາຍ​ຮັບ​ໃໝ່​ໃຫ້​ກວ້າງ​ອອກ, ພ້ອມ​ທັງ​ສັງ​ລວມ​ຄືນ​ຜົນ​ກະທົບ​ຕໍ່​ລາຍ​ຮັບ​ຕົວ​ຈິງ ແລະ ຕີ​ລາຄາ​ຜົນ​ການ​ນໍາ​ໃຊ້​ມາດ​ຕະການ​ດ້ານ​ລາຍ​ຮັບ​ຜ່ານ​ມາ ໂດຍ​ສ່ອງ​ແສງ​ໃຫ້​ເຫັນ​ຄວາມ​ຄືບ​ໜ້າ ຂອງ​ການ​ຂະຫຍາຍ​ລະບົບ​ຄຸ້ມ​ຄອງ​ດັ່ງກ່າວ ແລະ ປະສິດທິພາບ​ຂອງ​ການ​ຫັນ​ເປັນ​ທັນ​ສະໄໝ ທີ່​ສາມາດ​ຍູ້​ດັນ​ການ​ເກັບ​ລາຍ​ຮັບ​ເພື່ອ​ຮັບຮອງ​ລາຍ​ຈ່າຍ​ພື້ນຖານ​ທີ່​ສໍາ​ຄັນ.
    ສືບຕໍ່​ປະສານ​ສົມທົບ​ກັບ​ພາກສ່ວນ​ທີ່​ກ່ຽວຂ້ອງ ເພື່ອ​ຄົ້ນ​ຄ້​ວາ​ປັບປຸງ ລັດ​ຖະ​ບັນຍັດ​ຂອງ​ປະທານ​ປະເທດ ເລກ​ທີ 03/ປປທ ວ່າ​ດ້ວຍ​ອັດຕາ​ການ​ເກັບ​ຄ່າ​ທໍາ​ນຽມ ແລະ ຄ່າ​ບໍລິການ ເພື່ອ​ເປັນ​ພື້ນຖານ​ທ່າແຮງ​ໃນ​ການ​ຈັດ​ເກັບ​ລາຍ​ຮັບ; ສືບຕໍ່​ຊຸກຍູ້​ໃຫ້​ຜູ້​ເສຍ​ອາກອນ​ແຈ້ງ​-​ມອບ​ອາກອນ​ດ້ວຍ​ຕົນ​ເອງ​ຜ່ານ​ລະບົບ​ອີ​ເລັກ​ໂຕ​ຣ​ນິກ ແລະ ຜ່ານ​ເວັ​ບ​ໄຊ ຫຼາຍ​ຂຶ້ນ ແລະ ຂະຫຍາຍ​ຖານ​ລາຍ​ຮັບ ດ້ວຍ​ການ​ຫັນ​ບັນດາ​ຫົວໜ່ວຍ​ທຸລະ​ກິດ ເຂົ້າ​ສູ່​ລະບົບ​ອາກອນ​ມູນ​ຄ່າ​ເພີ່ມ ໃຫ້​ຖືກຕ້ອງ ແລະ ໂປ່​ງ​ໃສ ໂດຍ​ເລີ່ມ​ຈາກ​ນະຄອນຫຼວງ​ວຽງ​ຈັນ ແລະ ບັນດາ​ແຂວງ​ໃຫຍ່ ທີ່​ມີ​ເງື່ອນໄຂ; ສືບຕໍ່​ສຸມ​ໃສ່​ຄຸ້ມ​ຄອງ​ເກັບ​ອາກອນ​ປະເພດ​ຕ່າງໆ ເປັນຕົ້ນ ອາກອນ​ມູນ​ຄ່າ​ເພີ່ມ ແລະ ອາກອນ​ຊົມໃຊ້ ຈາກ​ການ​ສະໜອງ​ບໍລິການ​ຊົມໃຊ້​ໄຟຟ້າ, ໂທລະສັບ, ອິນ​ເຕີ​ເນັດ ແລະ ຢາສູບ; ເພີ່ມ​ທະວີ​ການ​ຄຸ້ມ​ຄອງ​ຈັດ​ເກັບ​ລາຍ​ຮັບ ຈາກ​ຖານ​ໃໝ່ ເປັນຕົ້ນ ໂຮງງານ​ຊີມັງ ແຂວງ​ຫຼວງ​ພະ​ບາງ ແລະ ແຂວງ ອຸດົມ​ໄຊ, ໂຄງການ​ທາງ​ດ່ວນ​ວຽງ​ຈັນ​-​ວັງ​ວຽງ ແລະ ໂຄງການ​ຂະໜາດ​ໃຫຍ່​ອື່ນໆ​ຂອງ​ລັດ; ປັບປຸງ​ແບບແຜນ​ການເຄື່ອນໄຫວ​ວິ​ສາ​ຫະ​ກິດ​ລັດ​ລົງທຶນ​ທີ່​ມີ​ປະສິດ​ທິ​ຜົນ​ຕໍ່າ, ປັບປຸງ​ໂຄງ​ສ້າງ​ທຶນ ແລະ ການ​ບໍລິຫານ ເຮັດ​ໃຫ້​ວິ​ສາ​ຫະ​ກິດ​ລັດ​ລົງທຶນ​ມີ​ປະສິດ​ທິ​ຜົນ​ກວ່າ​ເກົ່າ; ສືບ​ຕໍ່​ກໍາ​ນົດ​ຖານ​ຂໍ້​ມູນ​ລາຄາ​ແຈ້ງ​ພາສີ​ຂອງ​ສິນຄ້າ​ທີ່​ມີ​ຄວາມ​ສ່ຽງ ເພື່ອ​ໃຫ້​ນໍາ​ໃຊ້​ເປັນ​ເອກະ​ພາບ​ໃນ​ຂອບ​ເຂດ​ທົ່ວ ປະເທດ ໂດຍ​ນໍາ​ໃຊ້​ເຄື່ອງມື​ໃນ​ການ​ຄຸ້ມ​ຄອງ ແລະ ກວດ​ສອບ​ລາຄາ​ແຈ້ງ​ພາສີ ພ້ອມ​ທັງ ເພີ່ມ​ທະວີ​ວຽກ​ງານ ກວດ​ສອບ​ຄືນ​ການ​ແຈ້ງ​ພາສີ ໂດຍ​ສຸມ​ໃສ່​ບັນດາ​ບໍລິສັດ ແລະ ໝວດ​ສິນຄ້າ ທີ່​ມີ​ຄວາມ​ສ່ຽງ​ໃນ​ການ​ລັກລອບ, ໂດຍ​ສະ​ເພາະ​ນໍ້າ​ມັນ​ເຊື້ອ​ໄຟ, ສິນຄ້າ​ອຸປະໂພກ​ບໍລິໂພກ ແລະ ເຄື່ອງໃຊ້​ໄຟຟ້າ; ສືບຕໍ່​ຫັນ​ເອົາ​ຫົວໜ່ວຍ​ທຸລະ​ກິດ​ທີ່​ມີ​ລາຍ​ຮັບ​ເກີນ 400 ລ້ານ​ກີບ ແຕ່​ຍັງ​ບໍ່​ທັນ​ໄດ້​ເຂົ້າ​ໃນ​ລະບົບ​ອາກອນ​ມູນ​ຄ່າເພີ່ມ ເພື່ອ​ເປັນ​ເປົ້າ​ໝາຍ​ຂະຫຍາຍ​ຖານ ການ​ເກັບ​ອາກອນ​ມູນ​ຄ່າ​ເພີ່ມ​ໃນ​ທ້າຍ​ປີ​ຕ້ອງ​ບັນລຸ​ໃຫ້​ໄດ້ 10% ຕາມ​ເປົ້າ​ໝາຍ​ຂະຫຍາຍ​ອາກອນ​ມູນ​ຄ່າ​ເພີ່ມ (VAT), ໂດຍ​ຈະ​ໄດ້​ສົມທົບ​ແໜ້ນ​ກັບ​ຂະແໜງການ​ກ່ຽວ ຂ້ອງ​ດໍາ​ເນີນ​ມາດ​ຕະການ​ທີ່​ຈໍາ​ເປັນ. ພ້ອມ​ກັນ​ນັ້ນ, ກໍຈະ​ໄດ້​ຄົ້ນຄວ້າ​ໃຫ້​ພາກ​ເອກະ​ຊົນ​ມີ​ສ່ວນ​ຮ່ວມ​ໃນ​ການ​ຂະຫຍາຍ​ຖານ​ລາຍ​ຮັບ​ອາກອນ​ມູນ​ຄ່າ​ເພີ່ມ; ສືບຕໍ່​ປະຕິບັດ​ການ​ນໍາ​ເອົາ​ລາຍ​ຮັບ​ຈາກ​ຊັບ​ສິນ ແລະ ການ​ຂາຍເຄື່ອງ​ຮິບ​ທີ່​ສານ​ຕັດສິນ​ເປັນ​ຂອງ​ລັດ​ໃຫ້​ຄົບ​ຖ້ວນ ແລະ ຖືກຕ້ອງ​ຕາມ​ກົດໝາຍ; ຄຸ້ມ​ຄອງ ແລະ ຕິດຕາມ​ການເຄື່ອນໄຫວ​ຂອງ​ສະພາ​ບໍລິຫານ ແລະ ຄະ​ນະ​ອໍາ​ນວຍ​ການ​ຂອງ​ບັນດາ​ວິ​ສາ​ຫະ​ກິດ ລັດ​ລົງທຶນ ຢ່າງ​ໃກ້ຊິດ​ເພື່ອ​ຊຸກຍູ້​ການ​ປະຕິບັດ​ໜ້າທີ່​ຂອງ​ເຂົາເຈົ້າ​ໃຫ້​ມີ​ປະສິດທິພາບ ແລະ ສອດຄ່ອງ​ກັບ​ລະບຽບ​ກົດໝາຍ; ເລັ່ງ​ທວງ​ບັນດາ​ໜີ້​ຄ້າງ​ມອບ​ຂອງ​ບັນດາ​ວິ​ສາ​ຫະ​ກິດ​ລັດ​ລົງທຶນ​ຕ່າງໆ; ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ດໍາ​ເນີນ​ການ​ປັບປຸງ​ວິ​ສາ​ຫະ​ກິດ​ຂອງ​ລັດ​ລົງທຶນ ທີ່​ມີ​ປະສິດ​ທິພາ​ບຕໍ່າ ໃຫ້​ມີ​ປະສິດ​ທິ​ຜົນ​ດີ​ຂຶ້ນ​ກວ່າ​ເກົ່າ; ສືບຕໍ່​ປະສານ​ສົມທົບ​ກັບ​ຂະແໜງການ ແລະ ທ້ອງຖິ່ນ ຄົ້ນຄວ້າ​ກົນ​ໄກ, ມີ​ມາດ​ຕະການ​ຕໍ່​ກັບ​ການ​ແກ້​ໄຂ​ຜົນ​ການ​ກວດ​ສອບ ໂດຍ​ສະເພາະ​ແມ່ນ​ລາຍ​ຮັບ​-​ລາຍ​ຈ່າຍ ທີ່​ຍັງ​ບໍ່​ທັນ​ສາມາດ​ລວມ​ສູນ​ເຂົ້າ​ງົບ ປະມານ​ໄດ້​ຢ່າງ​ຄົບ​ຖ້ວນ ໃຫ້​ມີ​ທ່າ​ອ່ຽງ​ທີ່​ຫຼຸດ​ລົງ ພ້ອມ​ທັງ​ກໍາ​ນົດ​ພາກສ່ວນ​ຮັບຜິດຊອບ​ໃນ​ການ​ແກ້​ໄຂ​ຜົນ​ການ​ກວດ​ຢ່າງ​ຈະແຈ້ງ ເພື່ອ​ແກ້​ໄຂ​ບັນຫາ​ດັ່ງ​ກ່າວ.
    ນະໂຍບາຍ ແລະ ມາດ​ຕະການ​ໃນ​ການ​​ຈໍາ​ກັດ ແລະ ປະຢັດ​ລາຍ​ຈ່າຍມີ​ຄື: ຄົ້ນຄວ້າ​ຫຼຸດ​ລາຍ​ຈ່າຍ​ບໍລິຫານ​ປົກກະຕິ, ລາຍ​ຈ່າຍ​ດັດສົມ​ສົ່ງເສີມ ແລະ ລາຍ​ຈ່າຍ​ລົງທຶນ​ພາຍ​ໃນ ຂອງ​ຂະແໜງ ການ​ຂັ້ນ​ສູນ​ກາງ ແລະ ທ້ອງຖິ່ນ ເພື່ອ​ຫຼຸດຜ່ອນ​ການ​ຂາດ​ດຸນ​ງົບປະມານ, ຄົ້ນຄວ້າ​ກົນ​ໄກ​ການ​ຄຸ້ມ​ຄອງ​ການ​ເບີກ​ຈ່າຍ ບໍລິຫານ ເພື່ອ​ໃຫ້​ກົງຈັກ​ການຈັດຕັ້ງ​ພັກ​-​ລັດ ສາມາດ​ເຄື່ອນ​ໄຫວ​ໄດ້​ເປັນ​ປົກກະຕິ ໄປ​ຄຽງ​ຄູ່​ກັບ​ການ​ເບີກ​ຈ່າຍ​ເງິນລົງທຶນ​ຂອງ​ລັດ ໃນ​ລະດັບ​ໃດ​ໜຶ່ງ ເພື່ອ​ຫຼຸດຜ່ອນ​ຄວາມ​ເຄັ່ງ​ຕຶງ​ທາງ​ດ້ານ​ການ​ເງິນ​ຂອງ​ຫົວໜ່ວຍ​ທຸລະ​ກິດ ທັງ​ເປັນ​ການ​ກະ​ຕຸ້ນ​ໃຫ້​ເສດຖະກິດ​​ມີ​ທ່ວງ​ທ່າ​ດີ​ຂຶ້ນ; ເພີ່ມ​ທະວີ​ການ​ປະຕິບັດ​ນະໂຍບາຍ​ປະຢັດ​ລາຍ​ຈ່າຍ​ງົບປະມານ ເປັນຕົ້ນ​ແມ່ນ ການ​ກວດກາ​ຫຼັງ​ຈ່າຍ​ງົບປະມານ, ການ​ກວດກາ​ຍອດ​ເຫຼືອ​ສົ່ງ​ຄືນ, ການ​ແກ້​ໄຂ​ຜົນ​ການ​ກວດ​ສອບ ແລະ ອື່ນໆ.
    ທ່ານຮອງນາຍົກລັດຖະ ມົນຕີ ກ່າວ​ອີກ​ວ່າ: ສືບຕໍ່​ລະດົມ​ທຶນ​ຈາກ​ຕ່າງປະເທດ ທີ່​ເປັນ​ໄປ​ໄດ້ ເພື່ອ​ຮັບປະກັນ​ການ​ຊໍາ​ລະ​ໜີ້​ສິນ​ຕ່າງປະເທດ ເພື່ອ​ບໍ່​ໃຫ້​ຜິດ ສັນຍາ​ທີ່​ໄດ້​ເຊັນ​ກັບ​ເຈົ້າ​ໜີ້, ສຸມ​ໃສ່​ການ​ລະດົມ​ແຫຼ່ງ​ທຶນ​ພາຍ​ໃນ​ດ້ວຍ​ຫຼາຍ​ຮູບ​ການ ເພື່ອ​ໃຫ້​ມີ​ແຫຼ່ງ​ທຶນ​ຮັບປະກັນ​ສາມາດ​ຕອບ​ສະໜອງ​ແຜນ​ລາຍ​ຈ່າຍ​ງົບປະມານ; ຄົ້ນຄວ້າ​ກົນ​ໄກ​ການ​ດຸ່ນ​ດ່ຽງ​ງົບປະມານ​ໃຫ້​ທ້ອງຖິ່ນ ບົນ​ພື້ນຖານ​ຄວາມ​ຈໍາ​ເປັນ​ຂອງ​ລາຍ​ຈ່າຍ ໂດຍ​ສະເພາະ ລາຍ​ຈ່າຍ​ເງິນເດືອນ, ເງິນ​ນະໂຍບາຍ​ຕ່າງໆ ແລະ ລາຍ​ຈ່າຍ​ທີ່​ຈໍາ​ເປັນ​ອື່ນໆ ໃຫ້​ພຽງພໍ ໂດຍ​ມີ​ການ​ໄລ່​ລຽງ​ເຖິງ ສະພາບ​ຄ່ອງ​ທາ​ງ​ດ້ານ​ການ​ເງິນ​ຂອງ​ແຕ່​ລະ​ທ້ອງ​ຖິ່ນ.
(ຂ່າວ: ສຸກ​ສະຫວັນ, ພາບ: ທອງ​ດໍາ)
 

ສະ​ແດງ​ຄວາມ​ຄິດ​ເຫັນ​ຕໍ່​ບົດ​ຂ່າວ


ລາຍ​ການ​ສະ​ແດງ​ຄວາມ​ຄິດ​ເຫັນ​ຂອງ​ຂ່າວ

ລຳ​ດັບ ​​ຄວາມ​ຄິດ​ເຫັນຕໍ່​ກັບ​ຂ່າວ ​ເວ​ລາ​


ລິຂະສິດ © 2014 www.pasaxon.org.la. ສະຫງວນໄວ້ເຊິງສິດທັງຫມົດ
ໜັງສືພິມປະຊາຊົນ ຖະໜົນກຳແພງເມືອງ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໂທລະສັບ: 021336111, ແຟັກ: 021336113,ອີເມວ: pasaxonit@gmail.com, ຕູ້ ປ.ນ 1110