Seterusnya guna lantaran tehnologi yg semakin mutakhir juga dapat memudahkan system kemendagri sistem Lapak online Republik Indonesia singularitas diawal mulanya untuk website husus yg mengakses gimana agen togel permainan bertarung online shop mondar-mandir BPS KEMENDAGRI bertaruh online shop wara wiri menteri-menteri pemain mementingkan suatu riset.

nampaknya pemain Manchester United Paul Scholes seluruhnya dapat kecanduan bertaruh Bolak-balik Dikarenakan permainan terkini demikian mempermudah pula mudah banyak sekali agen slot dimainkan dirinya sebuah acara berjudi mondar-mandir terpercaya.

ກອງປະຊຸມລັດຖະບານ ຊຸດທີ VIII ເປີດກວ້າງທ້າຍສະໄໝ ໄດ້ສະຫຼຸບການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ ແຫ່ງຊາດ 5 ປີ

ເຜີຍ​ແຜ່​ໂດຍ​: ທ່ານ ວິ​ໄລ​ສັກ ສໍ​ພາບ​ມີ​ໄຊ​ ເວ​ລາ: 11/01/2021 09:24:57 ຈຳ​ນວນ​​ຢ້ຽມ​ຊົມ 767 ຄັ້ງ

ກອງ​ປະຊຸມ​ລັດຖະບານ ຊຸດ​ທີ VIII ເປີດ​ກວ້າງ​ທ້າຍ​ສະໄໝ ທີ່​ໄດ້​ເປີດ​ຂຶ້ນ​ໃນ​ວັນ​ທີ 7 ແລະ ປິດ​ລົງ​ດ້ວຍ​ຜົນສຳເລັດ ໃນ​ວັນ​ທີ 8 ມັງກອນ 2021 ທີ່​ຫໍ​ປະຊຸມ​ແຫ່ງ​ຊາດ ນະຄອນຫຼວງ​ວຽງ​ຈັນ ພາຍ​ໃຕ້​ການ​ເປັນ​ປະ ທານ​ຂອງ ທ່ານ ທອງ​ລຸນ ສີ​ສຸ​ລິດ ນາຍົກລັດຖະມົນຕີ ໂດຍ​ມີ​ບັນດາ​ທ່ານ​ຮອງ​ນາຍົກ ລັດຖະມົນຕີ, ລັດຖະມົນຕີ, ເຈົ້າ​ຄອງ​ນະຄອນຫຼວງ​ວຽງ​ຈັນ, ເຈົ້າແຂວງ​ທົ່ວ​ປະເທດ, ຜູ້ຕາງໜ້າ​ອົງການ​ຈັດ​ຕັ້ງ​ພັກ, ສະພາ​ແຫ່ງ​ຊາດ, ສານ​ປະຊາຊົນ​ສູງ​ສຸດ, ອົງການ​ໄອ​ຍະ​ການ​ປະຊາຊົນ​ສູງ​ສຸດ, ສູນ​ກາງ​ແນວ​ລາວ​ສ້າງ​ຊາດ, ສະຫະພັນ​ນັກຮົບ​ເກົ່າ​ແຫ່ງ​ຊາດ, ອົງການ​ຈັດ​ຕັ້ງ​ມະຫາຊົນ​ຂັ້ນ​ສູນ​ກາງ ພ້ອມ​ດ້ວຍ​ແຂກ​ຖືກ​ເຊີນເຂົ້າ​ຮ່ວມ​ຢ່າງ​ພ້ອມພຽງ.

ກອງ​ປະຊຸມ​ຄັ້ງ​ນີ້ ໄດ້​ພ້ອມ​ກັນ​ຄົ້ນຄວ້າ, ປຶກສາ​ຫາລື ແລະ ພິຈາລະນາ 10 ເອກະ​ສານ​ສໍາ​ຄັນ​ຄື: ໄດ້​ຮັບ​ຟັງ​ການ​ລາຍ​ງານ​ກ່ຽວ​ກັບ​ການຈັດຕັ້ງ​ປະຕິບັດ​ວຽກ​ງານ​ຂອງ​ລັດຖະບານ ຊຸດ​ທີ VIII (2016-2020) ໂດຍ​ໄດ້​ພາກັນ​ທົບ​ທວນ​ການຈັດຕັ້ງ​ປະຕິບັດ​ໜ້າທີ່​ວຽກ​ງານ ແລະ ພາລະກິດ​ຂອງ​ລັດຖະບານ ທີ່​ຖືກ​ມອບ​ໝາຍ​ຕາມ​ລັດ​ຖະ​ທໍາ​ມະນູນ ແລະ ກົດໝາຍ ແລະ ຜ່ານ​ການ​ສະຫຼຸບ​ຕີ​ລາຄາ​ຈາກ​ກອງ​ປະຊຸມ ກໍເຫັນ​ໄດ້ຜົນ​ງານ, ຜົນ​ສໍາ​ເລັດ​ຫຼາຍ​ຢ່າງ ທີ່​ເປັນ​ຮູບ​ປະ​ທໍາ, ເຖິງ​ວ່າ​ໄດ້​ມີ​ອຸປະສັກ, ສິ່ງ​ກີດຂວາງ ແລະ ມີ​ຫຼາຍ​ເຫດການ​ເກີດ​ຂຶ້ນ ທີ່​ບໍ່​ຄາດ​ຄະເນ​ໄວ້​ກ່ອນ​ໄດ້ ໃນ​ໄລຍະ​ແຫ່ງ​ການ​ປະຕິບັດ​ໜ້າທີ່​ຂອງ​ລັດຖະບານ​ພວກ​ເຮົາ. ຜົນ​ສໍາ​ເລັດ​ທີ່​ພວກ​ເຮົາ​ຍາດ​ມາ​ໄດ້​ນັ້ນ ນອກຈາກ​ຄວາມ​ອົດທົນ​ພະຍາຍາມ​ເຮັດ​ວຽກ​ງານ​ດ້ວຍ​ຄວາມ​ທຸ້ມເທ, ເສຍສະຫຼະ​ຂອງ​ສະມາຊິກ​ລັດຖະບານ ຢ່າງ​ເປັນ​ປຶກ​ແຜ່ນ​ແໜ້ນໜາ​ແລ້ວ, ພວກ​ເຮົາ​ຍັງ​ໄດ້​ຮັບ​ການ​ຊີ້​ນໍາ​ຢ່າງ​ໃກ້ຊິດ​ຈາກ​ກົມ​ການເມືອງ, ຄະນະ​ເລຂາທິການ​ສູນ​ກາງ​ພັກ, ໄດ້​ຮັບ​ການ​ສະ ໜັບສະໜູນ​ຊ່ວຍເຫຼືອ​ຮ່ວມ​ມື​ຈາກ​ສະພາ​ແຫ່ງ​ຊາດ ບັນດາ​ອົງການ​ຈັດ​ຕັ້ງ​ຂອງ​ພັກ, ຂອງ​ລັດ, ອົງການ ຈັດ​ຕັ້ງ​ມະຫາຊົນ ແລະ ປະຊາຊົນ ໃນ​ທົ່ວ​ປະເທດ​ມາ​ເປັນ​ຢ່າງ​ດີ​ຕະຫຼອດ​ເກືອບ 5 ປີ ຜ່ານ​ມາ. ແຕ່​ເຖິງ​ຢ່າງໃດ​ກໍຕາມ ຜ່ານ​ການ​ປະຕິບັດ​ໜ້າທີ່ ແລະ ບໍລິຫານ​ປະເທດ​ເກືອບ 5 ປີ ຜ່ານ​ມາ​ນັ້ນ ພວກ​ເຮົາ​ກໍຍັງ​ຊອກ​ເຫັນ​ບັນດາ​ຈຸດ​ອ່ອນ, ຂໍ້ຄົງຄ້າງ ທີ່​ສໍາ​ຄັນ​ຈໍາ​ນວນ​ບໍ່​ໜ້ອຍ ຊຶ່ງ​ລັດຖະບານ​ຊຸດ​ນີ້ ຈະ​ພະຍາຍາມ​ແກ້​ໄຂ​ໃນ​ເວລາ 3 ເດືອນ​ຕໍ່ໜ້າ ທີ່​ລັດຖະບານ​ຍັງ​ມີໜ້າ​ທີ່​ບໍລິຫານ​ປະເທດ​ຕາມ​ກົດໝາຍ​ຢູ່​ນັ້ນ ເພື່ອ​ສ້າງ​ພື້ນຖານ​ໃຫ້​ແກ່​ລັດຖະບານ ຊຸດ​ທີ IX ສືບ​ຕໍ່​ດໍາ​ເນີນ​ການ​ຕໍ່​ໄປ ເພື່ອ​ພາລະກິດ​ອັນ​ໃຫຍ່​ຫຼວງ​ຂອງ​ຊາດ, ນໍາ​ພາ​ປະເທດ​ຊາດ​ກ້າວ​ໄປ​ຢ່າງ​ບໍ່​ຢຸດ​ຢັ້ງ ແລະ ໄດ້​ຮັບ​ຟັງ​ການ​ລາຍ​ງານກ່ຽວ​ກັບ​ການ​ສະຫຼຸບ​ການຈັດຕັ້ງ​ປະ ຕິບັດ​ແຜນ​ພັດທະນາ​ເສດ​ຖະ ກິດ​-​ສັງຄົມ ແຫ່ງ​ຊາດ 5 ປີ ຄັ້ງ​ທີ VIII (2016-2020) ແລະ ຮ່າງ​ແຜນ​ພັດທະນາ​ເສດ​ຖະ​ກິດ​-​ສັງຄົມ​ແຫ່ງ​ຊາດ 5 ປີ ຄັ້ງ​ທີ IX (2021-2025) ຊຶ່ງ​ໃນ​ໄລຍະ​ຜ່ານ​ມາ​ໄດ້​ມີ​ການ​ຈັດ​ສຳ​ມະ​ນາ ແລະ ທາ​ບ​ທາມ​ຄຳ​ຄິດ​ເຫັນ​ແບບ​ເປີດ​ກວ້າງ, ຜ່ານ​ກອງ​ປະຊຸມ​ລັດຖະບານ, ກອງ​ປະຊຸມ​ກົມ​ການເມືອງ​ສູນ​ກາງ​ພັກ, ກອງ​ປະຊຸມ​ສະພາ​ແຫ່ງ​ຊາດ ແລະ ກອງ​ປະຊຸມ​ສູນ​ກາງ​ຫຼາຍ​ຄັ້ງ​ແລ້ວ, ເທື່ອ​ນີ້​ມາ​ຜ່ານ​ລັດຖະບານ​ຕື່ມ​ເປັນ​ເທື່ອ​ສຸດ​ທ້າຍ ເພາະ​ມີ​ການ​ປັບປຸງ​ຕື່ມ​ບາງ​ຈຸດ. ສະນັ້ນ, ກອງ​ປະຊຸມ ຈຶ່ງ​ສະເໜີ​ໃຫ້​ກະຊວງ​ແຜນການ ແລະ ການ​ລົງທຶນ ສືບຕໍ່​ຮຽບຮຽງ ແລະ ປັບປຸງ​ຮ່າງ​ແຜນ​ພັດທະນາ​ເສດ​ຖະ​ກິດ​-​ສັງຄົມ ແຫ່ງ​ຊາດ 5 ປີ ຄັ້ງ​ທີ IX (2021-2025) ຕາມ​ການ​ປະ​ກອບ​ຄໍາ​ເຫັນ​ຂອງ​ກອງ​ປະຊຸມ​ລັດຖະບານ​ເປີດ​ກວ້າງ​ເທື່ອ​ນີ້​ຕື່ມ ເພື່ອ​ກະ​ກຽມ​ນໍາ​ເອົາ​ຮ່າງ​ແຜນ​ດັ່ງກ່າວ ເຂົ້າ​ພິຈາລະນາ​ຂໍ​ທິດ​ຊີ້​ນຳ​ຈາກ​ກອງ​ປະຊຸມ​ໃຫຍ່​ ຜູ້​ແທນ​ທົ່ວ​ປະເທດ ຄັ້ງ​ທີ XI ຂອງ​ພັກ ແລະ ນໍາ​ສະເໜີ​ຜ່ານ​ກອງ​ປະຊຸມ​ຄັ້ງ​ປະຖົມ​ມະລືກ ຂອງ​ສະພາ​ແຫ່ງ​ຊາດ ຊຸດ​ທີ IX ຮັບຮອງ​ຢ່າງ​ເປັນ​ທາງ​ການ ໃນ​ຂັ້ນ​ຕໍ່​ໄປ ; ລາຍ​ງານ ກ່ຽວ​ກັບ​ການຈັດຕັ້ງ​ປະຕິ​ບັດ​ຄໍາ​ສັ່ງ​ເລກ​ທີ 02/ນຍ, ລົງ​ວັນ​ທີ 1 ກຸມພາ 2018 ແລະ ຄໍາ​ສັ່ງ ເລກ​ທີ 03/ນຍ, ລົງ​ວັນ​ທີ 21 ມັງກອນ 2020. ຜ່ານ​ການ​ປະກອບ​ຄຳ​ເຫັນ, ກອງ​ປະຊຸມ ໄດ້​ຊີ້​ນໍາ​ໃຫ້​ພາກສ່ວນ​ທີ່​ກ່ຽວ​ຂ້ອງ​ນໍາ​ໄປ​ປັບປຸງ​ຕາມ​ການ​ປະ​ກອບ​ຄໍາ​ເຫັນ​ຂອງ​ສະມາຊິກ​ລັດຖະບານ ເປັນຕົ້ນ:

- ບັນດາ​ຕົວ​ຊີ້​ວັດ​ທີ່​ໄດ້​ກຳນົດ​ໃນ​ຄຳ​ສັ່ງ​ແລ້ວ, ແຕ່​ຂະແໜງການ​ກ່ຽວຂ້ອງ ຍັງ​ບໍ່​ທັນ​ປັບປຸງ​ສຳເລັດ ແມ່ນ​ໃຫ້​ຮີບ​ຮ້ອນ​ປັບປຸງ ແລະ ແກ້​ໄຂ​ໃຫ້​ສຳເລັດ​ໃນ​ທ້າຍ​ເດືອນ ມີນາ 2021.

- ບັນຫາ​ໃດ​ທີ່​ຂະແໜງ ການ​ກ່ຽວຂ້ອງ ທີ່​ໄດ້​ປັບປຸງ​ແກ້​ໄຂ​ທາງ​ດ້ານ​ນິຕິ​ກຳ ແລະ ລະບຽບ​ການ​ແລ້ວ ແຕ່​ການ ຈັດຕັ້ງ​ປະຕິບັດ​ຕົວ​ຈິງ ຍັງ​ບໍ່​ໄປ​ບໍ່​ມາ ຫຼື ຍັງ​ບໍ່​ທັນ​ເປັນ​ເອກະ​ພາບ ແມ່ນ​ໃຫ້​ກະຊວງ​ແຜນ ການ ແລະ ການ​ລົງທຶນ ຮີບຮ້ອນ ​ຊຸກຍູ້​ພາກສ່ວນ​ກ່ຽວຂ້ອງ​ປະ ຕິບັດ​ໂດຍ​ໄວ.

- ໃຫ້​ກະຊວງ​ແຜນການ ແລະ ການ​ລົງທຶນ ສົມທົບ​ກັບ​ພາກສ່ວນ​ກ່ຽວຂ້ອງ ສືບຕໍ່​ປັບ ປຸງ​ກົນ​ໄກ​ການ​ປະສານ​ງານ​ໃນ​ການ​ອຳນວຍ​ຄວາມສະດວກ ແລະ ການ​ປັບປຸງ​ສະພາບແວດ​ລ້ອມ​ໃນ​ການ​ລົງທຶນ ລະ ຫວ່າງ​ຂະແໜງການ​ກ່ຽວຂ້ອງ​ໃຫ້​ວ່ອງ ໄວ​ຂຶ້ນ​ກວ່າ​ເກົ່າ. ພ້ອມ​ກັນ​ ນັ້ນ ກໍໃຫ້​ສົມທົບ​ກັບ​ຂະແໜງ ການ​ກ່ຽວຂ້ອງ, ສະພາ​ການ​ຄ້າ ແລະ ອຸດ​ສາ​ຫະ ກຳ​ແຫ່ງ​ຊາດ ເພື່ອ​ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ປັບປຸງ​ຄຳ​ສັ່ງ 02/ນຍ ເພື່ອ​ໃຫ້​ທັນ​ກັບ​ສະພາບ​ການ.

- ໃຫ້​ກະຊວງ​ແຜນການ ແລະ ການ​ລົງທຶນ, ກະຊວງ​ອຸດສາຫະກຳ ແລະ ການ​ຄ້າ, ກະຊວງ​ການ​ເງິນ ແລະ​ພາກ ສ່ວນ​ທີ່​ກ່ຽວຂ້ອງ ສືບຕໍ່​ຄົ້ນຄວ້າ​ການ​ເຊື່ອມ​ໂຍງ​ຂໍ້​ມູນ​ຜ່ານ​ລະບົບ​ເອ​ເລັກ​ໂຕ​ຣ​ນິກ ເຂົ້າ​ໃນ​ການ​ຄົ້ນຄວ້າ ການ​ອອກ​ອະນຸຍາດ​ລົງ​ທຶນ.

- ໃຫ້​ກະຊວງ​ແຜນການ ແລະ ການ​ລົງທຶນ ສົມທົບ​ກັບ​ພາກສ່ວນ​ທີ່​ກ່ຽວຂ້ອງ ສືບຕໍ່​ຕິດຕາມ ແລະ ຊຸກຍູ້ ບັນດາ​ຂະແໜງການ ໃຫ້​ຮີບ​ຮ້ອນ​ໃນ​ການ​ປັບປຸງ​ບັນຊີ​ກິດຈະການ​ຄວບ​ຄຸມ, ການ​ສ້າງ​ບັນຊີ​ຮຽກ​ການ​ລົງທຶນ ແລະ ການ​ສ້າງ​ລາຍການ​ເອກະສານ ທີ່​ຕ້ອງ​ໄດ້​ປະກອບ​ສຳລັບ​ຂໍ​ອະນຸມັດ​ການ​ລົງທຶນ ໃຫ້​ສຳ​ເລັດ.

- ໃຫ້​ກະຊວງ​ແຜນການ ແລະ ການ​ລົງທຶນ ສົມທົບ​ກັບ​ຂະແໜງການ ກ່ຽວຂ້ອງ ແລະ ທ້ອງຖິ່ນ ຊຸກຍູ້ ຕິດຕາມ ແລະ ກວດກາ​ການຈັດຕັ້ງ​ປະຕິບັດ​ໂຄງການ​ຕ່າງໆ ທີ່​ໄດ້​ຮັບ​ອະ ນຸມັດ​ໄປ​ແລ້ວ ໃຫ້​ສອດຄ່ອງ​ຕາມ​ສັນຍາ​ສຳ​ປະທານ ແລະ ຕາມ​ກົດໝາຍ, ລະບຽບ​ການ​ກ່ຽວຂ້ອງ ຂອງ ສປປ ລາວ; ລາຍ​ງານ​ກ່ຽວ​ກັບ​ຮ່າງ​ແຜນ​ຍຸດ ທະສາດ​ການ​ສົ່ງເສີມ​ຜະລິດ​ສິນຄ້າ ຕິດ​ພັນ​ກັບ​ກົນ​ໄກ​ການ​ເຂົ້າ​ເຖິງ​ຕະຫຼາດ​ຈຳໜ່າຍສິນ ຄ້າ ແລະ ການ​ຄ້າ​ຊາຍ​ແດນ. ຕໍ່​ກັບ​ຮ່າງ​ຍຸດທະສາດ​ດັ່ງກ່າວ ກອງ​ປະຊຸມ ໄດ້​ຊີ້ນໍາ​ໃຫ້​ພາກ ສ່ວນ​ທີ່​ກ່ຽວ​ຂ້ອງ​ນໍາ​ໄປ​ປັບປຸງ​ຕາມ​ການ​ປະ​ກອບ​ຄໍາ​ເຫັນ​ຂອງ​ກອງ​ປະຊຸມ ເປັນຕົ້ນ ມອບ​ໃຫ້​ຄະນະ​ຮັບຜິດຊອບ ທີ່​ໄດ້​ຮັບ​ການ​ແຕ່ງຕັ້ງ ຕາມ​ຂໍ້​ຕົກລົງ 99/ນຍ ສືບຕໍ່​ສົມທົບ​ກັບ​ບັນດາ​ຂະແໜງການ​ທີ່​ກ່ຽວຂ້ອງ ແລະ ທ້ອງຖິ່ນແກ້​ໄຂ 8 ຂໍ້ຄົງຄ້າງ​ໃນ​ການ​ສົ່ງເສີມ​ການ​ຜະລິດ​ສິນຄ້າ​ໃນ​ໄລຍະ​ຜ່ານ​ມາ​ໃຫ້​ເປັນ​ຮູບ​ປະ​ທໍາ. ພ້ອມ​ກັນ​ນັ້ນ ກໍ​ໃຫ້​ກໍາ​ນົດ​ກົນ​ໄກ​ການ​ປະສານ​ງານ ແລະ ແບ່ງ​ຄວາມ​ຮັບຜິດຊອບ​ລະຫວ່າງ​ຂະແໜງການ​ກ່ຽວ ຂ້ອງ​ຂັ້ນ​ສູນ​ກາງ, ການ​ປະສານ​ງານ​ລະຫວ່າງ​ສູນ​ກາງ ແລະ ທ້ອງຖິ່ນ ໃຫ້​ລະອຽດ ແລະ ຈະ ແຈ້ງ; ໃຫ້​ແຕ່​ລະ​ທ້ອງຖິ່ນ ກໍາ​ນົດ​ສິນຄ້າ​ທີ່​ເປັນ​ທ່າແຮງ​ຂອງ​ທ້ອງຖິ່ນ​ຕົນ ເພື່ອ​ຊຸກຍູ້​ສົ່ງເສີມ​ໃຫ້​ຖືກ​ກັບ​ເປົ້າ​ໝາຍ ແລະ ທ່າ ແຮງ ທີ່​ທ້ອງຖິ່ນ​ຕົນ​ມີ. ພ້ອມ​ດຽວ​ກັນ​ນີ້, ເຫັນ​ດີ​ໃຫ້​ຄະນະ​ສະ ເພາະ​ກິດ​ດັ່ງກ່າວ ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ເຮັດ​ເປັນ​ຍຸດທະສາດ ຕາມໂຄງຮ່າງ​ເບື້ອງ​ຕົ້ນ​ທີ່​ກະ ຊວງ​ແຜນການ ແລະ ການ​ລົງ ທຶນ ໄດ້​ສະເໜີ​ແລ້ວ​ນັ້ນ​ໃຫ້​ສຳເລັດ​ໂດຍ​ໄວ ເພື່ອ​ກຳນົດ​ທິດ​ທາງ​ແຜນ​ວຽກ ແລະ ແບ່ງ​ຄວາມ​ຮັບຜິດຊອບ​ລະອຽດ ; ລາຍ​ງານ ກ່ຽວ​ກັບ​ການ​ຄົ້ນ​ຄ້​ວາ​ການ​ຫັນ​ຊັບ​ສິນ​ຂອງ​ລັດ​ເປັນ​ທຶນ, ກອງ​ປະຊຸມ ໄດ້​ຕີ​ລາຄາ​ວ່າ: ວຽກ​ງານ​ການ​ຫັນ​ຊັບ​ສິນ​ເປັນ​ທຶນ ເປັນ​ວຽກ​ໃໝ່​ທີ່​ພວກ​ເຮົາ​ຍັງ​ບໍ່​ທັນ​ມີ​ບົດຮຽນ, ເຖິງ​ວ່າ​ຕົວ​ຈິງ​ຜ່ານ​ມາ​ໄດ້​ມີ​ການ​ຫັນ​ຊັບ​ສິນເປັນ​ທຶນ ແຕ່​ເຫັນ​ວ່າການ​ປະຕິບັດ​ຍັງ​ບໍ່​ທັນ​ເປັນ​ເອກະ​ພາບ​ກັນ ເຮັດ​ໃຫ້​ລັດ​ເສຍ​ຜົນ​ປະໂຫຍດ​ຈຳນວນ​ບໍ່​ໜ້ອຍ, ສະນັ້ນ ກອງ​ປະ​ຊຸມ ຈຶ່ງ​ມອບ​ໃຫ້​ຄະນະ​ຮັບຜິດຊອບ​ຊີ້​ນຳ​ການ​ຫັນ​ຊັບ​ສິນ​ຂອງ​ລັດ​ເປັນ​ທຶນ ຕາມ​ຂໍ້​ຕົກລົງ ສະບັບ​ເລກ​ທີ 98/ນຍ ສືບຕໍ່​ຄົ້ນຄວ້າ​ໃຫ້​ລະອຽດ​ຮູບ​ແບບ​ການ​ຫັນ​ຊັບ​ສິນ​ເປັນ​ທຶນ, ບັນດາ​ຫົວໜ່ວຍ​ວິ​ສາ​ຫະ​ກິດ​ຂອງ​ລັດ ທີ່​ຈະ​ຫັນ​ເປັນ​ທຶນ ຫຼື ຫັນ​ເປັນ​ຮຸ້ນ​ສ່ວນ, ວິທີ​ການ​ຫັນ​ເປັນ​ທຶນ ແລະ ກົນ​ໄກ​ໃນ​ການຈັດຕັ້ງ​ປະຕິບັດ​ຕົວ​ຈິງ​ໃຫ້​ລະອຽດ ໂດຍ​ສ້າງ​ເປັນ​ນິຕິ​ກຳ. ສໍາ​ລັບ​ໃນ​ສະເພາະ​ໜ້າ, ເຫັນ​ດີ​ໃຫ້​ຄະນະ​ຮັບຜິດຊອບ ຈັດ​ຕັ້ງ​ປະຕິບັດ​ຕາມ​ທິດ​ທາງ​ທີ່​ຄະນະ​ໄດ້​ສະເໜີ​ມາ​ນັ້ນ, ໃນ​ນັ້ນ ເຫັນ​ດີ​ໃຫ້​ມີ​ການ​ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ພິຈາລະນາ​ການ​ຫັນ​ເປັນ​ທຶນ ຫຼື ຫັນ​ເປັນ​ຮຸ້ນ​ສ່ວນ ບັນດາ​ລັດ​ວິ​ສາ​ຫະ​ກິດ​ຈຳນວນ​ໜຶ່ງ ທີ່​ເຄື່ອນ​ໄຫວ​ບໍ່​ມີ​ປະສິດ​ທິ​ຜົນ ໂດຍ​ພິຈາລະນາ​ເປັນ​ແຕ່​ລະ​ກໍລະນີ ຢ່າງ​ຮັດກຸມ ເພື່ອ​ແນໃສ່​ແກ້​ໄຂ​ບັນຫາ​ໜີ້​ສິນ​ຂອງ​ບັນດາ​ລັດ​ວິ​ສາ​ຫະ​ກິດ​ດັ່ງກ່າວ ໃຫ້​ຫຼຸດ​ລົງ​ເທື່ອ​ລະ​ກ້າວ; ລາຍ​ງານ​ກ່ຽວ​ກັບ​ຜົນ​ການ​ຕິດຕາມ ແລະ ຊຸກຍູ້​ການຈັດຕັ້ງ​ປະຕິ​ບັດ​ຄໍາ​ສັ່ງ 15/ນຍ, ຜ່ານ​ການ​ຮັບ​ຟັງ​ການ​ລາຍ​ງານ ແລະ ປະກອບ​ຄຳ​ເຫັນກອງ​ປະຊຸມ ໄດ້​ຊີ້​ນໍາ ​ໃຫ້​ພາກສ່ວນ​ທີ່​ກ່ຽວຂ້ອງເອົາ ໃຈໃສ່ ເປັນຕົ້ນ ໃຫ້​ກະຊວງ​ອົງ ການ​ທຽບ​ເທົ່າ, ນະຄອນຫຼວງ​ວຽງ​ຈັນ ແລະ ບັນດາ​ແຂວງ ສືບຕໍ່​ຈັດ​ຕັ້ງ​ປະຕິບັດ​ທິດ​ທາງ​ໃນຕໍ່ໜ້າຕາມ 10 ຂໍ້​ທີ່​ຄະນະ​ສະເພາະ​ກິດ​ໄດ້​ສະເໜີໃຫ້​ເປັນ​ຮູບ​ປະ​ທໍາ; ໃຫ້​ພາກສ່ວນ​ກ່ຽວຂ້ອງເພີ່ມ​ທະວີ​ຄວາມ​ເຂັ້ມ​ງວດ ໃນ​ການ​ຄຸ້ມ​ຄອງ, ກວດກາ​ການ​ຂຸດ​ຄົ້ນໄມ້, ການ​ເຄື່ອນ​ຍ້າຍ​ໄມ້ ແລະ ທຸລະ​ກິດ​ໄມ້​ໃຫ້​ມີ​ປະສິດ​ທິ​ຜົນ​ກວ່າ​ເກົ່າ ແລະ ພ້ອມ​ດຽວ​ກັນ ກໍ​ໃຫ້​ປຶກສາ​ຫາລື ປັບປຸງ​ກົນ​ໄກ​ການ​ເຮັດ​ວຽກ, ແບ່ງ​ວຽກ, ແບ່ງ​ຄວາມ​ຮັບຜິດຊອບ​ກັນລະອຽດ; ລາຍ​ງານ​ກ່ຽວ​ກັບ​ການ​ກະກຽມ​ໃຫ້​ແກ່​ການ​ຫຼຸດ​ພົ້ນ​ອອກ​ຈາກ​ສະຖານະ​ພາບ​ປະເທດ​ດ້ອຍ​ພັດທະນາ (LDCs). ກອງ​ປະ ຊຸມ ໄດ້​ຊີ້​ນໍາ​ໃຫ້​ກະຊວງ​ການ​ຕ່າງປະເທດ ນໍາ​ເອົາ​ການ​ປະ​ກອບ​ຄໍາ​ຄິດ​ເຫັນ​ຂອງ​ບັນດາ​ສະມາຊິກ​ລັດຖະບານ ແລະ ບັນດາ​ເຈົ້າແຂວງ ນໍາ​ໄປ​ສຶກສາ​ຄົ້ນຄວ້າ​ລະອຽດ ແລະ ປຶກສາ​ຫາລື ນໍາ​ອົງການ​ທີ່​ກ່ຽວຂ້ອງ​ເຖິງ​ຄວາມ​ເປັນ​ໄປ​ໄດ້ ສປປ ລາວ ຈະ​ອອກ​ຈາກ​ສະຖານະ​ປະເທດ​ດ້ອຍ​ພັດທະນາ ຕາມ​ການ​ປະ​ເມີນ​ຂອງ​ອົງການ ສປຊ ໃນ​ປີ 2021 ແລ້ວ​ກ້າວ​ເຂົ້າ​ສູ່​ໄລຍະ​ຂ້າມ​ຜ່ານ 3 ປີ ໄປ​ຈົນ​ເຖິງ​ປີ 2024, ພ້ອມ​ທັງ ຄົ້ນຄວ້າ​ແຜນ​ໃນ​ການ​ຮັບ​ມື​ກັບ​ສິ່ງ​ທ້າ​ທາຍ​ທີ່​ຈະ​ປະ​ເຊີນ​ໃນ​ອະນາຄົດ ພາຍຫຼັງ​ທີ່​ໄດ້​ຖືກ​ປະກາດ​ອອກ​ຈາກ​ສະຖານະ​ປະເທດ​ດ້ອຍ​ພັດທະນາ​ແລ້ວ ເພື່ອ​ຮັບປະກັນ​ທາງ​ດ້ານ​ສະຖຽນ​ລະ​ພາບ​ທາງ​ດ້ານ​ເສດ​ຖະ​ກິດ​-​ສັງຄົມ​ຂອງ ສປປ ລາວ; ລາຍ​ງານ​ກ່ຽວ​ກັບຜົນ​ການ​​ຈັດ​ຕັ້ງ​ປະຕິບັດ​ແຜນການ​ແກ້​ໄຂ​ບັນຫາ​ຄົນ​ຕ່າງປະເທດ ທີ່​ເຄື່ອນ​ໄຫວ​ບໍ່​ຖືກຕ້ອງ​ຢູ່ ສປປ ລາວ. ຕໍ່​ບັນຫາ​ດັ່ງກ່າວ, ກອງ​ປະຊຸມ​ໄດ້​ຊີ້​ນໍາ​ໃຫ້​ພາກສ່ວນ​ທີ່​ກ່ຽວຂ້ອງ​ສືບຕໍ່​ເອົາໃຈໃສ່​ຕື່ມ ເປັນຕົ້ນ​ຕ້ອງ​ຫັນ​ວຽກ​ງານ​ນີ້ ໃຫ້​ໄປ​ຕາມ ກົດໝາຍ, ລະບຽບ​ການ ຢ່າງ​ເຂັ້ມ ​ງວດ ກວ່າ​ເກົ່າ, ແຕ່​ຕ້ອງ​ຮັບປະກັນ​ຄວາມ​ເປັນ​ທຳ, ຜົນ​ປະໂຫຍດ​ອັນ​ຊອບ​ທຳ​ຂອງ​ຝ່າຍ​ກ່ຽວຂ້ອງ; ລາຍ​ງານ​ກ່ຽວ​ກັບ​ການຈັດຕັ້ງ​ປະຕິບັດ​ການ​ແກ້​ໄຂ​ຜົນ​ກະທົບ ແລະ ຜັນ​ຂະຫຍາ​ຍ​ນະໂຍບາຍ, ມາດ​ຕະການ ເພື່ອ​ຫຼຸດ​ຜ່ອນ​ຜົນ​ກະ ທົບ​ຈາກ​ການ​ລະບາດ​ຂອງ​ພະ ຍາດ ໂຄ​ວິດ-19 ຕໍ່​ເສດ​ຖະ​ກິດ​-​ສັງຄົມ​ຂອງ​ລາວ. ກອງ​ປະຊຸມ ໄດ້​ຕີ​ລາຄາ​ວ່າ: ສໍາ​ລັບ​ການ​ແຜ່​ລະບາດ​ຂອງ​ພະຍາດ​ໂຄ​ວິດ-19 ໄດ້​ເລີ່ມ​ຕົ້ນ​ແຜ່​ຂະ ຫຍາຍ​ນັບ​ແຕ່​ທ້າຍ​ປີ 2019 ແລະ ເພີ່ມ​ທະວີ​ຄວາມ​ຮຸນ​ແຮງ​ຂຶ້ນ​ໃສ​່ຫຼາຍ​ປະເທດ​ໃນ​ໂລກ. ມາ​ຮອດ​ປັດຈຸບັນ, ສະພາບ​ການ​ລະບາດ​ດັ່ງກ່າວ​ຍັງ​ສືບຕໍ່​ສ້າງ​ຄວາມ​ກັງວົນ ແລະ ສົ່ງ​ຜົນ​ກະທົບ​ຕໍ່​ສະພາບ​ເສດ​ຖະ​ກິດ​-​ສັງຄົມ​ໃນ​ທົ່ວ​ໂລກ. ສໍາ​ລັບ ສປປ ລາວ ໄດ້​ພົບ​ກໍລະນີ​ຜູ້​ທໍາ​ອິດ​ຕິດເຊື້ອ​ໃນ​ທ້າຍ​ເດືອນ​ມີນາ 2020 ​ຊຶ່ງ​ລັດຖະບານ​ໄດ້​ມີ​ຄວາມ​ເອົາໃຈໃສ່​ເປັນ​ຢ່າງ​ສູງ ເພື່ອ​ປ້ອງ​ກັນ ແລະ ສະກັດ​ກັ້ນ​ການ​ແຜ່​ລະບາດ ໂດຍ​ການ​ກຳນົດ​ມາດ​ຕະ​ການ​ຕ່າງໆຢ່າງ​ ທັນ​ການ ໃນ​ເດືອນ​ເມສາ 2020 ແລະ ມີ​ມາດ​ຕະການ​ຜ່ອນຜັນ​ເປັນ​ແຕ່​ລະ​ໄລຍະ​ເປັນຕົ້ນ​ມາ. ຈາກ​ສະພາບ​ການ​ດັ່ງກ່າວ​ໄດ້​ສົ່ງ​ຜົນ​ກະທົບ​ຕໍ່​ສະພາບ​ເສດ​ຖະ​ກິດ​-​ສັງຄົມ ຂອງ​ປະເທດ​ເຮົາ ເປັນຕົ້ນການ​ ຜະລິດ​ເພື່ອ​ສົ່ງ​ອອກ, ການ​ບໍລິການ​ການທ່ອງທ່ຽວ ແລະ ການ​ບໍລິການ​ປິ່ນ​ອ້ອມ ໄດ້ ເຮັດໃຫ້​ລາຍ​ຮັບ​ພາກ​ທຸລະ​ກິດ ແລະ ຄົວ​ເຮືອນ​ຫຼຸດ​ລົງ. ສະນັ້ນ, ລັດຖະບານ ຈຶ່ງ​ໄດ້​ກໍາ​ນົດ 10 ນະໂຍບາຍ ແລະ 9 ມາດ​ຕະການ ເພື່ອ​ແກ້​ໄຂ​ສະພາບ​ຄວາມ​ຫຍຸ້ງຍາກ​ດ້ານ​ເສດຖະກິດ ທີ່​ຖືກ​ຜົນ​ກະທົບ​ຈາກ​ການ​ແຜ່​ລະບາດ​ຂອງ​ເຊື້ອ​ພະຍາດ​ດັ່ງກ່າວ ຕາມ​ຂໍ້​ຕົກລົງ​ເລກ​ທີ 31/ນຍ, ຜ່ານ​ການຈັດຕັ້ງ​ປະຕິບັດ​ມາ​ຮອດ​ປັດຈຸ​ບັນ ເຫັນ​ວ່າ​ບັນດາ​ນະໂຍບາຍ ແລະ ມາດ​ຕະການ​ດັ່ງກ່າວ ສາມາດ​ແກ້​ໄຂ​ຂໍ້​ຫຍຸ້ງຍາກ ໂດຍ​ສະ ເພາະດ້ານ​ຕົ້ນ​ທຶນ​ຕ່າງໆ​ຂອງ​ພາກ​ທຸລະ​ກິດ ແລະ ຄົວ​ເຮືອນ​ໄດ້​ລະດັບ​ໜຶ່ງ ພ້ອມ​ນັ້ນ ຍັງ​ຊ່ວຍ​ຊຸກຍູ້ ແລະ ອໍາ​ນວຍ​ຄວາມ​ສະດວກ​ການ​ຜະລິດ​ພາຍ​ໃນ ໃຫ້​ຄ່ອຍ​ກັບ​ຄືນ​ມາສູ່​ສະພາບ​ປົກ​ກະ​ຕິ. ແຕ່​ເຖິງ​ຢ່າງ ໃດ​ກໍ​ຕາມ ກອງ​ປະຊຸມ​ຄັ້ງ​ນີ້ ໄດ້​ຊີ້​ນໍາ​ໃຫ້​ພາກສ່ວນ​ທີ່​ກ່ຽວຂ້ອງ​ສືບຕໍ່​ເພີ່ມ​ທະວີ​ເອົາໃຈໃສ່ ສືບຕໍ່​ປະຕິບັດ​ບັນດາ​ມາດ​ຕະການ​ສະກັດ​ກັ້ນ, ຕ້ານ​ການ​ແຜ່​ລະ ບາດ​ຂອງ​ພະຍາດ​ດັ່ງກ່າວ ໃນ​ຕໍ່​ໄປ ແລະ ໄດ້​ຮັບ​ຟັງ​ການ​ລາຍ ​ງານ​ການ​ຜັນ​ຂະຫຍາຍ​ຜົນ​ກອງ​ປະຊຸມ​ຄະ​ນະ​ກໍາ​ມະ​ການ​ຮ່ວມ​ມື​ທະວີ​ພາຄີ ລະຫວ່າງ ລັດຖະບານ​ແຫ່ງ ສປປ ລາວ ແລະ ລັດຖະບານ​ແຫ່ງ ສສ ຫວຽດນາມ ຄັ້ງ​ທີ 43 ປະ​ຈໍາ​ປີ 2020. ກອງ​ປະຊຸມ​ໄດ້​ຊີ້ນໍາ​ໃຫ້​ກະຊວງ​ການ​ຕ່າງປະເທດ ແລະ ພາກສ່ວນ​ທີ່​ກ່ຽວ​ຂ້ອງ​ນໍາ​ເອົາ​ເນື້ອ​ໃນ ແລະ ຜົນ​ຂອງ​ການ​ຮ່ວມ​ມື​ລະຫວ່າງ ສອງ​ຄະ​ນະ​ກໍາ​ມະ​ການ​ໄປ​​ຈັດ​ຕັ້ງ​ຜັນ​ຂະຫຍາຍ​ເຂົ້າ​ໃນ​​ວຽກ​ງານ​ຂອງ​ຕົນ ໃຫ້​ໄດ້​ຮັບ​ຜົນ​ດີ.

ເພື່ອ​ຈັດ​ຕັ້ງ​ປະຕິບັດ​ທິດ​ຊີ້​ນຳ ຂອງ​ກອງ​ປະຊຸມ​ລັດຖະບານ ຊຸດ​ທີ VIII ເປີດ​ກວ້າງ​ທ້າຍ​ສະໄໝ ໃຫ້​ມີ​ປະສິດ​ທິ​ຜົນ, ກອງ​ປະຊຸມ ມອບ​ໃຫ້​ຫ້ອງ​ວ່າ​ການ​ສໍາ​ນັກ​ງານ​ນາຍົກລັດຖະມົນຕີ ຮຽບຮຽງ​ເປັນ​ມະຕິ​ຂອງ​ກອງ​ປະຊຸມ ເພື່ອ​ເປັນ​ບ່ອນ​ອີງ​ໃຫ້​ແກ່​ການຈັດຕັ້ງ​ປະຕິ​ບັດ. ຖ້າ​ເຫັນ​ວ່າ​ບັນຫາ​ໃດ ມີ​ຄວາມ​ຈໍາ​ເປັນ​ຕ້ອງ​ອອກ​ເປັນ​ຄໍາ​ສັ່ງ, ຂໍ້​ຕົກລົງ ຫຼື ແຈ້ງ​ການ​ຕື່ມ​ອີກ ກໍ​ໃຫ້​ຮ່າງ​ເປັນ​ນິຕິ​ກໍາ​ລະອຽດ ເພື່ອ​ໃຫ້​ລັດຖະບານ​ພິຈາລະນາ​ຕົກ​ລົງ. ພ້ອມ​ກັນ​ນີ້, ກໍ​ໄດ້​ມອບ​ໃຫ້​ສະມາຊິກ​ລັດຖະບານ, ເຈົ້າ​ຄອງ​ນະຄອນຫຼວງ​ວຽງ​ຈັນ ແລະ ບັນດາ​ທ່ານ​ເຈົ້າແຂວງ ຈົ່ງ​ນໍາ​ເອົາ​ເນື້ອ​ໃນ​ຈິດໃຈ​ທີ່​ໄດ້​ຕົກລົງ​ເປັນ​ເອກະ​ພາບ ໃນ​ກອງ​ປະຊຸມ​ຄັ້ງ​ນີ້ ລວມ​ທັງ ວຽກ​ງານ​ຈຸດ​ສຸມ ທີ່​ໄດ້​ກໍາ​ນົດ​ໄວ້​ໃນ​ດໍາ​ລັດ​ວ່າ​ດ້ວຍ ການຈັດຕັ້ງ​ປະຕິບັດ​ແຜນ​ພັດທະນາ​ເສດ​ຖະ​ກິດ​-​ສັງຄົມ ແລະ ແຜນ​ງົບປະມານ​ແຫ່ງ​ລັດ ສໍາ​ລັບ​ປີ 2021 ໄປ​ຈັດ​ຕັ້ງ​ປະຕິບັດ ໃຫ້​ມີ​ປະສິດ​ທິ​ຜົນ, ພ້ອມ​ທັງ ສະຫຼຸບ​ລາຍ​ງານ​ຜົນ​ການຈັດຕັ້ງ​ປະຕິບັດ​ໃຫ້​ຫ້ອງ​ວ່າ​ການ​ສໍາ​ນັກ​ງານ​ນາຍົກ​ລັດ​ຖະ​ມົນ​ຕີ.

(ຂ່າວ: ຫສນຍ, ພາບ: ສຸກ​ສະຫວັນ)


ລິຂະສິດ © 2014 www.pasaxon.org.la. ສະຫງວນໄວ້ເຊິງສິດທັງຫມົດ
ໜັງສືພິມປະຊາຊົນ ຖະໜົນກຳແພງເມືອງ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໂທລະສັບ: 020 555 616 28 , 020 55733442, 020 59598689 ອີເມວ: pasaxonit@gmail.com