Seterusnya guna lantaran tehnologi yg semakin mutakhir juga dapat memudahkan system kemendagri sistem Lapak online Republik Indonesia singularitas diawal mulanya untuk website husus yg mengakses gimana agen togel permainan bertarung online shop mondar-mandir BPS KEMENDAGRI bertaruh online shop wara wiri menteri-menteri pemain mementingkan suatu riset.

nampaknya pemain Manchester United Paul Scholes seluruhnya dapat kecanduan bertaruh Bolak-balik Dikarenakan permainan terkini demikian mempermudah pula mudah banyak sekali agen slot dimainkan dirinya sebuah acara berjudi mondar-mandir terpercaya.

ຫົວເຫວີຍ ຈະນຳໃຊ້ເຕັກໂນໂລຊີດີຈີຕອນ ເພື່ອປັບປຸງລະບົບທາງລົດໄຟໃນອາຊີ-ປາຊີຟິກ

ເຜີຍ​ແຜ່​ໂດຍ​: ທ່ານ ວິ​ໄລ​ສັກ ສໍ​ພາບ​ມີ​ໄຊ​ ເວ​ລາ: 18/08/2021 11:58:45 ຈຳ​ນວນ​​ຢ້ຽມ​ຊົມ 4306 ຄັ້ງ

ບໍລິສັດຫົວເຫວີຍ ເຕັກໂນໂລຊີ ໄດ້ຈັດກອງປະຊຸມປະຈໍາປີຂອງໂຄງການທາງລົດໄຟອາຊີ-ປາຊີຟິກ (APAC) 2021 ຂຶ້ນໃນວັນທີ 12 ສິງຫາຜ່ານມາ, ກອງປະຊຸມຄັ້ງນີ້ຈັດຂື້ນແບບທາງໄກ ໃນຫົວຂໍ້“ ລົດໄຟອັດສະລິຍະ, ການເຄື່ອນທີ່ໃນອະນາຄົດທີ່ດີກວ່າ - Smart Rail, Better Future Mobility” ເຖິງວ່າການແຜ່ລະບາດຂອງພະຍາດໂຄວິດ-19 ໄດ້ສົ່ງຜົນໃຫ້ອຸດສາຫະກໍາລະບົບທາງລົດໄຟພົບກັບອຸປະສັກຄັ້ງໃຫຍ່, ແຕ່ເຕັກໂນໂລຊີຂໍ້ມູນຂ່າວສານ ແລະ ການສື່ສານ (ICT) ທີ່ທັນສະໄໝ ກໍຊ່ວຍມອບຄວາມອັດສະລິຍະໃຫ້ລະບົບທາງລົດໄຟ, ຊຶ່ງຊ່ວຍໃຫ້ລະບົບເຫຼົ່ານີ້ຮັບມືກັບບັນຫາຕ່າງໆໄດ້ດີຂື້ນ. ສິ່ງນີ້ເກີດຂື້ນຢ່າງມີປະສິດທິພາບສູງ ແຕ່ໃຊ້ຕົ້ນທືນໃນການດຳເນີນງານຫຼຸດລົງ ພ້ອມສົ່ງມອບບໍລິການໃນພາບລວມໄດ້ດີກວ່າເກົ່າສຳລັບຜູ້ໂດຍສານ ແລະ ຊ່ວຍໃຫ້ດຳເນີນມາດຕະການຕ່າງໆທີ່ມີເປົ້າໝາຍເພື່ອຫຫຼຸດຜ່ອນ ແລະ ບັນເທົາບໍ່ໃຫ້ພະຍາດແຜ່ລະບາດໄປໜັກກວ່າເກົ່າ.

ງານດັ່ງກ່າວໄດ້ດຶງດູດຜູ້ຄົນ ທັງຄູ່ຮ່ວມງານ, ຜູ້ຊ່ຽວຊານ ແລະ ສື່ມວນຊົນຫຼາຍກວ່າ 1.300 ຄົນໃນທົ່ວພາກພື້ນອາຊີ-ປາຊີຟິກ. ໂດຍລູກຄ້າ ແລະ ຄູ່ຮ່ວມງານທີ່ສໍາຄັນຂອງ ຫົວເຫວີຍ ໃນຂະແໜງທາງລົດໄຟເຊັ່ນ: ບໍລິສັດ ຂົນສົ່ງທາງລົດໄຟ ມະຫາຊົນ ຮົງກົງ (MTR), ບໍລິສັດ ຂົນສົ່ງທາງດ່ວນຈໍາກັດຂອງສິງກະໂປ (SMRT), ແລະ ຜູ້ໃຫ້ບໍລິການມືອາຊີບ Arup Group Limited, ກໍໄດ້ນໍາສະເໜີໃນການສົນທະນາ ເພື່ອແລກປ່ຽນປະສົບການກ່ຽວກັບຄວາມສໍາຄັນ ຂອງການບັນລຸປະສິດທິພາບໃນການດໍາເນີນງານສໍາລັບລະບົບການຂົນສົ່ງໃນຕົວເມືອງ ໂດຍສະເພາະຢ່າງຫຍິ່ງຜ່ານການດໍາເນີນງານທີ່ບໍ່ມີຄົນຂັບ ແລະ ການຄຸ້ມຄອງຂະບວນການເຮັດວຽກຕ່າງໆ.

ທ່ານ Kwek Hyen Chee, ຫົວໜ້າຝ່າຍການຫັນເປັນດິຈິຕອນ ແລະ ນະວັດຕະກໍາທາງທຸລະກິດຈາກ SMRT Corporation Ltd, ໄດ້ກ່າວວ່າ: “ຄົນສິງກະໂປສ່ວນໃຫຍ່ໄດ້ປັບປ່ຽນວິຖີຊີວິດໃນຊຸມຊົນຂອງເຂົາເຈົ້າໃຫ້ເຂົ້າກັບຮູບແບບການເດີນທາງທີ່ເປັນມິດກັບສິ່ງແວດລ້ອມ ແລະ ສົ່ງເສີມຄວາມຍືນຍົງເພື່ອສະແດງຄວາມຮັບຜິດຊອບຕໍ່ສັງຄົມ ໂດຍການນໍາໃຊ້ການບໍລິການຂົນສົ່ງສາທາລະນະໃນສະພາບແວດລ້ອມໃນຕົວເມືອງ.” ຊຶ່ງເຕັກໂນໂລຊີພ້ອມແລ້ວ ແຕ່ຄວາມທ້າທາຍຂຶ້ນກັບວ່າເຮົາຈະຫັນປ່ຽນສະພາບການເຮັດວຽກ, ບຸກຄະລາກອນ ແລະ ຂັ້ນຕອນການເຮັດວຽກໄດ້ແນວໃດ.”

ທ່ານ Aaron Wang, ຮອງປະທານອາວຸໂສຂອງກຸ່ມທຸລະກິດວິສາຫະກິດປະຈຳອາຊີ-ປາຊີຟິກຂອງ ຫົວເຫວີຍ ໄດ້ກ່າວເຖິງຄວາມທ້າທາຍຕ່າງໆ ອັນເປັນຜົນຈາກການລະບາດຄັ້ງໃຫຍ່. ແຕ່ໃນເວລາດຽວກັນ, ປັນຫາທ້າທາຍເຫຼົ່ານີ້ກໍປ່ຽນໃຫ້ເປັນໂອກາດສຳລັບທຸກອຸດສາຫະກຳໄດ້ເຊັ່ນກັນ. ທ່ານ Wang ຍັງໄດ້ກ່າວຕື່ມວ່າ: “ໃນຖານະຜູ້ໃຫ້ບໍລິການໂຊລູຊັ່ນ ICT ລະດັບໂລກ, ຫົວເຫວີຍ ໄດ້ຊ່ວຍໃຫ້ລູກຄ້າເຊັ່ນ: Land Transport Authority (LTA) ຂອງສິງກະໂປ, MTR ຂອງຮົງກົງ, TCDD ຂອງ ຕວັກກີ ແລະ Deutsche. ໂຄງສ້າງພື້ນຖານດັ້ງເດີມເຮົາເຊື່ອວ່າ ການຫັນປ່ຽນລະບົບທາງລົດໄຟໂດຍນຳໃຊ້ດິຈີຕອນນັ້ນ ຈະນຳໄປສູ່ການຂົນສົ່ງທີ່ດີກວ່າໃນວັນຂ້າງໜ້າ”

ທ່ານ TC Chew, ຜູ້ອຳນວຍການຝ່າຍທຸລະກິດທາງລົດໄຟທົ່ວໂລກຂອງ Arup ໄດ້ກ່າວວ່າ: ທ່າອ່ຽງທີ່ສຳຄັນໃນການຫັນເຂົ້າສູ່ຍຸກດິຈິຕອນຄື: ຂໍ້ມູນ, ການວິເຄາະ ແລະ ການສື່ສານ. ສິ່ງເຫຼົ່ານີ້ເປີດໂອກາດໃຫ້ເຮົາມີຕັດສິນໃຈໄດ້ດີຂຶ້ນ ແລະ ຊ່ວຍຫຼຸດການປ່ອຍອາຍພິດສູ່ອາກາດ “ການໃຊ້ປະໂຫຍດຈາກເຕັກໂນໂລຊີກັບລະບົບທາງລົດໄຟໃຫ້ໄດ້ຫຼາຍທີ່ສຸດນັ້ນ ຂຶ້ນຢູ່ກັບບຸກຄົນທີ່ນຳເຕັກໂນໂລຊີນີ້ໄປໃຊ້ ແລະ ເກັບກ່ຽວຈາກຂໍ້ມູນທີ່ມີໃຫ້ກັບເຕັກໂນໂລຊີເຫຼົ່ານີ້ ລວມໄປເຖິງການນຳເອົາຄວາມສະຫຼຽວສະຫຼາດນີ້ໄປໃຊ້ ເພື່ອໃຫ້ເຮົາຕັດສິນໃຈໄດ້ດີຂື້ນໃນການບໍລິຫານເບິ່ງແຍງລະບົບທາງລົດໄຟໃນແຕ່ລະວັນ ໄປຈົນເຖິງການບຳລຸງຮັກສາຊັບສິນຂອງເຮົາຕະຫຼອດຮອດການສົ່ງມອບບໍລິການໃຫ້ລູກຄ້າ”

ທ່ານ Changquan Luo, ຜູ້ອໍານວຍການຝ່າຍສະຖານີລົດໄຟໃຕ້ດິນ Digital Innovation Studio ຈາກເມືອງເຊິນເຈິ້ນ, ໄດ້ອະທິບາຍຄວາມເປັນມາຂອງຍຸດທະສາດການຫັນປ່ຽນດິຈິຕອນ ໂດຍມີເປົ້າໝາຍເພື່ອຕອບສະໜອງຄວາມຕ້ອງການລະດັບປະເທດ. ໃນການເສີມສ້າງຄວາມເຂັ້ມແຂງຂອງລະບົບການຂົນສົ່ງ ແລະ ສົ່ງເສີມການພັດທະນາຢ່າງມີຄຸນນະພາບ. ໃນຂະນະທີ່ໃຫ້ຄວາມສຳຄັນໃນການນຳໃຊ້ເຕັກໂນໂລຍີດິຈິຕອນ ຄວາມເປັນເລີດດ້ານການປະຕິບັດງານ ແລະ ການໃຫ້ບໍລິການຕ່າງໆ ໂດຍສະເພາະເຕັກໂນໂລຍີຂອງ ຫົວເຫວີຍ ທີ່ມີການຍົກລະດັບອຸດສາຫະກໍາສູ່ຍຸກດິຈິຕອນ. “ແພລັດຟອມ ROMA ຂອງ ຫົວເຫວີຍ ມີການນຳໄປໃຊ້ເພື່ອໃຫ້ບໍລິການແບ່ງປັນຂໍ້ມູນ ແລະ ສ້າງພື້ນທີ່ເກັບຂໍ້ມູນແບບລວມເຂົ້າກັນ" ແລະ ໄດ້ເພີ່ມເຂົ້າຕື່ມ “ແພລັດຟອມສະຖານີອັດສະລິຍະນີ້ເຮັດໜ້າທີ່ຫຼໍ່ຫຼອມ ແລະ ເຊື່ອມໂຍງການບໍລິການຕ່າງໆ ເພື່ອໃຫ້ເກີດການລວມກັນຂອງເຄືອຂ່າຍຕ່າງໆຈາກອຸປະກອນສູ່ ຄລາວ Cloud. ເຕັກໂນໂລຊີດັ່ງກ່າວມີສ່ວນຊ່ວຍໃນການເຮັດໃຫ້ Smart Station 1.0 ເປັນໄປໄດ້.”

ນອກຈາກນີ້ ຫົວເຫວີຍ ຍັງໄດ້ສະແດງໃຫ້ເຫັນການນຳເອົານະວັດຕະກໍາ ICT ຫຼ້າສຸດໄປໃຊ້ໃນລະບົບອຸດສາຫະກໍາທາງລົດໄຟ ເພື່ອຍົກລະດັບການເຮັດວຽກສູ່ຍຸກດິຈິຕອນ, ບໍ່ວ່າຈະເປັນ Huawei SmartLi Uninterruptible Power Supply (UPS), OptiX Solutions, ແລະ Huawei AirEngine Wi-Fi 6.

ພື້ນຖານໂຄງລ່າງທາງລົດໄຟທີ່ເຂັ້ມແຂງເປັນຊັບສິນການຂົນສົ່ງທີ່ສຳຄັນ ແລະ ໃນຖານະເປັນຜູ້ໃຫ້ບໍລິການແກ້ໄຂບັນຫາ ICT ລະດັບໂລກ, ຫົວເຫວີຍ ມຸ່ງຫມັ້ນທີ່ຈະປະດິດສ້າງຜະລິດຕະພັນແລະ ການແກ້ໄຂບັນຫາທີ່ລຽບງ່າຍ, ປອດໄພ, ອັດສະລິຍະ ແລະ ອຸດສາຫະກໍາລົດໄຟອັດສະລິຍະ ທົ່ວອາຊີ-ປາຊີຟິກ ແລະ ທົ່ວໂລກ. ເພື່ອສະໜັບສະໜູນການຫັນເຂົ້າສູ່ຍຸກດິຈິຕອນ ແລະ ເຮັດໃຫ້ລະບົບການສັນຈອນ ແລະ ການຂົນສົ່ງມີຄວາມໜ້າເຊື່ອຖືສູງ. ມີປະສິດທິພາບ, ປອດໄພ ແລະ ດີສຳລັບສິ່ງແວດລ້ອມ.

ຂ່າວ: ຫົວເຫວີຍ


ລິຂະສິດ © 2014 www.pasaxon.org.la. ສະຫງວນໄວ້ເຊິງສິດທັງຫມົດ
ໜັງສືພິມປະຊາຊົນ ຖະໜົນກຳແພງເມືອງ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໂທລະສັບ: 020 555 616 28 , 020 55733442, 020 59598689 ອີເມວ: pasaxonit@gmail.com