Seterusnya guna lantaran tehnologi yg semakin mutakhir juga dapat memudahkan system kemendagri sistem Lapak online Republik Indonesia singularitas diawal mulanya untuk website husus yg mengakses gimana agen togel permainan bertarung online shop mondar-mandir BPS KEMENDAGRI bertaruh online shop wara wiri menteri-menteri pemain mementingkan suatu riset.

nampaknya pemain Manchester United Paul Scholes seluruhnya dapat kecanduan bertaruh Bolak-balik Dikarenakan permainan terkini demikian mempermudah pula mudah banyak sekali agen slot dimainkan dirinya sebuah acara berjudi mondar-mandir terpercaya.

ຍ​ທ​ຂ ສະເໜີກົດໝາຍວ່າດ້ວຍ ຍານພາຫະນະທາງບົກ ໃຫ້​ສະ​ພາ​ພິ​ຈາ​ລະ​ນາ

ເຜີຍ​ແຜ່​ໂດຍ​: ທ່ານ ສິດ​ທິ​ພອນ ຣາ​ຊະ​ພົນ ເວ​ລາ: 10/11/2021 11:26:11 ຈຳ​ນວນ​​ຢ້ຽມ​ຊົມ 589 ຄັ້ງ

      ກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ (ກະຊວງ ຍ) ສະເໜີຮ່າງກົດໝາຍວ່າດ້ວຍຍານພາ ຫະນະທາງບົກ ຊຶ່ງເປັນກົດໝາຍສ້າງໃໝ່ ແນໃສ່ສ້າງນິຕິກໍາສະເພາະ ເພື່ອຄຸ້ມຄອງພາຫະນະທາງບົກ ໃຫ້ລວມສູນເປັນເອກະພາບ, ປອດໄພ, ມີຄວາມສະຫງົບ, ເປັນລະບຽບຮຽບຮ້ອຍ, ແທດເໝາະກັບການຂະຫຍາຍຕົວຂອງເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ ແລະ ການສາມາດເຊື່ອມໂຍງ-ເຊື່ອມຈອດ ກັບພາກພື້ນ ແລະ ສາກົນເທື່ອລະກ້າວ.

      ກອງປະຊຸມສະໄໝສາມັນ ເທື່ອທີ 2 ຂອງສະພາແຫ່ງຊາດ ຊຸດທີ IX ໃນຕອນເຊົ້າວັນທີ 10 ພະຈິກນີ້, ພາຍໃຕ້ການເປັນປະທານຂອງ ທ່ານ ສົມມາດ ພົນເສນາ ຮອງປະທານສະພາແຫ່ງຊາດ, ທ່ານ ວຽງສະຫວັດ ສີພັນດອນ ລັດຖະມົນຕີກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ ໄດ້ສະເໜີຮ່າງກົດ            ໝາຍວ່າດ້ວຍຍານພາຫະນະທາງບົກ ໃຫ້ ສຊ ພິຈາລະນາ.

      ທ່ານ ວຽງສະຫວັດ ສີພັນດອນ ໄດ້ກ່າວວ່າ: ວຽກງານຄຸ້ມຄອງພາຫະນະທາງບົກ ແມ່ນວຽກງານໜຶ່ງທີ່ສຳຄັນ ແລະ ຈຳເປັນ, ໃນໄລຍະຜ່ານມາອຸບັດເຫດຕາມທ້ອງຖະໜົນເກີດຂຶ້ນຈາກ 4 ປັດໄຈ (ຜູ້ຂັບຂີ່, ພາຫະນະ, ສະພາບຖະໜົນຫົນທາງ, ສະພາບແວດລ້ອມ), ປັດໄຈພາຫະນະນີ້ ແຕ່ລະປີມີອັດຕາເກີດອຸບັດເຫດໂດຍສະເລ່ຍປະມານ 999 ຄົນ ຊຶ່ງເປັນການເກີດອຸບັດເຫດທີ່ສາມາດປ້ອງກັນບໍ່ໃຫ້ເກີດໄດ້. ກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ ໄດ້ມີຄວາມພະຍາຍາມ ໃນການຄຸ້ມຄອງພາຫະນະທາງບົກ ເພື່ອຮັບປະກັນໃຫ້ມີຄວາມເປັນເອກະພາບດ້ານສະຖິຕິ, ມີຄວາມເໝາະສົມດ້ານພື້ນ ຖານເຕັກນິກ, ມີຄວາມປອດໄພ, ເປັນມິດກັບສິ່ງແວດລ້ອມ, ຖືກຕ້ອງສອດຄ່ອງຕາມກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ. ຂະນະທີ່ການເພີ່ມຂຶ້ນຂອງຍານພາຫະນະທາງບົກ ໃນແຕ່ລະປີມີປະມານ 10-12% ຖ້າທຽບໃສ່ປະຊາກອນໃນປີ 2020 ມີ 7 ລ້ານກວ່າຄົນ, ພາຫະນະມີ 2.393.993 ຄັນ (ໝາຍວ່າ 3 ຄົນໃດ ຕໍ່ພາຫະນະຄັນໜຶ່ງ).

ການຄຸ້ມຄອງພາຫະນະທາງບົກ ໃນໄລຍະຜ່ານມາຍັງບໍ່ທັນລວມສູນເປັນເອກະພາບ, ບໍ່ມີຄວາມປອດໄພຕໍ່ສຸຂະພາບ-ຊີວິດ ແລະ ຊັບສິນ, ບໍ່ສະຫງົບ, ບໍ່ເປັນລະບຽບຮຽບຮ້ອຍ. ຕິດພັນກັບວຽກງານດັ່ງກ່າວ, ກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ ກໍໄດ້ສ້າງກົດໝາຍທີ່ກ່ຽວຂ້ອງຄື: ກົດໝາຍວ່າດ້ວຍການຈາລະຈອນທາງບົກ, ກົດໝາຍວ່າດ້ວຍການຂົນສົ່ງທາງບົກ, ກົດໝາຍວ່າດ້ວຍການຂົນສົ່ງຫຼາຍຮູບແບບ, ກົດໝາຍວ່າດ້ວຍທາງຫຼວງ, ກົດໝາຍວ່າດ້ວຍການກໍ່ສ້າງ ແລະ ກົດໝາຍວ່າດ້ວຍຜັງເມືອງ ຊຶ່ງ 6 ກົດໝາຍນີ້ແມ່ນຕິດພັນກັບ ກົດໝາຍທີ່ສ້າງໃໝ່ນີ້ຢ່າງແນ່ນອນ. ເພື່ອໃຫ້ແທດເໝາະກັບສະພາບການຂະຫຍາຍຕົວຂອງເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ ແລະ ການຮ່ວມມືໃນວຽກງານການຂົນສົ່ງກັບບັນດາປະເທດໃນອະນຸພາກພື້ນ ແລະ ສາກົນ ສາມາດເຊື່ອມໂຍງ-ເຊື່ອມຈອດເທື່ອລະກ້າວ ຊຶ່ງປັດຈຸບັນ ສປປ ລາວ ໄດ້ລົງນາມໃນກອບສັນຍາວ່າດ້ວຍການຮັບຮູ້ຊຶ່ງກັນ ແລະ ກັນ ດ້ານມາດຕະການເຕັກນິກພາຫະນະຂອງອາຊຽນ. ສະນັ້ນ, ການສ້າງກົດໝາຍວ່າດ້ວຍຍານພາຫະນະທາງບົກ ຈຶ່ງມີຄວາມໝາຍສຳຄັນຈຳເປັນຍິ່ງ.

      ກົດໝາຍສະບັບນີ້ ປະກອບມີ 13 ພາກ, 12 ໝວດ, 91 ມາດຕາ, ສໍາລັບເນື້ອໃນແມ່ນໄດ້ຄົ້ນຄວ້າຍົກລະດັບຈາກເນື້ອໃນຂອງຂໍ້ກໍານົດ ກົດລະບຽບທີ່ນໍາໃຊ້ໃນປັດຈຸບັນ ແລະ ສຶກສາຈາກບັນດາກົດໝາຍທັງພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ ໂດຍສະເພາະແມ່ນ ຈາກ ສສ ຫວຽດນາມ, ບັນດາປະເທດອາຊຽນ, ສົນທິສັນຍາຂອງອົງການສະຫະປະຊາຊາດ UN Regulations ແລະ ສົນທິສັນຍາວ່າດ້ວຍການຮັບຮູ້ຊຶ່ງກັນ ແລະ ກັນ ດ້ານມາດຕະຖານຜະລິດຕະພັນຍານພາຫະນະອາຊຽນ (ASEAN Mutual Recognition Arrangement “MRA” on Vehicle Type Approval).

      ທ່ານລັດຖະມົນຕີກ່າວວ່າ: ຖ້າກົດໝາຍສະບັບນີ້ຖືກຮັບຮອງ ແລະ ປະກາດໃຊ້ຢ່າງເປັນທາງການແລ້ວຈະໄດ້ຮັບຜົນປະໂຫຍດຫຼາຍດ້ານ ຄື: ເຮັດໃຫ້ມີຄວາມເປັນເອກະພາບ ໃນຂອບເຂດທົ່ວປະເທດໃນການຄຸ້ມຄອງຕິດຕາມ ແລະ ກວດກາ ກ່ຽວກັບວຽກງານການຄຸ້ມຄອງຍານພາຫະນະ ລະຫວ່າງ ຂັ້ນສູນກາງ ແລະ ທ້ອງຖິ່ນ ແລະ ຂະແໜງການກ່ຽວຂ້ອງ; ເປັນການກໍານົດດ້ານມາດຕະຖານເຕັກນິກດ້ານຄວາມປອດໄພ ແລະ ການປົກຮັກສາສິ່ງແວດລ້ອມຂອງຍານພາຫະນະ ທີ່ ຈະອະນຸຍາດໃຫ້ນໍາເຂົ້າ, ຜະລິດ ແລະ ປະກອບໃນ ສປປ ລາວ ສອດຄ່ອງກັບລະບຽບການຂອງສາກົນ ທີ່ ສປປ ລາວ ເປັນພາຄີ; ເປັນເຄື່ອງມືທີ່ມີຄວາມຮັດກຸມ ແລະ ຄົບຖ້ວນກວ່າເກົ່າ ໃນການຄຸ້ມຄອງລັດດ້ວຍກົດໝາຍ ກ່ຽວກັບວຽກງານຍານພາຫະນະທາງບົກ, ພ້ອມທັງສ້າງເງື່ອນໄຂໃນການພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ, ວຽກງານປ້ອງກັນຊາດ ປ້ອງກັນຄວາມສະຫງົບ ແລະ ປະກອບສ່ວນສໍາຄັນເຂົ້າໃນການປະຕິບັດວາລະແຫ່ງຊາດ ເພື່ອແກ້ໄຂຄວາມຫຍຸ້ງຍາກທາງດ້ານເສດຖະກິດ-ການເງິນ ແລະ ບັນຫາຢາເສບຕິດ; ຮັບປະກັນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດການຄຸ້ມຄອງຍານພາຫະນະໃຫ້ມີຄວາມ ຄ່ອງຕົວ, ສະດວກ, ປອດໄພ ແລະ ເປັນລະບຽບຮຽບຮ້ອຍໃນສັງຄົມໃຫ້ຖືກຕ້ອງຕາມລະບຽບກົດໝາຍປົກປ້ອງຜູ້ຊົມໃຊ້, ຊັບສິນ, ສົ່ງເສີມອຸດສາຫະກໍາຍານພາຫະນະທີ່ຜະລິດ ແລະ ປະກອບພາຍໃນປະເທດ, ສົ່ງເສີມການສົ່ງອອກ ແລະ ສ້າງໂອກາດໃນການຍາດແຍ່ງການລົງທຶນຂອງຕ່າງປະເທດໃນອະນາຄົດ.

 (ຂ່າວ: ສຸກສະຫວັນ, ພາບ: ສໍານານ)


ລິຂະສິດ © 2014 www.pasaxon.org.la. ສະຫງວນໄວ້ເຊິງສິດທັງຫມົດ
ໜັງສືພິມປະຊາຊົນ ຖະໜົນກຳແພງເມືອງ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໂທລະສັບ: 020 555 616 28 , 020 55733442, 020 59598689 ອີເມວ: pasaxonit@gmail.com