Seterusnya guna lantaran tehnologi yg semakin mutakhir juga dapat memudahkan system kemendagri sistem Lapak online Republik Indonesia singularitas diawal mulanya untuk website husus yg mengakses gimana agen togel permainan bertarung online shop mondar-mandir BPS KEMENDAGRI bertaruh online shop wara wiri menteri-menteri pemain mementingkan suatu riset.

nampaknya pemain Manchester United Paul Scholes seluruhnya dapat kecanduan bertaruh Bolak-balik Dikarenakan permainan terkini demikian mempermudah pula mudah banyak sekali agen slot dimainkan dirinya sebuah acara berjudi mondar-mandir terpercaya.

ສສຊ ນະຄອນຫຼວງ ສະເໜີແລກປ່ຽນຕໍ່ການສ້າງກົດໝາຍໃໝ່ ເພື່ອຄຸ້ມຄອງຍານພາຫະນະທາງບົກ

ເຜີຍ​ແຜ່​ໂດຍ​: ທ່ານ ສິດ​ທິ​ພອນ ຣາ​ຊະ​ພົນ ເວ​ລາ: 10/11/2021 15:00:58 ຈຳ​ນວນ​​ຢ້ຽມ​ຊົມ 664 ຄັ້ງ

 ການສ້າງກົດໝາຍຄຸ້ມຄອງພາຫະນະທາງບົກມີຄວາມໝາຍສຳຄັນ ແລະ ຈຳເປັນຢ່າງຍິ່ງ ຊຶ່ງກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ (ຍທຂ) ໄດ້ພະຍາຍາມເພື່ອເຮັດໃຫ້ກົດໝາຍສະບັບນີ້ ໄດ້ຜ່ານການຮັບຮອງຈາກສະພາແຫ່ງຊາດ ເພື່ອໃຫ້ມີຄວາມເປັນເອກະພາບກັນ ໂດຍສະເພາະທາງດ້ານສະຖິຕິ, ຄວາມເໝາະສົມທາງດ້ານມາດຕະຖານເຕັກນິກ, ຄວາມປອດໄພທີ່ເປັນມິດຕໍ່ສິ່ງແວດລ້ອມ ຖືກຕ້ອງສອດຄ່ອງຕາມກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການ ທັງແທດ  ເໝາະກັບການຂະຫຍາຍຕົວຂອງເສດຖະກິດໃນໄລຍະໃໝ່.

      ໃນວັນທີ 10 ພະຈິກນີ້ ທີ່ສະພາແຫ່ງຊາດ, ໃນວາລະການດໍາເນີນກອງປະຊຸມສະໄໜສາມັນເທື່ອທີ 2 ຂອງສະພາແຫ່ງຊາດ ຊຸດທີ IX ໂດຍພາຍໃຕ້ການເປັນປະທານຂອງ ທ່ານ ສົມມາດ ພົນເສນາ ຮອງປະທານສະພາແຫ່ງຊາດ, ທ່ານ ບຸນຕາ ເທບພະວົງ ສະມາຊິກສະພາແຫ່ງຊາດ (ສສຊ) ປະຈຳເຂດເລືອກຕັ້ງທີ 1 ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໄດ້ມີຄຳເຫັນແລກປ່ຽນ ຕໍ່ຮ່າງກົດໝາຍວ່າດ້ວຍຍານພາຫະນະທາງບົກ ສະບັບສ້າງໃໝ່ ຊຶ່ງໄດ້ມີຄຳເຫັນລົງເລິກໃນ 2 ຈຸດຄື: ອັນທີໜຶ່ງກ່ຽວກັບປະເພດພາຫະນະຕໍ່ກັບລົດຈັກ ແລະ ລົດເບົາ, ເວົ້າສະເພາະລົດຈັກທີ່ມີແຮງມ້າ 99 ຊີຊີ ລົງມາແມ່ນບໍ່ໄດ້ໃຊ້ໃບຂັບຂີ່ ຖືວ່າຂັບຂີ່ໄດ້ ແລະ ມີໜັງສືຖືກຕ້ອງໝົດ, ຕໍ່ກັບແຮງມ້າ 100 ຫາ 499 ຊີຊີ ແມ່ນກຳນົດເປັນລົດຈັກ ເສຍຕາມປົກກະຕິທີ່ກົດໝາຍໄດ້ກຳນົດຕາມພາສີອາກອນ, ສ່ວນແຮງມ້າ 500 ຊີຊີຂຶ້ນໄປ ແມ່ນບໍ່ໃຫ້ກຳນົດຈັດເຂົ້າໃນປະເພດລົດບິກໄບ້ ຊຶ່ງເປັນລົດຈັກໃຫຍ່ທີ່ມີຄວາມແຮງສູງທຽບເທົ່າກັບລົດເກັງ ຊຶ່ງລົດດັ່ງກ່າວສາມາດຂຶ້ນທາງດ່ວນໄດ້ຕາມສາກົນເວົ້າ ຊຶ່ງເປັນສະມາຄົມໜຶ່ງ ການເສຍພາສີອາກອນແມ່ນ 1 ຊີຊີ ເທົ່າກັບ 2 ໂດລາ. ລົດດັ່ງກ່າວມີຄວາມເໝາະສົມແລ່ນທາງໄກທີ່ບໍ່ມີຄວາມແອອັດຫຼາຍ. ສະນັ້ນ, ພວກເຮົາຕ້ອງໄດ້ເບິ່ງໃນອະນາຄົດໃຫ້ຖອດຖອນບົດຮຽນກັບສາກົນ ຜູ້ຂັບຂີ່ລົດດັ່ງກ່າວເປັນຜູ້ທີ່ມີຖານະ ພວກເຮົາສາມາດດຶງການທ່ອງທ່ຽວສະມາຄົມລົດດັ່ງກ່າວໄປໄດ້ຫຼາຍຮ້ອຍຄັນ ຊຶ່ງທຽບໃສ່ລົດໃຫຍ່ຮ້ອຍຄັນແມ່ນໄປບໍ່ໄດ້, ແຕ່ລົດດັ່ງກ່າວຫຼາຍຮ້ອຍຄັນແມ່ນສາມາດໄປໄດ້ ຊຶ່ງສະມາຄົມລົດດັ່ງກ່າວ ແມ່ນມີຢູ່ໃນທົ່ວໂລກ ຈຳນວນໜຶ່ງແມ່ນຊື້ໄວ້ຢູ່ນອກປະເທດລໍຖ້າກົດໝາຍສະບັບນີ້ອອກມາ. ນີ້ແມ່ນລາຍຮັບອັນມະຫາສານທີ່ຈະເຂົ້າມາໃນປະເທດ. ສະນັ້ນ, ພວກເຮົາຕ້ອງໄດ້ແນມເບິ່ງອະນາຄົດ ເພາະເຮົາຈະໄດ້ກຳນົດກົດໝາຍອອກ ບໍ່ແມ່ນພວກເຮົາທີ່ຈະປັບກົດໝາຍຢູ່ຕະຫຼອດ, ພວກເຮົາຄວນເບິ່ງສາກົນມີແນວໃດ ພວກເຮົາຄວນເປີດໄວ້ຄືແນວນັ້ນ ແລະ ບັນດາຜູ້ຂັບຂີ່ລົດດັ່ງກ່າວເປັນຄົນທີ່ມີຖານະສູງ ເປັນເຈົ້າຂອງບໍລິສັດກິດຈະການ ຄົນເຫຼົ່ານີ້ຈະເປັນຜູ້ກະຕຸ້ນເສດຖະກິດໃຫ້ມີການຂະຫຍາຍຕົວ ແລະ ດຶງດູດເອົາການທ່ອງທ່ຽວແບບຫຼາຍສີສັນເຂົ້າມາ ແລະ ບັນຫາດັ່ງກ່າວຕິດພັນກັບນະໂຍບາຍຂອງພັກ-ລັດໄດ້ມີນະໂຍບາຍເລື່ອງລົດ, ກ່ຽວກັບການຄຸ້ມຄອງບັນຫານີ້ຕິດພັນກັບເຈົ້າໜ້າທີ່ຕຳຫຼວດ ເພາະເວົ້າເລື່ອງການຂັບຂີ່, ການຂຶ້ນທະບຽນປ້າຍຕ່າງໆແມ່ນສະເໜີໃຫ້ເປັນຄວາມຮັບຜິດຊອບຂອງເຈົ້າໜ້າທີ່ຄຸ້ມຄອງ ເພາະວ່າຝ່າຍໂຍທາເປັນຜູ້ອອກນິຕິກຳເລື່ອງລະບຽບການຕ່າງໆ ຊຶ່ງບັນຫານີ້ຈະສ້າງລາຍຮັບມະຫາສານເຂົ້າມາສູ່ປະເທດ ຖ້າພວກເຮົາຄຸ້ມຄອງລະບົບດັ່ງກ່າວນີ້ໄດ້ດີ ຊຶ່ງລົດດັ່ງກ່າວຄົນນິຍົມຂັບຂີ່ກັນໃນທົ່ວໂລກ ທຸກຄົນທີ່ຈະຂັບຂີ່ຕ້ອງໄດ້ຜ່ານໂຮງຮຽນຂັບຂີ່ລົດດັ່ງກ່າວ ສະເພາະພື້ນຖານຂອງຜູ້ຂັບຂີ່ຕ້ອງມີໃບຂັບຂີ່ລົດໃຫຍ່.

ທ່ານກ່າວໃຫ້ຮູ້ອີກວ່າ: ກ່ຽວກັບລົດເບົາທຸກປະເພດທີ່ມີພວງມາໄລຊ້າຍ ແຕ່ໃນສາກົນໂລກ ປະເທດທີ່ຜະລິດລົດສ່ວນຫຼາຍແມ່ນພວງມະໄລຂວາ ແຕ່ ສປປ ລາວ ເຮົາ ໄດ້ກຳນົດລົດພວງມະໄລຊ້າຍ ຖ້າເຮົາເປີດກົດໝາຍກ່ຽວກັບລົດທີ່ມີພວງມະໄລຊ້າຍ-ຂວາແມ່ນບໍ່ກ່ຽວ ປະເທດທີ່ຜະລິດລົດແມ່ນພວງມະໄລຂວາສ່ວນໃຫຍ່ ເພາະວ່ານະໂຍບາຍຂອງພັກເປີດກວ້າງການຮ່ວມມືຫຼາຍດ້ານ ບໍ່ວ່າປະເພດໃດ ພວງມະໄລໃດ ເຂົາກໍຮັບໝົດຄວນເປີດພວງມະໄລຊ້າຍ ແລະ ຂວາ ເພື່ອໃຫ້ໄດ້ເຂົ້າມາຕາມຖືກຕ້ອງ ຜູ້ໃດຢາກຊື້ລົດພວງມະໄລຊ້າຍ ຫຼື ຂວາກໍບໍ່ເປັນຫຍັງ ສາເຫດການສະເໜີບັນຫາດັ່ງກ່າວຍ້ອນສະຫະພັນຊາວໜຸ່ມລາວເຮົາ ໄດ້ຮັບການສ້າງຕັ້ງຂຶ້ນ ເຮົາເອງເປັນຜູ້ຄຸ້ມຄອງເຕົ້າໂຮມເອົາບັນດາສະມາຄົມ ແລະ ສະໂມສອນນັກຂັບຂີ່ລົດຈັກທຸກປະເພດມາເຂົ້າຮ່ວມຢູ່ໃນການຈັດຕັ້ງ ເພື່ອມາເຕົ້າໂຮມຄຸ້ມຄອງກັນເອງເບິ່ງແຍງຊ່ວຍເຈົ້າໜ້າທີ່ຕຳຫຼວດ.

ຍ້ອນເຫັນໄດ້ຄວາມສຳຄັນຄືແນວນັ້ນ ຊຶ່ງຮ່າງກົດໝາຍດັ່ງກ່າວຈະເປັນບ່ອນອີງໜັກແໜ້ນໃນການຄຸ້ມຄອງວຽກງານທາງບົກ ກໍຄືການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານໃຫ້ເຂົ້າສູ່ລະບົບ ແລະ ລວມສູນ, ພ້ອມດຽວກັນກໍໃຫ້ສອດຄ່ອງກັບນິຕິກໍາ ແລະ ຄວາມຮັບຜິດຊອບຂອງກະຊວງ ຍທຂ ກໍຄືຂະແໜງການອື່ນໆ ທີ່ກ່ຽວຂ້ອງໃຫ້ເຂົ້າສູ່ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດກົດໝາຍຢ່າງຖືກຕ້ອງເປັນລະບົບສອດຄ່ອງແທດເໝາະກັບສະຍຸກສະໄໝ.

      (ຂ່າວ: ພູວັນ, ພາບ: ສຳນານ)


ລິຂະສິດ © 2014 www.pasaxon.org.la. ສະຫງວນໄວ້ເຊິງສິດທັງຫມົດ
ໜັງສືພິມປະຊາຊົນ ຖະໜົນກຳແພງເມືອງ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໂທລະສັບ: 020 555 616 28 , 020 55733442, 020 59598689 ອີເມວ: pasaxonit@gmail.com