Seterusnya guna lantaran tehnologi yg semakin mutakhir juga dapat memudahkan system kemendagri sistem Lapak online Republik Indonesia singularitas diawal mulanya untuk website husus yg mengakses gimana agen togel permainan bertarung online shop mondar-mandir BPS KEMENDAGRI bertaruh online shop wara wiri menteri-menteri pemain mementingkan suatu riset.

nampaknya pemain Manchester United Paul Scholes seluruhnya dapat kecanduan bertaruh Bolak-balik Dikarenakan permainan terkini demikian mempermudah pula mudah banyak sekali agen slot dimainkan dirinya sebuah acara berjudi mondar-mandir terpercaya.

ສສຊ ສຸມໃສ່ປະກອບຄຳເຫັນຕໍ່ຮ່າງກົດໝາຍວ່າດ້ວຍການປະຕິບັດຄຳຕັດສິນຂອງສານສະບັບປັບປຸງ

ເຜີຍ​ແຜ່​ໂດຍ​: ທ່ານ ສິດ​ທິ​ພອນ ຣາ​ຊະ​ພົນ ເວ​ລາ: 15/11/2021 13:40:13 ຈຳ​ນວນ​​ຢ້ຽມ​ຊົມ 507 ຄັ້ງ

ກົດໝາຍວ່າດ້ວຍການປະຕິບັດຄຳຕັດສິນຂອງສານ ມີຄວາມໝາຍ ຄວາມສຳຄັນຫຼາຍໃນສັງຄົມປັດຈຸບັນ ພາຍຫຼັງຮ່າງກົດໝາຍດັ່ງກ່າວໄດ້ຮັບການປັບປຸງຈະເປັນບ່ອນອີງສຳຄັນໃຫ້ແກ່ການເຄື່ອນໄຫວ ເຮັດໃຫ້ການປະຕິບັດຄຳຕັດສິນຂອງສານ ສອດຄ່ອງກັບແນວທາງຂອງພັກໃນໄລຍະໃໝ່ ດັ່ງນັ້ນ ເພື່ອໃຫ້ເນື້ອໃນຂອງກົດໝາຍດັ່ງກ່າວຄົບຖ້ວນສົມບູນ ບັນດາ ສສຊ ຈຶ່ງໄດ້ສຸມໃສ່ປະກອບຄຳເຫັນໃນຫຼາຍຈຸດ ຫຼາຍມາດຕາ, ໃນວັນທີ 15 ພະຈິກນີ້ ທີ່ສະພາແຫ່ງຊາດ, ໃນວາລະກອງປະຊຸມສະໄໝສາມັນເທື່ອທີ 2 ຂອງສະພາແຫ່ງຊາດ ຊຸດທີ IX.

ທ່ານ ສົມມະນາ ປິ່ນທິບ ສສຊ ເຂດເລືອກຕັ້ງທີ 7 ແຂວງໄຊຍະບູລີ ໄດ້ມີຄຳເຫັນແລກປ່ຽນໃນຫຼາຍມາດຕາທີ່ເຫັນວ່າມີຄວາມສຳຄັນ ເປັນຕົ້ນມາດຕາ 47 ການບໍ່ຮັບຄຳຮ້ອງຂໍ ຢາກໃຫ້ປ່ຽນຄຳສັບມາເປັນຄຳຮ້ອງຂໍທີ່ບໍ່ຮັບມາພິຈາລະນາໃຫ້, ມາດຕາ 78 ຫາ 85 ຫົວໜ້າກອງປະຕິບັດຄຳຕັດສິນຂອງສານ ບໍ່ໄດ້ຂຽນຕຳແໜ່ງໃສ່ວ່າລະດັບໃດ? ຖ້າຊິແຍກອອກຈາກພະແນກຍຸຕິທຳ, ເຫັນຄວນສະເໜີໃຫ້ກຳນົດຕຳ             ແໜ່ງ ແລະ ຂຽນໃສ່ກົດໝາຍນີ້ເລີຍ, ຢູ່ໃນພາກທີ 8 ຄວາມຮັບຜິດຊອບຕໍ່ການຈັດຕັ້ງປະຕິດປະຕໍ່ ການປະຕິບັດຄຳຕັດສິນຂອງສານ ໃນຫົວຂໍ້ຂອງພາກນີ້ ສະເໜີໃຫ້ປ່ຽນເປັນໜ້າທີ່ຂອງແຕ່ລະພາກສ່ວນຕໍ່ການປະຕິບັດຄຳຕັດສິນຈະເໝາະສົມກວ່າ, ຕໍ່ມາດຕາ 87 ຫາ 97 ຄວາມຮັບຜິດຊອບຂອງກະຊວງ, ອາດຈະປ່ຽນຄຳສັບມາເປັນໜ້າທີ່ຂອງກະຊວງຊິເໝາະສົມກວ່າ, ມາດຕາ 98 ຂໍ້ຫ້າມສຳລັບພະນັກງານປະຕິບັດຄຳຕັດສິນຂອງສານ 7 ຂໍ້ທີ່ຂຽນເຫັນດີ ແຕ່ຢາກເພີ່ມຕື່ມເຂົ້າອີກຂໍ້ໜຶ່ງ ຫ້າມພະນັກງານປະຕິບັດຄຳຕັດສິນ   ຊື້ສັບທີ່ອົງການ ກົມກອງ, ໜ່ວຍງານປະຕິບັດຄຳຕັດສິນໄດ້ຕີລາຄາຂາຍ ເຫດຜົນຊັບທີ່ເປັນລົດ ຊຶ່ງຜ່ານມາໄດ້ປະກົດໃຫ້ເຫັນ ໂຕຊິເອົາຮ່ວມຫົວກັບຄະນະກຳມະການຕີລາຄາຕໍ່າ ຊື້ເປັນຈຳນວນຫຼວງຫຼາຍ ຊື້ໄປເພື່ອຂາຍ ຕໍ່ບັນຫາດັ່ງກ່າວສະເໜີໃຫ້ລະບຸໄວ້ໃນຂໍ້ຫ້າມຂອງກົດໝາຍນີ້ເລີຍຈະເປັນການດີ ຖ້າບໍ່ກຳນົດອອກແນວນີ້ມັນຈະມີຫາງສຽງຈົ່ມວ່າຂອງສັງຄົມ.

ທ່ານນາງ ອຳໄພວອນ ລ້ອມບຸນແພງ ສສຊ ເຂດ 8 ແຂວງຫົວພັນ ປະກອບຄຳເຫັນຕໍ່ບາງມາດຕາ ເຊັ່ນ: ມາດຕາ 12 ການຖອນຕົວ ແລະ ການຄ້ານຕົວ ເຫັນວ່າທຸກຄັ້ງທີ່ມີການຕົກລົງໃຫ້ຖອນຕົວ ຫຼື ມອບຄະດີໃຫ້ຜູ້ໃໝ່ຮັບຜິດຊອບຕ້ອງເຮັດເປັນລາຍລັກອັກສອນມອບ-ຮັບຄັກແນ່ ເພື່ອຈະແຈ້ງຕື່ມໃນການປະຕິບັດຕົວຈິງ, ມາດຕາ 30 ການດຳເນີນຕີລາຄາຊັບ ຢາກໃຫ້ເບິ່ງຕື່ມການແຈ້ງຊື່ຄະນະກຳມະການ, ມາດຕາ 53 ມາດຕະການໃນການປະຕິບັດຄຳຕັດສິນຂອງສານ ໃນນີ້ມີ 9 ມາດຕະການ ແຕ່ມາດຕະການທີ 9 ສະເໜີໃຫ້ມີຄຳອະທິບາຍ ຄືກັບມາດຕາອື່ນ ເພື່ອຄວາມສະດວກ ຮັບປະກັນບໍ່ໃຫ້ມີຊ່ອງວ່າງໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິ         ບັດ, ສຳລັບມາດຕາ 55, 56 ການຢຶດ ແລະ ອາຍັດຊັບ ເປັນບັນຫາສໍາຄັນ ຄວນມີການກຳນົດເພີ່ມຕື່ມ ທຸກຄັ້ງທີ່ມີການຢຶດ ແລະ ອາຍັດຊັບ ຄວນມີການສ້າງບົດບັນທຶກຄັກແນ່ ຄວນກຳນົດໃສ່ໂລດຊິສ້າງແນວໃດ  ມາດຕາ 71 ການໂຈະ ການປະຕິບັດຄຳຕັດສິນຂອງສານ ອັນນີ້ຢາກໃຫ້ກຳນົດໃສ່ກ່ອນຊິມີການໂຈະ ໂດຍສະເພາະອົງການທີ່ມີສິດສັ່ງໂຈະມີສິດໃດແດ່   ຕໍ່ມາດຕາ 74 ການຍົກເລິກ ການປະຕິບັດຄຳຕັດສິນຂອງສານກ່ຽວກັບຄ່າທຳນຽມສານ, ຄ່າປັບໃໝ, ຕໍ່ບັນຫານີ້ຂ້າພະເຈົ້າເຫັນດີ ແລະ ສະໜັບສະໜູນທີ່ສຸດ ຢູ່ໃນກົດໝາຍປະຕິບັດຄຳຕັດສິນຂອງສານມາດຕານີ້ສຳຄັນຫຼາຍ ເພາະວ່າໃນພາກປະຕິບັດຕົວຈິງບັນຫາຄຳຕັດສິນທີ່ຄ້າງຄາມາເປັນເວລາຫຼາຍປີ ບໍ່ສາມາດປິດຄະດີໄດ້ແມ່ນຍ້ອນບັນຫາບໍ່ສາມາດປະຕິບັດໄດ້ເລື່ອງຄ່າທຳນຽມ, ຄ່າປັບໃໝ່ຕ່າງໆ, ຕໍ່ມາດຕາ 101 ກັບມາດຕາ 106 ໃຫ້ເບິ່ງຄືນ ກ່ຽວກັບການກຳນົດອົງການກວດກາພາຍໃນແມ່ນອົງການດຽວກັນກັບອົງການຄຸ້ມຄອງວຽກງານປະຕິບັດຄຳຕັດສິນຂອງສານ, ມາດຕາ 103, 104 ສິດ ແລະ ໜ້າທີ່ຂອງກົມກອງ ໜ່ວຍປະຕິບັດຄຳຕັດສິນຂອງສານ ຢາກໃຫ້ເບິ່ງຄືນ ເພື່ອຄວາມສະດວກໃນພາກປະຕິບັດຕົວຈິງ.

ຂ່າວ: ພູວັນ, ພາບ: ສຳນານ


ລິຂະສິດ © 2014 www.pasaxon.org.la. ສະຫງວນໄວ້ເຊິງສິດທັງຫມົດ
ໜັງສືພິມປະຊາຊົນ ຖະໜົນກຳແພງເມືອງ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໂທລະສັບ: 020 555 616 28 , 020 55733442, 020 59598689 ອີເມວ: pasaxonit@gmail.com