Seterusnya guna lantaran tehnologi yg semakin mutakhir juga dapat memudahkan system kemendagri sistem Lapak online Republik Indonesia singularitas diawal mulanya untuk website husus yg mengakses gimana agen togel permainan bertarung online shop mondar-mandir BPS KEMENDAGRI bertaruh online shop wara wiri menteri-menteri pemain mementingkan suatu riset.

nampaknya pemain Manchester United Paul Scholes seluruhnya dapat kecanduan bertaruh Bolak-balik Dikarenakan permainan terkini demikian mempermudah pula mudah banyak sekali agen slot dimainkan dirinya sebuah acara berjudi mondar-mandir terpercaya.

ຂົວໃຫຍ່ໂພນທອງ ກໍ່ສ້າງສໍາເລັດຕາມເວລາທີ່ກໍານົດ ເປັນຂົວທີ່ຍາວທີ່ສຸດ ຕະຫຼອດແລວເສັ້ນທາງລົດໄຟ ລາວ-ຈີນ

ເຜີຍ​ແຜ່​ໂດຍ​: ທ່ານ ສິດ​ທິ​ພອນ ຣາ​ຊະ​ພົນ ເວ​ລາ: 25/11/2021 11:12:10 ຈຳ​ນວນ​​ຢ້ຽມ​ຊົມ 2536 ຄັ້ງ

 

ໂດຍ: ຍຸພິນທອງ

   ກົມສື່ມວນຊົນ ກະຊວງຖະແຫຼງຂ່າວ, ວັດທະນະທໍາ ແລະ ທ່ອງທ່ຽວ(ຖວທ) ໄດ້ນໍາພາບັນດາສື່ມວນຊົນລາວ ແລະ ຈີນ ຕິດຕາມຄວາມພ້ອມຂອງໂຄງການທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ. ທ່ານ ໂຈ່ຊຽວເຊ່ຍ ຫົວໜ້າອຳ ນວຍການ ບໍລິສັດ ກໍ່ສ້າງທາງລົດໄຟຈີນ ເລກ 5 ໄລຍະວຽງຈັນຫາ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ (ຈາກສະຖານີບ້ານໄຊ ຮອດຈຸດສູນລວມຫົວ ຈັກລົດໄຟດົງໂພສີ ທ່ານາແລ້ງ) ໄດ້ໃຫ້ສຳພາດວ່າ: ໜ້າວຽກຂອງໂຄງການດັ່ງກ່າວຕົ້ນຕໍປະກອບມີ: ຂົວໃຫຍ່ພິເສດໂພນທອງ ຢູ່ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ, ເປັນຂົວທີ່ຍາວທີ່ສຸດໃນຕະຫຼອດແລວເສັ້ນທາງລົດ ໄຟລາວ-ຈີນ, ມີ ຄວາມຍາວ 7.268 ແມັດ, ໃນນັ້ນມີວຽກງານຖົມດິນ ແລະ ວຽກງານກໍ່ ສ້າງອາຄານສະຖານີ ຊຶ່ງໄດ້ເລີ່ມກໍ່ສ້າງ ໃນເດືອນກໍລະກົດ ປີ 2020 ແລະ ສຳເລັດຕາມກຳນົດພ້ອມເປີດໃຊ້ນໍາໃນເດືອນທັນວາ ປີ 2021.

     ທ່ານ ໂຈ່ຊຽວເຊ່ຍ ຍັງໃຫ້ຮູ້ຕື່ມວ່າ: ພາຍໃຕ້ການສະໜັບສະໜູນຢ່າງສູງ ຂອງບັນດາອໍານາດການປົກຄອງແຕ່ລະຂັ້ນຂອງລາວ ແລະ ປະຊາຊົນ ໃຫ້ຊ່ວຍເຫຼືອ, ສະຖານທູດຈີນ ປະຈໍາຢູ່ ສປປ ລາວ, ລວມທັງ ບໍລິສັດ ທາງລົດໄຟ ລາວ-ຈີນ, ບໍລິສັດ ກໍ່ສ້າງທາງລົດໄຟຈີນ ເລກ 5 ພະແນກຄຸ້ມຄອງໂຄງການກໍ່ສ້າງທາງລົດໄຟ ລາວ-ຈີນ ໄດ້ມີການປະຕິບັດຢ່າງເຂັ້ມງວດ ຕໍ່ຄວາມຕ້ອງການຂອງການກໍ່ສ້າງທີ່ມີຄຸນນະພາບສູງ, ໄດ້ມີການເລັ່ງລັດ ແລະ ກໍານົດເປົ້າໝາຍທີ່ຈະເປີດທາງລົດໄຟ ໃນຕົ້ນເດືອນທັນວາ 2021 ນີ້ ໂດຍໄດ້ນໍາພາຜູ້ຮ່ວມກໍ່ສ້າງ ແລະ ພະນັກງານຂອງສອງຊາດລາວ-ຈີນ ຈໍານວນ 2.000 ກ່ວາຄົນ ເລັ່ງການ ກໍ່ສ້າງ ແລະ ການຜະລິດ, ໂດຍຖືເອົາການກໍ່ສ້າງຂົວໃຫຍ່ເປັນຫຼັກສໍາຄັນ ດ້ວຍວິທີການວາງແຜນແບບລ່ວງໜ້າ, ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ ແລະ ການຄຸ້ມຄອງແບບພິເສດ, ເພື່ອສົ່ງເສີມການກໍ່ສ້າງໂຄງການໃຫ້ມີຄຸນນະພາບ ແລະ ມີປະສິດທິພາບສູງ, ໃຊ້ເວລາພຽງ 1 ເດືອນເທົ່ານັ້ນ ກໍໄດ້ສໍາເລັດການກໍ່ສ້າງສະໜາມຜະລິດຫຼໍ່ຂາງວຽງຈັນໃຕ້ ແລະ ຜະລິດຫຼໍ່ຂາງແຜ່ນທໍາອິດ ຊຶ່ງໄດ້ບັນລຸເປົ້າໝາຍ ການປະດິດສ້າງສອດຄ່ອງກັບຄໍາທີ່ວ່າ: "ຄວາມໄວ ວຽງຈັນໃຕ້ " ແລະ ໃນວັນທີ 1 ເດືອນມິຖຸນາ 2021 ໄດ້ສໍາເລັດການກໍ່ສ້າງພື້ນຖານໂຄງລ່າງຂົວໃຫຍ່ພິເສດໂພນທອງ, ຮອດໃນວັນທີ 5 ເດືອນກໍລະກົດ ໄດ້ສໍາເລັດຢ່າງສົມບູນແບບທາງດ້ານວຽກງານກໍ່ສ້າງຂົວໃຫຍ່ພິເສດໂພນທອງ ແລະ ມາເຖິງ ວັນທີ 18 ເດືອນກັນຍາ 2021 ໄດ້ສໍາເລັດການກວດກາຮັບຮອງມາດຕະຖານການກໍ່ສ້າງດ້ວຍຮູບແບບຄົງທີ່.

ມາຮອດປັດຈຸບັນ, ວຽກງານກໍ່ສ້າງແຕ່ລະຈຸດທັງໝົດຂອງຂົວໃຫຍ່ພິ ເສດໂພນທອງ ແມ່ນໄດ້ບັນລຸຕາມເປົ້າໝາຍ ຊຶ່ງໄດ້ເປັນພື້ນຖານອັນ ໜັກແໜ້ນໃຫ້ແກ່ການປະຕິບັດການກໍ່ສ້າງ ໄລຍະວຽງຈັນ ຫາ ນະຄອນ ວຽງຈັນຕອນໃຕ້, ສາມາດບັນລຸເປົ້າໝາຍການເປີດທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ ໄດ້ທ່ວງທັນຕາມກຳນົດເວລາ.


ລິຂະສິດ © 2014 www.pasaxon.org.la. ສະຫງວນໄວ້ເຊິງສິດທັງຫມົດ
ໜັງສືພິມປະຊາຊົນ ຖະໜົນກຳແພງເມືອງ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໂທລະສັບ: 020 555 616 28 , 020 55733442, 020 59598689 ອີເມວ: pasaxonit@gmail.com