Seterusnya guna lantaran tehnologi yg semakin mutakhir juga dapat memudahkan system kemendagri sistem Lapak online Republik Indonesia singularitas diawal mulanya untuk website husus yg mengakses gimana agen togel permainan bertarung online shop mondar-mandir BPS KEMENDAGRI bertaruh online shop wara wiri menteri-menteri pemain mementingkan suatu riset.

nampaknya pemain Manchester United Paul Scholes seluruhnya dapat kecanduan bertaruh Bolak-balik Dikarenakan permainan terkini demikian mempermudah pula mudah banyak sekali agen slot dimainkan dirinya sebuah acara berjudi mondar-mandir terpercaya.

ທັດ​ສະ​ນະ​ຂອງ​ທູດ​ຈີນ ຕໍ່​ເສັ້ນ​ທາງ​ລົດ​ໄຟ​ລາວ-ຈີນ

ເຜີຍ​ແຜ່​ໂດຍ​: ທ່ານ ສິດ​ທິ​ພອນ ຣາ​ຊະ​ພົນ ເວ​ລາ: 30/11/2021 09:36:27 ຈຳ​ນວນ​​ຢ້ຽມ​ຊົມ 699 ຄັ້ງ

1.ທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນເປັນເສັ້ນທາງເຊື່ອມຕໍ່ ທັງເປັນເສັ້ນທາງມິດຕະພາບ, ການກໍ່ສ້າງທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນໄດ້ສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງເນື້ອໃນຈິດໃຈຄູ່ຮ່ວມຊາຕາກຳລາວ-ຈີນ. ​ກະລຸນາໃຫ້ທ່ານສະຫຼຸບລັກສະນະຂອງໂຄງການດັ່ງກ່າວ​​ໂດຍສັງເຂບໄດ້ບໍ?

ທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນໃກ້ຈະເປີດການບໍລິການແລ້ວ, ນີ້ແມ່ນຜົນສຳເລັດອັນຍິ່ງໃຫຍ່ໃນການເຊື່ອມໂຍງລະຫວ່າງຂໍ້ລິເລີ່ມ “​ໜຶ່ງແລວໜຶ່ງເສັ້ນທາງຂອງ ​​ ຈີນກັບຍຸດທະສາດຫັນຈາກປະເທດທີ່ບໍ່ມີທາງອອກສູ່ທະເລມາເປັນປະເທດເຊື່ອມໂຍງເຊື່ອມຈອດຂອງລາວ. ໃນຖານະທີ່ເປັນໂຄງການສັນຍາລັກແຫ່ງມິດຕະພາບລາ-ຈີນ, ທາງລົດໄຟສາຍນີ້ໄດ້ບັນຈຸຄວາໄຝ່ຝັນ​​ຂອງປະຊາຊົນລາວທີ່ຢາກມີຊີວິດທີ່ດີຂຶ້ນ ທັງໄດ້ສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງກຳລັງແຮງຂອງຄວາມສາມັກຄີ ແລະການຮ່ວມມືລາວ-ຈີນ. ການ​​ສ້າງທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນໄດ້ດຳເນີນມາເປັນເວ 6 ປີ, ໃນໄລຍະກໍ່ສ້າງດັ່ງກ່າວ ໄດ້ປະກົດມີບຸກຄົນ ແລະເຫດການທີ່ພົ້ນເດັ່ນຢ່າງຫຼວງຫຼາຍ ຊຶ່ງພວກເຮົສອງຝ່າຍຕ້ອງຫວນຄືນ ແລະສະຫຼຸບຢ່າງຮອບດ້ານ. ຖ້າຢາກໃຫ້ສະຫຼຸລັກສະນະຂອງໂຄງການນີ້​​ໂດຍສັງເຂບ, ຂ້າພະເຈົ້າເຫັນວ່າ: ໂຄງການນີ້ໄດ້ສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງການຮ່ວມມືທີ່ຈິງໃຈ ແລະການສະແຫວງຫາຄວາມດີເດັ່ນ ພາຍໃຕ້ການນຳພາຂອງການນຳຂັ້ນສູງ​​ຂອງສອງປະເທດ.

ການ​​ສ້າງທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ ໄດ້ຮັບການຊີ້ນຳ ຈາກການນຳຂັ້ນສູງສອງຝ່າຍຢ່າງແຂງແຮງ. ທ່ານສີຈິ້ນຜິງ ເລຂາທິການໃຫຍ່ຄະນະກຳມະການສູນກາງພັກມູນິດຈີນ ປະທານປະເທດ ແຫ່ງ ຈີນ ໄດ້ແລກປ່ຽນຄວາມຄິດເຫັນກັບຜູ້ນຳສູງສຸດຂອງ ລາວຫຼາຍຄັ້ງ, ທ່ານໄດ້ເອົາໃຈໃສ່ດ້ວຍຕົນເອງ ແລະວາງແຜນລວມໂດຍກົງ,​ ພ້ອທັງໄດ້ຽກຮ້ອງໃຫ້ຮັບປະກັນການ​​ສ້າງທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນໃຫ້ສາມາດດຳເນີນໄປໄດ້ຢ່າງສະດວກ”, ມີວິໄສທັດເບິ່ງກວ້າງມອງໄກ ແລະວາງແຜນລ່ວງໜ້າ ໂດຍກ່າວເນັ້ນວ່າ: ຕ້ອງເປີດກວ້າງຂອບເຂດຜົນປະໂຫຍດ ແລະບົດບາດທີ່ເປັນແບບຢ່າງຂອງໂຄງການທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ ແລະໂຄງການອື່ນໆທີ່ສຳຄັນ” ​ຊຶ່ງເປັນການວາງ​​ທິດທາງພື້ນຖານ ແລະ ໃຫ້ທິດຊີ້ນຳໃນການເຄື່ອນໄຫວວຽກງານ​​ສ້າງທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ. ພາຍໃຕ້ການຊີ້ນຳ-​ນຳພາດ້ານຍຸດທະສາດຂອງການນຳຂັ້ນສູງສອງປະເທດ, ພາກສ່ວນ ແລະອົງການປົກຄອງທ້ອງຖິ່ນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງຂອງລາວ ແລະຈີນ ໄດ້ປະສານສົມທົບກັນຢ່າງແໜ້ນແຟ້ນ, ວາງນະໂຍບາຍພິເສດສຳລັບວຽກງານພິເສດ, ເປີດຊ່ອງທາງ​​ວ່ອງໄວ” ​ສຳລັບບຸກຄະລາກອນ ແລຊ່ອງທາງສີຂຽວສຳລັບສິນຄ້າ ເພື່ອຮັບປະກັນໃຫ້ໂຄງການກໍ່ສ້າງ​​ດັ່ງກ່າວສາມາດຳເນີໄປຢ່າງສະດວກພາຍໃຕ້ສະພາບການແຜ່ບາດຂອງພະຍາດໂຄວິດ-19. ສະພາບທໍລະນີສາດ ແລະພູມສັນຖານ​​ຕາມແລວທາງລົດໄຟລາວ-ຈີມີຄວາມສັບສົນ, ຢູ່ທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນຕອນຢູ່ປະເທດລາວ, ຂົວ ແລະອຸໂມງໄດ້ກວມເອົາຫຼາຍກວ່າ 62% ຂອງໄລຍະທາງທັງໝົດ. ໃນນັ້ນ, ​ອຸໂມງທີ່ຍາວ 5 ກິໂລແມັດຂຶ້ນໄປມີ 10 ແຫ່ງ, ຂົວທີ່ຍາວ 500 ແມັດຂຶ້ນໄປມີ 32 ແຫ່ງ, ໃນນັ້ນມີຂົວຂ້າມແມ່ນ້ຳຂອງສອງແຫ່ງ. ບໍລິສັດຜູ້ຮັບເໝົາກໍ່ສ້າງ​​ໄດ້ຜ່ານຜ່າ​​ຂີດຈຳກັດ​​ຂອງເງື່ອນໄຂທຳມະຊາດ ແລະໄດ້ສ້າງ​ ​ທາງລົດໄຟລາວ​-ຈີນ​​ ສຳເລັດຕາມມາດຕະຖານສູງ ແລະຄຸນນະພາບສູງທັງຮັບປະກັນໃຫ້ໂຄງການດັ່ງກ່າມີຄຸນນະພາບດີກວ່າໂຄງການອື່ນ, ນີ້ໄດ້ສ້າງພື້ນຖານອັນໜັກແໜ້ນໃຫ້ແກ່ການເປີດ​​ບໍລິການທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນໂດຍໄວ ກໍຄືການໃຫ້ບໍລິການເປັນ​​ໄລຍະຍາວນານ.

2.ທ່ານໄດ້ກ່າວເຖິງການໃຫ້ບໍລິການເປັນໄລຍະຍາວນານ​​ສຳລັບທາງລົດໄຟລາວ-​ຈີນ, ຂໍ​​ໃຫ້ທ່ານອະທິບາຍໃນດ້ານນີ້ແດ່?.

   ເນື່ອງຈາກວ່າທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນເປັນໂຄງການຮ່ວມມືທີ່ສຳຄັນລະຫວ່າງລາວກັບຈີນ, ທັງເປັນຈຸດໃຈກາງທີ່ສຳຄັນຂອງເຄືອຂ່າຍເສັ້ນທາງຂອງພາກພື້ນ, ມີຄວາມໝາຍ​​ສຳຄັນຕໍ່ການຍົກສູງການຮ່ວມມືແບບຕ່າງຝ່າຍຕ່າງມີຜົນປະໂຫຍດ​ ​​ລະຫວ່າງລາວ-​ຈີນ ກໍຄືການເຊື່ອມໂຍງເຊື່ອມຈອດກັນຂອງພາກພື້ນ. ສະນັ້ນ, ລັດຖະບານຂອງສອງປະເທດຈຶ່ງໄດ້ສະໜັບສະໜູນການສ້າງໂຄງການດັ່ງກ່າວຢ່າງຕັ້ງໜ້າ. ​ສ່ວນຜູ້ກໍ່ສ້າງ​​ໂຄງການດັ່ງກ່າຕົ້ນຕໍກໍແມ່ນວິສາຫະກິດຂອງສອງປະເທດຕະຫຼອດ ແລະຜູ້ດຳເນີນທຸລະກິດກໍເປັນວິສາຫະກິດເຊັ່ນກັນ. ສະນັ້ນ, ​ວິສາຫະກິດຂອງສອງປະເທດລາວແລະຈີນ ຕ້ອງເສີຂະຫຍາຍບົດບາດຂອງວິສາຫະກິດໃນຖານະທີ່ເປັນພາກສ່ວນສຳຄັນ, ​ໃຫ້ບໍລິການຕາມຫຼັກການທຸລະກິດ ແລະກົນໄກຕະຫຼາດ ພາຍໃຕ້ການຊີ້ນຳ ແລະການສະໜັບສະໜູນອງລັດຖະບານສອງປະເທດ. ໃນດ້ານແນວຄິດລວ, ສອງຝ່າຍ​​ຄວນຍຶດໝັ້ນການກະຕຸກຊຸກຍູ້ຄວາມສາມາດບົ່ມຊ້ອນຂອງລາວ, ຖືເອົາທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນເປັນພື້ນຖານ, ວາງແຜນດ້ານການເຊື່ອມໂຍງເຊື່ອມຈອດກັນ ແລະການຮ່ວມມືດ້ານຄວາມສາມາດການລິດ ແລະການລົງທຶນ, ​ສົ່ງເສີມການກໍ່ສ້າງແລວທາງເສດຖະກິດລາວ-ຈີນ, ຊຸກຍູ້ການ​​ສ້າງໜຶ່ງແລວໜຶ່ງເສັ້ນທາງ​” ຮ່ວມກັນຢ່າງມີຄຸນນະພາບສູງ.

    ບົນພື້ນຖານແນວຄິດດັ່ງກ່າວ, ວິສາຫະກິດຂອງສອງປະເທດສາມາດຊຸກຍູ້ວຽກງານການໃຫ້ບໍລິການໃນດ້ານດັ່ງລຸ່ມນີ້: ໜຶ່ງ, ພະຍາຍາມເຮັດໃຫ້ໂຄງການເຊື່ອມຕໍ່ທາງລົດໄຟລາວ-ໄທ​​ສຳເລັດໂດຍໄວໃນປີໜ້າແລະເລີ່ມຄົ້ນຄວ້າການ​​ສ້າງທາງລົດໄຟເຊື່ອມຕໍ່ຈີນ-ລາວ-ໄທ ເພື່ອໃຫ້ສາມາດເຊື່ອມຕໍ່ກັບເຄືອຂ່າຍທາງລົດໄຟໄປເຖິງມາເລເຊຍ-ສິງກະໂປຢູ່ທິດໃຕ້ ແລະຂະບວນລົດໄຟຈີນ-ເອີຣົບຢູ່ທິດເໜືອ, ເພື່ອເຮັດໃຫ້ທາງລົດໄຟລາວ-​ຈີນສາມາດແລ່ນຜ່ານພູເຂົາແມ່ນ້ຳ ແລເຊື່ອມໂຍງກັບທະເລ, ເຮັດໃຫ້ຈຸດອ່ອນທີ່ “​ບໍ່ມີທາງອອກສູ່ທະເລ​” ຂອງປະເທດລາວ ກາຍເປັນທ່າແຮງທີ່ເປັນຈຸດໃຈກາງ”. ສອງ, ເລັ່ງລັດການພັດທະນາ​​ແບບສັງລວມຂອງເຂດທີ່ຢູ່ລຽບຕາມທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ, ກະຕຸກຊຸກຍູ້ການຂົນສົ່ງຜູ້ໂດຍສານ, ການຂົນສົ່ງສິນຄ້າ ແລະການລົງທຶນພາຍໃຕ້ສະພາບການແຜ່ລະບາດຂອງພະຍາດໂຄວິດ-19 ຢ່າງສຸດຂີດ, ເພີ່ມພະລັງແຮງໃຫ້ແກ່ການຟື້ນຟູເສດຖະກິດຂອງລາວ ແລະການຮ່ວມມືລາວ-ຈີນ. ສາມ, ເພີ່ມການບໍລິການ​​ຮັບໃຊ້ຊີວິດການເປັນຢູ່ຂອງປະຊາຊົນ. ໃນໄລຍະກໍ່ສ້າງທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ, ໄດ້ສ້າງວຽກເຮັດງານທຳໃຫ້ແກ່ປະຊາຊົນທ້ອງຖິ່ນໃນປະເທດລາວຫຼາຍກວ່າ 110.000 ເທື່ອຄົນ, ​ໄດ້ຊ່ວຍຊາວບ້ານທີ່ຢູ່ລຽບຕາມທາງລົດໄຟກໍ່​​ສ້າງຫົນທາງ ແລະຮ່ອງລະບາຍນ້ຳເກືອບ 2.000 ກິໂລແມັດ. ໃນໄລຍະດຳເນີນທຸລະກິດ ແລະພັດທະນາໃນຕໍ່ໜ້າ, ສອງຝ່າຍຕ້ອງສືບຕໍ່ສ້າງຜົນໂຫຍດຕົວຈິງໃຫ້ແກ່ປະຊາຊົນທົ່ວໄປ ເພື່ອສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງເນື້ອໃນຈິດໃຈຂອງຄູ່ຮ່ວມຊາຕາກຳລາວ-ຈີນ ດ້ວຍການກະທຳຕົວຈິງ.

3. ໃນເວລາທ່ານແນະນຳສະພາບການກໍ່ສ້າງແລະ ແນວຄວາມຄິດໃນການດຳເນີນທຸລະກິດຂອງທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ, ທ່ານໄດ້ກ່າວເນັ້ນຫຼາຍເທື່ອກ່ຽວກັບຄູ່ຮ່ວມຊາຕາກຳ​​ລາວ-ຈີນ. ຄັນຊັ້ນ, ການຮ່ວມກັນສ້າງທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນຈະນຳເອົາແນວຄວາມຄິດໃໝ່ແນວໃດມາໃຫ້ແກ່ການຮ່ວມກັນສ້າງຄູ່ຮ່ວມຊາຕາກຳຈີນ-ລາວ?

ກອງປະຊຸມຄົບຄະນະຄັ້ງທີ 6 ຂອງຄະນະກຳມະການສູນກາງພັກກອມມູນິດຈີນສະໄໝທີ 19 ໄດ້ສະເໜີອອກມາວ່າ​: ຈະຢຶດໝັ້ນການ​​ເອົາໃຈໃສ່ນຳຊາຕາກຳຂອງໂລກ ໂດຍກ່າວເນັ້ນເຖິງການສ້າງປະຊາຄົມຮ່ວມຊາຕາກຳຂອງມວນມະນຸດ ຊຶ່ງໄດ້ກາຍເປັນ​​ທວນໄຟເຍືອງທາງທີ່ສະຫວ່າງສະໄຫວໃຫ້ກັບກະແສຟອງຂອງຍຸກສະໄໝ ແລະ ທິດກ້າວເດີນຂອງມວນມະນຸດ. ພວກເຮົາຄວນຫັນເອົາການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ​​ເນື້ອໃນຈິດໃຈ​​ຂອງກອງປະຊຸມຄົບຄະນະຄັ້ງນີ້ກາຍມາເປັນພະລັງຊຸກດັນເພື່ອຊຸກຍູ້ໃຫ້ການສ້າງຄູ່ຮ່ວມຊາຕາກຳ​​ລາວ-ຈີນປະສົບ​​ກັບຄວາມຄືບໜ້າໃໝ່ຢ່າງບໍ່ຢຸດຢັ້ງ, ​ສຸມຄວາມພະຍາຍາມຢ່າງບໍ່ລົດລະ ເພື່ອຊຸກຍູ້ການສ້າງປະຊາຄົມຮ່ວມຊະຕາກຳຂອງມວນມະນຸດ. ເວົ້າສະເພາະສຳລັບການສ້າງທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນທີ່ສຳເລັດແລະເປີດນຳໃຊ້ແລ້ວ, ໃນຖານະເປັນຜົນສຳເລັດຕົວຈິງໃນການສ້າງຄູ່ຮ່ວມຊາຕາກຳ​​ລາວ-ຈີນ, ໄດ້ນຳເອົາຄວາມຄິດທີ່ມີຜົນປະໂຫຍດມາໃຫ້ພວກເຮົາ, ນັ້ນກໍຄື: ສອງຝ່າຍຄວນສຸມໃສ່​​ການເພີ່ມທະວີການຮ່ວມມືແບບຕ່າງຝ່າຍຕ່າງມີຜົນປະໂຫຍດ, ເພີ່ມເນື້ອໃນໃໝ່ເຂົ້າໃນການຮ່ວມກັນສ້າງຄູ່ຮ່ວມຊະາຕາກຳຈີນ-ລາວ, ຈັບມືກັນພັດທະນາພາລະກິດສັງຄົມນິຍົມທີ່ມີສີສັນພິເສດຂອງຕົນ. ສຳລັບເລື່ອງນີ້, ພວກເຮົາຍິນດີງ່ຽງ​​ຫູຟັງຝ່າຍລາວຢ່າງສົມເຫດສົມຜົນ, ພິຈາລະນາແລະຊ່ວຍຝ່າຍລາວຍົກຄວາມສາມາດດ້ານການພັດທະນາດ້ວຍຕົນເອງໃຫ້ສູງຂຶ້ນ ແລະ ຍົກສູງລະດັບການຮ່ວມມືຕົວຈິງລະຫວ່າງຈີນແລະລາວ ບົນພື້ນຖານຕ່າງຝ່າຍຕ່າງມີຜົນປະໂຫຍດ ໂດຍພິຈາລະນາເຖິງລະດັບການພັດທະນາແລະ ສະພາບຕົວຈິງຂອງຝ່າຍລາວ.

ພຶດຕິກຳໃນການປະຕິຮູບແລະການພັດທະນາຂອງຈີນໄດ້ບອກພວກເຮົາວ່າ: ຖ້າຢາກຮັ່ງມີຂຶ້ນ, ຕ້ອງສ້າງທາງກ່ອນ. ພວກເຮົາບໍ່ພຽງແຕ່ໄດ້ຮ່ວມກັນສ້າງທາງລົດໄຟ​​ທີ່ທັນສະໄໝສາຍທຳອິດໃຫ້ລາວເທົ່ານັ້ນ, ຍັງໄດ້ສ້າງທາງດ່ວນສາຍທຳອິດ​​ໃຫ້ກັບປະເທດລາວເຊັ່ນກັນ ແລະໄດ້ຊຸກຍູ້ໃຫ້ປະເທດລາວບັນລຸຍຸດທະສາດ “​ຫັນຈາກປະເທດທີ່ບໍ່ມີ​​ທາງອອກສູ່ທະເລກາຍມາເປັນປະເທດເຊື່ອມໂຍງເຊື່ອມຈອດ”. ນ້ຳມັນເຊື້ອໄຟແມ່ນເສັ້ນເລືອດຂອງອຸດສາຫະກຳ, ໃນໄລຍະສຳຄັນທີ່ປະເທດລາວຊຸຍູ້ການຫັນເປັນອຸດສາຫະກຳ, ພວກເຮົາຍິນດີຮ່ວມມືກັບຝ່າຍລາວກໍ່ສ້າງໂຮງງານກັ່ນ​​ນ້ຳມັນທັນສະໄໝແຫ່ງທຳອິດແລະ ໃຫ້ໂຮງງານແຫ່ງນີ້ດຳເນີນງານໄປດ້ວຍດີ ເພື່ອປ່ຽນແປງປະວັດສາດທີ່ປະເທດລາວນຳເຂົ້ານ້ຳມັນສຳເລັດຮູບມາຈາກຕ່າງປະເທດທັງໝົດ. ປະເທດລາວແມ່ນໝໍ້ໄຟຂອງອາຊີຕາເວັນອອກສຽງໃຕ້”, ແຕ່ຍ້ອນວ່າລະບົບເຄືອຂ່າຍໄຟຟ້າຂອງປະເທດລາວຍັງບໍ່ທັນທັນສະໄໝ​ ​ເຮັດໃຫ້ເກີດມີການສິ້ນເປືອງພະລັງງານໄຟຟ້າຢ່າງຫຼວງຫຼາຍ. ພວກເຮົາຍິນດີຕັ້ງໜ້າເຈລະຈາແລະຮ່ວມມືກັບຝ່າຍລາວ ເພື່ອສ້າງເຄືອຂ່າຍໄຟຟ້າລະດັບຊາດ, ລຶບລ້າງອຸປະສັກເພື່ອສ້າງໝໍ້ໄຟເປັນຊັບສົມບັດ”. ປັດຈຸບັນ, ຊັບພະຍາກອນກະສິກຳຂອງປະເທດລາວຍັງບໍ່ທັນໄດ້ຮັບການພັດທະນາຢ່າງເຕັມສ່ວນແລະປອດໄພ, ພວກເຮົາຍິນດີຮ່ວມກັບຝ່າຍລາວ ເພື່ອສຸມໃສ່ຊຸກຍູ້ການຮ່ວມມືສົ່ງງົວ​​ພັນຊີ້ນໄປຍັງ​​ປະເທດຈີນ, ຫັນເອົາທ່າແຮງດ້ານຊັບພະຍາກອນທຳມະຊາດຂອງລາວກາຍ​​ເປັນທ່າແຮງດ້ານການສ້າງຄວາມຮັ່ງມີ. ແນ່ນອນວ່າ, ກາຮ່ວມມືແບບນີ້ກໍຈະຊຸກຍູ້ການສົ່ງອອກປັດໄຈການຜະລິດຕ່າງໆຂອງຈີນ ເຊັ່ນ: ເຕັກນິກຈີນ, ອຸປະກອນຈີນ ແລະ ອື່ນໆ ຊຶ່ງຈະບັນລຸການສົ່ງອອກແບບກວມລວມ, ທັງສອດຄ່ອງກັບກົດເກນການຕະຫຼາດ, ​ທັງໄດ້ສ່ອງແສງໃຫ້ເຫັນເຖິງມິດຕະພາບລາວ-ຈີນ. ສະຫຼຸບແລ້ວກໍແມ່ນ: ພວກເຮົາຍິນດີຮ່ວມກັບຝ່າຍລາວພະຍາຍາມຢ່າງບໍ່ລົດລະ ເພື່ອຊຸກຍູ້ໃຫ້ການສ້າງຄູ່ຮ່ວມຊາຕາກຳລາວ-ຈີນແຕກໜໍ່ຈໍ່ແໜງ ແລະ ນຳເອົາຜົນປະໂຫຍດຕົວຈິງມາໃຫ້ປະຊາຊົນສອງຊາດນັບມື້ນັບຫຼາຍຂຶ້ນ.

ຂ່າ: ສະຖານທູດຈີນ ປະຈໍາລາວ


ລິຂະສິດ © 2014 www.pasaxon.org.la. ສະຫງວນໄວ້ເຊິງສິດທັງຫມົດ
ໜັງສືພິມປະຊາຊົນ ຖະໜົນກຳແພງເມືອງ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໂທລະສັບ: 020 555 616 28 , 020 55733442, 020 59598689 ອີເມວ: pasaxonit@gmail.com