Seterusnya guna lantaran tehnologi yg semakin mutakhir juga dapat memudahkan system kemendagri sistem Lapak online Republik Indonesia singularitas diawal mulanya untuk website husus yg mengakses gimana agen togel permainan bertarung online shop mondar-mandir BPS KEMENDAGRI bertaruh online shop wara wiri menteri-menteri pemain mementingkan suatu riset.

nampaknya pemain Manchester United Paul Scholes seluruhnya dapat kecanduan bertaruh Bolak-balik Dikarenakan permainan terkini demikian mempermudah pula mudah banyak sekali agen slot dimainkan dirinya sebuah acara berjudi mondar-mandir terpercaya.

ທາງ​ລົດ​ໄຟລາວ-ຈີນ ​ເຮັດ​ໃຫ້​ທ່າ​ແຮງ “ການເຊື່ອມ​ໂຍງ​ເຊື່ອມ​ຈອດ” ຂອງ​ປະ​ເທດ​ລາວ​ນັບ​ມື້​ນັບ​ພົ້ນ​ເດັ່ນ​ຂຶ້ນ

ເຜີຍ​ແຜ່​ໂດຍ​: ທ່ານ ສິດ​ທິ​ພອນ ຣາ​ຊະ​ພົນ ເວ​ລາ: 13/01/2022 11:05:00 ຈຳ​ນວນ​​ຢ້ຽມ​ຊົມ 2946 ຄັ້ງ

ວັນທີ 10 ມັງກອນ ຜ່ານມາ, ລົດໄຟ ລາວ-ຈີນຂະບວນດ່ວນລ້ານຊ້າງທີ່ເປັນຂະບວນລົດໄຟຂົນສົ່ງສິນຄ້າຖ້ຽວທຳອິດທີ່ແລ່ດ້ວຍຄວາມໄວ 120 ກິໂລແມັດຕໍ່ຊົ່ວໂມງນັ້ນ ໄດ້ແລ່ນອອກຈາກນະຄອນຄຸນມິງ ປະເທດຈີນ ແລະ ມຸ່ງໜ້າໄປສູ່ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ຂອງປະເທດລາວ. ​ລົດໄຟຖ້ຽວນີ້ໄດ້ຂົນສົ່ງດອກໄມ້, ຜັກສົດ ແລະ ສິນຄ້າອື່ນໆຂອງແຂວງຢຸນນານ ​​ປະເທດຈີນ ໄປຮອດນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ຂອງປະເທດລາວ ໂດຍນຳໃຊ້ເວລາພຽງແຕ່ 26 ຊົ່ວໂມງເທົ່ານັ້ນ ຊຶ່ງໄດ້ຫຼຸດເວລາການຂົນສົ່ງສິນຄ້າລະຫວ່າງລາວ-ຈີນໄດ້ຫຼາຍ ແລະ ເປັນການສະທ້ອນໃຫ້ເຫັນວ່າ: ​ທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນໄດ້ເຮັດໃຫ້ທ່າແຮງ “​ການເຊື່ອມໂຍງເຊື່ອມຈອດຂອງປະເທດລາວນັບມື້ນັບພົ້ນເດັ່ນຂຶ້ນ.

ທາງລົດໄຟລາ-ຈີນ ທີ່ເຊື່ອຈອດກັນລະຫວ່າງນະຄອນຄຸນມິງ ກັບນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນນັ້ນ ເປັນເສັ້ນທາງສຳຄັນຂອງ ແຂວງຢຸນນານ ປະເທດຈີນມຸ່ງໜ້າໄປສູ່ພາກພື້ນອາຊີຕາເວັນອອກສຽງໃຕ້ ໄດ້ຫຼຸເວລາ ແລະ ຕົ້ນທຶນການຂົນສົ່ງສິນຄ້າຢູ່ລຽບຕາມເສັ້ນທາງສາຍນີ້ຢ່າງຫຼວງຫຼາຍ. ແຕ່ກ່ອນ, ວິສາຫະກິດຕ່າງໆຂອງຈີນໄດ້ຂົສົ່ງປຸ໋ຍເຄມີ, ຫົວອາຫານສັດ ແລະ ສິນຄ້າອື່ນໆໄປສູ່ປະເທດລາວ ແລະ ປະເທດໄທຜ່ານທາງບົກ ແລະ ທາງທະເລນັ້ນ ຕ້ອງໃຊ້ເວລາເຖິງ 15 ມື້ຂຶ້ນໄປ ຊຶ່ງເຮັດໃຫ້ການຂົນສົ່ງມີປະສິດທິພາບຕ່ຳ ແລະ ມີ​​ຄ່າຫຼຸ້ຍຫ້ຽນຫຼາຍ. ແຕ່ປັດຈຸບັນ, ເວການຂົນສົ່ງສິນຄ້າໄດ້ຫຼຸດລົງ ແລະ ໃຊ້ເວລາພຽງແຕ່ 26 ຊົ່ວໂມງເທົ່ານັ້ນ, ​ຕົ້ນທຶນການຂົນສົ່ງສິນຄ້າກໍໄດ້ຫຼຸດລົງຢ່າງຫຼວງຫຼາຍ. ວັນທີ 4 ທັນວາ 2021, ຂະບວນລົດໄຟຂົນສົ່ງສິນຄ້ລາວ-ຈີນຖ້ຽວທຳອິດໄດ້​​ແລ່ນອອກຈາກນະຄອນຄຸນມິງ ຊຶ່ງເປັນການເປີດສາກໃຫ້ກັບການຈໍລະຈອນສິນຄ້າຂ້າມຊາຍແດນໂດຍຜ່ານ​​ທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ. ຫຼັງາກນັ້ນ, ນະຄອນກວາງໂຈ່ວ, ນະອນເສີງຕູ່, ນະຄອນຈຸ່ງກິ່ງ, ນະຄອນຊຽງຮ້ ແລະ ອື່ນໆ 10 ກວ່ານະອນຂອງຈີນກໍໄດ້ເປີດຂະບວນລົດໄຟຂົນສົ່ງສິນຄ້າລາ-ຈີນ ໂດຍຜ່ານນະຄອນຄຸນມິງ ແລ້ວມຸ່ງໜ້າໄປສູ່ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ຂອງປະເທດລາວ. ສ່ວຂາກັບຂະບວນລົດໄຟຂົນສົ່ງສິນຄ້າຂະບວນຕ່າງໆກໍໄດ້ແລ່ນອອກຈາກນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ແລະ ມຸ່ງໜ້າໄປສູ່ນະຄອຕ່າງໆຂອງປະເທດຈີນເຊັ່ນດຽວກັນ.

ທ່ານ ສູຊ່າວ ຮອງຜູ້ອຳນວຍການ ບໍລິສັດ ຂົນສົ່ງຕູ້ຄອນເທນເນີທາງລົດໄຟສາກົນຈີນ ຈຳກັດ ຫຼື CR I​ntermodal ສາຂານະຄອນຄຸນມິງກ່າວວ່າ: ຂະບວນລົດໄຟຂົນສົ່ງສິນຄ້າລາວ-ຈີນທີ່ແລ່ນອອກຈາກນະຄອນຄຸນມິງ ໄດ້ເພີ່ມຈຳນວນຖ້ຽວ  ແລະ ໃນມື້ທີ່ມີຖ້ຽວລົດຫຼາຍທີ່ສຸດມີເຖິງ 6 ຖ້ຽວ. ໃນໄລຍະເບື້ອງຕົ້ນຂອງການເປີດນຳໃຊ້ທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ, ສິນຄ້າທີ່ຂົນສົ່ງສ່ວນຫຼາຍແມ່ນຢາງພາລາ, ປຸ໋ຍເຄມີ ແລະ ເຄື່ອງໃຊ້ປະຈຳວັນ, ແຕ່ປັຈຸບັນ ປະເພດສິນຄ້າໄດ້ເພີ່ມຂຶ້ນ ຊຶ່ງລວມທັງເຄື່ອງຈັກ, ເຄື່ອງຜະລິດໄຟຟ້າດ້ວຍແສງຕາເວັ, ຜະລິດຕະພັນການສື່ສານ, ລົດ, ແຜ່ນແພ ແລະ ອື່ນໆ, ມູນຄ່າຂອງສິນຄ້າກໍໄດ້ເພີ່ມຂຶ້ນຢ່າງບໍ່ຢຸດຢັ້ງ. ເມື່ອຮອດວັນທີ 3 ມັງກອນປີ 2022 ຄືວັນຄົບຮອບ 1 ເດືອນຂອງການເປີດນຳໃຊ້ທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ, ​ ​ຂະບວນລົດໄຟຂົນສົ່ງສິນຄ້າລາວ-ຈີນ ມີທັໝົດເຖິງ 380 ຖ້ຽວ, ​ໄດ້ຂົນສົ່ງສິນຄ້າ 170.000 ໂຕນ. ທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ ໄດ້ກາເປັນເສັ້ນທາງທາບົກທີ່ສຳຄັນທີ່ເຊື່ອມ​​ຈອດກັນລະຫວ່າງປະເທດຈີນກັບປະເທດລາວ ກໍຄືບັນດາປະເທດອຽນ.

ຜູ້ຂຽນເອງເຫັນວ່າ: ຄຽງຄູ່ກັບສັນຍາການພົວພັນຄູ່ຮ່ວມມືເສດຖະກິດຮອບດ້ານໃນພາກພື້ນ ຫຼື RCEP ມີຜົນບັງຄັບໃຊ້ນັບແຕ່ວັນທີ 1 ມັງກອນ ປີ 2022 ເປັນຕົ້ນໄປ, ພາກພື້ນແຫ່ງນີ້ຈະປະຕິບັດນະໂຍບາຍຕ່າງໆທີ່ເປັນປະໂຫຍດຕໍ່ການພັດທະນາເສດຖະກິດ ຊຶ່ງຈະເຮັດໃຫ້ການຄ້າສິນຄ້າປະເພຈັຕ້ອງໄດ້ ແລະ ການຄ້າການບໍລິການສະດວກກວ່າເກົ່າ, ຕ່ອງໂສ້ການຜະລິດ ແລະ ຕ່ອງໂສ້ການສະໜອງຈະມີການເຊື່ອມໂຍງເຂົ້າກັນຫຼາຍຂຶ້ນກວ່າເກົ່າ, ການລົງທຶນພາຍໃນພາກພື້ນແຫ່ງນີ້ກໍຈະຄຶກຄັກຍິ່ງໆຂຶ້ນ. ທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນໄດ້ເຊື່ອມຕໍ່ກັບຂະບວນລົດໄຟຈີນ-ເອີຣົບ ຢູ່ທິດເໜືອ ແລະ ຕໍ່ກັບບັນດາປະເທດອາຊຽນຢູ່ທິດໃຕ້. ສັນຍາ RCEP ກຳລັງໄດ້ຮັບການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດເທື່ອລະກ້າວ ຊຶ່ງຈະຊ່ວຍຍົກສູງທ່າແຮງດ້ານທີ່ຕັ້ງຂອງປະເທດລາວຢ່າງບໍ່ຢຸດຢັ້ງ ໂດຍຫັນທ່າແຮງນີ້ເປັນທ່າແຮງດ້ານການພັດທະນາ ແລະ ເຮັດໃຫ້ປະເທດລາວກາເປັນຈຸດສູນກາງດ້ານຄົມມະນາຄົມທາງບົກຂອງການໄປມາຫາສູ່ກັນ ແລະ ການຂົນສົ່ງສິນຄ້າລະຫວ່າງຈີນ-ອາຊຽນ ທັງເປັນການເຊື່ອມໂຍງເຊື່ອມຈອດກັນຂອງພາກພື້ນ. ປະເທດອາຊຽນນັບມື້ນັບຫຼາຍກວ່າເກົ່າກຳລັງພິຈາລະນາການຂົນສົ່ງເຂົ້າສູ່ປະເທດຈີນ ໂດຍຜ່ານປະເທດລາວ. ສະນັ້ນ, ຜູ້ຂຽນເອງຈຶ່ງເຊື່ອໝັ້ນວ່າ: ປະເທດລາວຈະສາມາດຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຍຸດທະສາດ​​ຂອງຕົນ ຄື​: ​ຫັນປະເທດທີ່ບໍ່ມີທາງອອກສູ່ທະເລ” ​ເປັນປະເທດເຊື່ອມໂຍງເຊື່ອມຈອດໃຫ້ປະສົບຜົນສຳເລັດຫຼາຍກວ່າເກົ່າ.

ຂ່າວ: ຊີອາໄອ


ລິຂະສິດ © 2014 www.pasaxon.org.la. ສະຫງວນໄວ້ເຊິງສິດທັງຫມົດ
ໜັງສືພິມປະຊາຊົນ ຖະໜົນກຳແພງເມືອງ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໂທລະສັບ: 020 555 616 28 , 020 55733442, 020 59598689 ອີເມວ: pasaxonit@gmail.com