ໃນວັນທີ 8 ມັງກອນນີ້, ທ່ານ ສອນໄຊ ສິດພະໄຊ ລັດຖະມົນຕີປະຈໍາສໍານັກງານນາຍົກລັດຖະມົນຕີ ໂຄສົກລັດຖະບານ ໄດ້ຖະແຫຼງຂ່າວຕໍ່ສື່ມວນຊົນກ່ຽວກັບຜົນກອງປະຊຸມລັດຖະບານ ເປີດກວ້າງ ຄັ້ງທີ II ປີ 2024 ວ່າ: ກອງປະຊຸມໄດ້ເປີດຂຶ້ນໃນວັນທີ 6 ແລະປິດລົງໃນວັນທີ 7 ມັງກອນ 2025 ທີ່ຫໍປະຊຸມແຫ່ງຊາດ, ພາຍໃຕ້ການເປັນປະທານຂອງ ທ່ານ ສອນໄຊ ສີພັນດອນນາຍົກລັດຖະມົນຕີ, ມີບັນດາທ່ານຮອງນາຍົກລັດຖະມົນຕີ, ສະມາຊິກລັດຖະບານ, ບັນດາທ່ານ ເຈົ້າແຂວງ, ເຈົ້າຄອງນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ, ຜູ້ຕາງໜ້າອົງການຈັດຕັ້ງພັກ - ລັດ ທຽບເທົ່າກະຊວງ, ສູນກາງແນວລາວສ້າງຊາດ, ອົງການນິຕິບັນຍັດ, ອົງການຕຸລາການ, ສະຫະພັນນັກຮົບເກົ່າ ແຫ່ງຊາດລາວ, ບັນດາ ອົງການຈັດຕັ້ງມະຫາຊົນຂັ້ນສູນກາງ, ອົງການກວດກາແຫ່ງລັດ ແລະ ອົງການກວດສອບແຫ່ງລັດ ເຂົ້າຮ່ວມ.
ກອງປະຊຸມ ໄດ້ດຳເນີນມາເປັນເວລາສອງມື້ ດ້ວຍຈິດໃຈເຄັ່ງຮ້ອນ ແລະ ບັນຍາກາດ ແຫ່ງການເສີມຂະຫຍາຍຄວາມເປັນເຈົ້າການ, ສະຕິປັນຍາ ແລະຄວາມຮັບຜິດຊອບການເມືອງຂອງບັນດາ ສະມາຊິກລັດຖະບານ, ເຈົ້າແຂວງ ແລະ ເຈົ້າຄອງນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ແລະບັນດາອົງການຈັດຕັ້ງພັກ - ລັດເຂົ້າໃນການຄົ້ນຄວ້າ ແລະປະກອບຄຳເຫັນຕໍ່ 11 ຫົວຂໍ້ສໍາຄັນ. ຜົນຂອງການຄົ້ນຄວ້າ, ປຶກສາຫາລືແລະ ປະກອບຄຳເຫັນ ຕໍ່ບັນດາຫົວຂໍ້ສຳຄັນດັ່ງກ່າວນັ້ນ, ກອງປະຊຸມ ໄດ້ມີຄຳເຫັນດັ່ງນີ້:
1. ການປະຕິບັດວຽກແກ້ໄຂບັນຫາເຄັ່ງຮ້ອນດ້ານເສດຖະກິດ-ການເງິນ ຂອງລັດຖະບານໃນປີ2024, ຕາມມະຕິຕົກລົງ 19/ກມສພ ແລະແຜນວຽກຈຸດສຸມປີ2025ເຫັນວ່າ: ເສດຖະກິດມະຫາພາກມີຄວາມໝັ້ນທ່ຽງ ແລະ ເຕີບໂຕໃນລະດັບດີ, ການຈັດເກັບລາຍຮັບເຂົ້າງົບປະມານໄດ້ລື່ນແຜນ 16% ເປັນການລື່ນແຜນ 4 ປີຕິດຕໍ່ກັນ, ສາມາດແກ້ໄຂບັນຫາໜີ້ສິນໄດ້ຕາມສັນຍາ, ອັດຕາເງິນເຟີ້ຫຼຸດລົງຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ ຈາກ 24.4% ໃນເດືອນທັນວາ 2023 ມາຢູ່ລະດັບ 16.9%ໃນເດືອນທັນວາ2024, ອັດຕາແລກປ່ຽນມີຄວາມໝັ້ນທ່ຽງຂຶ້ນ, ຄັງສຳຮອງເງິນຕາຕ່າງປະເທດສາມາດກຸ້ມການນຳເຂົ້າໄດ້5.2 ເດືອນ. ກອງປະຊຸມໄດ້ຊີ້ນໍາໃຫ້ກອງເລຂາຄະນະສະເພາະກິດ19/ກມສພສົມທົບກັບພາກສ່ວນກ່ຽວຂ້ອງປັບປຸງເນື້ອໃນບົດລາຍງານໃຫ້ລະອຽດຈະແຈ້ງຊັດເຈນ,ພ້ອມທັງຄົ້ນຄວ້າກຳນົດນະໂຍບາຍແລະ ນິຕິກຳທີ່ຈຳເປັນຕໍ່ບາງວຽກທີ່ຍັງຄົງຄ້າງທີ່ປະຕິບັດບໍ່ທັນໄດ້ຮັບຜົນດີເທົ່າທີ່ຄວນ.ໃຫ້ບັນດາຂະແໜງການ ແລະທ້ອງຖິ່ນ ສືບຕໍ່ເປັນເຈົ້າການປະຕິບັດແຜນວຽກຈຸດສຸມ ປີ 2025 ໃຫ້ໄດ້ຮັບຜົນສໍາເລັດຕາມຄາດໝາຍທີ່ກໍານົດໄວ້.
2. ການແກ້ໄຂບັນຫາລົດເຖື່ອນ ແລະ ບັນຫາໂຄງການບໍ່ແຮ່. ໃນນັ້ນ, - ການແກ້ໄຂບັນຫາລົດເຖື່ອນ: ໃຫ້ຄະນະຮັບຜິດຊອບດັ່ງກ່າວ ສືບຕໍ່ປະສານສົມທົບກັບພາກສ່ວນກ່ຽວຂ້ອງຄົ້ນຄວ້າອອກນິຕິກໍາເພີ່ມເຕີມເພື່ອເປັນບ່ອນອີງໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດໃຫ້ເປັນເອກະພາບໃນຂອບເຂດທົ່ວປະເທດ, ພ້ອມທັງຮີບຮ້ອນດໍາເນີນການແກ້ໄຂ ຕາມກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການກ່ຽວຂ້ອງຢ່າງເຂັ້ມງວດ ແລະເດັດຂາດ. ໃນຕໍ່ໜ້າ ໃຫ້ອົງການປົກຄອງທ້ອງຖິ່ນເປັນເຈົ້າການຕິດຕາມ,ກວດກາແລະແກ້ໄຂບັນຫາດັ່ງກ່າວ ຕາມກົດໝາຍແລະ ລະບຽບການຢ່າງເຂັ້ມງວດ. - ສໍາລັບການແກ້ໄຂໂຄງການບໍ່ແຮ່: ໃຫ້ພາກສ່ວນກ່ຽວຂ້ອງປະຕິບັດທິດຊີ້ນຳຂອງກົມການເມືອງສູນກາງພັກ, ສະພາແຫ່ງຊາດ ແລະລັດຖະບານ ຢ່າງເຂັ້ມງວດ; ໃຫ້ຄະນະຮັບຜິດຊອບຮີບຮ້ອນອອກຄຳສັ່ງຂອງລັດຖະບານເພື່ອຢຸດຕິການອະນຸມັດຂຸດຄົ້ນແຮ່ຄຳຕົກຂ້ອນ ໃນຂອບເຂດທົ່ວປະເທດ, ສ່ວນໂຄງການທີ່ໄດ້ອະນຸມັດໄລຍະຜ່ານມາເມື່ອໝົດອາຍຸສັນຍາຫຼືດຳເນີນໂຄງການທີ່ບໍ່ເປັນເສດຖະກິດ, ໂຄງການທີ່ມີຜົນກະທົບຕໍ່ສິ່ງແວດລ້ອມຢ່າງຫຼວງຫຼາຍກໍໃຫ້ຢຸດເຊົາ ຫຼືຍົກເລີກສັນຍາ. ຖ້າຫາກພົບເຫັນມີບໍລິສັດລະເມີດ ກໍໃຫ້ຮີບດຳເນີນມາດຕະການຕາມກົດໝາຍ ແລະລະບຽບການທີ່ກ່ຽວຂ້ອງຢ່າງເຂັ້ມງວດ-ເດັດຂາດ.
3. ມາດຕະການແກ້ໄຂອາວຸດເຖື່ອນ ແລະ ຢາເສບຕິດ: ໃຫ້ກະຊວງປ້ອງກັນຄວາມສະຫງົບ ສືບຕໍ່ສົມທົບບັນດາຂະແໜງການ ແລະ ອົງການປົກຄອງທ້ອງຖິ່ນເອົາໃຈໃສ່ກວດກາ ແລະ ຂຶ້ນທະບຽນຜູ້ຄອບຄອງ ແລະ ນຳໃຊ້ອາວຸດເສິກໃຫ້ຄົບຖ້ວນ ແລະ ໃຫ້ດຳເນີນມາດຕະການຢ່າງເດັດຂາດຕໍ່ຜູ້ທີ່ບໍ່ໃຫ້ການຮ່ວມມື.ສຳລັບການແກ້ໄຂບັນຫາຢາເສບຕິດ ແມ່ນສືບຕໍ່ຕາມມາດຕະການທີ່ໄດ້ກຳນົດໄວ້ຢ່າງເຂັ້ມງວດ-ເດັດຂາດ ແລະ ໃຫ້ມີສ່ວນຮ່ວມຂອງທົ່ວປວງຊົນ.
4. ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານ 3 ສ້າງ, ສະພາບການລາອອກຂອງພະນັກງານ-ລັດຖະກອນ ແລະ ມາດຕະການແກ້ໄຂ.ໃນນັ້ນ, - ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານ 3 ສ້າງ: ໃຫ້ກະຊວງພາຍໃນເປັນເຈົ້າການສືບຕໍ່ປະຕິບັດຕາມວຽກຈຸດສຸມ ກໍຄືແຜນການປີ2025 ເອົາໃຈໃສ່ຕິດຕາມການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ, ການປັບປຸງການຈັດຕັ້ງຂອງຂະແໜງການສູນກາງ ແລະ ທ້ອງຖິ່ນ ເພື່ອປະຕິບັດທິດຊີ້ນຳຂອງສູນກາງພັກໃນການສ້າງເສດຖະກິດເອກະລາດ ເປັນເຈົ້າຕົນເອງໃນໄລຍະໃໝ່ ໃຫ້ປະກົດຜົນເປັນຈິງ.ພ້ອມກັນນີ້, ໃຫ້ກະກຽມສະຫຼຸບການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານ 3 ສ້າງ ໃນປີ 2025 ຕິດພັນກັບການແຂ່ງຂັນຮັກຊາດ ແລະ ພັດທະນາ. - ສຳລັບການແກ້ໄຂບັນຫາການລາອອກຂອງພະນັກງານ-ລັດຖະກອນ: ໃຫ້ກະຊວງພາຍໃນ ສົມທົບກັບພາກສ່ວນກ່ຽວຂ້ອງ ສືບຕໍ່ຄົ້ນຄວ້ານະໂຍບາຍເພື່ອປັບປຸງຊີວິດການເປັນຢູ່ຂອງພະນັກງານ-ລັດຖະກອນໃຫ້ດີຂຶ້ນ. ພ້ອມກັນນັ້ນ, ໃຫ້ຄົ້ນຄວ້າບັນດາມາດຕະການເພີ່ມເຕີມບົນພື້ນຖານການຄົ້ນຄວ້າ ຢ່າງມີວິທະຍາສາດເພື່ອຮັບປະກັນໃຫ້ມີພະນັກງານສືບທອດປ່ຽນແທນຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ, ມີປະສິດທິພາບ ແລະປະສິດທິຜົນ.
5. ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານພັດທະນາຊົນນະບົດແລະ ແກ້ໄຂຄວາມທຸກຍາກ:ໃຫ້ກະຊວງກະສິກຳ ແລະ ປ່າໄມ້ສົມທົບກັບພາກສ່ວນກ່ຽວຂ້ອງປັບປຸງແຜນວຽກຈຸດສຸມພັດທະນາຊົນນະບົດ ແລະແກ້ໄຂຄວາມທຸກຍາກໂດຍວາງຄາດໝາຍ, ຈຸດສຸມຂອງແຜນງານ, ບັນດາໂຄງການໃຫ້ລະອຽດຊັດເຈນ; ຄົ້ນຄວ້າຈັດສັນແຜນງົບປະມານເຂົ້າໃນແຜນວຽກດັ່ງກ່າວ. ພ້ອມທັງນໍາໃຊ້ງົບປະມານຢ່າງມີຈຸດສຸມ ແລະ ຖືກເປົ້າໝາຍ ເພື່ອພັດທະນາຊົນນະບົດ ແລະ ແກ້ໄຂຄວາມທຸກຍາກເປັນຮູບປະທຳຫຼາຍຂຶ້ນ.
6. ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຍຸດທະສາດການປະຕິຮູບລະບົບການສຶກສາ,ການພັດທະນາຊັບພະຍາກອນມະນຸດແຫ່ງຊາດ ຕິດພັນກັບມາດຕະການແກ້ໄຂການຂາດແຄນຄູແລະການປະລະການຮຽນ: ໃຫ້ກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະກິລາ ສືບຕໍ່ລົງເລິກຄົ້ນຄວ້າບັນດາມາດຕະການແລະວິທີການແກ້ໄຂບັນຫາ ຢ່າງລະອຽດ, ຊັດເຈນ ເພື່ອໃຫ້ສາມາດຈັດຕັ້ງປະຕິບັດໄດ້ສອດຄ່ອງກັບສະພາບເງື່ອນໄຂໃນປັດຈຸບັນແລະ ອະນາຄົດ, ທັງມີການຄຸ້ມຄອງ, ຕິດຕາມກວດກາ ແລະປະເມີນຜົນເປັນແຕ່ລະໄລຍະ.ສິ່ງສໍາຄັນໃຫ້ປັບປຸງແກ້ໄຂຢ່າງເປັນລະບົບ.
7. ການສະຫຼຸບຕີລາຄາຜົນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດປີທ່ອງທ່ຽວລາວປີ2024ແລະສະເໜີທິດທາງແຜນການ ປີ2025 ຊຶ່ງປີ 2024 ສາມາດດຶງດູດນັກທ່ອງທ່ຽວທັງພາຍໃນແລະຕ່າງປະເທດລື່ນແຜນການທີ່ກຳນົດໄວ້, ສ້າງລາຍຮັບເປັນເງິນຕາຕ່າງປະເທດເພີ່ມຂຶ້ນ. ກອງປະຊຸມໄດ້ຊີ້ນຳໃຫ້ກະຊວງຖະແຫຼງຂ່າວ, ວັດທະນະທໍາແລະ ທ່ອງທ່ຽວສົມທົບກັບພາກສ່ວນກ່ຽວຂ້ອງສືບຕໍ່ປັບປຸງບັນດາໂຄງລ່າງພື້ນຖານແລະ ແຫຼ່ງທ່ອງທ່ຽວໃຫ້ມີຄວາມສະດວກ, ສວຍງາມ, ສ້າງຄວາມປະທັບໃຈ,ມີຄວາມປອດໄພ ແລະ ສາມາດດຶງດູດນັກທ່ອງທ່ຽວໃຫ້ໄດ້ຫຼາຍຂຶ້ນ, ທັງປັບປຸງຍົກລະດັບການບໍລິການການທ່ອງທ່ຽວໃຫ້ດີຂຶ້ນກວ່າເກົ່າ; ສ້າງກິດຈະກໍາຕ່າງໆຮັບໃຊ້ການທ່ອງທ່ຽວໃຫ້ມີຄວາມຫຼາກຫຼາຍ; ຫັນລະບົບການເກັບລາຍຮັບຈາກການທ່ອງທ່ຽວໃຫ້ທັນສະໄໝ, ຮັບປະກັນຄວາມໂປ່ງໃສແລະ ສາມາດຈໍາກັດຊ່ອງວ່າງການສວຍໂອກາດທີ່ພາໃຫ້ງົບປະມານຂອງລັດໃນວຽກງານດັ່ງກ່າວຮົ່ວໄຫຼ.
8. ການຈັດສັນທີ່ດິນ, ການອອກໃບຕາດິນ, ການຫັນການເກັບລາຍຮັບທີ່ດິນເປັນທັນສະໄໝ: ໃຫ້ກະຊວງຊັບພະຍາກອນທຳມະຊາດ ແລະສິ່ງແວດລ້ອມ ເອົາໃຈໃສ່ຕິດຕາມກວດກາການປະຕິບັດກົດໝາຍວ່າດ້ວຍທີ່ດິນ ພ້ອມທັງເປັນໃຈກາງປະສານສົມທົບກັບພາກສ່ວນກ່ຽວຂ້ອງຄຸ້ມຄອງການນຳໃຊ້ທີ່ດິນໃຫ້ມີປະສິດທິພາບ ແລະ ປະສິດທິຜົນສູງກວ່າເກົ່າ; ສືບຕໍ່ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດມະຕິຕົກລົງ ສະບັບເລກທີ26/ຄບສພ ວ່າດ້ວຍການເພີ່ມທະວີຄຸ້ມຄອງ ແລະພັດທະນາທີ່ດິນໃນໄລຍະໃໝ່ໃຫ້ປະກົດຜົນເປັນຈິງຫຼາຍຂຶ້ນ.ພ້ອມທັງ ກໍານົດຄາດໝາຍໃນການອອກໃບຕາດິນໃຫ້ສອດຄ່ອງ, ຈະແຈ້ງຊັດເຈນສາມາດປະຕິບັດໄດ້. ໃຫ້ບັນດາຂະແໜງການກວດກາ ແລະແບ່ງຂັ້ນຄຸ້ມຄອງທີ່ດິນຂອງຂະແໜງການຂອງຕົນໄປຕາມທິດ 3 ສ້າງ.ສົ່ງເສີມຊຸກຍູ້ການນຳເຕັກໂນໂລຊີເຂົ້າໃນການສໍາຫຼວດຕອນດິນ ເພື່ອໃຫ້ສາມາດເກັບກໍາຂໍ້ມູນຕອນດິນໃຫ້ສະດວກວ່ອງໄວ ແລະ ຊັດເຈນ. ສືບຕໍ່ສ້າງເງື່ອນໄຂ ແລະ ຂັ້ນຕອນໃຫ້ການປະຕິບັດວຽກອອກໃບຕາດິນ ໃຫ້ມີຄວາມວ່ອງໄວຫຼາຍຂຶ້ນ.
9. ການຄຸ້ມຄອງ ແລະນໍາໃຊ້ດິນກະສິກໍາ ແລະ ທີ່ດິນ 3 ປະເພດປ່າ ແລະ ໂຄງການຮ່ວມມືວຽກງານສິນເຊື່ອກາກບອນປ່າໄມ້: ໃຫ້ກະຊວງກະສິກຳແລະປ່າໄມ້ສົມທົບກັບພາກສ່ວນກ່ຽວຂ້ອງ ເອົາໃຈໃສ່ຄຸ້ມຄອງແລະນຳໃຊ້3ປະເພດປ່າ ຕາມກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການກ່ຽວຂ້ອງ ຢ່າງເຂັ້ມງວດ. ໃຫ້ຖືວຽກດັ່ງກ່າວ ເປັນຄວາມຮັບຜິດຊອບ ຂອງອົງການປົກຄອງທ້ອງຖິ່ນທຸກຂັ້ນ.ເອົາໃຈໃສ່ຄຸ້ມຄອງດິນກະສິກຳ-ປ່າໄມ້ໃຫ້ດີຕາມທິດ 3 ສ້າງ ໂດຍສໍາຫຼວດ ຈັດສັນທີ່ດິນກະສິກໍາ-ປ່າໄມ້ໃຫ້ສຳເລັດໂດຍໄວ. ຄົ້ນຄວ້າສ້າງ ແລະປັບປຸງນິຕິກໍາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ເພື່ອເຮັດໃຫ້ການຄຸ້ມຄອງ ແລະເຄື່ອນໄຫວວຽກງານດັ່ງກ່າວ ມີປະສິດທິພາບ ແລະ ປະສິດທິຜົນ ຫຼາຍກວ່າເກົ່າ, ທັງສາມາດແກ້ໄຂບັນຫາຫຍໍ້ທໍ້ທີ່ເກີດຂຶ້ນໃນຂົງເຂດວຽກງານດັ່ງກ່າວ.
10. ມາດຕະການແກ້ໄຂບັນຫາການຂາດແຄນໄຟຟ້າແລະ ສະເໜີປັບປຸງໂຄງສ້າງລາຄາໄຟຟ້າ: ກອງປະຊຸມເຫັນດີດ້ານຫຼັກການ ຕໍ່ການສະເໜີຂອງກະຊວງພະລັງງານແລະບໍ່ແຮ່ໃຫ້ສືບຕໍ່ສົ່ງເສີມການນໍາໃຊ້ພະລັງງານທາງເລືອກສະອາດ, ໃຫ້ຈັດກອງປະຊຸມສຳມະນາເຜີຍແຜ່ຂໍ້ມູນຜ່ານສື່ຕ່າງໆ ໃຫ້ສັງຄົມຮັບຊາບແລະ ເຂົ້າໃຈກ່ຽວກັບການປັບປຸງໂຄງສ້າງລາຄາໄຟຟ້າ.
11. ກອງປະຊຸມ ໄດ້ຮັບຟັງການເຜີຍແຜ່ດໍາລັດ ສະບັບເລກທີ702/ນຍ, ລົງວັນທີ25 ທັນວາ 2024 ວ່າດ້ວຍການກໍານົດໜ້າວຽກ ແລະ ແບ່ງຄວາມຮັບຜິດຊອບ ໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມແຫ່ງຊາດ,ແຜນງົບປະມານແຫ່ງລັດແລະແຜນເງິນຕາ ປະຈຳປີ2025 ແລະແຜນການແກ້ໄຂຜົນການກວດກາ-ກວດສອບ ຊຶ່ງປະທານກອງປະຊຸມ ໄດ້ຊີ້ນຳໃຫ້ບັນດາຂະແໜງການສູນກາງ ແລະທ້ອງຖິ່ນສືບຕໍ່ປະຕິບັດຕາມດໍາລັດສະບັບດັ່ງກ່າວຕາມຂົງເຂດຄວາມຮັບຜິດຊອບຂອງຕົນໃຫ້ມີຜົນສໍາເລັດ ແລະ ເປັນຮູບປະທໍາຕົວຈິງ.ສຳລັບປີ2025 ລັດຖະບານ ໄດ້ກຳນົດທິດທາງ ແລະແຜນວຽກຈຸດສຸມລວມດັ່ງນີ້:
1). ສຸມໃສ່ປະຕິບັດບັນດາວຽກຈຸດສຸມ ທີ່ມະຕິກອງປະຊຸມຄົບຄະນະ ຄັ້ງທີ9 ຂອງຄະນະບໍລິຫານງານສູນກາງພັກສະໄໝທີXI, ມະຕິກອງປະຊຸມສະພາແຫ່ງຊາດ ວ່າດ້ວຍ ການຮັບຮອງເອົາການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມແຫ່ງຊາດປີ 2024 ແລະ ທິດທາງແຜນການແລະ ແຜນການລົງທຶນຂອງລັດ ປີ2025, ມະຕິວ່າດ້ວຍການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນງົບປະມານແຫ່ງລັດແລະແຜນເງິນຕາ ປີ2024 ແລະ ທິດທາງແຜນການປີ2025, ມະຕິວ່າດ້ວຍການແກ້ໄຂຜົນການກວດສອບ. ພ້ອມທັງ ສຸມໃສ່ການສ້າງແຜນພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ ແຫ່ງຊາດ 5 ປີຄັ້ງທີX ໃຫ້ສຳເລັດ ໂດຍພື້ນຖານ.
2). ສືບຕໍ່ສຸມໃສ່ປະຕິບັດແຜນວຽກຈຸດສຸມຂອງຄະນະສະເພາະກິດ 19/ກມສພ ກ່ຽວກັບການແກ້ໄຂບັນຫາເງິນເຟີ້, ອັດຕາແລກປ່ຽນ,ລາຄາສິນຄ້າແລະ ການແກ້ໄຂໜີ້ສິນ. ພ້ອມກັນນັ້ນ,ກໍສືບຕໍ່ສຸມໃສ່ປະຕິບັດ 2 ວາລະແຫ່ງຊາດ ໃນທ້າຍສະໄໝ ຕິດພັນກັບການແກ້ໄຂຜົນກະທົບຈາກໄພທຳມະຊາດໃນປີ2024ດ້ວຍຄວາມບຸກບືນສູ້ຊົນ ໃຫ້ໄດ້ເປັນກ້າວໆ ແລະຢ່າງມີຈຸດສຸມ.
3). ສືບຕໍ່ລົງເລິກຈັດຕັ້ງປະຕິບັດມະຕິຂອງລັດຖະບານເລກທີ05 ກ່ຽວກັບການຜັນຂະຫຍາຍການສ້າງເສດຖະກິດເອກະລາດ ເປັນເຈົ້າຕົນເອງ ແລະ ແນວຄິດຊີ້ນໍາຂອງທ່ານ ປະທານປະເທດ ຕໍ່ກອງປະຊຸມເປີດກວ້າງລັດຖະບານຄັ້ງທີI ປະຈໍາປີ2024 ໃຫ້ເປັນຂະບວນທີ່ກວ້າງຂວາງ ແລະ ມີຜົນສໍາເລັດຕົວຈິງຫຼາຍຂຶ້ນ.
4). ສືບຕໍ່ຜັນຂະຫຍາຍເນື້ອໃນທີ່ໄດ້ຕົກລົງ ໃນກອງປະຊຸມສຸດຍອດອາຊຽນ ຄັ້ງທີ 44 ແລະ 45 ແລະ ກອງປະຊຸມສຸດຍອດອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ໃຫ້ເປັນຮູບປະທໍາແລະນໍາເອົາຜົນປະໂຫຍດຕົວຈິງມາສູ່ປະເທດເຮົາ.
5). ສືບຕໍ່ສຸມໃສ່ສ້າງຂະບວນການແຂ່ງຂັນຮັກຊາດແລະ ພັດທະນາ, ການສະ ເຫຼີມສະຫຼອງ 3 ວັນປະຫວັດສາດຂອງຊາດ ແລະ ການດຳເນີນກອງປະຊຸມໃຫຍ່3ຂັ້ນຂອງພັກໃຫ້ຮັບປະກັນທາງດ້ານເນື້ອໃນ, ມີຂະບວນການທີ່ເປັນປົກກະຕິແລະ ຟົດຟື້ນ.
ສຳລັບແຜນວຽກຈຸດສຸມໃນແຕ່ລະຂົງເຂດ ມີດັ່ງນີ້:
1).ດ້ານວຽກງານປ້ອງກັນຊາດ-ປ້ອງກັນຄວາມສະຫງົບ:ສືບຕໍ່ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານຕາມແຜນທີ່ກໍານົດໄວ້ໂດຍເອົາໃຈໃສ່ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຍຸດທະສາດກໍ່ສ້າງຮາກຖານ ການເມືອງ, ພັດທະນາຊົນນະບົດຮອບດ້ານ;ສຸມໃສ່ແກ້ໄຂປະກົດການຫຍໍ້ທໍ້ທີ່ເກີດຂຶ້ນໃນສັງຄົມ, ລົງເລິກຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວາລະແຫ່ງຊາດ ວ່າດ້ວຍການແກ້ໄຂບັນຫາຢາເສບຕິດ, ອາວຸດເຖື່ອນ ໃຫ້ໄດ້ຮັບຜົນດີເປັນກ້າວໆ; ເຄື່ອນໄຫວຕ້ານ ແລະສະກັດກັ້ນການກໍ່ອາຊະຍາກໍາທາງໄຊເບີລວມທັງການນຳໃຊ້ສື່ສັງຄົມອອນລາຍ ເພື່ອໂຈມຕີແນວທາງນະໂຍບາຍຂອງພັກ-ລັດ, ການນຳຂັ້ນສູງ ແລະລະບອບໃໝ່ຂອງພວກເຮົາ ໃຫ້ທັນສະພາບການ.
2) ດ້ານເສດຖະກິດ: (1). ສຸມໃສ່ແກ້ໄຂບັນຫາຄວາມຫຍຸ້ງຍາກທາງດ້ານເສດຖະກິດ-ການເງິນ ດ້ວຍການບັງຄັບໃຊ້ບັນດາມາດຕະການທີ່ໄດ້ວາງອອກແລ້ວນັ້ນ ໃຫ້ປະກົດຜົນເປັນຈິງ ແລະ ເປັນຮູບປະທຳຫຼາຍຂຶ້ນກວ່າເກົ່າໂດຍມອບວຽກການຈັດຕັ້ງແລະ ບຸກຄົນ ຢ່າງລະອຽດຈະແຈ້ງທັງກຳນົດຄາດໝາຍເວລາສໍາເລັດ ໃຫ້ຊັດເຈນ. (2). ສືບຕໍ່ຊຸກຍູ້ສົ່ງເສີມການຜະລິດເພື່ອທົດແທນການນໍາເຂົ້າ ແລະ ເປັນສິນຄ້າສົ່ງອອກ, ຊຸກຍູ້ການຂຸດຄົ້ນ ແລະປຸງແຕ່ງແຮ່ທາດ ຕາມທິດຍືນຍົງທັງສາມາດສ້າງມູນຄ່າເພີ່ມຈາກແຮ່ຕ່າງໆ ແລະ ປັດໄຈການຜະລິດເຊັ່ນ: ຜະລິດປຸຍຊີວະພາບ,ຫົວອາຫານສັດ,ວັດສະດຸກໍ່ສ້າງ, ເຄື່ອງອຸປະໂພກ -ບໍລິໂພກ ໄປຄຽງຄູ່ກັບການປັບປຸງໂຄງລ່າງພື້ນຖານ ແລະລະບົບການບໍລິການຂົນສົ່ງ ໃຫ້ມີຄວາມສະດວກຂຶ້ນ ເພື່ອເປັນພື້ນຖານສຳຄັນໃຫ້ການສົ່ງເສີມການລົງທຶນ,ການຄ້າແລະການທ່ອງທ່ຽວ. (3). ສຸມໃສ່ຮັກສາສະຖຽນລະພາບທາງດ້ານເງິນຕາໃຫ້ມີຄວາມໝັ້ນທ່ຽງ ດ້ວຍການດຳເນີນນະໂຍບາຍເງິນຕາແບບຮັດກຸມ ແລະ ນະໂຍບາຍອັດຕາແລກປ່ຽນຢ່າງມີປະສິດທິພາບ,ຄຸ້ມຄອງເງິນຕາຕ່າງປະເທດ ຈາກການລົງທຶນ, ການສົ່ງອອກ-ນຳເຂົ້າສິນຄ້າຜ່ານລະບົບທະນາຄານໃຫ້ຫຼາຍຂຶ້ນ ຕິດພັນກັບສົ່ງເສີມການນໍາໃຊ້ເງິນກີບ ແລະ ການນຳໃຊ້ສະກຸນເງິນທ້ອງຖິ່ນ ກັບປະເທດໃກ້ຄຽງ ເພື່ອຫຼຸດຜ່ອນຄວາມຕ້ອງການເງິນຕາຕ່າງປະເທດ, ສືບຕໍ່ປ່ອຍສິນເຊື່ອເພື່ອກະຕຸ້ນເສດຖະກິດ ແລະກະຈາຍແຫຼ່ງທຶນສູ່ທ້ອງຖິ່ນ ໃຫ້ມີປະສິດທິຜົນສູງ. (4). ສຸມໃສ່ການຂຸດຄົ້ນແຫຼ່ງລາຍຮັບງົບປະມານແຫ່ງລັດ ໃຫ້ໄດ້ຕາມແຜນ ຫຼືເກີນແຜນ ເປັນປີທີ5 ຕິດຕໍ່ກັນແລະ ສູ້ຊົນໃຫ້ເປັນປີທຳອິດໃຫ້ມີລາຍຮັບເກີນດຸນ ຕາມຄາດໝາຍ ສອຈ ວາງອອກໂດຍສຸມທຸກກຳລັງແຮງສັງລວມເຂົ້າໃນການເກັບລາຍຮັບ ຕາມກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການທີ່ໄດ້ກໍານົດໄວ້, ເລັ່ງຂະຫຍາຍຖານລາຍຮັບໃໝ່ ຕິດພັນກັບການຫັນເປັນທັນສະໄໝ, ຈໍາກັດການຍົກເວັ້ນພັນທະຕ່າງໆທີ່ບໍ່ເປັນການກະຕຸ້ນ ຫຼືສົ່ງເສີມການລົງທຶນ. ດ້ານລາຍຈ່າຍງົບປະມານ ແມ່ນໃຫ້ສຸມໃສ່ວຽກງານບຸລິມະສິດຂອງລັດຖະບານ ບົນຈິດໃຈປະຢັດມັດທະຍັດ, ນໍາໃຊ້ແຫຼ່ງລາຍຮັບພາຍໃນເພື່ອແກ້ໄຂໜີ້ສິນພາຍໃນແລະຕ່າງປະເທດພ້ອມທັງຊອກທຸກວິທີເພື່ອຫຼຸດຜ່ອນການກູ້ຢືມດ້ວຍຮູບການຕ່າງໆລົງ. (5).ສືບຕໍ່ດັດສົມຈຳນວນບໍລິສັດນຳເຂົ້າ-ສົ່ງອອກ,ຈໍາກັດການນໍາເຂົ້າສິນຄ້າ ທີ່ສາມາດຜະລິດເອງໄດ້ແລະ ຕີຖອຍການຄ້ານອກລະບົບ ຫັນໄປສູ່ການຂາຍຍົກ-ຂາຍຍ່ອຍ ເພືີ່ອຄຸ້ມຄອງການນໍາເຂົ້າສິນຄ້າໃຫ້ຫຼຸດໜ້ອຍຖອຍລົງ. (6). ສືບຕໍ່ປັບປຸງກົນໄກ, ລະບຽບການສົ່ງເສີມການລົງທຶນ ແລະ ການດຳເນີນທຸລະກິດ ໃຫ້ມີຄວາມສະດວກ, ຕັດຂັ້ນຂອດທີ່ບໍ່ຈໍາເປັນລົງ ເພື່ອດຶງດູດການລົງທຶນພາຍໃນແລະ ຕ່າງປະເທດ ໃຫ້ຫຼາຍຂຶ້ນ. ສຸມໃສ່ຕິດຕາມກວດກາບັນດາໂຄງການລົງທຶນ ທີ່ໄດ້ຮັບອະນຸມັດຜ່ານມາ,ໂຄງການໃດທີ່ບໍ່ມີຄວາມຄືບໜ້າ ຫຼືມີຄວາມຄືບໜ້າຊ້າ ກໍໃຫ້ດໍາເນີນມາດຕະການ ຕາມຂັ້ນຕອນຂອງກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການ ຢ່າງເຂັ້ມງວດ,ເດັດຂາດ. (7). ເອົາໃຈໃສ່ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນການລົງທຶນຂອງລັດປີ2025 ໂດຍເລີ່ມປະຕິບັດໃນເດືອນມັງກອນນີ້ເປັນຕົ້ນໄປ.ພ້ອມກັນນັ້ນ, ກໍໃຫ້ເອົາໃຈໃສ່ໃນການນໍາໃຊ້ເງິນເກີນແຜນໃຫ້ຖືກຕ້ອງຕາມເປົ້າໝາຍ. (8). ເດັດຂາດໂຈະຖາວອນການອະນຸຍາດໃຫ້ຂຸດຄົ້ນແຮ່ຄໍາຕົກຂ້ອນ, ທ້ອງຖິ່ນໃດ ຫາກຍັງມີສະພາບການສວຍໃຊ້ການຂຸດຄົ້ນຫີນແຮ່ -ຊາຍ ເພື່ອຂຸດຄົ້ນຄໍາຕົກຂ້ອນ ແມ່ນໃຫ້ຮີບຮ້ອນແກ້ໄຂແລະ ດຳເນີນມາດຕະການທາງກົດໝາຍ ຢ່າງເດັດຂາດ.ພ້ອມທັງສຸມໃສ່ກວດກາບັນດາໂຄງການບໍ່ແຮ່ ທີ່ໄດ້ອະນຸມັດຜ່ານມາ ເພື່ອບໍ່ໃຫ້ມີຊ່ອງວ່າງລັກໂລບຫຼືລາຍງານຂໍ້ມູນການຂຸດຄົ້ນ ບໍ່ຖືກຕ້ອງ. (9). ສືບຕໍ່ເລັ່ງຫັນໂຄງການ ທົດລອງແຮ່ທາດໄປສູ່ກົນໄກປົກກະຕິຕາມກົດໝາຍກຳນົດ. ພ້ອມກັນນັ້ນ, ຕ້ອງສຸມໃສ່ປະຕິບັດມາດຕະການຄຸ້ມຄອງການຂຸດຄົ້ນ ແລະ ປຸງແຕ່ງແຮ່ຄຳ, ແຮ່ຫາຍາກ ແລະ ອື່ນໆ, ທັງຮີບຮ້ອນຄົ້ນຄວ້ານະໂຍບາຍຈຳນວນໜຶ່ງ ເພື່ອໃຫ້ມີການສ້າງໂຮງງານປຸງແຕ່ງແຮ່ສຳເລັດຮູບຢູ່ລາວໂດຍສະເພາະແຮ່ຖ່ານຫີນ, ແຮ່ຄໍາ, ແຮ່ເຫຼັກ. (10). ເລັ່ງແກ້ໄຂບັນຫາລົດເຖື່ອນ ຢູ່ເຂດເສດຖະກິດພິເສດສາມຫຼ່ຽມຄຳ ໃຫ້ສຳເລັດພາຍໃນ 6 ເດືອນຕົ້ນປີ2025. ສໍາລັບລົດເຖື່ອນ ຢູ່ທ້ອງຖິ່ນອື່ນໆ ໃຫ້ສືບຕໍ່ແກ້ໄຂ ຢ່າງເດັດຂາດ ແລະ ເຂັ້ມງວດ. ພ້ອມກັນນັ້ນ, ໃຫ້ກະຊວງການເງິນແລະ ຫ້ອງວ່າການສຳນັກງານນາຍົກລັດຖະມົນຕີສົມທົບກັນ ຕິດຕາມກວດກາ ແລະຊຸກຍູ້ການປະຕິບັດດຳລັດຂອງລັດຖະບານ ເລກທີ599 (ລົດລັດ) ໃຫ້ເປັນເອກະພາບໃນຂອບເຂດທົ່ວປະເທດ.
3) ດ້ານວັດທະນະທໍາ -ສັງຄົມ. (1). ສຸມໃສ່ປັບປຸງຄຸນນະພາບການຮຽນ-ການສອນແລະກໍ່ສ້າງຊັບພະຍາກອນມະນຸດ; ສືບຕໍ່ປະຕິບັດນະໂຍບາຍແລະມາດຕະການໃນການແກ້ໄຂບັນຫາການຂາດແຄນຄູສອນ, ການປະຕິບັດນະໂຍບາຍອຸດໜູນຄູອາສາສະໝັກແລະການປະລະການຮຽນຂອງນັກຮຽນ, ນັກສຶກສາ ໃຫ້ເປັນຮູບປະທຳຫຼາຍຂຶ້ນ. ພ້ອມທັງເພີ່ມທະວີການມີສ່ວນຮ່ວມໃນການພັດທະນາການສຶກສາ ຕາມການແບ່ງຂັ້ນຄຸ້ມຄອງໃຫ້ຫຼາຍຂຶ້ນ.(2).ສືບຕໍ່ປັບປຸງວຽກງານສາທາລະນະສຸກ ໃຫ້ມີຄຸນນະພາບດ້ວຍການຍົກລະດັບການບໍລິການຂອງໂຮງໝໍຂັ້ນຕ່າງໆໃຫ້ໄດ້ຕາມມາດຕະຖານ, ສະໜອງອຸປະກອນການແພດແລະ ບັນຈຸພະນັກງານຕາມແຜນທີ່ກໍານົດໄວ້, ປັບປຸງ ແລະຂະຫຍາຍການບໍລິການປິ່ນປົວສຸຂະພາບໃຫ້ທົ່ວເຖິງ ແລະເຂັ້ມແຂງ. (3). ສືບຕໍ່ສຸມໃສ່ພັດທະນາສີມືແຮງງານ, ດັດສົມແຮງງານ ເພື່ອຕອບສະໜອງຄວາມຕ້ອງການຂອງຕະຫຼາດຢູ່ພາຍໃນແລະຕ່າງປະເທດ.ຮີບຮ້ອນຄົ້ນຄວ້ານະໂຍບາຍເພີ່ມເຕີມແລະ ບັງຄັບໃຊ້ມາດຕະການຕ່າງໆ ກ່ຽວກັບການແກ້ໄຂບັນຫາຂາດແຄນແຮງງານພາຍໃນປະເທດ, ລວມທັງການຄຸ້ມຄອງແຮງງານຕ່າງປະເທດ ທີ່ມາອອກແຮງງານ ຢູ່ ສປປລາວ ແລະ ແຮງງານລາວ ທີ່ໄປອອກແຮງງານຢູ່ຕ່າງປະເທດແລະປະເມີນຄືນການປະຕິບັດນະໂຍບາຍຕ່າງໆ ທີ່ໄດ້ອອກໃນໄລຍະຜ່ານມາ, ພ້ອມທັງປັບປຸງກົນໄກການຄຸ້ມຄອງໃຫ້ມີຄວາມໂລ່ງລ່ຽນ ແລະ ທັນສະໄໝຂຶ້ນ. 4.ສືບຕໍ່ສຸມໃສ່ປັບປຸງວຽກງານຖະແຫຼງຂ່າວ ໃຫ້ມີຄວາມວ່ອງໄວ ແລະ ທັນສະໄໝ, ປັບປຸງສື່ຕ່າງໆ ໃຫ້ມີປະສິດທິພາບ ແລະ ປະສິດທິຜົນ ທັງເອົາໃຈໃສ່ຄຸ້ມຄອງສື່ອອນລາຍທີ່ໂຄສະນາບິດເບືອນຕໍ່ແນວທາງນະໂຍບາຍຂອງພັກ -ລັດ, ປັບປຸງໂຄງລ່າງພື້ນຖານດ້ານວັດຖຸເຕັກນິກສື່ມວນຊົນ, ພ້ອມທັງສ້າງຄວາມເຂັ້ມແຂງໃຫ້ບຸກຄະລາກອນໃຫ້ສາມາດຮັບປະກັນທາງດ້ານປະລິມານແລະ ຄຸນນະພາບ. 5.ສືບຕໍ່ຊຸກຍູ້ສົ່ງເສີມການທ່ອງທ່ຽວ ໂດຍໃຫ້ເຂົ້າເຖິງກຸ່ມຕະຫຼາດເປົ້າໝາຍ ແລະ ໃຫ້ມີສ່ວນຮ່ວມຫຼາຍຂຶ້ນກວ່າເກົ່າຂອງທຸກພາກສ່ວນໃນສັງຄົມເພື່ອສ້າງສະພາບແວດລ້ອມທີ່ດີ,ບໍລິການນັກທ່ອງທ່ຽວໃຫ້ໄດ້ຮັບຄວາມປະທັບໃຈ. 6. ສືບຕໍ່ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານຂຶ້ນທະບຽນໃບຕາດິນໃນຂອບເຂດທົ່ວປະເທດ ໂດຍເລັ່ງໃສ່ການຮັບຮູ້ສິດນໍາໃຊ້ທີ່ດິນຂອງການຈັດຕັ້ງ ແລະບຸກຄົນ ໃນເຂດທີ່ດິນປ່າໄມ້ພ້ອມທັງການປັບປຸງລະບົບຄຸ້ມຄອງທີ່ດິນໄປຕາມທິດຫັນເປັນທັນສະໄໝ. 7. ສືບຕໍ່ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດບັນດານະໂຍບາຍ ກໍຄືນິຕິກໍາຕ່າງໆ ທີ່ພົວພັນເຖິງການພັດທະນາຊົນນະບົດ ແລະ ແກ້ໄຂຄວາມທຸກຍາກໃຫ້ມີປະສິດທິຜົນ; ເລັ່ງການສ້າງອາຊີບທີ່ໝັ້ນຄົງໃຫ້ປະຊາຊົນ; ຊຸກຍູ້ແລະ ສົ່ງເສີມທຸກພາກສ່ວນໃນສັງຄົມ ປະກອບສ່ວນເຂົ້າໃນການພັດທະນາຊົນນະບົດແລະແກ້ໄຂຄວາມທຸກຍາກ.
4) ຂົງເຂດການປົກຄອງ, ການບໍລິຫານລັດ ແລະ ຍຸຕິທໍາ. 1. ສຸມໃສ່ປັບປຸງແກ້ໄຂກົນໄກການປະສານງານ ໃນການແກ້ໄຂຄຳຕັດສິນຂອງສານ ທີ່ໃຊ້ໄດ້ຢ່າງເດັດຂາດໃຫ້ໄວກວ່າເກົ່າ ໂດຍສະເພາະການແກ້ໄຂຊັບສິນທີ່ເປັນຂອງກາງ ເປັນຕົ້ນ ຊັບສິນຄົງທີ່, ພາຫະນະ ແລະ ເຄື່ອງມີຄ່າທີ່ຢຶດໄດ້ຈາກຄະດີຢາເສບຕິດໃຫ້ໄວຂຶ້ນ. 2. ສຸມໃສ່ປັບປຸງກົງຈັກການບໍລິຫານລັດ ໃຫ້ກະທັດຮັດ, ມີປະສິດທິພາບ ແລະປະສິດທິຜົນ ໂດຍສະເພາະກົງຈັກລັດ ຂັ້ນທ້ອງຖິ່ນ ທີ່ມີການສ້າງຕາແສງຂຶ້ນຕາມການຕົກລົງຂອງສູນກາງພັກ. ພ້ອມກັນນັ້ນ, ຕ້ອງໄດ້ເລັ່ງການຫັນເປັນພາລາກອນ ໃນຫົວໜ່ວຍລັດບໍລິຫານ ທີ່ມີລາຍຮັບ ໃຫ້ເປັນຮູບປະທຳຫຼາຍຂຶ້ນ; ສືບຕໍ່ຄົ້ນຄວ້າການປັບປຸງກົງຈັກການຈັດຕັ້ງຂອງລັດຖະບານໃຫ້ກະທັດຮັດຂຶ້ນຕື່ມ. 3. ສືບຕໍ່ສຸມໃສ່ການສ້າງແລະ ປັບປຸງກົດໝາຍ ກໍຄືນິຕິກຳລຸ່ມກົດໝາຍ ໃຫ້ທັນກັບສະພາບການປ່ຽນແປງ ແລະຂະຫຍາຍຕົວຂອງເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ,ທັງໃຫ້ສາມາດປະຕິບັດຕົວຈິງໄດ້ແລະ ມີຄຸນນະພາບກວ່າເກົ່າ.
5) ຂົງເຂດວຽກງານການຕ່າງປະເທດ. 1. ສຸມໃສ່ຈັດຕັ້ງຜັນຂະຫຍາຍຜົນກອງປະຊຸມສຸດຍອດອາຊຽນ ຄັ້ງທີ44, 45 ແລະກອງປະຊຸມສຸດຍອດ ອື່ນໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ໃຫ້ເປັນຮູບປະທໍາ.ພ້ອມກັນນັ້ນ, ສຸມໃສ່ປະຕິບັດແຜນຮ່ວມມືສອງຝ່າຍກັບບັນດາປະເທດເພື່ອນມິດຍຸດທະສາດ. 2. ສືບຕໍ່ເອົາໃຈໃສ່ຮ່ວມມືກັບບັນດາປະເທດເພື່ອນມິດແລະ ຄູ່ຮ່ວມພັດທະນາ ໃຫ້ແຂງແຮງກວ່າເກົ່າດ້ວຍຄວາມເປັນເຈົ້າການເຂົ້າຮ່ວມ ແລະຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ ຂອບການຮ່ວມມືຂອງສາກົນຕ່າງໆ ໃຫ້ມີປະສິດທິຜົນສູງ. 3. ສືບຕໍ່ເຄື່ອນໄຫວວຽກງານການຕ່າງປະເທດ ຢ່າງມີໄຫວພິບ ແລະ ທັນສະພາບການຕາມທິດການທູດປ້ອງກັນເຫດ ແບບບຸກທະລຸ; ພ້ອມກັນນັ້ນ,ຕ້ອງສືບຕໍ່ເຄື່ອນໄຫວວຽກງານຕ່າງປະເທດດ້ານການທູດເສດຖະກິດແລະປະຊາຊົນບົນພື້ນຖານຮັບປະກັນປະສິດທິຜົນແລະ ປະຢັດມັດທະຍັດ.ທັງໝົດນັ້ນ ແມ່ນຜົນຂອງກອງປະຊຸມແລະແຜນວຽກຈຸດສຸມຈໍານວນໜຶ່ງ ທີ່ລັດຖະບານຈະສຸມໃສ່ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດໃນປີ 2025. ພ້ອມກັນນັ້ນ, ປະທານກອງປະຊຸມ ກໍໄດ້ຮຽກຮ້ອງມາຍັງບັນດາທ່ານ ສະມາຊິກລັດຖະບານ, ຫົວໜ້າອົງການຈັດຕັ້ງ ພັກ-ລັດ ຂັ້ນສູນກາງ, ເຈົ້າແຂວງ ແລະ ເຈົ້າຄອງນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນຈົ່ງນຳເອົາແຜນວຽກຈຸດສຸມ ປີ2025 ໄປຫັນເປັນແຜນຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານ ຂອງຂະແໜງການ, ອົງການ ແລະ ທ້ອງຖິ່ນຕົນໃຫ້ລະອຽດ, ມີການແບ່ງຄວາມຮັບຜິດຊອບໃຫ້ການຈັດຕັ້ງ, ບຸກຄະລາກອນແຕ່ລະຂັ້ນແລະມີຄາດໝາຍເວລາສຳເລັດ ຊັດເຈນສອດຄ່ອງກັບສະພາບຄວາມເປັນຈິງ ຂອງແຕ່ລະຂະແໜງການ ໃຫ້ແຂງແຮງແລະ ໄດ້ຮັບຜົນດີ, ມີການຕິດຕາມກວດກາ ແລະ ລາຍງານເປັນແຕ່ລະໄລຍະ.