ຂ່າວຕ່າງປະເທດລາຍງານ ເມື່ອບໍ່ດົນມານີ້, ອົງການການບິນອະວະກາດແຫ່ງຊາດຈີນໄດ້ແຈ້ງໃຫ້ຮູ້ວ່າ: ການຮ່ວມມືໃນຂົງເຂດການບິນອະວະກາດລະຫວ່າງຈີນ-ບຣາຊິນມີຫຼາຍກວ່າ 30 ປີແລ້ວ, ກ່ອນໜ້ານີ້, ສອງຝ່າຍໄດ້ຮ່ວມກັນຄົ້ນຄວ້າຜະລິດ ແລະ ຍິ່ງສົ່ງດາວທຽມ 6 ດວງ ຊຶ່ງຂໍ້ມູນຈາກດາວທຽມເຫຼົ່ານີ້ແມ່ນໄດ້ນໍາໃຊ້ໃນຂົງເຂດກະສິກໍາ, ປ່າໄມ້, ວາງແຜນຜັງເມືອງ ແລະ ຂົງເຂດອື່ນໆຢ່າງກວ້າງຂວາງ. ປັດຈຸບັນ, ຈີນ-ບຣາຊິນໄດ້ເລີ່ມດໍາເນີນການຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ຜະລິດດາວທຽມດວງທີ 7 ແລະຈະແບ່ງປັນຂໍ້ມູນດາວທຽມໃຫ້ທົ່ວໂລກນໍາໃຊ້ຮ່ວມກັນ.
ຍ້ອນຫຍັງດິສນີບໍ່ສາມາດເບິ່ງຂ້າມຕະຫຼາດຈີນ
ຫວ່າງມໍ່ໆມານີ້, ມູນຄ່າຂາຍປີ້ເຂົ້າຊົມຮູບເງົາເລື່ອງ“ Zootopia 2” ຢູ່ແຜ່ນດິນໃຫຍ່ຈີນບັນລຸຫຼາຍກວ່າ 2 ຕື້ຢວນຊຶ່ງບໍ່ພຽງແຕ່ໄດ້ສ້າງສະຖິຕິມູນຄ່າຂາຍປີ້ເຂົ້າຊົມຮູບເງົາກາຕູນທີ່ນຳເຂົ້າຈາກຕ່າງປະເທດໃນປະຫວັດສາດຮູບເງົາຈີນໃໝ່ເທົ່ານັ້ນ, ຍິ່ງໄດ້ລື່ນກາຍຕະຫຼາດອາເມຣິກາເໜືອແລ້ວກາຍເປັນຕະຫຼາດທີ່ໄດ້ຂາຍປີ້ເຂົ້າຊົມຫຼາຍທີ່ສຸດໃນໂລກອີກດ້ວຍ. ກ່ອນຈະໄດ້ສາຍຮູບເງົາເລື່ອງນີ້, ຜູ້ບໍລິໂພກຈີນກໍໄດ້ພົບເຫັນຊັບສິນທາງປັນຍາ (IP)ນີ້ໃນຊີວິດປະຈຳວັນເລື້ອຍໆເຊັ່ນ: ຈອກກາເຟ Luckin ທີ່ໄດ້ແຕ້ມໂປສເຕີຮູບເງົາໃສ່, ເສື້ອເຊີດທີ່ມີຮູບກາຕູນຮູບເງົາຂອງ UNIQLO, ກ່ອງສຸ່ມຂອງ POP MART ແລະ ອື່ນໆ. ຈາກມູນຄ່າຂາຍປີ້ເຂົ້າຊົມຮູບເງົາເຖິງຜະລິດຕະພັນຕ່າງໆຮ່ວມມືກັບຍີ່ຫໍ້ຕ່າງໆ ໄດ້ພິສູດໃຫ້ເຫັນເຖິງຖານະທີ່ທົດແທນບໍ່ໄດ້ຂອງຕະຫຼາດຈີນໃນຍຸດທະສາດທົ່ວໂລກຂອງບໍລິສັດດິສນີ.
ຄໍາເຫັນ