ຫວຽດນາມ: ບຸກທະລຸຈາກນະວັດຕະກຳ”.ນີ້ແມ່ນລາຍການສົ່ງເສີມການຄ້າທີ່ມີລັກສະນະພິເສດ, ຍາວນານ ແລະ ໜຶ່ງດຽວລະດັບຊາດ.
ທ່ານ ຫງວຽນຊິງເຍີດເຕີນຮອງລັດຖະມົນຕີກະຊວງອຸດສາຫະກຳ ແລະ ການຄ້າ ຫວຽດນາມ ໃຫ້ຮູ້ວ່າ: “ນະວັດຕະກຳແມ່ນລູກກຸນແຈໃນການຍົກສູງສະມັດຖະພາບ, ຄຸນນະພາບ, ພ້ອມທັງສ້າງຄວາມແຕກໂຕນແບບຍືນຍົງໃນສະພາບແວດລ້ອມທົ່ວໂລກມີການແກ້ງແຍ້ງຢ່າງຮ້າຍແຮງ. ໃນສະພາບການເຕັກໂນໂລຊີພັດທະນາຢ່າງແຮງ, ເສດຖະກິດດີຈີຕອນແຜ່ຂະຫຍາຍ, ທ່າອ່ຽງໃນການບໍລິໂພກອຸປະໂພກສີຂຽວ, ສະອາດ, ອັດສະລິຍະກໍມີທີ່ທ່າໄດ້ປຽບກວ່າ, ວິສາຫະກິດ ຫວຽດນາມ ຕ້ອງເປັນເຈົ້າການຮັບມື ແລະ ປະຈັນບານປະດິດຄິດສ້າງ. ດ້ວຍຄວາມເອົາໃຈໃສ່ຂອງລັດ ກໍຄືຄວາມມານະພະຍາຍາມຂອງວິສາຫະກິດ, ເຄື່ອງໝາຍການຄ້າແຫ່ງຊາດ ຫວຽດນາມ ຈະສືບຕໍ່ພັດທະນາຢ່າງແຮງ, ປະກອບສ່ວນເຂົ້າໃນພາລະກິດຫັນເປັນປະເທດອຸດສາຫະກຳ, ທັນສະໄໝ ຢ່າງແທດຈິງ”.
ປີ 2024, ຄຸນຄ່າເຄື່ອງໝາຍການຄ້າ ຫວຽດນາມ ໄດ້ຮັບການກຳນົດລາຄາ 507 ຕື້ໂດລາ, ຈັດອັນດັບທີ 32 ໃນໂລກ, ເພີ່ມຂຶ້ນ 1 ຂັ້ນ ເມື່ອທຽບໃສ່ປີ 2023.
ຄໍາເຫັນ