ອົງການສົ່ງເສີມການຄ້າ-ການລົງທຶນ ສເກົາຫຼີ (KOTRA) ແລະ ຫ້ອງວ່າການແຂວງກວາງຈູ-ບັກກູ (Kwangju-Buk Gu) ໄດ້ກິດຈະກຳສົ່ງເສີມການຄ້າຂອງມະຫານະຄອນກວາງຈູ ສເກົາຫຼີ ປະຈຳປີ 2023 (the 2023 Gwangju Trade Mission) ຂຶ້ນຢູ່ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໃນອາທິດຜ່ານມາ ນີ້,ໂດຍມີ 10 ບໍລິສັດທີ່ມີຊື່ສຽງໃນຂະແໜງຜະລິດຕະພັນດ້ານຄວາມງາມ ແລະ ອາຫານແປຮູບ ຈາກກວາງຈູ ແລະ 35 ບໍລິສັດ ຈາກ ສປປ ລາວເຂົ້າຮ່ວມ.
ໃນກິດຈະກຳດັ່ງກ່າວ,ໄດ້ມີກອງປະຊຸມສອງຝ່າຍລະຫວ່າງຜູ້ປະກອບການຂອງລາວ ແລະ ສເກົາຫຼີ 65 ຄັ້ງ ເພື່ອແລກປ່ຽນຂໍ້ມູນດ້ານທຸລະກິດ ກ່ຽວກັບຜະລິດຕະພັນ ແລະ ການທົດລອງຕະຫຼາດ. ໃນໂອກາດນີ້ຜູ້ປະກອບການຂອງລາວກໍຍັງໄດ້ຮຽນຮູ້ວິໄສທັດ ແລະ ວັດທະນະທໍາດ້ານການດຳເນີນທຸລະກິດຂອງເກົາຫຼີ.ຜູ້ປະກອບການ ຈາກ ສເກົາຫຼີ ທີ່ເຂົ້າຮ່ວມໃນຄັ້ງນີ້ລ້ວນແຕ່ມາຈາກບໍລິສັດທີ່ມີທ່າແຮງ ແລະ ຈາກຜົນວິໄຈການຕະຫຼາດໃນລາວ ຊຶ່ງທຸກບໍລິສັດທີ່ເຂົ້າຮ່ວມ ແມ່ນຖືກຄັດເລືອກໂດຍອົງການສົ່ງເສີມການຄ້າ-ການລົງທຶນ ສເກົາຫຼີ (KOTRA) ຮ່ວມກັບ ຫ້ອງວ່າການມະຫານະຄອນກວາງຈູ-ບັກກູ.
ໃນກິດຈະກຳການສົ່ງເສີມການຄ້າຄັ້ງນີ້ ອົງການ KOTRAໄດ້ຈັບຄູ່ບັນດາຜູ້ຊື້ ແລະ ຜູ້ຜະລິດສິນຄ້າເກົາຫຼີ ເກຣດພຣີມຽມ ໃນຂະແໜງຕ່າງໆເຊັ່ນ: ເຄື່ອງສໍາອາງ, ຜະລິດຕະພັນບໍາລຸງເສັ້ນຜົມ, ອາຫານແປຮູບ, ຄອນແທກເລນ ແລະ ອື່ນໆ ເພື່ອແນໃສ່ສົ່ງເສີມການຄ້າ ແລະ ເສີມຂະຫຍາຍໂອກາດດ້ານເສດຖະກິດລະຫວ່າງສອງປະເທດ.
ໃນກິດຈະກຳດັ່ງກ່າວນີ້, ຍັງໄດ້ມີການລົງນາມຮ່ວມກັນໃນບົດບັນທຶກຄວາມເຂົ້າໃຈ ທັງໝົດ 7 ສະບັບ.ບົດບັນທຶກຄວາມເຂົ້າໃຈສະບັບທຳອິດແມ່ນລົງນາມໂດຍ ທ່ານ ອຸເດດ ສຸວັນນະວົງ ປະທານສະພາການຄ້າ ແລະ ອຸດສາຫະກຳ ແຫ່ງຊາດລາວ ແລະ ທ່ານ ມຸນ ອິນ ເຈົ້າເມືອງບັກກູ. ຈຸດປະສົງເພື່ອແນໃສ່ເພີ່ມໂອກາດໃນການພັດທະນາດ້ານເສດຖະກິດການຄ້າ ທີ່ຕ່າງຝ່າຍຕ່າງໄດ້ຮັບຜົນປະໂຫຍດ.
ບົດບັນທຶກຄວາມເຂົ້າໃຈອີກ 6 ສະບັບແມ່ນລົງນາມໂດຍບໍລິສັດເອກະຊົນຈາກທັງສອງປະເທດເຊັ່ນ: ບໍລິສັດ Green Goods ຮ່ວມກັບ ບໍລິສັດ Dongseo Green Co., Ltd ໄດ້ນຳສະເໜີເຕັກນິກການເຮັດກະສິກຳແບບອັດສະລິຍະ ໃຫ້ແກ່ປະເທດລາວ. ແລະ ຍັງມີບັນດາບໍລິສັດຈາກຂະແໜງເຄື່ອງສໍາອາງ ແລະ ຜູ້ຜະລິດອາຫານແປຮູບ.
ທ່ານ ຄິມ ພີລຊອງຜູ້ອໍານວຍການໃຫຍ່ ອົງການKOTRA ວຽງຈັນ ໃຫ້ຮູ້ວ່າ: ໃນປີ 2023, ອົງການKOTRA ວຽງຈັນ ໄດ້ຈັດ 10 ກິດຈະກຳຕ່າງໆເພື່ອສົ່ງເສີມການຄ້າການລົງທຶນລະຫວ່າງສອງປະເທດເຊັ່ນ:ບັນດາກິດຈະກຳສົ່ງເສີມການຄ້າ, ການຮ່ວມມືລະຫວ່າງທຸລະກິດຈາກສອງປະເທດ (B2B), ແລະ ງານວາງສະແດງສິນຄ້າຕ່າງໆ. ກິດຈະກຳສົ່ງເສີມການຄ້າຂອງແຂວງກວາງຈູ 2023ຊຶ່ງເປັນກິດຈະກຳສຸດທ້າຍຂອງປີນີ້ ກາຍເປັນກິດຈະກຳທີ່ໂດດເດັ່ນແລະປະສົມຜົນສຳເລັດໃນປີນີ້.
ຕະຫຼອດປີ 2023, ອົງການ KOTRA ວຽງຈັນ ບໍ່ພຽງແຕ່ຈັດກິດຈະກຳໃນແບບໃນສະຖານທີ່ເທົ່ານັ້ນ ແຕ່ຍັງໃດ້ຈັດແລະສົ່ງເສີມການປະຊຸມອອນລາຍຜ່ານ ໂປແກຣມZoom ລວມທັງໝົດ 146 ຄັ້ງ ໂດຍມີ 105 ບໍລິສັດຈາກເກົາຫຼີ ແລະ 50 ບໍລິສັດຂອງລາວເຂົ້າຮ່ວມ.
ຂ່າວ-ພາບ:ໜິງ
ໃນກິດຈະກຳດັ່ງກ່າວ,ໄດ້ມີກອງປະຊຸມສອງຝ່າຍລະຫວ່າງຜູ້ປະກອບການຂອງລາວ ແລະ ສເກົາຫຼີ 65 ຄັ້ງ ເພື່ອແລກປ່ຽນຂໍ້ມູນດ້ານທຸລະກິດ ກ່ຽວກັບຜະລິດຕະພັນ ແລະ ການທົດລອງຕະຫຼາດ. ໃນໂອກາດນີ້ຜູ້ປະກອບການຂອງລາວກໍຍັງໄດ້ຮຽນຮູ້ວິໄສທັດ ແລະ ວັດທະນະທໍາດ້ານການດຳເນີນທຸລະກິດຂອງເກົາຫຼີ.ຜູ້ປະກອບການ ຈາກ ສເກົາຫຼີ ທີ່ເຂົ້າຮ່ວມໃນຄັ້ງນີ້ລ້ວນແຕ່ມາຈາກບໍລິສັດທີ່ມີທ່າແຮງ ແລະ ຈາກຜົນວິໄຈການຕະຫຼາດໃນລາວ ຊຶ່ງທຸກບໍລິສັດທີ່ເຂົ້າຮ່ວມ ແມ່ນຖືກຄັດເລືອກໂດຍອົງການສົ່ງເສີມການຄ້າ-ການລົງທຶນ ສເກົາຫຼີ (KOTRA) ຮ່ວມກັບ ຫ້ອງວ່າການມະຫານະຄອນກວາງຈູ-ບັກກູ.
ໃນກິດຈະກຳການສົ່ງເສີມການຄ້າຄັ້ງນີ້ ອົງການ KOTRAໄດ້ຈັບຄູ່ບັນດາຜູ້ຊື້ ແລະ ຜູ້ຜະລິດສິນຄ້າເກົາຫຼີ ເກຣດພຣີມຽມ ໃນຂະແໜງຕ່າງໆເຊັ່ນ: ເຄື່ອງສໍາອາງ, ຜະລິດຕະພັນບໍາລຸງເສັ້ນຜົມ, ອາຫານແປຮູບ, ຄອນແທກເລນ ແລະ ອື່ນໆ ເພື່ອແນໃສ່ສົ່ງເສີມການຄ້າ ແລະ ເສີມຂະຫຍາຍໂອກາດດ້ານເສດຖະກິດລະຫວ່າງສອງປະເທດ.
ໃນກິດຈະກຳດັ່ງກ່າວນີ້, ຍັງໄດ້ມີການລົງນາມຮ່ວມກັນໃນບົດບັນທຶກຄວາມເຂົ້າໃຈ ທັງໝົດ 7 ສະບັບ.ບົດບັນທຶກຄວາມເຂົ້າໃຈສະບັບທຳອິດແມ່ນລົງນາມໂດຍ ທ່ານ ອຸເດດ ສຸວັນນະວົງ ປະທານສະພາການຄ້າ ແລະ ອຸດສາຫະກຳ ແຫ່ງຊາດລາວ ແລະ ທ່ານ ມຸນ ອິນ ເຈົ້າເມືອງບັກກູ. ຈຸດປະສົງເພື່ອແນໃສ່ເພີ່ມໂອກາດໃນການພັດທະນາດ້ານເສດຖະກິດການຄ້າ ທີ່ຕ່າງຝ່າຍຕ່າງໄດ້ຮັບຜົນປະໂຫຍດ.
ບົດບັນທຶກຄວາມເຂົ້າໃຈອີກ 6 ສະບັບແມ່ນລົງນາມໂດຍບໍລິສັດເອກະຊົນຈາກທັງສອງປະເທດເຊັ່ນ: ບໍລິສັດ Green Goods ຮ່ວມກັບ ບໍລິສັດ Dongseo Green Co., Ltd ໄດ້ນຳສະເໜີເຕັກນິກການເຮັດກະສິກຳແບບອັດສະລິຍະ ໃຫ້ແກ່ປະເທດລາວ. ແລະ ຍັງມີບັນດາບໍລິສັດຈາກຂະແໜງເຄື່ອງສໍາອາງ ແລະ ຜູ້ຜະລິດອາຫານແປຮູບ.
ທ່ານ ຄິມ ພີລຊອງຜູ້ອໍານວຍການໃຫຍ່ ອົງການKOTRA ວຽງຈັນ ໃຫ້ຮູ້ວ່າ: ໃນປີ 2023, ອົງການKOTRA ວຽງຈັນ ໄດ້ຈັດ 10 ກິດຈະກຳຕ່າງໆເພື່ອສົ່ງເສີມການຄ້າການລົງທຶນລະຫວ່າງສອງປະເທດເຊັ່ນ:ບັນດາກິດຈະກຳສົ່ງເສີມການຄ້າ, ການຮ່ວມມືລະຫວ່າງທຸລະກິດຈາກສອງປະເທດ (B2B), ແລະ ງານວາງສະແດງສິນຄ້າຕ່າງໆ. ກິດຈະກຳສົ່ງເສີມການຄ້າຂອງແຂວງກວາງຈູ 2023ຊຶ່ງເປັນກິດຈະກຳສຸດທ້າຍຂອງປີນີ້ ກາຍເປັນກິດຈະກຳທີ່ໂດດເດັ່ນແລະປະສົມຜົນສຳເລັດໃນປີນີ້.
ຕະຫຼອດປີ 2023, ອົງການ KOTRA ວຽງຈັນ ບໍ່ພຽງແຕ່ຈັດກິດຈະກຳໃນແບບໃນສະຖານທີ່ເທົ່ານັ້ນ ແຕ່ຍັງໃດ້ຈັດແລະສົ່ງເສີມການປະຊຸມອອນລາຍຜ່ານ ໂປແກຣມZoom ລວມທັງໝົດ 146 ຄັ້ງ ໂດຍມີ 105 ບໍລິສັດຈາກເກົາຫຼີ ແລະ 50 ບໍລິສັດຂອງລາວເຂົ້າຮ່ວມ.
ຂ່າວ-ພາບ:ໜິງ