ກຸ່ມບໍລິສັດທາງລົດໄຟແຫ່ງຊາດຈີນ ຈຳກັດແຈ້ງໃຫ້ຮູ້ວ່າ: ມາຮອດວັນທີ 2 ທັນວາ 2023, ທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ ໄດ້ເປີດບໍລິການຄົບຮອບ 2 ປີ ຊຶ່ງລວມທັງໝົດແລ້ວໄດ້ຂົນສົ່ງຜູ້ໂດຍສານ 24 ລ້ານ 2 ແສນເທື່ອຄົນ, ຂົນສົ່ງສິນຄ້າ 29 ລ້ານ 1 ແສນໂຕນ ຊຶ່ງໄດ້ເສີມຂະຫຍາຍບົດບາດທີ່ເປັນຊ່ອງທາງຄຳດ້ານການຂົນສົ່ງນັບມື້ນັບພົ້ນເດັ່ນຂຶ້ນ.

ນັບ​ແຕ່​ເປີດ​ດຳ​ເນີນ​ງານ​ສອງ​ປີ​ຜ່ານ​ມາ, ທາງ​ລົດ​ໄຟ​ລາວ-ຈີນ​ ຊາວງ​ຜ່ານພາຍ​ໃນ​ປະ​ເທດ​ຈີນ​ໄດ້​ເປີດ​ຂະ​ບວນ​ລົດ​ໄຟ​ໂດຍ​ສານ 51 ຖ້ຽວ​ຕໍ່​​ມື້, ມື້​ສູງ​ສຸດ​ໄດ້​ຂົນ​ສົ່ງ​ຜູ້​ໂດຍ​ສານ 83.000 ເທື່ອ​ຄົນ ແລະ ຂົນ​ສົ່ງ​ຜູ້​ໂດຍ​ສານທັງ​ໝົດ 20,46 ລ້ານເທື່ອ​ຄົນ. ຂະ​ບວນ​ລົດ​ໄຟ​ໂດຍ​ສານ​ທີ່​ແລ່ນຕາມ​ທາງ​ລົດ​ໄຟ ຊ່ວງ​ຜ່ານ​ພາຍ​ໃນ​ປະ​ເທດ​ລາວ​ໄດ້​ຈາກ 4 ຖ້ຽວ​ຕໍ່​ມື້​ໃນ​ຕອນ​ເລີ່ມ​ຕົ້ນ​ເພີ່ມ​ຂຶ້ນ​ເປັນ 10 ຖ້ຽວ​ຕໍ່​ມື້​ໃນ​ປັດ​ຈຸ​ບັນ, ມື້​ສູງ​ສຸດ​ໄດ້​ຂົນ​ສົ່ງ​ຜູ້​ໂດຍ​ສານ 10.197 ເທື່ອ​ຄົນ ແລະ ຂົນ​ສົ່ງ​ຜູ້​ໂດຍ​ສານ​ທັງ​ໝົດ 3,74 ລ້ານ​ເທື່ອ​ຄົນ. ນັບແຕ່​​ເປີດ​ດຳ​ເນີນ​ງານ​ຂະ​ບວນ​ລົດ​ໄຟ​ໂດຍ​ສານສາ​ກົນ​ໃນ​ວັນ​ທີ 13 ເມສາ​ 2023 ​ເປັນ​ຕົ້ນ​ມາ, ໄດ້​ຂົນ​ສົ່ງ​ຜູ້​ໂດຍ​ສານ​ຂ້າມ​ຊາດທັງ​ໝົດ 95.000 ກວ່າ​ເທື່ອ​ຄົນ​ຈາກ 72 ປະ​ເທດ ແລະ ເຂດ​ແຄວ້ນ. ຜະລິດ​ຕະ​ພັນ​ທີ່​ຂົນ​ສົ່ງ​ຕາມ​ຂະ​ບວນ​ລົດ​ໄຟ​ຂ້າມ​ຊາດ​ກໍ​ໄດ້​ເພີ່ມຂຶ້ນ​ຢ່າງ​ບໍ່​ຢຸດ​ຢັ້ງ, ການ​ຂົນ​ສົ່ງ​ສິນ​ຄ້າ​ຕາມຂະບວນລົດໄຟຂົນສົ່ງສິນຄ້າສາກົນ “ຈີນ-ເອີຣົບ+ສາຍດ່ວນແມ່ນ້ຳລ້ານຊ້າງ-ແມ່ນ້ຳຂອງ” ຕາມສະ​ຖານີ​ທີ່​ກຳ​ນົດ​ໄວ້, ເວ​ລາ​ທີ່​ກຳ​ນົດ​ໄວ້ ແລະ ຖ້ຽວ​ລົດ​ທີ່​ກຳ​ນົດ​ໄວ້​ໄດ້​ໄປ​ເຖິງ 12 ປະ​ເທດ​ໃນການ​ຮ່ວມ​ກັນ​ສ້າງ “ໜຶ່ງ​ແລວ​ ໜຶ່ງ​ເສັ້ນ​ທາງ” ເຊັ່ນ: ລາວ, ໄທ, ຫວຽດ​ນາມ ແລະ ມຽນ​ມາ ​ເປັນ​ຕົ້ນ, ພ້ອມ​ທັງ 31 ແຂວງ (ເຂດ​ປົກ​ຄອງ​ຕົນ​ເອງ ແລະ ​ນະ​ຄອນ) ຂອງ​ຈີນ. ຕັ້ງ​ໜ້າ​ຄົ້ນ​ຄວ້າ​ຮູບ​ແບບ​ການ​ຂົນ​ສົ່ງ​ສາ​ກົນຕ່າງໆເຊັ່ນ: ຂະບວນລົດໄຟຂົນສົ່ງສິນຄ້າສາກົນ “ຈີນ-ເອີຣົບ+ສາຍດ່ວນແມ່ນ້ຳລ້ານຊ້າງ-ແມ່ນ້ຳຂອງ” ເປັນ​ຕົ້ນ, ເຮັດ​ໃຫ້​ການ​ຂົນ​ສົ່ງ​ສິນ​ຄ້າ​ຈາກ​ລາວ ແລະ ໄທ​ໄປ​ເຖິງ​ບັນ​ດາ​ປະ​ເທດ​ເອີ​ຣົບ​ໂດຍ​ກົງ​ໄດ້​ໃຊ້​ເວ​ລາ​ພຽງ 15 ວັນ​ເທົ່າ​ນັ້ນ.

ການຂົນສົ່ງສິນຄ້າຂອງທາງ​ລົດ​ໄຟ​ລາວ-ຈີນ​ຈາກ 10 ກວ່າຊະນິດໃນໄລຍະຫາກໍ່ເປີດດຳ​ເນີນ​ງານເຊັ່ນ: ຢາງ​ພາ​ລາ, ປຸ໋ຍ​ເຄ​ມີ ແລະ ສັບພະ​ສິນ​ຄ້າເພີ່ມຂຶ້ນເປັນ 2.700 ກວ່າຊະນິດໃນປັດຈຸບັນເຊັ່ນ: ເຄື່ອງ​ເອ​ເລັກ​ໂຕ​ຣ​ນິກ, ຜະ​ລິດ​ຕະ​ພັນ​ຜະ​ລິດ​ໄຟ​ຟ້າ​ດ້ວຍ​ແສງ​ຕາ​ເວັນ, ໂທ​ລະ​ຄົມ ແລະ ລົດ​ເປັນ​ຕົ້ນ ຊຶ່ງ​ໄດ້​ນຳ​ເອົາການ​ພັດ​ທະ​ນາ​ຂອງ​ເຂດເສດ​ຖະ​ກິ​ດ​ຕ່າງໆເຊັ່ນ: ເຂດ​ເສດ​ຖະ​ກິດກວມ​ລວມ​ໄຊ​ເຊດ​ຖາ, ເຂດ​ເສດ​ຖະ​ກິດ​ພິ​ເສດ​ບໍ່​ເຕ່ນ​ເປັນຕົ້ນ. ພາກ​ສ່ວນທາງ​ລົດ​ໄຟ​ລາວ-ຈີນ​ ໄດ້​ຕັ້ງ​ໜ້າຮ່ວມ​ມືກັນ​ ໃນ​ຂະ​ແໜງ​ການ​ທ່ອງ​ທ່ຽວ, ໄດ້​ເປີດ​ເສັ້ນ​ທາງ​ທ່ອງ​ທ່ຽວຫຼາຍ​ສາຍ​ຢູ່​ລະ​ຫວ່າງ​ນະ​ຄອນ​ຄຸນ​ໝິງ​ກັບ​ນະ​ຄອນຫຼວງວຽງ​ຈັນ.

ໃນ​ຂະ​ນະ​ດຽວ​ກັນ, ທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ ຍັງໄດ້ອອກແຮງອົບຮົມຜູ້ມີຄວາມຮູ້ຄວາມສາມາດດ້ານທາງລົດໄຟໃຫ້ແກ່ປະເທດລາວ, ພະນັກງານລາວ 800 ກວ່າຄົນຂອງບໍລິສັດທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນໃນນັ້ນມີ 90% ຂຶ້ນໄປໄດ້ມີຕຳແໜ່ງງານແລ້ວ, ໄດ້ເຂົ້າຮ່ວມການດຳເນີນງານຂອງທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ ແລະ ກາຍເປັນຜູ້ມີຄວາມຮູ້ຄວາມສາມາດດ້ານເຕັກນິກທາງລົດໄຟຮຸ່ນທຳອິດຂອງປະເທດລາວ.

ນັກຂ່າວ: ຫຼຽວຈືຢູ ບັນນາທິການ: Yang Chunmei