ຂ່າວຕ່າງປະເທດລາຍງານອີງຕາມຂໍ້ມູນຈາກອົງການສະຖິຕິ ສ.ເກົາຫລີໃຫ້ຮູ້ໃນວັນທີ3ມັງກອນວ່າ:ການຊື້ເຄຶື່ອງຢູ່ ສ.ເກົາຫລີໄດ້ເຕີບໂຕເປັນສອງໂຕເລກໃນເດືອນພະຈິກປີກາຍນີ້, ຍ້ອນຄວາມຕ້ອງການຫລາຍຂຶ້ນຂອງການເດີນທາງ,ອາຫານ ແລະ ການບໍລິການທາງອອນລາຍ.
ການຊື້ເຄື່ອງທາງອອນລາຍໃນເດືອນພະຈິກມີມູນຄ່າ 15,9 ຕື້ໂດລາ,ເພີ່ມຂຶ້ນ 13% ເມື່ອທຽບໃສ່ປີກ່ອນ. ເຮັດໃຫ້ຕົວເລກປະຈຳເດືອນສູງສຸດຕັ້ງແຕ່ໄດ້ມີການເກັບກຳຂໍ້ມູນມາແຕ່ປີ 2001. ຄວາມຕ້ອງການບໍລິການທາງອອນລາຍກ່ຽວກັບການເດີນທາງ, ການຂົນສົ່ງເພີ່ມຂຶ້ນ 28,3% ແລະ ການໂອນເງິນທາງອອນລາຍຈາກການຊື້ເຄື່ອງທາງອອນລາຍໄດ້ເພີ່ມຂຶ້ນ 25,5% ຊຶ່ງໄດ້ຮັບແຮງໜູນຈາກການໃຫ້ຂອງຂວັນກັນເພີ່ມຂຶ້ນເຊັ່ນ: ກາເຟ ແລະ ເຄັກຜ່ານທາງອອນລາຍ.
ການໂອນເງິນທາງອອນລາຍເພື່ອຈ່າຍຄ່າອາຫານ ແລະ ເຄື່ອງດື່ມເພີ່ມຂຶ້ນ 12,9% ແລະ ຄວາມຕ້ອງການບໍລິການດ້ານການຜັກຜ່ອນ ແລະ ດ້ານວັດທະນາທຳໄດ້ຂະຫຍາຍຕົວ 29,9%. ການຊື້ເຄື່ອງນຸ່ງ, ການຊື້ເຄື່ອງໃຊ້ໃນເຮືອນ, ສິນຄ້າຈາກຟາມ, ເຄື່ອງໃຊ້ໄຟຟ້າ, ອຸປະກອນມືຖື ທັງໝົດນີ້ແມ່ນຂະຫຍາຍຕົວເປັນສອງໂຕເລກ.
ການຊື້ເຄື່ອງຜ່ານທາງມືຖືອັດສະລິຍະ ເພີ່ມຂຶ້ນ 12,1%, ຕະຫລອດປີຈົນຮອດເດືອນພະຈິກມີມູນຄ່າ 11,6 ຕື້ໂດລາ.
ການຊື້ເຄື່ອງທາງອອນລາຍໃນເດືອນພະຈິກມີມູນຄ່າ 15,9 ຕື້ໂດລາ,ເພີ່ມຂຶ້ນ 13% ເມື່ອທຽບໃສ່ປີກ່ອນ. ເຮັດໃຫ້ຕົວເລກປະຈຳເດືອນສູງສຸດຕັ້ງແຕ່ໄດ້ມີການເກັບກຳຂໍ້ມູນມາແຕ່ປີ 2001. ຄວາມຕ້ອງການບໍລິການທາງອອນລາຍກ່ຽວກັບການເດີນທາງ, ການຂົນສົ່ງເພີ່ມຂຶ້ນ 28,3% ແລະ ການໂອນເງິນທາງອອນລາຍຈາກການຊື້ເຄື່ອງທາງອອນລາຍໄດ້ເພີ່ມຂຶ້ນ 25,5% ຊຶ່ງໄດ້ຮັບແຮງໜູນຈາກການໃຫ້ຂອງຂວັນກັນເພີ່ມຂຶ້ນເຊັ່ນ: ກາເຟ ແລະ ເຄັກຜ່ານທາງອອນລາຍ.
ການໂອນເງິນທາງອອນລາຍເພື່ອຈ່າຍຄ່າອາຫານ ແລະ ເຄື່ອງດື່ມເພີ່ມຂຶ້ນ 12,9% ແລະ ຄວາມຕ້ອງການບໍລິການດ້ານການຜັກຜ່ອນ ແລະ ດ້ານວັດທະນາທຳໄດ້ຂະຫຍາຍຕົວ 29,9%. ການຊື້ເຄື່ອງນຸ່ງ, ການຊື້ເຄື່ອງໃຊ້ໃນເຮືອນ, ສິນຄ້າຈາກຟາມ, ເຄື່ອງໃຊ້ໄຟຟ້າ, ອຸປະກອນມືຖື ທັງໝົດນີ້ແມ່ນຂະຫຍາຍຕົວເປັນສອງໂຕເລກ.
ການຊື້ເຄື່ອງຜ່ານທາງມືຖືອັດສະລິຍະ ເພີ່ມຂຶ້ນ 12,1%, ຕະຫລອດປີຈົນຮອດເດືອນພະຈິກມີມູນຄ່າ 11,6 ຕື້ໂດລາ.