ຂ່າວຕ່າງປະເທດລາຍງານ ເມື່ອບໍ່ດົນມານີ້, ບໍລິສັດວິໄຈທາງການຕະຫຼາດ ໂຣ ໂມຊັນ (Rho Motion) ເປີດເຜີຍວ່າ: ຈຳນວນການຂາຍຍານພາຫະນະໄຟຟ້າເຕັມຮູບແບບ (BEV) ແລະ ຍານພາຫະນະໄຟຟ້າແບບປລັກອິນໄຮບຣິກ (PHEV) ທົ່ວໂລກຂະຫຍາຍຕົວຂຶ້ນ 31% ໃນປີ 2023 ໂດຍຈຳນວນການຂາຍຂອງ BEV ຄິດເປັນອັດຕາສ່ວນ 9,5 ລ້ານຄັນ ຈາກຍານພາຫະນະໄຟຟ້າທັງໝົດ 13,6 ລ້ານຄັນ ທີ່ສາມາດຈຳໜ່າຍໄດ້ທົ່ວໂລກ ສ່ວນ PHEV ກວມຈຳນວນການຂາຍສ່ວນທີ່ເຫຼືອ.
    Rho Motion ລະບຸວ່າ: ຈຳນວນການຂາຍໃນເດືອນທັນວາເພີ່ມຂຶ້ນໃນລະດັບສູງສຸດເປັນປະຫວັດສາດເມື່ອທຽບແບບລາຍເດືອນ ທີ່ 1,5 ລ້ານຄັນ ໂດຍຈຳນວນການຂາຍລົດ BEV ເພີ່ມຂຶ້ນ 50% ໃນອາເມຣິກາ ແລະ ການາດາ ຂະຫຍາຍຕົວຂຶ້ນ 27% ໃນເອີຣົບ ແລະ 15% ໃນຈີນ. ເຖິງຢ່າງໃດກໍຕາມ, ອັດຕາການຂະຫຍາຍຕົວຂອງຈຳນວນການຂາຍ ໃນປີ 2023 ຖືວ່າຫຼຸດລົງເຖິງເຄິ່ງໜຶ່ງເມື່ອທຽບກັບປີ 2022 ທີ່ຈຳນວນການຂາຍເພີ່ມຂຶ້ນເຖິງ 60%. ທ່ານ ຊານ ເລສເຕີ ຜູ້ຈັດການຝ່າຍຂໍ້ມູນຂອງ Rho Motion ກ່າວວ່າ: ອັດຕາການຂະຫຍາຍຕົວກຳລັງຢຸດສະງັກ, ຈຳນວນການຂາຍລົດໄຟຟ້າທົ່ວໂລກເມື່ອປີທີ່ຜ່ານມາສ່ວນໃຫຍ່ສອດຄ່ອງກັບເປົ້າໝາຍການຂະຫຍາຍຕົວທີ່ 30% ທີ່ Rho Motion ຄາດຄະເນໄວ້. ສ່ວນການຄາດຄະເນຈຳນວນການຂາຍໃນປີ 2024 ນັ້ນທາງບໍລິສັດຄາດວ່າຈຳນວນການຂາຍລົດໄຟຟ້າທົ່ວໂລກຈະຂະຫຍາຍຕົວ ລະຫວ່າງ 25%-30% ຫຼື ໃກ້ຄຽງກັບປີທີ່ຜ່ານມາ. ບົດລາຍງານລະບຸວ່າ: ຈຳນວນການຂາຍລົດໄຟຟ້າຂະຫຍາຍຕົວຢ່າງວ່ອງໄວໃນໄລຍະຫຼາຍປີຜ່ານມາ ສົ່ງຜົນໃຫ້ຜູ້ຜະລິດລົດບາງບໍລິສັດມີຄວາມກັງວົນວ່າຈຳນວນການຂາຍລົດໄຟຟ້າໃນເອີຣົບ ແລະ ສະຖານທີ່ອື່ນໆອາດຈະຫຼຸດລົງເພາະຄົນລໍຖ້າຊື້ລົດໄຟຟ້າລຸ້ນທີ່ດີກວ່າ, ນ້ອຍກວ່າ, ຖືກກວ່າ ແລະ ອາດຈະໃຊ້ເວລາອີກ 2-3 ປີ.
    ນອກຈາກນີ້, ທ່ານ ເລສເຕີ ກ່າວວ່າ: ຈຳນວນການຂາຍໃນເອີຣົບປີ 2024 ອາດຈະໄດ້ຮັບຜົນກະທົບຈາກການທີ່ເຢຍລະມັນຕັດສິນໃຈຫຼຸດການອຸດໜູນລົດໄຟຟ້າຢ່າງກະທັນຫັນດ້ວຍ.