ວິທະຍຸກະຈາຍສຽງຫວຽດນາມລາຍງານວ່າ: ໃນວັນທີ 20 ກຸມພາ ຜ່ານມາຢູ່ ຮ່າໂນ້ຍ, ຄະນະໂຄສະນາສຶກສາສູນກາງພັກກອມມູນິດ ຫວຽດນາມ, ກະຊວງຖະແຫຼງຂ່າວ ແລະ ການສື່ສານ, ສະມາຄົມນັກຂ່າວ ຫວຽດນາມ ໄດ້ຈັດກອງປະຊຸມແລກປ່ຽນວຽກງານສື່ມວນຊົນ ປີ 2024.
ຂ່າວລະບຸວ່າ: ໃນກອງປະຊຸມ, ທ່ານ ຕົງວັນແທງ ຫົວໜ້າກົມສື່ມວນຊົນ - ພິມຈຳໜ່າຍ, ຄະນະໂຄສະນາສຶກສາສູນກາງພັກກອມມູນິດ ຫວຽດນາມ ໃຫ້ຮູ້ວ່າ: ບັນດາສື່ສິ່ງພິມ, ລາຍການກະຈາຍສຽງ, ໂທລະພາບໃນໂອກາດບຸນປີໃໝ່ປະຈຳຊາດ 2024 ໄດ້ລົງໂຄສະນາຢ່າງລະອຽດ, ສົມກຽດ, ຮູບການສະແດງມີຄວາມເປັນເອກະລັກສະເພາະ; ເນື້ອໃນເລິກເຊິ່ງ, ອຸດົມສົມບູນ ແລະ ມີຄຸນນະພາບ.
ກ່າວຄຳເຫັນໃນກອງປະຊຸມ, ທ່ານ ເຈິ່ນລີວກວາງ ຮອງນາຍົກລັດຖະມົນຕີ ຖືວ່າ: ຄວາມຮຽກຮ້ອງຕ້ອງການສຳລັບບັນດາອົງການສື່ມວນຊົນນັບມື້ນັບຫຼາຍຂຶ້ນ, ການແກ້ງແຍ່ງກໍນັບມື້ນັບສູງ ດ້ວຍສື່ສັງຄົມອອນໄລ. ດັ່ງນັ້ນ, ພວກເຮົາຕ້ອງມີວິທີການໃໝ່, ແນວຄວາມຄິດໃໝ່ເພື່ອຜະລິດອອກບັນດາຜົນງານທີ່ດີ, ຈັບອົກຈັບໃຈ ແລະ ແກ້ງແຍ່ງໃຫ້ໄດ້ກວ່າເກົ່າ.
ໃນກອງປະຊຸມ, ທ່ານ ຫງວຽນຈ້ອງເຫງຍ ຫົວໜ້າຄະນະໂຄສະນາສຶກສາສູນກາງພັກ ກໍຊີ້ແຈ້ງວ່າ: ປີນີ້, ບັນດາອົງການສື່ມວນຊົນຕ້ອງສຸມໃສ່ການໂຄສະນາເຜີຍແຜ່ກ່ຽວກັບການປະຕິບັດໜ້າທີ່ເສດຖະກິດ - ສັງຄົມ ໃຫ້ເປັນຢ່າງດີ; ມີຄວາມຕັດສິນໃຈຢ່າງສູງ ເພື່ອສ້າງພື້ນຖານສື່ມວນຊົນ “ທີ່ເປັນມືອາຊີບ, ວັດທະນະທຳມະນຸດ ແລະ ທັນສະໄໝ”.
ຂ່າວລະບຸວ່າ: ໃນກອງປະຊຸມ, ທ່ານ ຕົງວັນແທງ ຫົວໜ້າກົມສື່ມວນຊົນ - ພິມຈຳໜ່າຍ, ຄະນະໂຄສະນາສຶກສາສູນກາງພັກກອມມູນິດ ຫວຽດນາມ ໃຫ້ຮູ້ວ່າ: ບັນດາສື່ສິ່ງພິມ, ລາຍການກະຈາຍສຽງ, ໂທລະພາບໃນໂອກາດບຸນປີໃໝ່ປະຈຳຊາດ 2024 ໄດ້ລົງໂຄສະນາຢ່າງລະອຽດ, ສົມກຽດ, ຮູບການສະແດງມີຄວາມເປັນເອກະລັກສະເພາະ; ເນື້ອໃນເລິກເຊິ່ງ, ອຸດົມສົມບູນ ແລະ ມີຄຸນນະພາບ.
ກ່າວຄຳເຫັນໃນກອງປະຊຸມ, ທ່ານ ເຈິ່ນລີວກວາງ ຮອງນາຍົກລັດຖະມົນຕີ ຖືວ່າ: ຄວາມຮຽກຮ້ອງຕ້ອງການສຳລັບບັນດາອົງການສື່ມວນຊົນນັບມື້ນັບຫຼາຍຂຶ້ນ, ການແກ້ງແຍ່ງກໍນັບມື້ນັບສູງ ດ້ວຍສື່ສັງຄົມອອນໄລ. ດັ່ງນັ້ນ, ພວກເຮົາຕ້ອງມີວິທີການໃໝ່, ແນວຄວາມຄິດໃໝ່ເພື່ອຜະລິດອອກບັນດາຜົນງານທີ່ດີ, ຈັບອົກຈັບໃຈ ແລະ ແກ້ງແຍ່ງໃຫ້ໄດ້ກວ່າເກົ່າ.
ໃນກອງປະຊຸມ, ທ່ານ ຫງວຽນຈ້ອງເຫງຍ ຫົວໜ້າຄະນະໂຄສະນາສຶກສາສູນກາງພັກ ກໍຊີ້ແຈ້ງວ່າ: ປີນີ້, ບັນດາອົງການສື່ມວນຊົນຕ້ອງສຸມໃສ່ການໂຄສະນາເຜີຍແຜ່ກ່ຽວກັບການປະຕິບັດໜ້າທີ່ເສດຖະກິດ - ສັງຄົມ ໃຫ້ເປັນຢ່າງດີ; ມີຄວາມຕັດສິນໃຈຢ່າງສູງ ເພື່ອສ້າງພື້ນຖານສື່ມວນຊົນ “ທີ່ເປັນມືອາຊີບ, ວັດທະນະທຳມະນຸດ ແລະ ທັນສະໄໝ”.