ຂ່າວສານຊີອາໄອລາຍງານ, ໃນວັນທີ 26 ກຸມພາ ຜ່ານມາສະມາຄົມຜູ້ບໍລິໂພກຈີນໄດ້ເປີດເຜີຍບົດລາຍງານການວິໄຈການບໍລິໂພກໃນໄລຍະບຸນກຸດຈີນປີ 2024 ໂດຍສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າ: ຕະຫຼາດການທ່ອງທ່ຽວຍັງສືບຕໍ່ເພີ່ມຂຶ້ນ.
ໃນວັນພັກບຸນກຸດຈີນເປັນເວລາ 8 ວັນ, ລວມມີນັກທ່ອງທ່ຽວພາຍໃນປະເທດ 474 ລ້ານເທື່ອຄົນບໍລິໂພກການທ່ອງທ່ຽວຄື: ທ່ອງທ່ຽວປະເພນີບຸນກຸດຈີນ, ທ່ອງທ່ຽວຫິມະ ແລະນ້ຳກ້ອນ, ທ່ອງທ່ຽວເກາະດອນທະເລ ແລະອື່ນໆເພີ່ມຂຶ້ນຢ່າງຫຼວງຫຼາຍ. ສະຖານທີ່ທ່ອງທ່ຽວແຫ່ງຕ່າງໆໄດ້ຈັດກິດຈະກຳຂະໜາດໃຫຍ່ດ້ານວັດທະນະທຳ ແລະການທ່ອງທ່ຽວອັນອຸດົມສົມບູນ ເຊັ່ນ: ງານໂຄມໄຟສະຫຼອງບຸນກຸດຈີນ, ງານຕະຫຼາດນັດດອກໄມ້, ບຸນວັດ, ການຟ້ອນມັງກອນ ແລະສິງ ແລະອື່ນໆລວມທັງໝົດ 5.108 ເທື່ອ ຊຶ່ງໄດ້ຊຸກຍູ້ການບໍລິໂພກການທ່ອງທ່ຽວຢ່າງຫຼວງຫຼາຍ.