ຂ່າວສານຊີອາໄອລາຍງານ, ໃນທ້າຍອາຜ່ານມາ ຫ້ອງການຖະແຫຼງຂ່າວຂອງລັດຖະບານຈີນ ໄດ້ຈັດກອງປະຊຸມຖະແຫຼງຂ່າວສະຫຼຸບນະໂຍບາຍທີ່ຈັດຂຶ້ນເປັນປະຈຳ, ຜູ້ຮັບຜິດຊອບທີ່ກ່ຽວຂ້ອງຈາກທະນາຄານປະຊາຊົນຈີນທີ່ເປັນທະນາຄານກາງຂອງຈີນ, ຄະນະກຳມະການພັດທະນາ ແລະປະຕິຮູບແຫ່ງລັດຈີນ ແລະ ພາກສ່ວນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງອື່ນໆ ໄດ້ນຳສະເໜີ “ຄວາມເຫັນກ່ຽວກັບການປັບປຸງການບໍລິການ ແລະ ອຳນວຍຄວາມສະດວກຫຼາຍກວ່າເກົ່າໃຫ້ແກ່ການຊໍາລະບັນຊີ”.
ທະນາຄານປະຊາຊົນຈີນແຈ້ງໃຫ້ຮູ້ວ່າ:ກ່ຽວກັບບັນຫາທີ່ຄົນຕ່າງປະເທດມາຈີນແລ້ວມີຄວາມຫຍຸ້ງຍາກໃນການຊຳລະບັນຊີຢູ່ຈີນ, ໂດຍຜ່ານການປະຕິບັດນະໂຍບາຍໃນຫຼາຍດ້ານ. ດ້ານໜຶ່ງ ໄດ້ເລັ່ງລັດການຊຳລະບັດທະນາຄານຂອງຕ່າງປະເທດຢູ່ທາງຮ້ານຕ່າງໆຂອງຈີນ, ພ້ອມດຽວກັນນັ້ນ, ຍັງໄດ້ປັບປຸງການບໍລິການເປີດບັນຊີທະນາຄານໃຫ້ຄົນຕ່າງປະເທດທີ່ມາຈີນ ແລະ ສົ່ງເສີມການຜູກບັດທະນາຄານຂອງຕ່າງປະເທດກັບ Alipay ຫຼື WeChat ໃຫ້ສະດວກກວ່າເກົ່າ. ອີງຕາມສະຖິຕິ, ໃນປີ 2023 ຜ່ານມາ, ມີຄົນຕ່າງປະເທດມາຈີນເກືອບ 4 ລ້ານຄົນໄດ້ຈ່າຍເງິນຜ່ານມືຖືແລະຈໍານວນການຄ້າຂາຍຕົວຈິງແມ່ນຫຼາຍກວ່າ 70 ລ້ານເທື່ອ. ໃນບາດກ້າວຕໍ່ໄປ, ອົງການຄຸ້ມຄອງເງິນຕາຕ່າງປະເທດແຫ່ງລັດຈີນຍັງຈະປັບປຸງການບໍລິການແລກປ່ຽນເງິນຕາຕ່າງປະເທດໃຫ້ດີຂຶ້ນຕື່ມອີກ.
ທະນາຄານປະຊາຊົນຈີນແຈ້ງໃຫ້ຮູ້ວ່າ:ກ່ຽວກັບບັນຫາທີ່ຄົນຕ່າງປະເທດມາຈີນແລ້ວມີຄວາມຫຍຸ້ງຍາກໃນການຊຳລະບັນຊີຢູ່ຈີນ, ໂດຍຜ່ານການປະຕິບັດນະໂຍບາຍໃນຫຼາຍດ້ານ. ດ້ານໜຶ່ງ ໄດ້ເລັ່ງລັດການຊຳລະບັດທະນາຄານຂອງຕ່າງປະເທດຢູ່ທາງຮ້ານຕ່າງໆຂອງຈີນ, ພ້ອມດຽວກັນນັ້ນ, ຍັງໄດ້ປັບປຸງການບໍລິການເປີດບັນຊີທະນາຄານໃຫ້ຄົນຕ່າງປະເທດທີ່ມາຈີນ ແລະ ສົ່ງເສີມການຜູກບັດທະນາຄານຂອງຕ່າງປະເທດກັບ Alipay ຫຼື WeChat ໃຫ້ສະດວກກວ່າເກົ່າ. ອີງຕາມສະຖິຕິ, ໃນປີ 2023 ຜ່ານມາ, ມີຄົນຕ່າງປະເທດມາຈີນເກືອບ 4 ລ້ານຄົນໄດ້ຈ່າຍເງິນຜ່ານມືຖືແລະຈໍານວນການຄ້າຂາຍຕົວຈິງແມ່ນຫຼາຍກວ່າ 70 ລ້ານເທື່ອ. ໃນບາດກ້າວຕໍ່ໄປ, ອົງການຄຸ້ມຄອງເງິນຕາຕ່າງປະເທດແຫ່ງລັດຈີນຍັງຈະປັບປຸງການບໍລິການແລກປ່ຽນເງິນຕາຕ່າງປະເທດໃຫ້ດີຂຶ້ນຕື່ມອີກ.