ຂ່າວສານຫວຽດນາມລາຍງານວ່າ: ໃນວັນທີ 6 ມີນາ ຜ່ານມານີ້, ອົງການຄຸ້ມຄອງບໍລິຫານທ່າເຮືອ ອິນຊອນ (IPA) ປະກາດໃຫ້ຮູ້ວ່າ: ນັບຕັ້ງແຕ່ວັນທີ 4 ມີນາ ເປັນຕົ້ນໄປ ບໍລິສັດ ແມດສ ເດີນທະເລຕ່າງປະເທດ (Maersk) ໄດ້ເລີ່ມໃຫ້ບໍລິການ PH5 ຢູ່ທ່າເຮືອ ອິນຊອນ. PH5 ແມ່ນເສັ້ນທາງທະເລປະຈໍາອາທິດທີ່ອອກຈາກທ່າເຮືອ ອິນຊອນ ຂອງ ສ ເກົາຫຼີ ໄປ ຫວຽດນາມ ແລະ ໄທ ໂດຍຜ່ານ ຈີນ.
ຂ່າວລາຍງານວ່າ: ເຮືອ 5 ລໍາຂອງບໍລິສັດ ສາມາດບັນທຸກໄດ້2.544 TEU ຫາ 2.826 TEU ໄດ້ເປີດໃຫ້ບໍລິການ ແລະ ເຮືອລໍາທໍາອິດມີຊື່ວ່າ MAERSK NINGBO ໄດ້ເຂົ້າໄປໃນທ່າເຮືອຕູ້ຄອນເທນເນີ ຮານຈິນ ອິນຊອນ ເພື່ອເລີ່ມບໍລິການຮັບຂົນສົ່ງສິນຄ້າ.
ທ່າເຮືອຫຼັກໃນເສັ້ນທາງທີ່ເຮືອຈະເຂົ້າທຽບທ່າແມ່ນ ຈີນ(ເຊຍເໝີນ, ຮົງກົງ), ໄທ(ແຫຼມສະບັງ), ຫວຽດນາມ (ກັດລາຍ). ເສັ້ນທາງຂົນສົ່ງດັ່ງກ່າວຄາດວ່າຈະຊ່ວຍຟື້ນຟູການຄ້າລະຫວ່າງ ອິນຊອນ ກັບຈີນ, ຫວຽດນາມ ແລະ ໄທ.
IPA ຄາດຄະເນວ່າ: ດ້ວຍການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດເສັ້ນທາງດັ່ງກ່າວ, ປະລິມານສິນຄ້າເຊັ່ນ: ວັດຖຸດິບ, ຊິ້ນສ່ວນລົດໃຫຍ່, ເຄື່ອງໃຊ້ປະຈຳວັນ, ເຄື່ອງເຟີນີເຈີ ແລະ ເຄື່ອງໃຊ້ໃນຄົວເຮືອນຂະໜາດນ້ອຍ ຈະເພີ່ມຂຶ້ນຫຼາຍກວ່າ 60.000 TEU ຕໍ່ປີ. ການບໍລິການໃໝ່ນີ້ຈະຊ່ວຍໃຫ້ວິສາຫະກິດຂະໜາດກາງ ແລະ ຂະໜາດນ້ອຍພັດທະນາຕະຫຼາດສົ່ງອອກໄປພ້ອມໆກັນ ຕະຫຼອດຮອດຜູ້ສົ່ງສິນຄ້າໃນເຂດເມືອງ.
ຂ່າວລາຍງານວ່າ: ເຮືອ 5 ລໍາຂອງບໍລິສັດ ສາມາດບັນທຸກໄດ້2.544 TEU ຫາ 2.826 TEU ໄດ້ເປີດໃຫ້ບໍລິການ ແລະ ເຮືອລໍາທໍາອິດມີຊື່ວ່າ MAERSK NINGBO ໄດ້ເຂົ້າໄປໃນທ່າເຮືອຕູ້ຄອນເທນເນີ ຮານຈິນ ອິນຊອນ ເພື່ອເລີ່ມບໍລິການຮັບຂົນສົ່ງສິນຄ້າ.
ທ່າເຮືອຫຼັກໃນເສັ້ນທາງທີ່ເຮືອຈະເຂົ້າທຽບທ່າແມ່ນ ຈີນ(ເຊຍເໝີນ, ຮົງກົງ), ໄທ(ແຫຼມສະບັງ), ຫວຽດນາມ (ກັດລາຍ). ເສັ້ນທາງຂົນສົ່ງດັ່ງກ່າວຄາດວ່າຈະຊ່ວຍຟື້ນຟູການຄ້າລະຫວ່າງ ອິນຊອນ ກັບຈີນ, ຫວຽດນາມ ແລະ ໄທ.
IPA ຄາດຄະເນວ່າ: ດ້ວຍການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດເສັ້ນທາງດັ່ງກ່າວ, ປະລິມານສິນຄ້າເຊັ່ນ: ວັດຖຸດິບ, ຊິ້ນສ່ວນລົດໃຫຍ່, ເຄື່ອງໃຊ້ປະຈຳວັນ, ເຄື່ອງເຟີນີເຈີ ແລະ ເຄື່ອງໃຊ້ໃນຄົວເຮືອນຂະໜາດນ້ອຍ ຈະເພີ່ມຂຶ້ນຫຼາຍກວ່າ 60.000 TEU ຕໍ່ປີ. ການບໍລິການໃໝ່ນີ້ຈະຊ່ວຍໃຫ້ວິສາຫະກິດຂະໜາດກາງ ແລະ ຂະໜາດນ້ອຍພັດທະນາຕະຫຼາດສົ່ງອອກໄປພ້ອມໆກັນ ຕະຫຼອດຮອດຜູ້ສົ່ງສິນຄ້າໃນເຂດເມືອງ.