ຂ່າວສານຊີອາໄອລາຍງານ ໃນວັນທີ 30 ມີນາ ຜ່ານມາ, ບໍລິສັດໂທລະສັບ ແລະໂທລະເລກ ຫຼື AT&T ຊຶ່ງເປັນບໍລິສັດໂທລະຄົມອາເມຣິກາໄດ້ອອກຖະແຫຼງການວ່າ: ບໍລິສັດພວມສືບສວນສາເຫດຂໍ້ມູນລູກຄ້າຮົ່ວໄຫຼຢ່າງຫຼວງຫຼາຍທີ່ເກີດຂຶ້ນໃນຕົ້ນເດືອນມີນາຜ່ານມາ. ໃນເຫດການດັ່ງກ່າວ, ຂໍ້ມູນຂອງລູກຄ້າໃນປັດຈຸບັນປະມານ 7,6 ລ້ານຄົນ ແລະລູກຄ້າໃນອະດີດປະມານ 65,4 ລ້ານຄົນໄດ້ຖືກຮົ່ວໄຫຼຢູ່ເວັບໄຊມືດ.
AT&T ຊີ້ໃຫ້ເຫັນວ່າ: ມາຮອດວັນທີ 30 ມີນາ, ເຫດການດັ່ງກ່າວຍັງບໍ່ທັນສົ່ງຜົນກະທົບຮ້າຍແຮງຕໍ່ການດຳເນີນທຸລະກິດຂອງບໍລິສັດ. ປັດຈຸບັນນີ້, AT&T ຍັງບໍ່ທັນໄດ້ຄົ້ນພົບແຫຼ່ງການຮົ່ວໄຫຼ.
AT&T ຊີ້ໃຫ້ເຫັນວ່າ: ມາຮອດວັນທີ 30 ມີນາ, ເຫດການດັ່ງກ່າວຍັງບໍ່ທັນສົ່ງຜົນກະທົບຮ້າຍແຮງຕໍ່ການດຳເນີນທຸລະກິດຂອງບໍລິສັດ. ປັດຈຸບັນນີ້, AT&T ຍັງບໍ່ທັນໄດ້ຄົ້ນພົບແຫຼ່ງການຮົ່ວໄຫຼ.