ຂ່າວສານຊີອາໄອລາຍງານ, ໃນກອງປະຊຸມຂະແໜງການຈໍລະຈອນ ແລະ ຂົນສົ່ງສິນຄ້າປະຈຳປີ ຄັ້ງທີ 7 ທີ່ຈັດຂຶ້ນໃນວັນທີ 20 ມັງກອນ ຜ່ານມາ, ທ່ານ ເຮີລີມີງ ປະທານສະຫະພັນການຈັດຊື້ ແລະ ຈໍລະຈອນສິນຄ້າຈີນແຈ້ງໃຫ້ຮູ້ວ່າ: ປີ 2023, ຕະຫຼາດຈໍລະຈອນສິນຄ້າຂອງຈີນໄດ້ບັນລຸການເຕີບໂຕແບບຟື້ນຕົວຄືນໃໝ່, ຄາດວ່າໃນປີ 2023 ຍອດມູນຄ່າການຈໍລະຈອນສິນຄ້າທາງສັງຄົມຈະບັນລຸເຖິງ 350.000 ຕື້ຢວນ. ປະລິມານການສົ່ງເຄື່ອງດ່ວນໝົດປີບັນລຸເຖິງ 132 ຕື້ອັນ, ໄດ້ຄອງອັນດັບ 1 ຂອງໂລກໃນ 10 ປີລຽນຕິດ. ປະລິມານການຂົນສົ່ງສິນຄ້າຜ່ານທາງລົດໄຟຂອງຈີນບັນລຸເຖິງ 3,91 ຕື້ໂຕນ, ໄດ້ສ້າງສະຖິຕິ ໃໝ່ອີກ. ສ່ວນປະລິມານການຂົນສົ່ງສິນຄ້າ ແລະ ໄປສະນີຜ່ານການບິນພົນລະເຮືອນບັນລຸ 7,35 ລ້ານໂຕນ, ໄດ້ຟື້ນຟູຄືນເຖິງລະດັບໃນປີ 2019 ໂດຍພື້ນຖານ.
ຍ້ອນຫຍັງດິສນີບໍ່ສາມາດເບິ່ງຂ້າມຕະຫຼາດຈີນ
ຫວ່າງມໍ່ໆມານີ້, ມູນຄ່າຂາຍປີ້ເຂົ້າຊົມຮູບເງົາເລື່ອງ“ Zootopia 2” ຢູ່ແຜ່ນດິນໃຫຍ່ຈີນບັນລຸຫຼາຍກວ່າ 2 ຕື້ຢວນຊຶ່ງບໍ່ພຽງແຕ່ໄດ້ສ້າງສະຖິຕິມູນຄ່າຂາຍປີ້ເຂົ້າຊົມຮູບເງົາກາຕູນທີ່ນຳເຂົ້າຈາກຕ່າງປະເທດໃນປະຫວັດສາດຮູບເງົາຈີນໃໝ່ເທົ່ານັ້ນ, ຍິ່ງໄດ້ລື່ນກາຍຕະຫຼາດອາເມຣິກາເໜືອແລ້ວກາຍເປັນຕະຫຼາດທີ່ໄດ້ຂາຍປີ້ເຂົ້າຊົມຫຼາຍທີ່ສຸດໃນໂລກອີກດ້ວຍ. ກ່ອນຈະໄດ້ສາຍຮູບເງົາເລື່ອງນີ້, ຜູ້ບໍລິໂພກຈີນກໍໄດ້ພົບເຫັນຊັບສິນທາງປັນຍາ (IP)ນີ້ໃນຊີວິດປະຈຳວັນເລື້ອຍໆເຊັ່ນ: ຈອກກາເຟ Luckin ທີ່ໄດ້ແຕ້ມໂປສເຕີຮູບເງົາໃສ່, ເສື້ອເຊີດທີ່ມີຮູບກາຕູນຮູບເງົາຂອງ UNIQLO, ກ່ອງສຸ່ມຂອງ POP MART ແລະ ອື່ນໆ. ຈາກມູນຄ່າຂາຍປີ້ເຂົ້າຊົມຮູບເງົາເຖິງຜະລິດຕະພັນຕ່າງໆຮ່ວມມືກັບຍີ່ຫໍ້ຕ່າງໆ ໄດ້ພິສູດໃຫ້ເຫັນເຖິງຖານະທີ່ທົດແທນບໍ່ໄດ້ຂອງຕະຫຼາດຈີນໃນຍຸດທະສາດທົ່ວໂລກຂອງບໍລິສັດດິສນີ.
ຄໍາເຫັນ