ຂ່າວສານຊີອາໄອລາຍງານ, ໃນກອງປະຊຸມຂະແໜງການຈໍລະຈອນ ແລະ ຂົນສົ່ງສິນຄ້າປະຈຳປີ ຄັ້ງທີ 7 ທີ່ຈັດຂຶ້ນໃນວັນທີ 20 ມັງກອນ ຜ່ານມາ, ທ່ານ ເຮີລີມີງ ປະທານສະຫະພັນການຈັດຊື້ ແລະ ຈໍລະຈອນສິນຄ້າຈີນແຈ້ງໃຫ້ຮູ້ວ່າ: ປີ 2023, ຕະຫຼາດຈໍລະຈອນສິນຄ້າຂອງຈີນໄດ້ບັນລຸການເຕີບໂຕແບບຟື້ນຕົວຄືນໃໝ່, ຄາດວ່າໃນປີ 2023 ຍອດມູນຄ່າການຈໍລະຈອນສິນຄ້າທາງສັງຄົມຈະບັນລຸເຖິງ 350.000 ຕື້ຢວນ. ປະລິມານການສົ່ງເຄື່ອງດ່ວນໝົດປີບັນລຸເຖິງ 132 ຕື້ອັນ, ໄດ້ຄອງອັນດັບ 1 ຂອງໂລກໃນ 10 ປີລຽນຕິດ. ປະລິມານການຂົນສົ່ງສິນຄ້າຜ່ານທາງລົດໄຟຂອງຈີນບັນລຸເຖິງ 3,91 ຕື້ໂຕນ, ໄດ້ສ້າງສະຖິຕິ ໃໝ່ອີກ. ສ່ວນປະລິມານການຂົນສົ່ງສິນຄ້າ ແລະ ໄປສະນີຜ່ານການບິນພົນລະເຮືອນບັນລຸ 7,35 ລ້ານໂຕນ, ໄດ້ຟື້ນຟູຄືນເຖິງລະດັບໃນປີ 2019 ໂດຍພື້ນຖານ.
ສັງເກດຄວາມໝາຍແຫ່ງຍຸກສະໄໝຂອງ “ການຮ່ວມມືບຣິກສໃຫຍ່” ຈາກການຕັ້ງໜ້າເຂົ້າຮ່ວມຂອງລາວ
ຫວ່າງມໍ່ໆມານີ້, ໃນໂອກາດເຂົ້າຮ່ວມກອງປະຊຸມເວທີປຶກສາຫາລືເສດຖະກິດຕາເວັນອອກຄັ້ງທີ 10 ທີ່ຣັດເຊຍ, ທ່ານ ສອນໄຊ ສີພັນດອນ ນາຍົກລັດຖະມົນຕີແຫ່ງ ສປປ ລາວ ກ່າວວ່າ: ລາວມີຈຸດປະສົງຢາກເຂົ້າເປັນສະມາຊິກບຣິກສ, ປັດຈຸບັນ, ພວມຄົ້ນຄວ້າວຽກງານຕ່າງໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ. ທີ່ຈິງແລ້ວ, ນີ້ບໍ່ແມ່ນຄັ້ງທຳອິດທີ່ລາວຢາກເຂົ້າຮ່ວມເປັນສະມາຊິກບຣິກສ. ໃນກອງປະຊຸມສຸດຍອດອົງການບຣິກສຄັ້ງທີ 16 ທີ່ຈັດຂຶ້ນຢູ່ນະຄອນຄາຊານ ຂອງຣັດເຊຍ ໃນເດືອນຕຸລາ ປີ 2024, ທ່ານທອງລຸນ ສີສຸລິດ ປະທານປະເທດແຫ່ງ ສປປ ລາວ ໄດ້ຮຽກຮ້ອງຢ່າງເປັນທາງການວ່າ ລາວຢາກກາຍເປັນປະເທດສະມາຊິກຢ່າງສົມບູນຂອງບຣິກສ. ທ່າທີທີ່ຕັ້ງໜ້າຂອງລາວໄດ້ສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງແຮງດຶງດູດອັນເຂັ້ມແຂງຂອງກົນໄກບຣິກສ, ທັງໄດ້ສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງຄວາມໝາຍແຫ່ງຍຸກສະໄໝຂອງ “ການຮ່ວມມືບຣິກສໃຫຍ່” ອີກດ້ວຍ.
ຄໍາເຫັນ