ໂຕເລກຂໍ້ມູນຫຼ້າສຸດສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າ: ປີ 2024, ປະລິມານການຜະລິດ ແລະ ຈຳໜ່າຍລົດໃຊ້ພະລັງງານໃໝ່ຂອງຈີນໄດ້ບັນລຸເຖິງ 12.88 ລ້ານຄັນ ແລະ 12.86 ລ້ານຄັນຕາມລຳດັບ, ເພີ່ມຂຶ້ນ 34.4% ແລະ 35.5% ຕາມລຳດັບເມື່ອທຽບໃສ່ປີ 2023. ປະລິມານການຈຳໜ່າຍລົດໃຊ້ພະລັງງານໃໝ່ໄດ້ກວມ 40.9% ຂອງປະລິມານການຈຳໜ່າຍລົດໃໝ່ ແລະ ສືບຕໍ່ເປັນຈຸດເຕີບໂຕທີ່ສຳຄັນສຳລັບອຸດສາຫະກຳລົດຂອງຈີນ. ໃນຂະນະດຽວກັນ, ໃນປີ 2024, ຈີນໄດ້ສົ່ງອອກລົດໃຊ້ພະລັງງານໃໝ່ 1,284 ລ້ານຄັນ, ເພີ່ມຂຶ້ນ 6.7% ເມື່ອທຽບໃສ່ປີ 2023 ແລະ ສືບຕໍ່ເປັນອັນດັບທີ 1 ຂອງໂລກ.
ຜົນສຳເລັດອັນພົ້ນເດັ່ນຂອງພັກກອມມູນິດຫວຽດນາມ 35 ປີແຫ່ງການປ່ຽນແປງໃໝ່
ກ່ຽວກັບການພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ ກ່ອນໜ້ານີ້, 35 ປີ ປະເທດຫວຽດນາມຈາກພື້ນຖານເສດຖະກິດໜຶ່ງທີ່ທຸກຍາກຫຼ້າຫຼັງ, ຖືກທັບມ້າງທຳລາຍດ້ວຍສົງຄາມ, ການລວມສູນ, ເກື້ອກູນ, ຫວຽດນາມ ໄດ້ບືນຕົວກາຍເປັນພື້ນຖານເສດຖະກິດໜຶ່ງທີ່ມີລາຍຮັບປານກາງ (2010) ແລະ ພວມມຸ່ງສູ່ຈຸດໝາຍກາຍເປັນປະເທດພວມພັດທະນາທີ່ມີລາຍຮັບປານກາງສູງ; ພື້ນຖານເສດຖະກິດມີການເຕີບໂຕຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງດ້ວຍຈັງຫວະສູງພໍສົມຄວນ, ສະເລ່ຍເກືອບ 7%/ປີ. ພິເສດ, ປີ 2022 ບັນລຸລະດັບການເຕີບໂຕທີ່ປະທັບໃຈແມ່ນ 8.02%, ເປັນໂຕເລກສູງກວ່າໝູ່ໃນຮອບ 10 ປີຜ່ານມາ. ກ່ອນການປ່ຽນແປງໃໝ່, ປະເທດຫວຽດນາມ ຕ້ອງປະເຊີນຕໍ່ວິກິດການດ້ານເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ ທີ່ຜັນແປຢ່າງສັບສົນ, ອັດຕາເງິນເຟີ້ບາງໄລຍະຂຶ້ນເຖິງ 774.7%, ແຕ່ວ່າມາເຖິງປັດຈຸບັນ, ຫວຽດນາມ ສາມາດຮັກສາຄວາມໝັ້ນຄົງດ້ານເສດຖະກິດມະຫາພາກ, ຮັບປະກັນບັນດາການດຸ່ນດ່ຽງຂອງພື້ນຖານເສດຖະກິດໄດ້ໃນລະດັບດີ.
ຄໍາເຫັນ