ໂຕເລກຂໍ້ມູນຫຼ້າສຸດສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າ: ປີ 2024, ປະລິມານການຜະລິດ ແລະ ຈຳໜ່າຍລົດໃຊ້ພະລັງງານໃໝ່ຂອງຈີນໄດ້ບັນລຸເຖິງ 12.88 ລ້ານຄັນ ແລະ 12.86 ລ້ານຄັນຕາມລຳດັບ, ເພີ່ມຂຶ້ນ 34.4% ແລະ 35.5% ຕາມລຳດັບເມື່ອທຽບໃສ່ປີ 2023. ປະລິມານການຈຳໜ່າຍລົດໃຊ້ພະລັງງານໃໝ່ໄດ້ກວມ 40.9% ຂອງປະລິມານການຈຳໜ່າຍລົດໃໝ່ ແລະ ສືບຕໍ່ເປັນຈຸດເຕີບໂຕທີ່ສຳຄັນສຳລັບອຸດສາຫະກຳລົດຂອງຈີນ. ໃນຂະນະດຽວກັນ, ໃນປີ 2024, ຈີນໄດ້ສົ່ງອອກລົດໃຊ້ພະລັງງານໃໝ່ 1,284 ລ້ານຄັນ, ເພີ່ມຂຶ້ນ 6.7% ເມື່ອທຽບໃສ່ປີ 2023 ແລະ ສືບຕໍ່ເປັນອັນດັບທີ 1 ຂອງໂລກ.
ສັງເກດຄວາມໝາຍແຫ່ງຍຸກສະໄໝຂອງ “ການຮ່ວມມືບຣິກສໃຫຍ່” ຈາກການຕັ້ງໜ້າເຂົ້າຮ່ວມຂອງລາວ
ຫວ່າງມໍ່ໆມານີ້, ໃນໂອກາດເຂົ້າຮ່ວມກອງປະຊຸມເວທີປຶກສາຫາລືເສດຖະກິດຕາເວັນອອກຄັ້ງທີ 10 ທີ່ຣັດເຊຍ, ທ່ານ ສອນໄຊ ສີພັນດອນ ນາຍົກລັດຖະມົນຕີແຫ່ງ ສປປ ລາວ ກ່າວວ່າ: ລາວມີຈຸດປະສົງຢາກເຂົ້າເປັນສະມາຊິກບຣິກສ, ປັດຈຸບັນ, ພວມຄົ້ນຄວ້າວຽກງານຕ່າງໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ. ທີ່ຈິງແລ້ວ, ນີ້ບໍ່ແມ່ນຄັ້ງທຳອິດທີ່ລາວຢາກເຂົ້າຮ່ວມເປັນສະມາຊິກບຣິກສ. ໃນກອງປະຊຸມສຸດຍອດອົງການບຣິກສຄັ້ງທີ 16 ທີ່ຈັດຂຶ້ນຢູ່ນະຄອນຄາຊານ ຂອງຣັດເຊຍ ໃນເດືອນຕຸລາ ປີ 2024, ທ່ານທອງລຸນ ສີສຸລິດ ປະທານປະເທດແຫ່ງ ສປປ ລາວ ໄດ້ຮຽກຮ້ອງຢ່າງເປັນທາງການວ່າ ລາວຢາກກາຍເປັນປະເທດສະມາຊິກຢ່າງສົມບູນຂອງບຣິກສ. ທ່າທີທີ່ຕັ້ງໜ້າຂອງລາວໄດ້ສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງແຮງດຶງດູດອັນເຂັ້ມແຂງຂອງກົນໄກບຣິກສ, ທັງໄດ້ສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງຄວາມໝາຍແຫ່ງຍຸກສະໄໝຂອງ “ການຮ່ວມມືບຣິກສໃຫຍ່” ອີກດ້ວຍ.
ຄໍາເຫັນ