ການປັບປ່ຽນຄັ້ງນີ້ ເກີດຂຶ້ນຫຼັງຈາກໂຕໂຍຕ້າຕ້ອງຢຸດການຜະລິດບາງສ່ວນ ເນື່ອງຈາກຂ່າວກ່ຽວກັບການທົດສອບລົດຍົນລ້າສຸດ ແລະ ການເອີ້ນຄືນລົດຍົນຂອງກຸ່ມໂຕໂຍຕ້າ.
ລາຍງານລະບຸວ່າ: ໂຕໂຍຕ້າໄດ້ລະງັບການຜະລິດລົດຍົນລຸ້ນນິຍົມ 3 ລຸ້ນ ຄື:Corolla Fielder, Corolla Axioແລະ Yaris Cross, ແຕ່ຈະກັບມາຜະລິດລົນຍົນສາມລຸ້ນນີ້ອີກຄັ້ງໃນໄລຍະຕົ້ນເດືອນກັນຍາ ຫຼັງຈາກກະຊວງຄົມມະນາຄົມຂອງຍີ່ປຸ່ນກວດສອບຢືນຢັນຄວາມປອດໄພ ແລະ ຍົກເລີກຄຳສັ່ງຫ້າມຈັດສົ່ງ.
ນອກຈາກນີ້,ໂຕໂຍຕ້າ ໄດ້ລະງັບການຜະລິດລົດຕູ້ຂະໜາດນ້ອຍ ລຸ້ນ Noah ແລະVoxyເປັນການຊົ່ວຄາວຫຼັງມີການເປີດເຜີຍຂໍ້ມູນໃໝ່ກ່ຽວກັບການທົດສອບລົດຍົນທີ່ບໍ່ເໝາະສົມເມື່ອເດືອນກໍລະກົດ ຜ່ານມາ ແລະ ຍັງບໍ່ສາມາດຜະລິດລົດຍົນ ໄຮບຣິດ ລຸ້ນທີ່ນິຍົມເຊັ່ນ: Prius ໄດ້ເປັນເວລາກວ່າສອງເດືອນ ເນື່ອງຈາກການເອີ້ນຄືນລົດຍົນ.ຈາກໂຕເລກຄາດຄະເນທັງໝົດໃນປີ 2024 ລົດຍົນປະມານ 3,2 ລ້ານຄັນຈະຜະລິດຂຶ້ນໃນຍີ່ປຸ່ນ ຊຶ່ງຍັງຫຼາຍກວ່າໂຕເລກ 3 ລ້ານຄັນ ທີ່ຈຳເປັນຕ້ອງຮັກສາຕຳແໜ່ງວຽກຂອງກຸ່ມໂຕໂຍຕ້າ ໃນປະເທດຕໍ່ໄປ.
ຂະນະທີ່ການຜະລິດລົດຍົນທົ່ວໂລກຂອງໂຕໂຍຕ້າ ໃນປີ 2023 ມີປະມານ 10,03 ລ້ານຄັນ ຊຶ່ງລື່ນກາຍ 10 ລ້ານຄັນເປັນຄັ້ງທຳອິດ.
ຄໍາເຫັນ