ໃນວັນທີ 8 ຕຸລາ ທີ່ຜ່ານມານີ້, ຂະບວນລົດໄຟຂົນສົ່ງສິນຄ້າສາກົນ"ຊຽງໄຮ-ຢຸນນານ·ແມ່ນ້ຳຂອງ-ລ້ານຊ້າງ"ໄດ້ ເລີ່ມດຳເນີນຂະບວນການແລ່ນລົດໄຟຢ່າງເປັນທາງການ, ເຊິ່ງຂະບວນລົດໄຟຈະເລີ່ມເດີນທາງອອກຈາກນະຄອນຊຽງໄຮແລ້ວຜ່ານແດນຄຸນໝິງ, ເມື່ອໄດ້ອອກຈາກດ່ານສາກົນຊາຍແດນແລ້ວ, ສຸດທ້າຍຈຶ່ງໄດ້ມາຮອດນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ.
ນະຄອນຊຽງໄຮ້ໄດ້ເປັນຜູ້ນໍາ ທາງດ້ານເຄື່ອງຈັກ ແລະ ຂັບເຂື່ອນເສດຖະກິດຂອງປະເທດຈີນ, ເປັນເຂດການຄ້າ ຂາຍເສລີ ໃນພາກພື້ນແຫ່ງທໍາອິດຂອງປະເທດຈີນ, ເປັນເຂດໜຶ່ງໃນເຂດທົ່ງພຽງແມ່ນ້ຳຢາງເຊທີ່ມີຄວາມເຂັ້ມແຂງດ້ານ ເສດຖະກິດ ເຊິ່ງໄດ້ເຮັດໃຫ້ຕົວເມືອງມີການພັດທະນາ ແລະ ຍັງໄດ້ຍົກລະດັບຕາໜ່າງການຄົມນາຄົມສະດວກສະບາຍຢ່າງຫລວງຫຼາຍ, ແລ້ວຍັງເປັນເຂດທີ່ມີລະບົບຕ່ອງໂສ້ອຸດສາຫະກຳຄົບຖ້ວນທີ່ສຸດຂອງປະເທດຈີນ.
ແຂວງຢຸນນານ, ເປັນເຂດທີ່ກຳລັງສ້າງໃຫ້ກາຍເປັນສູນກາງພັດທະນາທີ່ສົ່ງຜົນສະທ້ອນອັນກວ້າງຂວາງຢ່າງໃຫຍ່ ຫຼວງຕໍ່ພາກພື້ນອາຊີໃຕ້ ແລະ ອາຊີຕາເວັນອອກສຽງໃຕ້, ເຊິ່ງມັນໄດ້ມີທ່າໄດ້ປຽບທີ່ຕັ້ງຢ່າງແຈ່ມແຈ້ງໃນການເຊື່ອມຕໍ່ພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ ຫລື ໃນປະເທດເຊັ່ນດຽວກັນ ຊ່ອງທາງທອງຄຳໄດ້ກ້າວກະໂດດຂັ້ນຂຶ້ນຢ່າງຈະແຈ້ງ ຈາກ ຄາດວ່າຈະເປັນປ້າຍເປີດປະຕູສູ່ພາຍນອກແຕ່ໄດ້ກາຍເປັນການເປີດປະຕູຢູ່ແຖວຫນ້າຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ.
ນະຄອນຄຸນໝິງ, ເປັນເສັ້ນທາງທີ່ສໍາຄັນເພື່ອເຊື່ອມຕໍ່ຈີນກັບອາຊີຕາເວັນອອກສ່ຽງໃຕ້ ແລະ ອາຊີໃຕ້, ມີຂໍ້ໄດ້ປຽບພິເສດໃນ ຂໍ້ລິເລີ່ມຫນຶ່ງແລວຫນຶ່ງເສັ້ນທາງ.,ຂະບວນລົດໄຟຂົນສົ່ງສິນຄ້າສາກົນສາຍທຳອິດລະ ຫວ່າງຊຽງໄຮ້-ຢຸນນານ·ແມ່ນ້ຳຂອງ-ລ້ານຊ້າງໄດ້ເປີດນໍາໃຊ້ຈະນຳມາເຊິ່ງກາລະໂອກາດ ແລະ ອະນາຄົບການພັດທະນາຫຼາຍກວ່າເກົ່າໃຫ້ແກ່ການຮ່ວມມືໃນດ້ານເສດຖະກິດ, ວັດທະນະທຳ ແລະ ການທ່ອງທ່ຽວລະຫວ່າງນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ກັບ ນະຄອນຄຸນໝິງ. ຈະເຮັດໃຫ້ຂໍ້ໄດ້ປຽບຂອງນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ແລະ ຄຸນໝິງດີຂຶ້ນກວ່າເກົ່າ.
ພູເຂົາ ແລະ ທະເລ ໄດ້ມີສ່ວນຮ່ວມ ແລະ ເສີມຂະຫຍາຍຄວາມໄດ້ປຽບ. ການເປີດນໍາໃຊ້ຂະບວນການເດີນລົດ ໄຟຂົນສົ່ງສິນຄ້າສາກົນສາຍທຳອິດລະຫວ່າງຊຽງໄຮ້-ຢຸນນານ-ແມ່ນ້ຳຂອງ-ລ້ານຊ້າງແມ່ນການຜັນຂະຫຍາຍຂໍ້ໄດ້ປຽບ ຢ່າງໃຫຍ່ຫຼວງທາງທອງຄຳຂອງທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ ເຊິ່ງໄດ້ຮັບຜົນດີ ແລະ ຜົນປະໂຫຍດຢ່າງມະຫາສານ. ພ້ອມກັນນັ້ນຍັງໄດ້ຕອບສະຫນອງຂໍ້ລິເລີ່ມ "ຫນຶ່ງແລວຫນຶ່ງເສັ້ນທາງ" ຢ່າງຕັ້ງຫນ້າ, ຊຸກຍູ້ການປະຕິວັດ ແລະ ປະຕິບັດຕົວຈິງຢ່າງຕັ້ງໜ້າຕັ້ງຕາໃນການກໍ່ສ້າງຊ່ອງທາງໃຫຍ່ທັງທາງບົກ ແລະ ທາງທະເລໄປສູ່ມະຫາສະມຸດອິນເດຍ. ທັງໄດ້ເປັນບາດກ້າວບຸກເບີກອັນໃໝ່ທີ່ສອງເມືອງໄດ້ລິເລີ່ມພັດທະນາສ້າງສາ ເພື່ອຊຸກຍູ້ຕາບຈູນທ່າແຮງຮ່ວມຂອງກັນ ແລະ ໄດ້ຮ່ວມກັນລົງ ເລິກທາງດ້ານການຮ່ວມມືຂອງຝາກຕາເວັນອອກ-ຕາເວັນຕົກໃຫ້ກ້າວໄປສູ່ລະດັບສູງ ແລະ ມີຄຸນນະພາບທີ່ສູງກວ່າເກົ່າ.
ເສັ້ນທາງລົດໄຟແລ່ນໄດ້ດີກວ່າ ແມ່ນສອດຄ່ອງກັບຄຳວ່າ "ເສັ້ນເລືອດທີ່ເຂັ້ມແຂງ" ທີ່ໄດ້ເປີດປະຕູສູ່ພາຍນອກ ຂອງການຮ່ວມມືຂອງສອງເມືອງ ລະຫວ່າງ ນະຄອນຊຽງໄຮ້ ແລະ ຢຸນນານ ຄາດວ່າຈະສາມາດເຊື່ອມຕໍ່ຕະຫຼາດພາຍ ໃນປະເທດຈີນກັບຕະຫຼາດຂອງອາຊີໃຕ້ ແລະ ອາຊີຕາເວັນອອກສ່ຽງໃຕ້ໄດ້ດີກວ່າແຕ່ກ່ອນຢ່າງມະຫາສານ, ໄດ້ກາຍ ເປັນແຫຼ່ງກະຕຸ້ນການພັດທະນາຂອງດ່ານສາກົນຊາຍແດນໃຫ້ດີຂຶ້ນຢ່າງແຂງແຮງ ພ້ອມກັນນັ້ນຍັງໄດ້ຊຸກຍູ້ແຮງການ ເຊື່ອມໂຍງຂອງລະບົບຕ່ອງໂສ້ອຸດສາຫະກຳ, ຕ່ອງໂສ້ການສະໜອງ, ຕ່ອງໂສ້ທຶນຮອນ, ຕ່ອງໂສ້ພອນສະຫວັນ ແລະ ໄດ້ພາກັນເຕົ້າໂຮມຄົ້ນຄ້ວາເສັ້ນທາງໃໝ່ເພື່ອພັດທະນາການປະສານງານຂອງພາກພື້ນໃນອີກພາຍພາກຫນ້າ.
ທາງດ້ານຂະບວນລົດໄຟແມ່ນໄດ້ເດີນຕາມທາງລົດໄຟ, ເຊິ່ງໄດ້ມີການເຊື່ອມຕໍ່ທາງຝາກຕາເວັນອອກ ແລະ ຕາເວັນຕົກ, ແລ້ວເປີດປະຕູສູ່ໂລກພາຍນອກອັນກ້ວາງຂວາງຢ່າງສວຍງາມ.
ນະຄອນຊຽງໄຮ້ໄດ້ເປັນຜູ້ນໍາ ທາງດ້ານເຄື່ອງຈັກ ແລະ ຂັບເຂື່ອນເສດຖະກິດຂອງປະເທດຈີນ, ເປັນເຂດການຄ້າ ຂາຍເສລີ ໃນພາກພື້ນແຫ່ງທໍາອິດຂອງປະເທດຈີນ, ເປັນເຂດໜຶ່ງໃນເຂດທົ່ງພຽງແມ່ນ້ຳຢາງເຊທີ່ມີຄວາມເຂັ້ມແຂງດ້ານ ເສດຖະກິດ ເຊິ່ງໄດ້ເຮັດໃຫ້ຕົວເມືອງມີການພັດທະນາ ແລະ ຍັງໄດ້ຍົກລະດັບຕາໜ່າງການຄົມນາຄົມສະດວກສະບາຍຢ່າງຫລວງຫຼາຍ, ແລ້ວຍັງເປັນເຂດທີ່ມີລະບົບຕ່ອງໂສ້ອຸດສາຫະກຳຄົບຖ້ວນທີ່ສຸດຂອງປະເທດຈີນ.
ແຂວງຢຸນນານ, ເປັນເຂດທີ່ກຳລັງສ້າງໃຫ້ກາຍເປັນສູນກາງພັດທະນາທີ່ສົ່ງຜົນສະທ້ອນອັນກວ້າງຂວາງຢ່າງໃຫຍ່ ຫຼວງຕໍ່ພາກພື້ນອາຊີໃຕ້ ແລະ ອາຊີຕາເວັນອອກສຽງໃຕ້, ເຊິ່ງມັນໄດ້ມີທ່າໄດ້ປຽບທີ່ຕັ້ງຢ່າງແຈ່ມແຈ້ງໃນການເຊື່ອມຕໍ່ພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ ຫລື ໃນປະເທດເຊັ່ນດຽວກັນ ຊ່ອງທາງທອງຄຳໄດ້ກ້າວກະໂດດຂັ້ນຂຶ້ນຢ່າງຈະແຈ້ງ ຈາກ ຄາດວ່າຈະເປັນປ້າຍເປີດປະຕູສູ່ພາຍນອກແຕ່ໄດ້ກາຍເປັນການເປີດປະຕູຢູ່ແຖວຫນ້າຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ.
ນະຄອນຄຸນໝິງ, ເປັນເສັ້ນທາງທີ່ສໍາຄັນເພື່ອເຊື່ອມຕໍ່ຈີນກັບອາຊີຕາເວັນອອກສ່ຽງໃຕ້ ແລະ ອາຊີໃຕ້, ມີຂໍ້ໄດ້ປຽບພິເສດໃນ ຂໍ້ລິເລີ່ມຫນຶ່ງແລວຫນຶ່ງເສັ້ນທາງ.,ຂະບວນລົດໄຟຂົນສົ່ງສິນຄ້າສາກົນສາຍທຳອິດລະ ຫວ່າງຊຽງໄຮ້-ຢຸນນານ·ແມ່ນ້ຳຂອງ-ລ້ານຊ້າງໄດ້ເປີດນໍາໃຊ້ຈະນຳມາເຊິ່ງກາລະໂອກາດ ແລະ ອະນາຄົບການພັດທະນາຫຼາຍກວ່າເກົ່າໃຫ້ແກ່ການຮ່ວມມືໃນດ້ານເສດຖະກິດ, ວັດທະນະທຳ ແລະ ການທ່ອງທ່ຽວລະຫວ່າງນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ກັບ ນະຄອນຄຸນໝິງ. ຈະເຮັດໃຫ້ຂໍ້ໄດ້ປຽບຂອງນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ແລະ ຄຸນໝິງດີຂຶ້ນກວ່າເກົ່າ.
ພູເຂົາ ແລະ ທະເລ ໄດ້ມີສ່ວນຮ່ວມ ແລະ ເສີມຂະຫຍາຍຄວາມໄດ້ປຽບ. ການເປີດນໍາໃຊ້ຂະບວນການເດີນລົດ ໄຟຂົນສົ່ງສິນຄ້າສາກົນສາຍທຳອິດລະຫວ່າງຊຽງໄຮ້-ຢຸນນານ-ແມ່ນ້ຳຂອງ-ລ້ານຊ້າງແມ່ນການຜັນຂະຫຍາຍຂໍ້ໄດ້ປຽບ ຢ່າງໃຫຍ່ຫຼວງທາງທອງຄຳຂອງທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ ເຊິ່ງໄດ້ຮັບຜົນດີ ແລະ ຜົນປະໂຫຍດຢ່າງມະຫາສານ. ພ້ອມກັນນັ້ນຍັງໄດ້ຕອບສະຫນອງຂໍ້ລິເລີ່ມ "ຫນຶ່ງແລວຫນຶ່ງເສັ້ນທາງ" ຢ່າງຕັ້ງຫນ້າ, ຊຸກຍູ້ການປະຕິວັດ ແລະ ປະຕິບັດຕົວຈິງຢ່າງຕັ້ງໜ້າຕັ້ງຕາໃນການກໍ່ສ້າງຊ່ອງທາງໃຫຍ່ທັງທາງບົກ ແລະ ທາງທະເລໄປສູ່ມະຫາສະມຸດອິນເດຍ. ທັງໄດ້ເປັນບາດກ້າວບຸກເບີກອັນໃໝ່ທີ່ສອງເມືອງໄດ້ລິເລີ່ມພັດທະນາສ້າງສາ ເພື່ອຊຸກຍູ້ຕາບຈູນທ່າແຮງຮ່ວມຂອງກັນ ແລະ ໄດ້ຮ່ວມກັນລົງ ເລິກທາງດ້ານການຮ່ວມມືຂອງຝາກຕາເວັນອອກ-ຕາເວັນຕົກໃຫ້ກ້າວໄປສູ່ລະດັບສູງ ແລະ ມີຄຸນນະພາບທີ່ສູງກວ່າເກົ່າ.
ເສັ້ນທາງລົດໄຟແລ່ນໄດ້ດີກວ່າ ແມ່ນສອດຄ່ອງກັບຄຳວ່າ "ເສັ້ນເລືອດທີ່ເຂັ້ມແຂງ" ທີ່ໄດ້ເປີດປະຕູສູ່ພາຍນອກ ຂອງການຮ່ວມມືຂອງສອງເມືອງ ລະຫວ່າງ ນະຄອນຊຽງໄຮ້ ແລະ ຢຸນນານ ຄາດວ່າຈະສາມາດເຊື່ອມຕໍ່ຕະຫຼາດພາຍ ໃນປະເທດຈີນກັບຕະຫຼາດຂອງອາຊີໃຕ້ ແລະ ອາຊີຕາເວັນອອກສ່ຽງໃຕ້ໄດ້ດີກວ່າແຕ່ກ່ອນຢ່າງມະຫາສານ, ໄດ້ກາຍ ເປັນແຫຼ່ງກະຕຸ້ນການພັດທະນາຂອງດ່ານສາກົນຊາຍແດນໃຫ້ດີຂຶ້ນຢ່າງແຂງແຮງ ພ້ອມກັນນັ້ນຍັງໄດ້ຊຸກຍູ້ແຮງການ ເຊື່ອມໂຍງຂອງລະບົບຕ່ອງໂສ້ອຸດສາຫະກຳ, ຕ່ອງໂສ້ການສະໜອງ, ຕ່ອງໂສ້ທຶນຮອນ, ຕ່ອງໂສ້ພອນສະຫວັນ ແລະ ໄດ້ພາກັນເຕົ້າໂຮມຄົ້ນຄ້ວາເສັ້ນທາງໃໝ່ເພື່ອພັດທະນາການປະສານງານຂອງພາກພື້ນໃນອີກພາຍພາກຫນ້າ.
ທາງດ້ານຂະບວນລົດໄຟແມ່ນໄດ້ເດີນຕາມທາງລົດໄຟ, ເຊິ່ງໄດ້ມີການເຊື່ອມຕໍ່ທາງຝາກຕາເວັນອອກ ແລະ ຕາເວັນຕົກ, ແລ້ວເປີດປະຕູສູ່ໂລກພາຍນອກອັນກ້ວາງຂວາງຢ່າງສວຍງາມ.