ສຳນັກຂ່າວຊິນຫົວລາຍງານວ່າ: ວັນທີ 11 ພຶດສະພາຜ່ານມາ,ເມື່ອ "China chic" ກາຍເປັນຮູບແບບໃຫມ່ທີ່ທັນສະໄຫມຫລາຍຂຶ້ນ, ຜະລິດຕະພັນຍີ່ຫໍ້ຂອງຈີນ 50 ຍີ່ຫໍ້ທີ່ໄດ້ນຳມາວາງສະແດງຫຼືແນະນຳຜະລິດຕະພັນໃນງານເທດສະການຜະລິດຕະພັນຂອງຈີນປະຈຳປີ 2024 ໄດ້ເປັນການຢືນຢັນອີກເທື່ອໜຶ່ງເຖິງຄວາມດຶງດູດຂອງສິນຄ້າທີ່ຜະລິດຈາກຈີນ.
Huawei, DJI, TikTok, Wuliangye, Pien Tze Huang, Haitian, ChaCha, Mengniu, Zeekr, MG ຂອງ SAIC Motor, BYD, Haier ແລະຍີ່ຫໍ້ອື່ນໆໄດ້ເຂົ້າຮ່ວມງານໃນຊຽງໄຮ້ ໂດຍຖືວ່າເປັນຍີ່ຫໍ້ຂອງຈີນທີ່ນິຍົມທີ່ສຸດໃນປີນີ້ສໍາລັບຜູ້ບໍລິໂພກຕ່າງປະເທດ, ຂໍຂອບໃຈຕໍ່ຄຸນນະພາບຂອງພວກເຂົາ ແລະການປະກົດໂຕໃນຕ່າງປະເທດທີ່ຖືກຍ້ອງຍໍ້ໄປທົ່ວໂລກ.
ໃນບັນດາຜະລິດຕະພັນທີ່ "ກ້າວໄປສູ່ລະດັບໂລກ" ຂອງຈີນນັ້ນ, ປະກອບມີ50 ຍີ່ຫໍ້ໄດ້ຖືກຄັດເລືອກຈາກມາດຖານ 4 ດ້ານ ເຊັ່ນ: ການລົງຄະແນນສຽງທາງອອນລາຍ, ປະລິມານການສົ່ງອອກຜະລິດຕະພັນ, ການປະກົດໂຕໃນຕ່າງປະເທດໂດຍຜ່ານສື່ມວນຊົນແລະຊ່ອງທາງການເຜີຍແຜ່ອື່ນໆ, ລວມເຖິງການປະເມີນຜົນຈາກຜູ້ຊ່ຽວຊານ.
ດ່ານສຸດທ້າຍທີ່ຈະໄດ້ຮັບການຄັດເລືອກເຂົ້າເປັນໜຶ່ງໃນ 50 ຍີ່ຫໍ້ ເຊິ່ງຕ້ອງກວມເອົາການມີຊື່ໃນເຄື່ອງໃຊ້ທົ່ວໄປພາຍໃນ 8 ຂະແໜງການລວມທັງການຜະລິດ ຜະລິດຕະພັນ 3C, ຄວາມບັນເທີງແລະເຄືອຂ່າຍເນັດເວີກ, ອາຫານແລະເຄື່ອງດື່ມ, ເຄື່ອງສຳອາງ ແລະອຸດສາຫະກຳລົດໃຫຍ່ຂອງຈີນ.
ໃນບັນດາບໍລິສັດເຫຼົ່ານີ້ Huawei, DJI, Xiaomi ແລະວິສາຫະກິດອື່ນໆທີ່ຂັບເຄື່ອນດ້ວຍວິທະຍາສາດເຕັກໂນໂລຊີແມ່ນເຫັນໄດ້ຈາກຄວາມສາມາດດ້ານເຕັກໂນໂລຊີແລະປະສິດທິພາບການຕະຫຼາດຂອງພວກເຂົາ,ສ່ວນ TikTok, Kuaishou, Didi ແລະບໍລິສັດອິນເຕີເນັດທີ່ມີຊື່ສຽງອື່ນໆຂອງຈີນກໍຢູ່ໃນສາຍຕາເຊັ່ນກັນ ເນື່ອງຈາກປະສິດທິພາບຜະລິດຕະພັນທີ່ດີເລີດຂອງພວກເຂົາ.
ດ້ວຍຍີ່ຫໍ້ທີ່ມີອິດທິພົນຫຼາຍກວ່າເກົ່າໃນຕະຫຼາດໂລກ, ຜູ້ຜະລິດ baijiu ຂອງຈີນ Wuliangyeໄດ້ຮັບຄະແນນສຽງຫຼາຍທີ່ສຸດໃນບັນດາຜູ້ຜະລິດເຫຼົ້າທັງຫມົດທີ່ເຂົ້າຮ່ວມໃນການຄັດເລືອກໃນປີນີ້ແລະມີທ່າອ່ຽງຂະຫຍາຍຕົວແລະເປັນທີ່ຍອມຮັບສໍາລັບຜະລິດຕະພັນທີ່ເປັນວັດທະນະທໍາຈີນໂດຍຜູ້ບໍລິໂພກທົ່ວໂລກ.
Zeekr, ຜູ້ຕາງຫນ້າຂອງຍີ່ຫໍ້ລົດໃຫຍ່ "ກ້າວໄປລະດັບໂລກ" ໃນປະເທດຈີນ, ໄດ້ຖືກເລືອກເປັນຫນຶ່ງໃນຍີ່ຫໍ້ລົດຂອງຈີນທີ່ຄົນຕ່າງປະເທດນິຍົມສູງສຸດໃນປີນີ້, ໂດຍນຳສະເຫນີຕົວເອງເປັນຕົວຢ່າງທີ່ຊັດເຈນວ່າ ຜູ້ຜະລິດລົດໃຫຍ່ຂອງຈີນໄດ້ຊ່ວຍປະກອບສ່ວນເຂົ້າໃນການພັດທະນາອຸດສາຫະກໍາລົດໃຫຍ່ທົ່ວໂລກຜ່ານການສົ່ງອອກຜະລິດຕະພັນ ແລະເຕັກໂນໂລຊີໃນຊຸມປີຜ່ານມານີ້.
Pien Tze Huang, ຍີ່ຫໍ້ຂອງຈີນທີ່ໄດ້ຮັບການຍ້ອງຍໍມາເປັນເວລາດົນນານ, ໄດ້ກາຍເປັນຫນຶ່ງໃນຍີ່ຫໍ້ເຄື່ອງສໍາອາງແລະ ຜະລິດຕະພັນເພື່ອສຸຂະພາບທີ່ໄດ້ຮັບຄວາມນິຍົມຂອງຄົນຕ່າງປະເທດຫຼາຍທີ່ສຸດ.  ໃນຊຸມປີຜ່ານມານີ້, ບໍລິສັດທີ່ມີຊື່ສຽງໃນດ້ານການຢາພື້ນເມືອງ ແລະ ມີຜົນປະໂຫຍດໄດ້ຂັບເຄື່ອນກະແສ "ກ້າວໄປທົ່ວໂລກ" ໃນບັນດາວິສາຫະກິດຂອງຈີນແລະປັບປຸງການເຕີບໂຕຂອງຕົນຢ່າງແຂງແຮງໂດຍການເຈາະເລິກນະວັດຕະກຳສ້າງຜະລິດຕະພັນແລະສ້າງຍີ່ຫໍ້ຂອງຕົນ.
ຍີ່ຫໍ້ທີ່ຜະລິດພາຍໃນທ້ອງຖິ່ນເຫຼົ່ານີ້ຄາດວ່າຈະກ້າວໄປໄກກວ່ານີ້ໃນອະນາຄົດທ່າມກາງຄວາມພະຍາຍາມທີ່ອຸທິດຕົນເພື່ອຂະຫຍາຍການຕະຫຼາດໄປທົ່ວໂລກແລະຄວາມຮັບຮູ້ຂອງຕ່າງປະເທດກ່ຽວກັບຍີ່ຫໍ້ທີ່ຜະລິດພາຍໃນທ້ອງຖິ່ນຂອງຈີນ.
ໃນປີນີ້, ກິດຈະກຳຄັດເລືອກຍີ່ຫໍ້ຂອງຈີນທີ່ເປັນທີ່ນິຍົມທີ່ສຸດຂອງຄົນຕ່າງປະເທດ, ແມ່ນງານທີ່ຈັດຂຶ້ນປະຈຳທຸກປີເພື່ອຊຸກຍູ້ການສ້າງຍີ່ຫໍ້ຜະລິດຕະພັນຂອງຈີນ, ຈັດຂຶ້ນໂດຍຫ້ອງການໂຄງການຜະລິດຕະພັນແຫ່ງຊາດຂອງສຳນັກຂ່າວສານຊິນຫົວ (the National Brands Project office of Xinhua News Agency) ແລະບໍລິການຂໍ້ມູນຂ່າວສານເສດຖະກິດຈີນ (China Economic Information Service).

(ຮຽບຮຽງໂດຍ Duan Jing ແລະXinhua Silk Road, duanjing@xinhua.org)