ສຳນັກຂ່າວຊິນຫົວລາຍງານວ່າ: ວັນທີ 11 ພຶດສະພາຜ່ານມາ,ເມື່ອ "China chic" ກາຍເປັນຮູບແບບໃຫມ່ທີ່ທັນສະໄຫມຫລາຍຂຶ້ນ, ຜະລິດຕະພັນຍີ່ຫໍ້ຂອງຈີນ 50 ຍີ່ຫໍ້ທີ່ໄດ້ນຳມາວາງສະແດງຫຼືແນະນຳຜະລິດຕະພັນໃນງານເທດສະການຜະລິດຕະພັນຂອງຈີນປະຈຳປີ 2024 ໄດ້ເປັນການຢືນຢັນອີກເທື່ອໜຶ່ງເຖິງຄວາມດຶງດູດຂອງສິນຄ້າທີ່ຜະລິດຈາກຈີນ.
Huawei, DJI, TikTok, Wuliangye, Pien Tze Huang, Haitian, ChaCha, Mengniu, Zeekr, MG ຂອງ SAIC Motor, BYD, Haier ແລະຍີ່ຫໍ້ອື່ນໆໄດ້ເຂົ້າຮ່ວມງານໃນຊຽງໄຮ້ ໂດຍຖືວ່າເປັນຍີ່ຫໍ້ຂອງຈີນທີ່ນິຍົມທີ່ສຸດໃນປີນີ້ສໍາລັບຜູ້ບໍລິໂພກຕ່າງປະເທດ, ຂໍຂອບໃຈຕໍ່ຄຸນນະພາບຂອງພວກເຂົາ ແລະການປະກົດໂຕໃນຕ່າງປະເທດທີ່ຖືກຍ້ອງຍໍ້ໄປທົ່ວໂລກ.
ໃນບັນດາຜະລິດຕະພັນທີ່ "ກ້າວໄປສູ່ລະດັບໂລກ" ຂອງຈີນນັ້ນ, ປະກອບມີ50 ຍີ່ຫໍ້ໄດ້ຖືກຄັດເລືອກຈາກມາດຖານ 4 ດ້ານ ເຊັ່ນ: ການລົງຄະແນນສຽງທາງອອນລາຍ, ປະລິມານການສົ່ງອອກຜະລິດຕະພັນ, ການປະກົດໂຕໃນຕ່າງປະເທດໂດຍຜ່ານສື່ມວນຊົນແລະຊ່ອງທາງການເຜີຍແຜ່ອື່ນໆ, ລວມເຖິງການປະເມີນຜົນຈາກຜູ້ຊ່ຽວຊານ.
ດ່ານສຸດທ້າຍທີ່ຈະໄດ້ຮັບການຄັດເລືອກເຂົ້າເປັນໜຶ່ງໃນ 50 ຍີ່ຫໍ້ ເຊິ່ງຕ້ອງກວມເອົາການມີຊື່ໃນເຄື່ອງໃຊ້ທົ່ວໄປພາຍໃນ 8 ຂະແໜງການລວມທັງການຜະລິດ ຜະລິດຕະພັນ 3C, ຄວາມບັນເທີງແລະເຄືອຂ່າຍເນັດເວີກ, ອາຫານແລະເຄື່ອງດື່ມ, ເຄື່ອງສຳອາງ ແລະອຸດສາຫະກຳລົດໃຫຍ່ຂອງຈີນ.
ໃນບັນດາບໍລິສັດເຫຼົ່ານີ້ Huawei, DJI, Xiaomi ແລະວິສາຫະກິດອື່ນໆທີ່ຂັບເຄື່ອນດ້ວຍວິທະຍາສາດເຕັກໂນໂລຊີແມ່ນເຫັນໄດ້ຈາກຄວາມສາມາດດ້ານເຕັກໂນໂລຊີແລະປະສິດທິພາບການຕະຫຼາດຂອງພວກເຂົາ,ສ່ວນ TikTok, Kuaishou, Didi ແລະບໍລິສັດອິນເຕີເນັດທີ່ມີຊື່ສຽງອື່ນໆຂອງຈີນກໍຢູ່ໃນສາຍຕາເຊັ່ນກັນ ເນື່ອງຈາກປະສິດທິພາບຜະລິດຕະພັນທີ່ດີເລີດຂອງພວກເຂົາ.
ດ້ວຍຍີ່ຫໍ້ທີ່ມີອິດທິພົນຫຼາຍກວ່າເກົ່າໃນຕະຫຼາດໂລກ, ຜູ້ຜະລິດ baijiu ຂອງຈີນ Wuliangyeໄດ້ຮັບຄະແນນສຽງຫຼາຍທີ່ສຸດໃນບັນດາຜູ້ຜະລິດເຫຼົ້າທັງຫມົດທີ່ເຂົ້າຮ່ວມໃນການຄັດເລືອກໃນປີນີ້ແລະມີທ່າອ່ຽງຂະຫຍາຍຕົວແລະເປັນທີ່ຍອມຮັບສໍາລັບຜະລິດຕະພັນທີ່ເປັນວັດທະນະທໍາຈີນໂດຍຜູ້ບໍລິໂພກທົ່ວໂລກ.
Zeekr, ຜູ້ຕາງຫນ້າຂອງຍີ່ຫໍ້ລົດໃຫຍ່ "ກ້າວໄປລະດັບໂລກ" ໃນປະເທດຈີນ, ໄດ້ຖືກເລືອກເປັນຫນຶ່ງໃນຍີ່ຫໍ້ລົດຂອງຈີນທີ່ຄົນຕ່າງປະເທດນິຍົມສູງສຸດໃນປີນີ້, ໂດຍນຳສະເຫນີຕົວເອງເປັນຕົວຢ່າງທີ່ຊັດເຈນວ່າ ຜູ້ຜະລິດລົດໃຫຍ່ຂອງຈີນໄດ້ຊ່ວຍປະກອບສ່ວນເຂົ້າໃນການພັດທະນາອຸດສາຫະກໍາລົດໃຫຍ່ທົ່ວໂລກຜ່ານການສົ່ງອອກຜະລິດຕະພັນ ແລະເຕັກໂນໂລຊີໃນຊຸມປີຜ່ານມານີ້.
Pien Tze Huang, ຍີ່ຫໍ້ຂອງຈີນທີ່ໄດ້ຮັບການຍ້ອງຍໍມາເປັນເວລາດົນນານ, ໄດ້ກາຍເປັນຫນຶ່ງໃນຍີ່ຫໍ້ເຄື່ອງສໍາອາງແລະ ຜະລິດຕະພັນເພື່ອສຸຂະພາບທີ່ໄດ້ຮັບຄວາມນິຍົມຂອງຄົນຕ່າງປະເທດຫຼາຍທີ່ສຸດ. ໃນຊຸມປີຜ່ານມານີ້, ບໍລິສັດທີ່ມີຊື່ສຽງໃນດ້ານການຢາພື້ນເມືອງ ແລະ ມີຜົນປະໂຫຍດໄດ້ຂັບເຄື່ອນກະແສ "ກ້າວໄປທົ່ວໂລກ" ໃນບັນດາວິສາຫະກິດຂອງຈີນແລະປັບປຸງການເຕີບໂຕຂອງຕົນຢ່າງແຂງແຮງໂດຍການເຈາະເລິກນະວັດຕະກຳສ້າງຜະລິດຕະພັນແລະສ້າງຍີ່ຫໍ້ຂອງຕົນ.
ຍີ່ຫໍ້ທີ່ຜະລິດພາຍໃນທ້ອງຖິ່ນເຫຼົ່ານີ້ຄາດວ່າຈະກ້າວໄປໄກກວ່ານີ້ໃນອະນາຄົດທ່າມກາງຄວາມພະຍາຍາມທີ່ອຸທິດຕົນເພື່ອຂະຫຍາຍການຕະຫຼາດໄປທົ່ວໂລກແລະຄວາມຮັບຮູ້ຂອງຕ່າງປະເທດກ່ຽວກັບຍີ່ຫໍ້ທີ່ຜະລິດພາຍໃນທ້ອງຖິ່ນຂອງຈີນ.
ໃນປີນີ້, ກິດຈະກຳຄັດເລືອກຍີ່ຫໍ້ຂອງຈີນທີ່ເປັນທີ່ນິຍົມທີ່ສຸດຂອງຄົນຕ່າງປະເທດ, ແມ່ນງານທີ່ຈັດຂຶ້ນປະຈຳທຸກປີເພື່ອຊຸກຍູ້ການສ້າງຍີ່ຫໍ້ຜະລິດຕະພັນຂອງຈີນ, ຈັດຂຶ້ນໂດຍຫ້ອງການໂຄງການຜະລິດຕະພັນແຫ່ງຊາດຂອງສຳນັກຂ່າວສານຊິນຫົວ (the National Brands Project office of Xinhua News Agency) ແລະບໍລິການຂໍ້ມູນຂ່າວສານເສດຖະກິດຈີນ (China Economic Information Service).
Huawei, DJI, TikTok, Wuliangye, Pien Tze Huang, Haitian, ChaCha, Mengniu, Zeekr, MG ຂອງ SAIC Motor, BYD, Haier ແລະຍີ່ຫໍ້ອື່ນໆໄດ້ເຂົ້າຮ່ວມງານໃນຊຽງໄຮ້ ໂດຍຖືວ່າເປັນຍີ່ຫໍ້ຂອງຈີນທີ່ນິຍົມທີ່ສຸດໃນປີນີ້ສໍາລັບຜູ້ບໍລິໂພກຕ່າງປະເທດ, ຂໍຂອບໃຈຕໍ່ຄຸນນະພາບຂອງພວກເຂົາ ແລະການປະກົດໂຕໃນຕ່າງປະເທດທີ່ຖືກຍ້ອງຍໍ້ໄປທົ່ວໂລກ.
ໃນບັນດາຜະລິດຕະພັນທີ່ "ກ້າວໄປສູ່ລະດັບໂລກ" ຂອງຈີນນັ້ນ, ປະກອບມີ50 ຍີ່ຫໍ້ໄດ້ຖືກຄັດເລືອກຈາກມາດຖານ 4 ດ້ານ ເຊັ່ນ: ການລົງຄະແນນສຽງທາງອອນລາຍ, ປະລິມານການສົ່ງອອກຜະລິດຕະພັນ, ການປະກົດໂຕໃນຕ່າງປະເທດໂດຍຜ່ານສື່ມວນຊົນແລະຊ່ອງທາງການເຜີຍແຜ່ອື່ນໆ, ລວມເຖິງການປະເມີນຜົນຈາກຜູ້ຊ່ຽວຊານ.
ດ່ານສຸດທ້າຍທີ່ຈະໄດ້ຮັບການຄັດເລືອກເຂົ້າເປັນໜຶ່ງໃນ 50 ຍີ່ຫໍ້ ເຊິ່ງຕ້ອງກວມເອົາການມີຊື່ໃນເຄື່ອງໃຊ້ທົ່ວໄປພາຍໃນ 8 ຂະແໜງການລວມທັງການຜະລິດ ຜະລິດຕະພັນ 3C, ຄວາມບັນເທີງແລະເຄືອຂ່າຍເນັດເວີກ, ອາຫານແລະເຄື່ອງດື່ມ, ເຄື່ອງສຳອາງ ແລະອຸດສາຫະກຳລົດໃຫຍ່ຂອງຈີນ.
ໃນບັນດາບໍລິສັດເຫຼົ່ານີ້ Huawei, DJI, Xiaomi ແລະວິສາຫະກິດອື່ນໆທີ່ຂັບເຄື່ອນດ້ວຍວິທະຍາສາດເຕັກໂນໂລຊີແມ່ນເຫັນໄດ້ຈາກຄວາມສາມາດດ້ານເຕັກໂນໂລຊີແລະປະສິດທິພາບການຕະຫຼາດຂອງພວກເຂົາ,ສ່ວນ TikTok, Kuaishou, Didi ແລະບໍລິສັດອິນເຕີເນັດທີ່ມີຊື່ສຽງອື່ນໆຂອງຈີນກໍຢູ່ໃນສາຍຕາເຊັ່ນກັນ ເນື່ອງຈາກປະສິດທິພາບຜະລິດຕະພັນທີ່ດີເລີດຂອງພວກເຂົາ.
ດ້ວຍຍີ່ຫໍ້ທີ່ມີອິດທິພົນຫຼາຍກວ່າເກົ່າໃນຕະຫຼາດໂລກ, ຜູ້ຜະລິດ baijiu ຂອງຈີນ Wuliangyeໄດ້ຮັບຄະແນນສຽງຫຼາຍທີ່ສຸດໃນບັນດາຜູ້ຜະລິດເຫຼົ້າທັງຫມົດທີ່ເຂົ້າຮ່ວມໃນການຄັດເລືອກໃນປີນີ້ແລະມີທ່າອ່ຽງຂະຫຍາຍຕົວແລະເປັນທີ່ຍອມຮັບສໍາລັບຜະລິດຕະພັນທີ່ເປັນວັດທະນະທໍາຈີນໂດຍຜູ້ບໍລິໂພກທົ່ວໂລກ.
Zeekr, ຜູ້ຕາງຫນ້າຂອງຍີ່ຫໍ້ລົດໃຫຍ່ "ກ້າວໄປລະດັບໂລກ" ໃນປະເທດຈີນ, ໄດ້ຖືກເລືອກເປັນຫນຶ່ງໃນຍີ່ຫໍ້ລົດຂອງຈີນທີ່ຄົນຕ່າງປະເທດນິຍົມສູງສຸດໃນປີນີ້, ໂດຍນຳສະເຫນີຕົວເອງເປັນຕົວຢ່າງທີ່ຊັດເຈນວ່າ ຜູ້ຜະລິດລົດໃຫຍ່ຂອງຈີນໄດ້ຊ່ວຍປະກອບສ່ວນເຂົ້າໃນການພັດທະນາອຸດສາຫະກໍາລົດໃຫຍ່ທົ່ວໂລກຜ່ານການສົ່ງອອກຜະລິດຕະພັນ ແລະເຕັກໂນໂລຊີໃນຊຸມປີຜ່ານມານີ້.
Pien Tze Huang, ຍີ່ຫໍ້ຂອງຈີນທີ່ໄດ້ຮັບການຍ້ອງຍໍມາເປັນເວລາດົນນານ, ໄດ້ກາຍເປັນຫນຶ່ງໃນຍີ່ຫໍ້ເຄື່ອງສໍາອາງແລະ ຜະລິດຕະພັນເພື່ອສຸຂະພາບທີ່ໄດ້ຮັບຄວາມນິຍົມຂອງຄົນຕ່າງປະເທດຫຼາຍທີ່ສຸດ. ໃນຊຸມປີຜ່ານມານີ້, ບໍລິສັດທີ່ມີຊື່ສຽງໃນດ້ານການຢາພື້ນເມືອງ ແລະ ມີຜົນປະໂຫຍດໄດ້ຂັບເຄື່ອນກະແສ "ກ້າວໄປທົ່ວໂລກ" ໃນບັນດາວິສາຫະກິດຂອງຈີນແລະປັບປຸງການເຕີບໂຕຂອງຕົນຢ່າງແຂງແຮງໂດຍການເຈາະເລິກນະວັດຕະກຳສ້າງຜະລິດຕະພັນແລະສ້າງຍີ່ຫໍ້ຂອງຕົນ.
ຍີ່ຫໍ້ທີ່ຜະລິດພາຍໃນທ້ອງຖິ່ນເຫຼົ່ານີ້ຄາດວ່າຈະກ້າວໄປໄກກວ່ານີ້ໃນອະນາຄົດທ່າມກາງຄວາມພະຍາຍາມທີ່ອຸທິດຕົນເພື່ອຂະຫຍາຍການຕະຫຼາດໄປທົ່ວໂລກແລະຄວາມຮັບຮູ້ຂອງຕ່າງປະເທດກ່ຽວກັບຍີ່ຫໍ້ທີ່ຜະລິດພາຍໃນທ້ອງຖິ່ນຂອງຈີນ.
ໃນປີນີ້, ກິດຈະກຳຄັດເລືອກຍີ່ຫໍ້ຂອງຈີນທີ່ເປັນທີ່ນິຍົມທີ່ສຸດຂອງຄົນຕ່າງປະເທດ, ແມ່ນງານທີ່ຈັດຂຶ້ນປະຈຳທຸກປີເພື່ອຊຸກຍູ້ການສ້າງຍີ່ຫໍ້ຜະລິດຕະພັນຂອງຈີນ, ຈັດຂຶ້ນໂດຍຫ້ອງການໂຄງການຜະລິດຕະພັນແຫ່ງຊາດຂອງສຳນັກຂ່າວສານຊິນຫົວ (the National Brands Project office of Xinhua News Agency) ແລະບໍລິການຂໍ້ມູນຂ່າວສານເສດຖະກິດຈີນ (China Economic Information Service).
(ຮຽບຮຽງໂດຍ Duan Jing ແລະXinhua Silk Road, duanjing@xinhua.org)