ຂ່າວສານຫວຽດນາມລາຍງານວ່າ: ຕາມ​ການ​ປະກາດ​ໃນ​ວັນ​ທີ 20 ມິຖຸນາ​ ຜ່ານມາ​ ຂອງ​ສະມາຄົມ​ຜູ້​ຜະລິດ​ລົດຍົນ​ເອີຣົບ (ACEA), ຍອດ​ຂາຍ​ລົດ​ໄຟຟ້າ​ໃນ​ສະຫະພາບ​ເອີຣົບ (EU) ​ໄດ້​ຫຼຸດ​ລົງ 12% ​ໃນ​ເດືອນ​ພຶດສະພາ​ ເມື່ອ​ທຽບ​ໃສ່​ໄລຍະ​ດຽວ​ກັນ​ຂອງ​ປີ​ກາຍ, ​ໃນ​ນັ້ນ​ອັດຕາ​ຫຼຸດ​ລົງ​ສູງ​ສຸດ​ແມ່ນ​ຢູ່​ເຢຍລະ​ມັນ (30%).
ຂ່າວລະບຸວ່າ: ໃນປະເທດເຢຍລະມັນ, ຕະຫຼາດຍານພາຫະນະໄຟຟ້າ (EV) ທີ່ໃຫຍ່ທີ່ສຸດຂອງສະຫະພາບເອີຣົບ, ເດືອນທັນວາ 2023 ແມ່ນສິ້ນສຸດໂຄງການເງິນອຸດໜູນການຊື້ລົດໄຟຟ້າ, ດັ່ງນັ້ນຈາກຕົ້ນປີຈົນເຖິງປັດຈຸບັນ, ການຂາຍລົດໄຟຟ້າໃນຕະຫຼາດນີ້ໄດ້ຫຼຸດລົງ 16%.
ອີງຕາມ ACEA, ເດືອນພຶດສະພາຜ່ານມາ ໄດ້ບັນທຶກເປັນຄັ້ງທີສອງໃນປີນີ້ທີ່ຕະຫຼາດລົດໃຫຍ່ຂອງ EU ເວົ້າລວມແມ່ນມີອັດຕາຫຼຸດລົງ, ຍອດຂາຍລົດໃໝ່ໃນ EU ຫຼຸດລົງ 3% ເມື່ອທຽບໃສ່ກັບໄລຍະດຽວກັນຂອງປີກາຍ.
ຄວາມຕ້ອງການລົດ EV ໃນເອີຣົບ ໄດ້ຫຼຸດລົງໃນເດືອນຜ່ານມາຫຼັງຈາກເພີ່ມຂຶ້ນຢ່າງຫຼວງຫຼາຍໃນສອງສາມປີຜ່ານມາ, ໃນຂະນະທີ່ສະພາບແວດລ້ອມການແຂ່ງຂັນສໍາລັບການຜະລິດລົດໃນລາຄາຖືກແມ່ນມີຄວາມເຄັ່ງຕຶງຫຼາຍຂຶ້ນ.
​ເພື່ອ​ປ້ອງ​ກັນ​ບັນດາ​ບໍລິສັດ​ຜະລິດ​ລົດຍົນ​ພາຍ​ໃນ​ປະ​ເທດ​ຈາກ​ຂະ​ບວນການ​ນຳ​ເຂົ້າ​ລົດຍົນ​ໄຟຟ້າ​ລາຄາຖືກ, ​ໃນ​ອາທິດ​ຜ່ານ​ມາ, ຄະນະ​ກຳມະການ​ເອີຣົບ (EC) ​ໄດ້​ປະກາດ​ວ່າ​ຈະ​ເກັບ​ພາສີ​ຊົ່ວຄາວ​ເຖິງ 38,1% ສຳລັບ​ລົດ​ໄຟຟ້າ​ທີ່​ຜະລິດ​ໂດຍປະເທດ​ຈີນ​ໃນ​ເດືອນ​ກໍລະກົດ​ນີ້.
ການຢຸດສະງັກໃນປັດຈຸບັນຂອງຕະຫຼາດຍານພາຫະນະໄຟຟ້າຂອງ EU ແມ່ນໄວກວ່າການຄາດຄະເນກ່ອນໜ້ານີ້. ຄາດ​ວ່າ​ຍອດ​ຂາຍ​ຈະ​ເພີ່ມ​ຂຶ້ນ​ອີກ​ໃນ​ປີ 2025 ​ເມື່ອ​ເປົ້າ​ໝາຍ​ການ​ປ່ອຍ​ອາຍ​ພິດ​ຂອງ EU ຕໍ່​ລົດ​ຍົນ​ມີ​ຜົນ​ສັກສິດ.