ຂ່າວຕ່າງປະເທດລາຍງານ ໃນວັນທີ 2 ກໍລະກົດ ຜ່ານມາ, ຂໍ້ມູນຈາກກຸ່ມອຸດສາຫະກຳລົດຍົນຂອງຍີ່ປຸ່ນເປີດເຜີຍວ່າ: ຍອດຈຳໜ່າຍລົດຍົນໃໝ່ໃນຍີ່ປຸ່ນໄລຍະເຄິ່ງປີທຳອິດ (ເດືອນມັງກອນ-ມິຖຸນາ) ປີ 2024ຫຼຸດລົງ13,2% ເຫຼືອຢູ່ປະມານ 2,13 ລ້ານຄັນນັບເປັນເທື່ອທຳອິດໃນຮອບສອງປີທີ່ຍອດຈຳ                      ໜ່າຍລົດຫຼຸດລົງຕໍ່າກວ່າໂຕເລກຂອງປີຜ່ານມາ.
ໂຕເລກເບື້ອງຕົ້ນເປີດເຜີຍໂດຍ ສະມາຄົມຜູ້ຜະລິດລົດຍົນແຫ່ງຍີ່ປຸ່ນ ແລະ ສະມາຄົມລົດຍົນ ແລະ ລົດຈັກຂະໜາດນ້ອຍ ແຫ່ງຍີ່ປຸ່ນລະບຸວ່າ: ຍອດຈໍາໜ່າຍລົດຍົນ ຈົດທະບຽນຫຼຸດລົງ 10,7% ເມື່ອທຽບໃສ່ ປີຕໍ່ປີ ເຫຼືອຢູ່ 1.397.651 ຄັນ ສ່ວນຍອດຈໍາໜ່າຍລົດຍົນຂະໜາດນ້ອຍຫຼຸດລົງ17,7% ເຫຼືອຢູ່729.839 ຄັນ ໃນໄລຍະເວລາດັ່ງກ່າວ.
ສະເພາະເດືອນມິຖຸນາ ຍອດຈຳໜ່າຍລົດຍົນໃໝ່ ມີທ່າອ່ຽງຫຼຸດລົງຕິດຕໍ່ກັນເປັນເດືອນທີ 6 ໂດຍຫຼຸດລົງ4,9% ຈາກປີກ່ອນ ເຫຼືອຢູ່373.599 ຄັນ ສ່ວນຍອດຈໍາໜ່າຍລົດຍົນຈົດທະບຽນ ແລະ ລົດຍົນ ຂະໜາດນ້ອຍມີອັດຕາການເຕີບໂຕຕິດລົບເປັນເດືອນທີ 6 ແລະເດືອນ 7 ຕາມລໍາດັບ.
ທ່າມກາງປັດໄຈຫຼາຍຢ່າງທີ່ສົ່ງຜົນໃຫ້ຍອດການຈຳໜ່າຍຕົກຕໍ່າລົງ,ບຸກຄົນໃນວົງການອຸດສາຫະກໍາລົດຍົນກ່າວວ່າ: ການກວດພົບຂໍ້ບົກພ່ອງຂອງຂໍ້ມູນການທົດສອບລົດຍົນ ເປັນໜຶ່ງປັດໄຈທີ່ສົ່ງຜົນໃຫ້ການຜະລິດ ແລະ ການຈັດສົ່ງລົດຍົນບາງລຸ້ນຢຸດຊະງັກລົງໃນເດືອນມິຖຸນາ ລວມເຖິງ Toyota Yaris CrossແລະMazda Roadster RF ຊຶ່ງເຮັດໃຫ້ຍອດການຈໍາໜ່າຍເດືອນມິຖຸນາຫຼຸດຕໍ່າລົງອີກ ຫຼັງຫຼຸດລົງມາ 4,4% ໃນເດືອນພຶດສະພາ.
ນັກວິເຄາະຂອງຍີ່ປຸ່ນກ່າວວ່າ: ເຖິງແມ່ນວ່າຈະມີຄວາມຕ້ອງການລົດຍົນໃໝ່ຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ ແຕ່ການລະງັບການຜະລິດ, ຄ່າຈ້າງທີ່ຕໍ່າ ແລະລາຄາທີ່ເພີ່ມສູງຂຶ້ນຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ ຍັງຄົງກະທົບຕໍ່ການໃຊ້ຈ່າຍຂອງຜູ້ບໍລິໂພກ ຊຶ່ງຈະສົ່ງຜົນໃຫ້ຕະຫຼາດລົດຍົນໃໝ່ຍັງພົບກັບສິ່ງທ້າທາຍໃນເດືອນຕໍ່ໆໄປ.