ສຳນັກຂ່າວສານຫວຽດນາມ ປະຈຳເອີຣົບ ລາຍງານວ່າ: ຄະນະກຳມະການເອີຣົບ (EC) ໄດ້ປະກາດໃນວັນທີ 17 ກໍລະກົດ ຜ່ານມາວ່າໄດ້ເລືອກເຟັ້ນ 134 ໂຄງການຄົມມະນາຄົມຂົນສົ່ງ ເພື່ອຮັບເງິນອຸດໜູນ ຈຳນວນ 7 ຕື້ກວ່າເອີໂຣ ຈາກສະຫະພາບເອີຣົບ (ອີຢູ) ໃນຂອບເຂດກົນໄກເຊື່ອມຕໍ່ເອີຣົບ (CEF).
ຂ່າວລາຍງານວ່າ: ນີ້ແມ່ນການຊ່ວຍເຫຼືອທີ່ໃຫຍ່ທີ່ສຸດໃນໂຄງການການຄົມມະນາຄົມຂົນສົ່ງ CEF ໃນປັດຈຸບັນ. ປະມານ 83% ຂອງການສະໜອງທຶນຈະໜູນຊ່ວຍບັນດາໂຄງການທີ່ສອດຄ່ອງກັບເປົ້າໝາຍ, ສຸມໃສ່ປັບປຸງທາງລົດໄຟ, ທາງບົກ ແລະ ທາງທະເລໃຫ້ທັນສະໄໝ ໃນເຄືອຂ່າຍຄົມມະນາຄົມຂົນສົ່ງ-ເອີຣົບ (RTE-T).
ໂດຍສະເພາະໂຄງການທາງລົດໄຟຈະໄດ້ຮັບ 80% ຂອງມູນຄ່າ 7 ຕື້ເອີໂຣ. ບາງໂຄງການທີ່ໂດດເດັ່ນລວມມີ: ການເຊື່ອມຕໍ່ທາງລົດໄຟຂ້າມຊາຍແດນໃນປະເທດສະມາຊິກ ບອນຕິກ (Rail Baltica), ລະຫວ່າງ ຝຣັ່ງແລະ ອີຕາລີ (Lyon-Turin) ແລະ ເສັ້ນທາງອຸໂມງ Fehmarnbeltທີ່ເຊື່ອມຕໍ່ດານມາກ ແລະ ເຢຍລະມັນ.
ນອກນີ້, ທ່າກຳປັ່ນທະເລປະມານ 20 ແຫ່ງຢູ່ຫຼາຍປະເທດຈະໄດ້ຮັບການສະໜັບສະໜູນເພື່ອປັບປຸງພື້ນຖານໂຄງລ່າງໃຫ້ທັນສະໄໝ, ໂດຍສະເພາະແມ່ນການສະໜອງພະລັງງານໃຫ້ກຳປັ່ນຢູ່ທ່າກຳປັ່ນ ແລະ ການຂົນສົ່ງພະລັງງານທົດແທນ.
ໃນວັນທີ 18 ກໍລະກົດນີ້ ຍັງເປັນວັນທີ່ລະບຽບການ RTE-T ສະບັບປັບປຸງມີຜົນບັງຄັບໃຊ້, ປະກອບສ່ວນຢ່າງແຂງແຮງໃຫ້ແກ່ການສົ່ງເສີມຮູບແບບການຂົນສົ່ງແບບຍືນຍົງ, ກ້າວໄປເຖິງການຫັນເປັນດີຈີຕອນ ແລະ ປັບປຸງຮູບແບບການຂົນສົ່ງ.
ການລົງທຶນນີ້ບໍ່ພຽງແຕ່ເປັນບາດກ້າວເດີນທີ່ສຳຄັນໃຫ້ແກ່ພື້ນຖານໂຄງລ່າງຄົມມະນາຄົມຂອງ ອີຢູ ເທົ່ານັ້ນ ຫາກຍັງແມ່ນຄຳໝັ້ນສັນຍາຢ່າງແຂງແຮງຂອງ ເອີຣົບ ຕໍ່ກັບການພັດທະນາແບບຍືນຍົງ ແລະ ການເຊື່ອມຕໍ່ຢ່າງມີປະສິດທິຜົນລະຫວ່າງບັນດາປະເທດສະມາຊິກ ແລະ ປະຊາຄົມ, ພ້ອມທັງປະກອບສ່ວນເຂົ້າໃນເປົ້າໝາຍຂອງ ອີຢູ ໃນການຫຼຸດຜ່ອນການປ່ອຍອາຍພິດເຮືອນແກ້ວ.
ຂ່າວລາຍງານວ່າ: ນີ້ແມ່ນການຊ່ວຍເຫຼືອທີ່ໃຫຍ່ທີ່ສຸດໃນໂຄງການການຄົມມະນາຄົມຂົນສົ່ງ CEF ໃນປັດຈຸບັນ. ປະມານ 83% ຂອງການສະໜອງທຶນຈະໜູນຊ່ວຍບັນດາໂຄງການທີ່ສອດຄ່ອງກັບເປົ້າໝາຍ, ສຸມໃສ່ປັບປຸງທາງລົດໄຟ, ທາງບົກ ແລະ ທາງທະເລໃຫ້ທັນສະໄໝ ໃນເຄືອຂ່າຍຄົມມະນາຄົມຂົນສົ່ງ-ເອີຣົບ (RTE-T).
ໂດຍສະເພາະໂຄງການທາງລົດໄຟຈະໄດ້ຮັບ 80% ຂອງມູນຄ່າ 7 ຕື້ເອີໂຣ. ບາງໂຄງການທີ່ໂດດເດັ່ນລວມມີ: ການເຊື່ອມຕໍ່ທາງລົດໄຟຂ້າມຊາຍແດນໃນປະເທດສະມາຊິກ ບອນຕິກ (Rail Baltica), ລະຫວ່າງ ຝຣັ່ງແລະ ອີຕາລີ (Lyon-Turin) ແລະ ເສັ້ນທາງອຸໂມງ Fehmarnbeltທີ່ເຊື່ອມຕໍ່ດານມາກ ແລະ ເຢຍລະມັນ.
ນອກນີ້, ທ່າກຳປັ່ນທະເລປະມານ 20 ແຫ່ງຢູ່ຫຼາຍປະເທດຈະໄດ້ຮັບການສະໜັບສະໜູນເພື່ອປັບປຸງພື້ນຖານໂຄງລ່າງໃຫ້ທັນສະໄໝ, ໂດຍສະເພາະແມ່ນການສະໜອງພະລັງງານໃຫ້ກຳປັ່ນຢູ່ທ່າກຳປັ່ນ ແລະ ການຂົນສົ່ງພະລັງງານທົດແທນ.
ໃນວັນທີ 18 ກໍລະກົດນີ້ ຍັງເປັນວັນທີ່ລະບຽບການ RTE-T ສະບັບປັບປຸງມີຜົນບັງຄັບໃຊ້, ປະກອບສ່ວນຢ່າງແຂງແຮງໃຫ້ແກ່ການສົ່ງເສີມຮູບແບບການຂົນສົ່ງແບບຍືນຍົງ, ກ້າວໄປເຖິງການຫັນເປັນດີຈີຕອນ ແລະ ປັບປຸງຮູບແບບການຂົນສົ່ງ.
ການລົງທຶນນີ້ບໍ່ພຽງແຕ່ເປັນບາດກ້າວເດີນທີ່ສຳຄັນໃຫ້ແກ່ພື້ນຖານໂຄງລ່າງຄົມມະນາຄົມຂອງ ອີຢູ ເທົ່ານັ້ນ ຫາກຍັງແມ່ນຄຳໝັ້ນສັນຍາຢ່າງແຂງແຮງຂອງ ເອີຣົບ ຕໍ່ກັບການພັດທະນາແບບຍືນຍົງ ແລະ ການເຊື່ອມຕໍ່ຢ່າງມີປະສິດທິຜົນລະຫວ່າງບັນດາປະເທດສະມາຊິກ ແລະ ປະຊາຄົມ, ພ້ອມທັງປະກອບສ່ວນເຂົ້າໃນເປົ້າໝາຍຂອງ ອີຢູ ໃນການຫຼຸດຜ່ອນການປ່ອຍອາຍພິດເຮືອນແກ້ວ.