ໃນນັ້ນມີປະລິມານການຂົນສົ່ງສິນຄ້າຂາເຂົ້າ-ຂາອອກ 417.000 ໂຕນ, ເພີ່ມຂຶ້ນ 11,4% ເມື່ອທຽບໃສ່ໄລຍະດຽວກັນ; ຈຳນວນຂະບວນລົດໄຟຈີນ-ລາວເພີ່ມຂຶ້ນ 40% ເມື່ອທຽບໃສ່ໄລຍະດຽວກັນ, ໄດ້ບັນລຸ "ການເລີ່ມຕົ້ນດ້ວຍໝາກຜົນທີ່ດີ" ໃນໄຕມາດທຳອິດ.
ໃນເສັ້ນທາງລົດໄຟຈີນ-ລາວ, ສົມທົບກັບຄວາມຕ້ອງການຕົວຈິງຂອງການຄ້າອາຊຽນ, ເພີ່ມຄວາມຖີ່ຂອງການດຳເນີນງານ "ແມ່ນຳ້ລ້ານຊ້າງ-ແມ່ນ້ຳຂອງ-ເສີງຕູ", ເພີ່ມທະວີການຂົນສົ່ງສິນຄ້າຂາອອກເຊັ່ນ: ເຄື່ອງໃຊ້ຄົວເຮືອນ, ເຄື່ອງຈັກ ແລະ ອຸປະກອນຮັບໃຊ້ອື່ນໆ, ສິນຄ້າຂາອອກເຊັ່ນ: ແຮ່ເຫຼັກ, ຝຸ່ນໂປຕາສ, ຜະລິດຕະພັນກະສິກໍາ ແລະອື່ນໆເຊື່ອມໂຍງແບບຄູ່ຂະໜານ. ສິ່ງທີ່ຄຸ້ມຄ່າທີ່ຈະກ່າວເຖິງແມ່ນ “ຊ່ອງທາງດ່ວນແມ່ນ້ຳລ້ານຊ້າງ-ແມ່ນ້ຳຂອງ-ເສີງຕູ-ເອີຣົບ”ໃນຖານະເປັນຜະລິດຕະພັນທີ່ສໍາຄັນຂອງຂະບວນລົດໄຟລາວ-ຈີນຂອງທ່າກຳປັ່ນລົດໄຟສາກົນເສີງຕູ, ມັນບໍ່ພຽງແຕ່ເປັນການເປີດຊ່ອງທາງອາຊີ-ເສີງຕູ-ເອີຣົບຈາກອາຊຽນໄປເອີຣົບໂດຍຜ່ານຄຸນໝິງແລະ ເສີງຕູເທົ່ານັ້ນ, ແຕ່ຍັງສະໜອງທິດທາງການແກ້ໄຂຕ່ອງໂສ້ອຸປະທານທີ່ກໍາໜົດເອງຢ່າງເຕັມຮູບແບບໃຫ້ແກ່ລູກຄ້າ.
ໂດຍຜ່ານ“ຊ່ອງທາງດ່ວນ ແມ່ນ້ຳລ້ານຊ້າງ-ແມ່ນ້ຳຂອງ-ເສີງຕູ-ເອີຣົບ”ສິນຄ້າຂອງພວກເຮົາອອກ ຈາກເມືອງເສີງຕູ 3 ມື້ກໍ່ມາຮອດນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ສປປ ລາວ; ໄລຍະເວລາການຂົນສົ່ງທັງໝົດຈາກປະເທດໄທໄປເອີຣົບໂດຍຜ່ານເມືອງເສີງຕູແມ່ນປະມານ 15 ມື້, ເຊິ່ງປະຢັດເວລາໂດຍສະເລ່ຍ 15 ມື້ເມື່ອທຽບກັບການຂົນສົ່ງທາງທະເລແບບດັ້ງເດີມ. ທ່ານ Du Peilingຜູ້ອໍານວຍການບໍລິຫານຂອງ ບໍລິສັດ Sichuan Xinbang Decheng ຂົນສົ່ງສາກົນກ່າວວ່າ: "ຄວາມໝັ້ນຄົງ ແລະ ຄວາມວ່ອງໄວທັນເວລາທີ່ກຳນົດຂອງລົດໄຟຈີນ-ລາວ ໄດ້ສະໜອງການສະໜັບສະໜູນທີ່ສໍາຄັນສໍາລັບການຂະຫຍາຍໄປສູ່ຕະຫຼາດອາຊີຕາເວັນອອກສຽງໃຕ້ຂອງພວກເຮົາ. ໃນໄຕມາດທໍາອິດຂອງປີ 2025, ພວກເຮົາໄດ້ຂົນສົ່ງສິນຄ້າ 1.388 ຕູ້, ເພີ່ມຂຶ້ນ 80% ເມື່ອທຽບກັບໄລຍະດຽວກັນ."
ຂະນະດຽວກັນ, ຂະບວນລົດໄຟສາກົນເສີງຕູ ຍັງໄດ້ "ພະຍາຍາມຫຼາຍດ້ານ" ເຊັ່ນ: ເສັ້ນທາງຈີນ-ເອີຣົບ, ເສັ້ນທາງຈີນ-ອາຊີແລະ ເສັ້ນທາງຕາເວັນອອກ. ໃນນັ້ນເສັ້ນທາງຈີນ-ເອີຣົບ ຂະບວນເສີງຕູ-ເອີຣົບ ໄດ້ຮັກສາຄວາມໝັ້ນທ່ຽງໃນແຕ່ລະອາທິດເປີດການເດີນລົດໄປໜຶ່ງຖ້ຽວ-ກັບໜຶ່ງຖ້ຽວ, ໃນກ້າວດຽວກັນກໍ່ຂະຫຍາຍຂະບວນເສີງຕູ-ເອີຣົບອີກຂະບວນໜຶ່ງເອີ້ນວ່າຂະບວນລົດໄຟມິນ(ນະຄອນຫຼວງຂອງປະເທດເບລາຣູສ), ບັນລຸການເປີດບໍລິການຂະບວນລາຍສັບປະດາເປັນປົກກະຕິ, ໂດຍກໍານົດເວລາສັ້ນລົງເປັນ 10 ມື້, ເມື່ອທຽບໃສ່ເສັ້ນທາງປົກກະຕິປະສິດທິພາບເວລາເພີ່ມຂຶ້ນ 30%; ເສັ້ນທາງຈີນ-ອາຊີຂະບວນທໍາອິດຈາກເມືອງເສີງຕູຫານະຄອນຫຼວງທາສເຄນ ປະເທດອຸສເບກີສະຖານ ເປັນຂະບວນສົ່ງອອກລົດມືສອງຈີນ-ອາຊີ, ໄດ້ເພີ່ມສະຖານີໃໝ່ຄື ສະຖານີດູຊານເບຂອງທາຈິກິດສະຖານ, ຊຸກຍ້ການສົ່ງອອກລົດມືສອງຄຸນນະພາບສູງໄປຍັງຕະຫຼາດຈີນ-ອາຊີ ດ້ວຍຊ່ອງທາງການຂົນສົ່ງທີ່ໝັ້ນຄົງກວ່າ ແລະ ມີປະສິດທິພາບຂອງການສົ່ງມອບໄວຂຶ້ນ; ເສັ້ນທາງຕາເວັນອອກ, ພວກເຮົາຈະລົງເລິກການຮ່ວມມືກັບທ່າເຮືອຢຽນທຽນ ເພື່ອພັດທະນາຊ່ອງທາງການຂົນສົ່ງທາງລົດໄຟ-ທາງທະເລ, ເປີດເສັ້ນທາງຂົນສົ່ງທາງລົດໄຟ-ທາງທະເລຫຼາຍຮູບແບບທີ່ເຊື່ອມໂຍງເອີຣົບ, ສະຫະລັດອາເມລິກາ ແລະ ອາຟຣິກາໂດຍຜ່ານທ່າເຮືອຢຽນທຽນ, ແລະ ອະນຸຍາດໃຫ້ບັນດາສິນຄ້າທີ່ມີຄຸນນະພາບສູງຈາກແຂວງເສສວນໄປຍັງຕ່າງປະເທດ.
ໃນຖານະເປັນລູກຄ້າທີ່ສໍາຄັນຂອງຂະບວນລົດໄຟມິນ ເສີງຕູ-ເອີຣົບ, ຂະໜາດທຸລະກິດຂອງ NeptuneLogistics ໃນເສີງຕູໄດ້ຂະຫຍາຍຕົວຢ່າງໝັ້ນທ່ຽງ, ມີຈໍານວນລູກຄ້າທີ່ສໍາຄັນເພີ່ມຂຶ້ນໃນແຕ່ລະປີ, ມີສິນຄ້າຈໍານວນມະຫາສານເຊັ່ນ: ຊຸດເຕົາອົບໄຟຟ້າ, ເຄື່ອງສີດພົ່ນ ແລະ ສິນຄ້າອື່ນໆໄດ້ຂົນສົ່ງ ຜ່ານຂະບວນລົດໄຟຈີນ-ເອີຣົບ ເຂົ້າສູ່ເອີຣົບ. ທ່ານ Chen Jianfeng, ຜູ້ຈັດການທົ່ວໄປຂອງ Neptune Logistics ປະຈໍາພາກພື້ນຕາເວັນຕົກສຽງໃຕ້ກ່າວວ່າ "ພຽງແຕ່ໃນໄຕມາດທໍາອິດຂອງປີນີ້, ປະລິມານການຂົນສົ່ງຂອງພວກເຮົາໄດ້ເພີ່ມຂຶ້ນ 20% ເມື່ອທຽບໃສ່ໄລຍະດຽວກັນ.
ຢູ່ທີ່ສະຖານີສູນຕູ້ຄອນເທນເນີເສີງຕູ, ພາຫະນະພະລັງງານໃໝ່ມືສອງຂອງຈີນຊຸດທີ່ໜຶ່ງກຳລັງຖືກບັນຈຸໃສ່ລົດໄຟຂະບວນພິເສດ, ເພື່ອກະກຽມທີ່ຈະສົ່ງໄປຍັງນະຄອນຫຼວງທາສເຄນຂອງອຸສເບກີສະຖານ.ທ່ານLi Jingຮອງຜູ້ຈັດການທົ່ວໄປຂອງ Silk Road Easy Buy ເຊິ່ງເປັນຜູ້ດໍາເນີນການຖານສົ່ງອອກລົດມືສອງ Shuangliu ກ່າວວ່າ: “ຕະຫຼາດຈີນ-ອາຊີມີຄວາມຕ້ອງການສູງສໍາລັບລົດມືສອງທີ່ມີລາຄາຍ່ອມເຍົາແຕ່ສະມັດທະນະສູງ. ໃນເດືອນແລ້ວນີ້, ຂະບວນລົດໄຟທຳອິດທີ່ສົ່ງອອກລົດມືສອງຈີນ-ອາຊີ ໄດ້ເປີດການເດີນລົດເປັນປົກກະຕິ ເຊິ່ງເປັນການເປີດຊ່ອງທາງການຂາຍໃໝ່ໃຫ້ແກ່ວິສາຫະກິດ. ”
ປັດຈຸບັນ, ຂະບວນລົດໄຟສາກົນເສີງຕູພວມຕັ້ງໜ້າຊຸກຍູ້ການກໍ່ສ້າງຕາໜ່າງຄົມມະນາຄົມສາກົນ ຫຼາຍຮູບແບບຄື: “8 ທິດທາງໃຫຍ່,ເສັ້ນທາງລະຫວ່າງປະເທດ 20 ເສັ້ນ ແລະ ເສັ້ນທາງຍ່ອຍຫຼາຍສາຍ”, ເຊິ່ງໄດ້ແຜ່ຂະຫຍາຍໄປຍັງ 50 ປະເທດໃນເຂດຢູເຣເຊຍ, 120 ຕົວເມືອງຢູ່ຕ່າງປະເທດແລະ 30 ຕົວເມືອງພາຍໃນປະເທດຈີນ, ກາຍເປັນຊ່ອງທາງການຄ້າທີ່ສໍາຄັນທີ່ເຊື່ອມໂຍງພາກພື້ນຕາເວັນຕົກກັບບັນດາປະເທດທີ່ນອນໃນໂຄງການ “ໜຶ່ງແລວໜຶ່ງເສັ້ນທາງ”.
ໃນວັນທີ 15 ເມສານີ້, ຈໍສະແດງຜົນຄຣີສຕໍແຫຼວຊຸດທີ່ໜຶ່ງກໍາລັງຖືກບັນຈຸໃສ່ຕູ້ຄອນເທນເນີໃນລານ ພາຍໃນຂອງບໍລິສັດ Chengdu BOE Optoelectronics Technology Co., Ltd. ເຊິ່ງຕັ້ງຢູ່ ເຂດຕາເວັນຕົກຂອງ Chengdu Hi-tech ຈາກນັ້ນຈະຖຶກສົ່ງໄປຍັງທ່າກຳປັ່ນລົດໄຟສາກົນເສີງຕູ ເພື່ອຂຶ້ນຂະບວນລົດໄຟເສີງຕູຈີນ-ເອີຣົບ ແລ້ວສົ່ງອອກໄປສູ່ເອີຣົບ.
ນັບຕັ້ງແຕ່ປີ 2022 ເປັນຕົ້ນມາ, ແຜງ LCD ຂອງບໍລິສັດແລະຜະລິດຕະພັນອື່ນໆໄດ້ຖືກສົ່ງອອກໄປປະເທດເອີຣົບເຊັ່ນ: ສາທາລະນະລັດເຊັກ, ເຊີເບຍ, ແລະໂລມາເນຍຜ່ານທາງຂະບວນລົດໄຟ ເສີງຕູຈີນ-ເອີຣົບ.
ທ່ານນາງ Zheng Qianຜູ້ຈັດການດ້ານການຂົນສົ່ງຂອງບໍລິສັດກ່າວວ່າ: ຂະບວນລົດໄຟຈີນ-ເອີຣົບມີຂໍ້ໄດ້ປຽບທີ່ພົ້ນເດັ່ນໃນດ້ານລາຄາແລະຄວາມວ່ອງໄວທັນຕາມກຳນົດເວລາ, ໄດ້ສະໜອງການຄ້ຳປະກັນທີ່ເຂັ້ມແຂງໃຫ້ກັບທຸລະກິດສົ່ງອອກໄປເອີຣົບຂອງບໍລິສັດ. ປັດຈຸບັນ, ເສັ້ນທາງທີ່ພວກເຮົາພວມເດີນຢູ່ນັ້ນມີຄວາມໝັ້ນຄົງທີ່ສຸດ, ດ້ວຍມູນຄ່າການສົ່ງອອກປະມານ 10 ລ້ານຢວນໃນແຕ່ລະເດືອນ.
ເມື່ອບໍ່ດົນມານີ້, ທ່ານ ນາງ Zheng Qian ກໍ່ໄດ້ຮັບຂ່າວທີ່ໜ້າຕື່ນເຕັ້ນອີກເທື່ອໜຶ່ງ: ໃນຊ່ວງ ເດືອນພຶດສະພາ, ຂະບວນລົດໄຟເສີງຕູຈີນ-ເອີຣົບຈະເປີດຂະບວນລົດໄຟໄປຮອດເມືອງມາຣິດ, ເຊິ່ງຈະສະໜອງທາງເລືອກຊ່ອງທາງໃໝ່ສໍາລັບຜະລິດຕະພັນຂອງບໍລິສັດທີ່ຈະສົ່ງອອກໄປຍັງປະເທດສະເປນ. ນາງເຄີຍສະເໜີຢູ່ໃນກອງປະຊຸມສໍາມະນາລູກຄ້າຂອງຂະບວນລົດໄຟສາກົນເສີງຕູ ທີ່ຈັດຂຶ້ນໃນເມືອງຊີງປາຍຈ່ຽງວ່າ: ນາງຫວັງວ່າຈະໄດ້ຮັບການສະໜັບສະໜູນຫຼາຍຂຶ້ນຈາກຂະບວນລົດໄຟເສີງຕູຈີນ-ເອີຣົບ, ເພື່ອຕອບສະໜອງຄວາມຕ້ອງການຂອງການສັ່ງຈອງເປັນຈຳນວນຫຼາຍຈາກບໍລິສັດທີ່ຈະສົ່ງໄປຍັງສະເປນ. ຄວາມຕ້ອງການນີ້ໄດ້ຮັບການຕອບສະໜອງຢ່າງໄວວາ.
ຄໍາເຫັນ