ຂະບວນລົດໄຟຈີນສາກົນ ທີ່ຂົນສົ່ງສິນຄ້າໄປຍັງອາຊີ-ເອີຣົບ ມີການຂະຫຍາຍຕົວເພີ່ມຂຶ້ນໃນໄຕມາດທຳອິດຂອງປີ 2025

ຂະບວນລົດໄຟຈີນສາກົນ ທີ່ຂົນສົ່ງສິນຄ້າໄປຍັງອາຊີ-ເອີຣົບ ມີການຂະຫຍາຍຕົວເພີ່ມຂຶ້ນໃນໄຕມາດທຳອິດຂອງປີ 2025

ຂະບວນລົດໄຟຈີນສາກົນ ທີ່ຂົນສົ່ງສິນຄ້າໄປຍັງອາຊີ-ເອີຣົບ ມີການຂະຫຍາຍຕົວເພີ່ມຂຶ້ນໃນໄຕມາດທຳອິດຂອງປີ 2025
ຢູ່​ທີ່ສູນ​ວາງ​ສະ​ແດງ​ທ່າ​ກຳ​ປັ່ນ​ລົດ​ໄຟ​ສາ​ກົນເສີງຕູ, ຂະບວນ​ລົດ​ໄຟ​ສາ​ກົນ​ທີ່ກຳລັງແລ່ນຢູ່ໄດ້​ສະ​ແດງ​ໃຫ້​ເຫັນ​ຜ່ານ​ໜ້າ​ຈໍ​ໃຫຍ່ແບບ real time. ນັບແຕ່ປີນີ້ເປັນຕົ້ນມາ, ຂະບວນລົດໄຟສາກົນເສີງຕູໄດ້ສືບຕໍ່ຂະຫຍາຍຂີດຄວາມສາມາດການເຂົ້າເຖິງເຄືອຂ່າຍຂອງຕົນ. ​ໃນ​ໄຕ​ມາດ​ທໍາອິດຂອງປີ 2025, ຂະບວນ ລົດໄຟສາກົນ​ເສີງຕູເປີດ​ແລ່ນໄດ້ 1.380 ​ຂະບວນ,

 

 ໃນນັ້ນມີປະລິມານການຂົນສົ່ງສິນຄ້າຂາເຂົ້າ-ຂາອອກ 417.000 ໂຕນ, ເພີ່ມຂຶ້ນ 11,4% ເມື່ອທຽບໃສ່ໄລຍະດຽວກັນ; ຈຳນວນຂະບວນລົດໄຟຈີນ-ລາວເພີ່ມຂຶ້ນ 40% ເມື່ອທຽບໃສ່ໄລຍະດຽວກັນ, ໄດ້ບັນລຸ "ການເລີ່ມຕົ້ນດ້ວຍໝາກຜົນທີ່ດີ" ໃນໄຕມາດທຳອິດ.

ໃນເສັ້ນທາງລົດໄຟຈີນ-ລາວ, ສົມທົບກັບຄວາມຕ້ອງການຕົວຈິງຂອງການຄ້າອາຊຽນ, ເພີ່ມຄວາມຖີ່ຂອງການດຳເນີນງານ "ແມ່ນຳ້ລ້ານຊ້າງ-ແມ່ນ້ຳຂອງ-ເສີງຕູ", ເພີ່ມທະວີການຂົນສົ່ງສິນຄ້າຂາອອກເຊັ່ນ: ເຄື່ອງໃຊ້ຄົວເຮືອນ, ເຄື່ອງຈັກ ແລະ ອຸປະກອນຮັບໃຊ້ອື່ນໆ, ສິນຄ້າຂາອອກເຊັ່ນ: ແຮ່ເຫຼັກ, ຝຸ່ນໂປຕາສ, ຜະລິດຕະພັນກະສິກໍາ ແລະອື່ນໆເຊື່ອມໂຍງແບບຄູ່ຂະໜານ. ສິ່ງທີ່ຄຸ້ມຄ່າທີ່ຈະກ່າວເຖິງແມ່ນ “ຊ່ອງທາງດ່ວນແມ່ນ້ຳລ້ານຊ້າງ-ແມ່ນ້ຳຂອງ-ເສີງຕູ-ເອີຣົບ”ໃນຖານະເປັນຜະລິດຕະພັນທີ່ສໍາຄັນຂອງຂະບວນລົດໄຟລາວ-ຈີນຂອງທ່າກຳປັ່ນລົດໄຟສາກົນເສີງຕູ, ມັນບໍ່ພຽງແຕ່ເປັນການເປີດຊ່ອງທາງອາຊີ-ເສີງຕູ-ເອີຣົບຈາກອາຊຽນໄປເອີຣົບໂດຍຜ່ານຄຸນໝິງແລະ ເສີງຕູເທົ່ານັ້ນ, ແຕ່ຍັງສະໜອງທິດທາງການແກ້ໄຂຕ່ອງໂສ້ອຸປະທານທີ່ກໍາໜົດເອງຢ່າງເຕັມຮູບແບບໃຫ້ແກ່ລູກຄ້າ.

ໂດຍຜ່ານ“ຊ່ອງທາງດ່ວນ ແມ່ນ້ຳລ້ານຊ້າງ-ແມ່ນ້ຳຂອງ-ເສີງຕູ-ເອີຣົບ”ສິນຄ້າຂອງພວກເຮົາອອກ ຈາກເມືອງເສີງຕູ 3 ມື້ກໍ່ມາຮອດນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ສປປ ລາວ; ໄລຍະເວລາການຂົນສົ່ງທັງໝົດຈາກປະເທດໄທໄປເອີຣົບໂດຍຜ່ານເມືອງເສີງຕູແມ່ນປະມານ 15 ມື້, ເຊິ່ງປະຢັດເວລາໂດຍສະເລ່ຍ 15 ມື້ເມື່ອທຽບກັບການຂົນສົ່ງທາງທະເລແບບດັ້ງເດີມ. ທ່ານ Du Peilingຜູ້ອໍານວຍການບໍລິຫານຂອງ ບໍລິສັດ Sichuan Xinbang Decheng ຂົນສົ່ງສາກົນກ່າວວ່າ: "ຄວາມໝັ້ນຄົງ ແລະ ຄວາມວ່ອງໄວທັນເວລາທີ່ກຳນົດຂອງລົດໄຟຈີນ-ລາວ ໄດ້ສະໜອງການສະໜັບສະໜູນທີ່ສໍາຄັນສໍາລັບການຂະຫຍາຍໄປສູ່ຕະຫຼາດອາຊີຕາເວັນອອກສຽງໃຕ້ຂອງພວກເຮົາ. ໃນໄຕມາດທໍາອິດຂອງປີ 2025, ພວກເຮົາໄດ້ຂົນສົ່ງສິນຄ້າ 1.388 ຕູ້, ເພີ່ມຂຶ້ນ 80% ເມື່ອທຽບກັບໄລຍະດຽວກັນ."

ຂະນະດຽວກັນ, ຂະບວນລົດໄຟສາກົນເສີງຕູ ຍັງໄດ້ "ພະຍາຍາມຫຼາຍດ້ານ" ເຊັ່ນ: ເສັ້ນທາງຈີນ-ເອີຣົບ, ເສັ້ນທາງຈີນ-ອາຊີແລະ ເສັ້ນທາງຕາເວັນອອກ. ໃນນັ້ນເສັ້ນທາງຈີນ-ເອີຣົບ ຂະບວນເສີງຕູ-ເອີຣົບ ໄດ້ຮັກສາຄວາມໝັ້ນທ່ຽງໃນແຕ່ລະອາທິດເປີດການເດີນລົດໄປໜຶ່ງຖ້ຽວ-ກັບໜຶ່ງຖ້ຽວ, ໃນກ້າວດຽວກັນກໍ່ຂະຫຍາຍຂະບວນເສີງຕູ-ເອີຣົບອີກຂະບວນໜຶ່ງເອີ້ນວ່າຂະບວນລົດໄຟມິນ(ນະຄອນຫຼວງຂອງປະເທດເບລາຣູສ), ບັນລຸການເປີດບໍລິການຂະບວນລາຍສັບປະດາເປັນປົກກະຕິ, ໂດຍກໍານົດເວລາສັ້ນລົງເປັນ 10 ມື້, ເມື່ອທຽບໃສ່ເສັ້ນທາງປົກກະຕິປະສິດທິພາບເວລາເພີ່ມຂຶ້ນ 30%; ເສັ້ນທາງຈີນ-ອາຊີຂະບວນທໍາອິດຈາກເມືອງເສີງຕູຫານະຄອນຫຼວງທາສເຄນ ປະເທດອຸສເບກີສະຖານ ເປັນຂະບວນສົ່ງອອກລົດມືສອງຈີນ-ອາຊີ, ໄດ້ເພີ່ມສະຖານີໃໝ່ຄື ສະຖານີດູຊານເບຂອງທາຈິກິດສະຖານ, ຊຸກຍ້ການສົ່ງອອກລົດມືສອງຄຸນນະພາບສູງໄປຍັງຕະຫຼາດຈີນ-ອາຊີ ດ້ວຍຊ່ອງທາງການຂົນສົ່ງທີ່ໝັ້ນຄົງກວ່າ ແລະ ມີປະສິດທິພາບຂອງການສົ່ງມອບໄວຂຶ້ນ; ເສັ້ນທາງຕາເວັນອອກ, ພວກເຮົາຈະລົງເລິກການຮ່ວມມືກັບທ່າເຮືອຢຽນທຽນ ເພື່ອພັດທະນາຊ່ອງທາງການຂົນສົ່ງທາງລົດໄຟ-ທາງທະເລ, ເປີດເສັ້ນທາງຂົນສົ່ງທາງລົດໄຟ-ທາງທະເລຫຼາຍຮູບແບບທີ່ເຊື່ອມໂຍງເອີຣົບ, ສະຫະລັດອາເມລິກາ ແລະ ອາຟຣິກາໂດຍຜ່ານທ່າເຮືອຢຽນທຽນ, ແລະ ອະນຸຍາດໃຫ້ບັນດາສິນຄ້າທີ່ມີຄຸນນະພາບສູງຈາກແຂວງເສສວນໄປຍັງຕ່າງປະເທດ.

ໃນຖານະເປັນລູກຄ້າທີ່ສໍາຄັນຂອງຂະບວນລົດໄຟມິນ ເສີງຕູ-ເອີຣົບ, ຂະໜາດທຸລະກິດຂອງ NeptuneLogistics ໃນເສີງຕູໄດ້ຂະຫຍາຍຕົວຢ່າງໝັ້ນທ່ຽງ, ມີຈໍານວນລູກຄ້າທີ່ສໍາຄັນເພີ່ມຂຶ້ນໃນແຕ່ລະປີ, ມີສິນຄ້າຈໍານວນມະຫາສານເຊັ່ນ: ຊຸດເຕົາອົບໄຟຟ້າ, ເຄື່ອງສີດພົ່ນ ແລະ ສິນຄ້າອື່ນໆໄດ້ຂົນສົ່ງ ຜ່ານຂະບວນລົດໄຟຈີນ-ເອີຣົບ ເຂົ້າສູ່ເອີຣົບ. ທ່ານ Chen Jianfeng, ຜູ້ຈັດການທົ່ວໄປຂອງ Neptune Logistics ປະຈໍາພາກພື້ນຕາເວັນຕົກສຽງໃຕ້ກ່າວວ່າ "ພຽງແຕ່ໃນໄຕມາດທໍາອິດຂອງປີນີ້, ປະລິມານການຂົນສົ່ງຂອງພວກເຮົາໄດ້ເພີ່ມຂຶ້ນ 20% ເມື່ອທຽບໃສ່ໄລຍະດຽວກັນ.

ຢູ່ທີ່ສະຖານີສູນຕູ້ຄອນເທນເນີເສີງຕູ, ພາຫະນະພະລັງງານໃໝ່ມືສອງຂອງຈີນຊຸດທີ່ໜຶ່ງກຳລັງຖືກບັນຈຸໃສ່ລົດໄຟຂະບວນພິເສດ, ເພື່ອກະກຽມທີ່ຈະສົ່ງໄປຍັງນະຄອນຫຼວງທາສເຄນຂອງອຸສເບກີສະຖານ.ທ່ານLi Jingຮອງຜູ້ຈັດການທົ່ວໄປຂອງ Silk Road Easy Buy ເຊິ່ງເປັນຜູ້ດໍາເນີນການຖານສົ່ງອອກລົດມືສອງ Shuangliu ກ່າວວ່າ: “ຕະຫຼາດຈີນ-ອາຊີມີຄວາມຕ້ອງການສູງສໍາລັບລົດມືສອງທີ່ມີລາຄາຍ່ອມເຍົາແຕ່ສະມັດທະນະສູງ. ໃນເດືອນແລ້ວນີ້, ຂະບວນລົດໄຟທຳອິດທີ່ສົ່ງອອກລົດມືສອງຈີນ-ອາຊີ ໄດ້ເປີດການເດີນລົດເປັນປົກກະຕິ ເຊິ່ງເປັນການເປີດຊ່ອງທາງການຂາຍໃໝ່ໃຫ້ແກ່ວິສາຫະກິດ. ”

ປັດຈຸບັນ, ຂະບວນລົດໄຟສາກົນເສີງຕູພວມຕັ້ງໜ້າຊຸກຍູ້ການກໍ່ສ້າງຕາໜ່າງຄົມມະນາຄົມສາກົນ ຫຼາຍຮູບແບບຄື: “8 ທິດທາງໃຫຍ່,ເສັ້ນທາງລະຫວ່າງປະເທດ 20 ເສັ້ນ ແລະ ເສັ້ນທາງຍ່ອຍຫຼາຍສາຍ”, ເຊິ່ງໄດ້ແຜ່ຂະຫຍາຍໄປຍັງ 50 ປະເທດໃນເຂດຢູເຣເຊຍ, 120 ຕົວເມືອງຢູ່ຕ່າງປະເທດແລະ 30 ຕົວເມືອງພາຍໃນປະເທດຈີນ, ກາຍເປັນຊ່ອງທາງການຄ້າທີ່ສໍາຄັນທີ່ເຊື່ອມໂຍງພາກພື້ນຕາເວັນຕົກກັບບັນດາປະເທດທີ່ນອນໃນໂຄງການ “ໜຶ່ງແລວໜຶ່ງເສັ້ນທາງ”.

ໃນວັນທີ 15 ເມສານີ້, ຈໍສະແດງຜົນຄຣີສຕໍແຫຼວຊຸດທີ່ໜຶ່ງກໍາລັງຖືກບັນຈຸໃສ່ຕູ້ຄອນເທນເນີໃນລານ ພາຍໃນຂອງບໍລິສັດ Chengdu BOE Optoelectronics Technology Co., Ltd. ເຊິ່ງຕັ້ງຢູ່ ເຂດຕາເວັນຕົກຂອງ Chengdu Hi-tech ຈາກນັ້ນຈະຖຶກສົ່ງໄປຍັງທ່າກຳປັ່ນລົດໄຟສາກົນເສີງຕູ ເພື່ອຂຶ້ນຂະບວນລົດໄຟເສີງຕູຈີນ-ເອີຣົບ ແລ້ວສົ່ງອອກໄປສູ່ເອີຣົບ.

ນັບຕັ້ງແຕ່ປີ 2022 ເປັນຕົ້ນມາ, ແຜງ LCD ຂອງບໍລິສັດແລະຜະລິດຕະພັນອື່ນໆໄດ້ຖືກສົ່ງອອກໄປປະເທດເອີຣົບເຊັ່ນ: ສາທາລະນະລັດເຊັກ, ເຊີເບຍ, ແລະໂລມາເນຍຜ່ານທາງຂະບວນລົດໄຟ ເສີງຕູຈີນ-ເອີຣົບ.

ທ່ານນາງ Zheng Qianຜູ້ຈັດການດ້ານການຂົນສົ່ງຂອງບໍລິສັດກ່າວວ່າ: ຂະບວນລົດໄຟຈີນ-ເອີຣົບມີຂໍ້ໄດ້ປຽບທີ່ພົ້ນເດັ່ນໃນດ້ານລາຄາແລະຄວາມວ່ອງໄວທັນຕາມກຳນົດເວລາ, ໄດ້ສະໜອງການຄ້ຳປະກັນທີ່ເຂັ້ມແຂງໃຫ້ກັບທຸລະກິດສົ່ງອອກໄປເອີຣົບຂອງບໍລິສັດ. ປັດຈຸບັນ, ເສັ້ນທາງທີ່ພວກເຮົາພວມເດີນຢູ່ນັ້ນມີຄວາມໝັ້ນຄົງທີ່ສຸດ, ດ້ວຍມູນຄ່າການສົ່ງອອກປະມານ 10 ລ້ານຢວນໃນແຕ່ລະເດືອນ.

ເມື່ອບໍ່ດົນມານີ້, ທ່ານ ນາງ Zheng Qian ກໍ່ໄດ້ຮັບຂ່າວທີ່ໜ້າຕື່ນເຕັ້ນອີກເທື່ອໜຶ່ງ: ໃນຊ່ວງ ເດືອນພຶດສະພາ, ຂະບວນລົດໄຟເສີງຕູຈີນ-ເອີຣົບຈະເປີດຂະບວນລົດໄຟໄປຮອດເມືອງມາຣິດ, ເຊິ່ງຈະສະໜອງທາງເລືອກຊ່ອງທາງໃໝ່ສໍາລັບຜະລິດຕະພັນຂອງບໍລິສັດທີ່ຈະສົ່ງອອກໄປຍັງປະເທດສະເປນ. ນາງເຄີຍສະເໜີຢູ່ໃນກອງປະຊຸມສໍາມະນາລູກຄ້າຂອງຂະບວນລົດໄຟສາກົນເສີງຕູ ທີ່ຈັດຂຶ້ນໃນເມືອງຊີງປາຍຈ່ຽງວ່າ: ນາງຫວັງວ່າຈະໄດ້ຮັບການສະໜັບສະໜູນຫຼາຍຂຶ້ນຈາກຂະບວນລົດໄຟເສີງຕູຈີນ-ເອີຣົບ, ເພື່ອຕອບສະໜອງຄວາມຕ້ອງການຂອງການສັ່ງຈອງເປັນຈຳນວນຫຼາຍຈາກບໍລິສັດທີ່ຈະສົ່ງໄປຍັງສະເປນ. ຄວາມຕ້ອງການນີ້ໄດ້ຮັບການຕອບສະໜອງຢ່າງໄວວາ.

ຄໍາເຫັນ

ຂ່າວການຮ່ວມມື

ປາກກະດິງ-ບຸ່ງຄ້າ ພົບປະຫາລືວຽກງານປ້ອງກັນຄວາມສະຫງົບຕາມແນວຊາຍແດນ

ປາກກະດິງ-ບຸ່ງຄ້າ ພົບປະຫາລືວຽກງານປ້ອງກັນຄວາມສະຫງົບຕາມແນວຊາຍແດນ

ເມື່ອບໍ່ດົນມານີ້ ທີ່ຫ້ອງວ່າການປົກຄອງເມືອງປາກກະດິງ ແຂວງບໍລິຄໍາໄຊ, ທ່ານ ດາວ ດວງພະຈັນ ຮັກສາການຮອງເຈົ້າເມືອງປາກກະດິງ ພ້ອມດ້ວຍຄະນະ ໄດ້ຕ້ອນຮັບການມາຢ້ຽມຢາມເຊື່ອມສຳພັນທະໄມຕີຂອງຜູ້ແທນອຳເພີບຸ່ງຄ້າ ຈັດຫວັດບຶງການ ຣາຊະອານາຈັກໄທ ນຳພາໂດຍທ່ານ ຄົມກິດ ບຸນທອງ ນາຍອຳເພີ ພ້ອມດ້ວຍຄະນະ.
ຄະນະປະຕິບັດງານພິເສດ 4 ແຂວງ ນໍາສົ່ງຮ່າງອັດຖິທະຫານອາສາສະໝັກ ແລະ ຊ່ຽວຊານຫວຽດນາມ ກັບສູ່ປະເທດຂອງຕົນ

ຄະນະປະຕິບັດງານພິເສດ 4 ແຂວງ ນໍາສົ່ງຮ່າງອັດຖິທະຫານອາສາສະໝັກ ແລະ ຊ່ຽວຊານຫວຽດນາມ ກັບສູ່ປະເທດຂອງຕົນ

ໃນວັນທີ 18 ພຶດສະພາຜ່ານມາ, ຄະນະປະຕິບັດງານພິເສດ 4 ແຂວງຄື: ແຂວງຊຽງຂວາງ, ແຂວງໄຊສົມບູນ, ແຂວງວຽງຈັນ ແລະ ແຂວງເຫງະອັນ ນໍາໂດຍ ສະຫາຍ ພົຈວ ບົວພັນ ອີນທະປັນຍາ ຮອງເລຂາພັກແຂວງ ຫົວຫນ້າຄະນະປະຕິບັດງານພິເສດ ແຂວງໄຊສົມບູນ ເຂົ້າຮ່ວມຄະບວນລົດສົ່ງຮ່າງອັດຖິທະຫານອາສາສະໝັກ ແລະ ຊ່ຽວຊານຫວຽດນາມ ກັບຄືນສູ່ປະເທດຂອງຕົນ (ສສ ຫວຽດນາມ) ກໍຄືແຂວງເຫງະອັນ ສສ ຫວຽດນາມ. ຫົວໜ້າຂະບວນໃນການນຳສົ່ງຄັ້ງນີ້, ນໍາໂດຍສະຫາຍ ຟູງ ແທັງ ວິງ ຮອງປະທານຄະນະກຳມະການປະຊາຊົນ ຫົວໜ້າຄະນະປະຕິບັດງານພິເສດ ແຂວງເຫງະອັນ.
ປະທານ ໂຮ່ຈິມິນ ວິລະບູລຸດຜູ້ປົດປ່ອຍຊາດຂອງຫວຽດນາມ  (ໃນໂອກາດວັນເກີດປະທານ ໂຮ່ຈິມິນ ຄົບຮອບ 135 ປີ, 19/5/1890-19/5/2025)

ປະທານ ໂຮ່ຈິມິນ ວິລະບູລຸດຜູ້ປົດປ່ອຍຊາດຂອງຫວຽດນາມ (ໃນໂອກາດວັນເກີດປະທານ ໂຮ່ຈິມິນ ຄົບຮອບ 135 ປີ, 19/5/1890-19/5/2025)

ຮຽບຮຽງໂດຍ: ບກ ປະທານ ໂຮ່ຈິມິນ ວິລະບູລຸດແຫ່ງການປົດປ່ອຍປະເທດຊາດ, ເປັນສັນຍາລັກອັນຍິ່ງໃຫຍ່ ແຫ່ງເຈດ ຈໍານົງຂອງປວງຊົນທັງຊາດ ທີ່ໄດ້ອຸທິດທັງຊີວິດຂອງຕົນ ໃຫ້ແກ່ພາລະກິດປົດປ່ອຍປະເທດຊາດຫວຽດ ນາມ ແລະ ປະກອບສ່ວນສໍາຄັນໃນການຕໍ່ສູ້ຮ່ວມຂອງປະເທດຊາດຕ່າງໆ ເພື່ອສັນຕິພາບ, ເອກະລາດ, ປະຊາທິປະໄຕ ແລະ ຄວາມກ້າວໜ້າທາງສັງຄົມ.
ສະເຫຼີມສະຫຼອງວັນເກີດຂອງປະທານໂຮ່ຈິມິນ ຄົບຮອບ 135 ປີ

ສະເຫຼີມສະຫຼອງວັນເກີດຂອງປະທານໂຮ່ຈິມິນ ຄົບຮອບ 135 ປີ

ວັນທີ 18 ພຶດສະພານີ້ ທີ່ອານຸສອນສະຖານປະທານໂຮ່ຈິມິນ, ບ້ານຊຽງຫວາງ, ເມືອງໜອງບົກ ແຂວງຄໍາມ່ວນ, ສະຖານທູດຫວຽດນາມ ປະຈໍາລາວ ຮ່ວມກັບ ອົງການປົກຄອງແຂວງຄໍາມ່ວນ ຈັດພິທີສະເຫຼີມສະຫຼອງ ຄົບຮອບ 135 ປີ ວັນເກີດຂອງປະທານ ໂຮ່ຈິມິນ, ໂດຍມີບັນດາການນໍາພັກ - ລັດ ຂັ້ນແຂວງ ແລະ ເມືອງ, ນໍາໂດຍ ສະຫາຍ ສົມສະອາດ ອຸ່ນສີດາ ກໍາມະການພັກແຂວງ ຮອງເຈົ້າແຂວງຄໍາມ່ວນ, ສະຫາຍ ຫວຽນ ມິ ເຕິມ ເອກອັກຄະລັດຖະທູດ ຜູ້ມີອໍານາດເຕັມ ແຫ່ງ ສສ ຫວຽດນາມ ປະຈໍາ ສປປ ລາວ, ມີກົງສູນໃຫຍ່ ສສ ຫວຽດນາມ ປະຈໍາແຂວງສະຫວັນນະເຂດ, ພ້ອມດ້ວຍສະມາຄົມມິດຕະພາບ ລາວ-ຫວຽດນາມ ແລະ ມວນຊົນໃນຂົງເຂດດັ່ງກ່າວເຂົ້າຮ່ວມ.
ອຽກລັງ ໃຫ້ການສະໜັບສະໜູນ ຊາວກະສິກອນຍິງ ໃນ ສປປ ລາວ

ອຽກລັງ ໃຫ້ການສະໜັບສະໜູນ ຊາວກະສິກອນຍິງ ໃນ ສປປ ລາວ

ເພື່ອຄວາມໝັ້ນຄົງທາງດ້ານອາຫານ ແລະ ໂພຊະນາການ ພ້ອມທັງເສີມສ້າງຄວາມຕ້ານທານຕໍ່ການປ່ຽນແປງຂອງສະພາບດິນຟ້າອາກາດໂດຍມຸ່ງເນັ້ນໃນການສົ່ງເສີມສິດທິ ແລະ ສັກກະຍະພາບຂອງຜູ້ຍິງ ໃນພາກການກະສິກໍາ; ປະເທດ ອຽກລັງ ໄດ້ໃຫ້ການສະໜັບສະໜູນຊາວກະສິກອນຂະໜາດນ້ອຍ ທີ່ເປັນເພດຍິງ ໃນພາກເໜືອ ຂອງ ສປປ ລາວ ປະມານ 1,000 ຄົນ ຜ່ານ ອົງການອາຫານໂລກແຫ່ງສະຫະປະຊາຊາດ (WFP) ປະຈໍາ ສປປ ລາວ ດ້ວຍມູນຄ່າ 400,000 ເອີໂຣ.
ລະດົມຄຳຄິດເຫັນດ້ານເນື້ອໃນໃສ່ປຶ້ມ 50 ປີສາຍພົວພັນ ສພຊ ລາວ - ສພຊ ຫວຽດນາມ

ລະດົມຄຳຄິດເຫັນດ້ານເນື້ອໃນໃສ່ປຶ້ມ 50 ປີສາຍພົວພັນ ສພຊ ລາວ - ສພຊ ຫວຽດນາມ

ກອງປະຊຸມລະດົມຄໍາຄິດເຫັນດ້ານເນື້ອໃນໃສ່ປຶ້ມ “50 ປີ ແຫ່ງສາຍພົວພັນລະຫວ່າງສະພາແຫ່ງຊາດ (ສພຊ)ແຫ່ງ ສປປ ລາວ ແລະ ສະພາແຫ່ງຊາດແຫ່ງ ສສ ຫວຽດນາມ, ການຮ່ວມມືຮອບດ້ານ ແລະ ພັດທະນາ” ໄດ້ຈັດຂຶ້ນໃນວັນທີ 15-16 ພຶດສະພານີ້ ທີ່ເມືອງວັງວຽງ ແຂວງວຽງຈັນ
ສະຖາບັນຄົ້ນຄວ້າກະສິກຳ, ປ່າໄມ້ ແລະ ພັດທະນາຊົນນະບົດ ມອບແນວພັນເຂົ້າທົນນ້ຳຖ້ວມສາຍພັນໃໝ່ ( HTSN13 )ໃຫ້ ພະແນກກະສິກຳ ແລະປ່າໄມ້

ສະຖາບັນຄົ້ນຄວ້າກະສິກຳ, ປ່າໄມ້ ແລະ ພັດທະນາຊົນນະບົດ ມອບແນວພັນເຂົ້າທົນນ້ຳຖ້ວມສາຍພັນໃໝ່ ( HTSN13 )ໃຫ້ ພະແນກກະສິກຳ ແລະປ່າໄມ້

ສະຖາບັນຄົ້ນຄວ້າກະສິກຳ-ປ່າໄມ້ ແລະ ພັດທະນາຊົນນະບົດ ມອບແນວພັນເຂົ້າທົນນ້ຳຖ້ວມສາຍພັນໃໝ່ (HTSN13) ໃຫ້ພະແນກກະສິກຳ ແລະ ປ່າໄມ້ ແຂວງສະຫວັນນະເຂດ, ພິທີມອບ-ຮັບໄດ້ຈັດຂຶ້ນໃນວັນທີ 15 ພຶດສະພາຜ່ານມາ ຢູ່ສູນຄົ້ນຄວ້າກະສິກໍາທ່າຊະໂນ ໂດຍການເຂົ້າຮ່ວມຂອງທ່ານ ວົງວິໄລ ວົງຄຳຊາວ ຫົວໜ້າສະຖາບັນຄົ້ນຄວ້າກະສິກໍາ, ປ່າໄມ້ ແລະ ພັດທະນາຊົນນະບົດ, ທ່ານ ຄວານ ໂດຮາ ຜູ້ອໍານວຍການສູນໂກເປຍ ປະຈໍາ ສປປ ລາວ,
ປະທານ ໂຮ່ຈິມິນ ບົນເສັ້ນທາງກອບກູ້ປະເທດຊາດ

ປະທານ ໂຮ່ຈິມິນ ບົນເສັ້ນທາງກອບກູ້ປະເທດຊາດ

ໂດຍ: ບກ ປະທານ ໂຮ່ຈິມິນ ເກີດເມື່ອວັນທີ 19 ພຶດສະພາ 1890 ທີ່ບ້ານແຊນ (ດອກບົວ), ຕາແສງກິມລຽນ, ເມືອງນາມດ່ານ, ແຂວງເງະອານ ໃນຄອບຄົວປັນຍາຊົນຜູ້ຮັກຊາດ, ເຕີບໃຫຍ່ຂຶ້ນໃນທ່າມກາງສະພາບບ້ານເມືອງທີ່ລະກໍາລັງລໍາບາກ ໂດຍໄດ້ເຫັນຂະບວນການເຄື່ອນໄຫວເພື່ອເອກະລາດ ຂອງປະຊາຊົນຫວຽດນາມ ໃນການຕໍ່ຕ້ານຝຣັ່ງ ໃນຮູບແບບຕ່າງໆເຊັ່ນ: ຂະບວນການດົງຊູ ຂອງທ່ານຟານໂບ່ຍເຈົາ, ຂະບວນການຢຸຍເຕີນ (ປະຕິຮູບ) ຂອງທ່ານຟານຈູຈິນ ຫຼື ການລຸກຮື້ຂຶ້ນຂອງຮ່ວາງຮວາຖາມ … ເຖິງແມ່ນເກີດຂຶ້ນຕິດຕໍ່ກັນ ແຕ່ກໍລົ້ມເຫຼວ, ເນື່ອງຈາກຍັງຂາດແນວທາງທີ່ຖືກຕ້ອງ.
ປີ 2025 ການຂົນສົ່ງມັນຕົ້ນຜ່ານທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ ເພີ່ມຂຶ້ນ 43% ເມື່ອທຽບໃສ່ໄລຍະດຽວກັນຂອງປີຜ່ານມາ

ປີ 2025 ການຂົນສົ່ງມັນຕົ້ນຜ່ານທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ ເພີ່ມຂຶ້ນ 43% ເມື່ອທຽບໃສ່ໄລຍະດຽວກັນຂອງປີຜ່ານມາ

ນັບແຕ່ເປີດໃຫ້ບໍລິການເປັນຕົ້ນມາ ທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນໄດ້ກາຍເປັນຊ່ອງທາງຫຼັກໃນການສົ່ງອອກສິນຄ້າກະສິກໍາຂອງລາວ ໂດຍສະເພາະແມ່ນສິນຄ້າກະສິກຳປະເພດມັນຕົ້ນ. ປີ 2025 ຮອດວັນທີ 14 ພຶດສະພາ ນີ້ ພຽງ 4 ເດືອນກວ່າ ທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ ສາມາດຂົນສົ່ງມັນຕົ້ນໄດ້ທັງໝົດ 5,750 ຕູ້ຄອນເທັນເນີ ຫຼື ປະມານ 156,000 ໂຕນ ເພີ່ມຂຶ້ນ 43% ເມື່ອທຽບໃສ່ໄລຍະດຽວກັນຂອງປີຜ່ານມາ.
ເຈົ້າແຂວງຈໍາປາສັກ ຕ້ອນຮັບເອກອັກຄະລັດຖະທູດ ສິງກະໂປ ປະຈໍາລາວ

ເຈົ້າແຂວງຈໍາປາສັກ ຕ້ອນຮັບເອກອັກຄະລັດຖະທູດ ສິງກະໂປ ປະຈໍາລາວ

ທ່ານ ອາລຸນໄຊ ສູນນະລາດ ເຈົ້າແຂວງຈໍາປາສັກ ພ້ອມດ້ວຍຄະນະ ໄດ້ຕ້ອນຮັບ ທ່ານ ຊູເດສ ມາເນຍ ເອກອັກຄະລັດຖະທູດ ວິສາມັນຜູ້ມີອໍານາດເຕັມ ແຫ່ງ ສາທາລະນະລັດ ສິງກະໂປ ປະຈໍາ ສປປ ລາວ ໃນວັນທີ 14 ພຶດສະພາຜ່ານມາ ທີ່ຫ້ອງວ່າການແຂວງ, ໃນໂອກາດມາຢ້ຽມຢາມແຂວງຈໍາປາສັກ.
ເພີ່ມເຕີມ