ທ່ານ ຍັດໂຮໂຍໂນ ໃຫ້ຮູ້ວ່າ: ກະຊວງດັ່ງກ່າວກຳລັງຮ່າງ ແລະ ຈະປະກາດໃຊ້ກົດລະບຽບຂອງທ່ານປະທານາທິບໍດີວ່າດ້ວຍການຄຸ້ມຄອງລະບົບໂລຈີສຕິກ ແລະ ລະບົບຕ່ອງໂສ້ການສະໜອງໃນອະນາຄົດອັນໃກ້ນີ້ ເພື່ອຢຸດການນຳໃຊ້ລົດບັນທຸກດັ່ງກ່າວ ຊຶ່ງເປັນບັນຫາໃຫຍ່ ເພາະບໍ່ພຽງແຕ່ເຮັດໃຫ້ເກີດອຸບັດເຫດຮ້າຍແຮງທີ່ມີຜູ້ບາດເຈັບ ແລະ ເສຍຊີວິດເທົ່ານັ້ນ ແຕ່ຍັງສ້າງຄວາມເສຍຫາຍໃຫ້ແກ່ຖະໜົນຫົນທາງອີກດ້ວຍ.
ນອກນີ້, ອຸບັດເຫດທາງຖະໜົນໄດ້ກາຍເປັນເລື່ອງປົກກະຕິຢູ່ອິນໂດເນເຊຍ. ເນື່ອງຈາກມີລົດບັນທຸກໜັກເກີນກຳນົດ, ສະພາບຖະໜົນຫົນທາງເປ່ເພ ແລະ ຂັບຂີ່ບໍ່ລະມັດລະວັງ. ຕົວຢ່າງຫຼ້າສຸດແມ່ນລົດບັນທຸກເກີນກໍານົດ ເກີດບັນຫາເບກຂັດຂ້ອງ ແລະ ຕຳກັບລົດສອງຄັນ ບໍລິເວນດ່ານເກັບຄ່າຜ່ານທາງດ່ວນໃນແຂວງຊະວາຕາເວັນຕົກ ເຮັດໃຫ້ມີຜູ້ເສຍຊີວິດ 8 ຄົນ ໃນເດືອນກຸມພາ ຜ່ານມາ.
ຄໍາເຫັນ