![]() |
ໂດຍເຫັນໄດ້ບົດບາດຄວາມສໍາຄັນຢ່າງສູງຂອງລົດໄຟ ລາວ-ຈີນ ໃນການເສີມຂະຫຍາຍຄູ່ຮ່ວມ ຊາຕາກໍາສອງຊາດ ລາວ-ຈີນ, ຍົກລະດັບການເຊື່ອມໂຍງ-ເຊື່ອມຈອດພື້ນຖານໂຄງລ່າງ ແລະ ການອໍາ ນວຍຄວາມສະດວກໃນການຜ່ານດ່ານຂອງຜູ້ໂດຍສານຢູ່ຄູ່ດ່ານສາກົນທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ, ສົົ່ງເສີມການ ຮ່ວມມືດ້ານການຄ້າ, ການລົງທຶນ, ການໄປມາຫາສູ່ກັນຂອງປະຊາຊົນທັງສອງຊາດ. ສອງຝ່າຍໄດ້ເຫັນດີ ເປັນເອກະພາບກັນໃນການຈັດຕັັ້ງປະຕິບັດວຽກງານກວດກາ “ປະຕູດຽວ, ຄັັ້ງດຽວ” ສະເພາະຂົນສົົ່ງຜູ້ໂດຍ ສານຢູ່ຄູ່ດ່ານສາກົນທາງລົດໄຟ ລາວ-ຈີນ, ໂດຍອີງໃສ່ສົນທິສັນຍາ ລະຫວ່າງ ລັດຖະບານ ແຫ່ງ ສາທາລະນະລັດ ປະຊາທິປະໄຕ ປະຊາຊົນລາວ ແລະ ລັດຖະບານ ແຫ່ງ ສາທາລະນະລັດ ປະຊາ ຊົນຈີນ ວ່າດ້ວຍ ດ່ານຊາຍແດນ ແລະ ລະບຽບການຄຸ້ມຄອງດ່ານຊາຍແດນ ສະບັບລົງວັນທີ 23 ສິງຫາ 2011 ແລະ ວ່າດ້ວຍ ການຂົນສົົ່ງທາງລົດໄຟຂ້າມຊາຍແດນ ສະບັບລົງວັນທີ 30 ພະຈິກ 2021. ທັງສອງຝ່າຍຈຶ່ງໄດ້ສ້າງສັນຍາສະບັບດັ່ງກ່າວຂຶ້ນ ໂດຍໄດ້ປຶກສາຫາລືແລກປ່ຽນຄວາມຄິດເຫັນນຳກັນແລ້ວ ຈຶ່ງໄດ້ຮ່ວມກັນຈັດກອງປະຊຸມຄັ້ງນີ້ເພື່ອເປັນເອກະພາບກັນດ້ານເນື້ອໃນຂັ້ນພື້ນຖານ ແລ້ວຈະໄດ້ນຳສະເໜີ ລາຍງານລັດຖະບານ ຂອງຕົນພິຈາລະນາຕາມຂັ້ນຕອນ ແລະ ຈະໄດ້ລົງນາມຮ່ວມກັນໃນເວລາອັນໃກ້ນີ້ ຊຶ່ງສັນຍາສະບັບດັ່ງກ່າວ ປະກອບ ມີ 6 ພາກ, 22 ມາດຕາ.
![]() |
ພາຍຫຼັງສອງຝ່າຍໄດ້ລົງນາມໃນສັນຍາດັ່ງກ່າວນີ້ແລ້ວຈະເປັນການປະກອບສ່ວນອັນສຳຄັນໃນ ການອໍານວຍຄວາມສະດວກໃນການບໍລິການ, ຊຸກຍູ້ສົ່ງເສີມການແລກປ່ຽນຊື້-ຂາຍສິນຄ້າ, ການລົງທຶນ, ການທ່ອງທ່ຽວຢູ່ພາຍໃນແຂວງພາກເໜືອກໍຄືໃນປະເທດ ສປປ ລາວ ໃຫ້ມີການຂະຫຍາຍຕົວ, ໂດຍສະ ເພາະເປັນປະເທດເຊື່ອມໂຍງພາກພື້ນກັບປະເທດລຸ່ມແມ່ນໍ້າຂອງ, ສ້າງສິ່ງເອື້ອອຳນວຍຄວາມສະດວກໃຫ້ ແກ່ພົນລະເມືອງ ສປປ ລາວ, ສປ ຈີນ ແລະ ພົນລະເມືອງປະເທດທີສາມສາມາດແຈ້ງໜັງສືເດີນທາງ ເຂົ້າ-ອອກ ຜ່ານດ່ານສາກົນ ບໍ່ເຕ່ນ-ບໍ່ຫານ ມີຄວາມສະດວກວ່ອງໄວກວ່າແຕ່ກ່ອນ.
(ຂ່າວ: ກຕທ)
ຄໍາເຫັນ