ຂ່າວລະບຸວ່າ: ຜູ້ຊ່ຽວຊານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງເຫັນວ່າ, ປັດຈຸບັນເປັນເດືອນຕຸລາທີ່ເປັນໄລຍະມີການຜະ ລິດຢ່າງຟົດຟື້ນ, ຄຽງຄູ່ກັບນະໂຍບາຍຕ່າງໆເພື່ອຊຸກຍູ້ການເຕີບໂຕຂອງລັດໄດ້ຮັບການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຢ່າງມີປະສິດທິຜົນ, ຕະຫຼາດສິນຄ້າລາຍໃຫຍ່ຈະສືບຕໍ່ຮັກສາການເຄື່ອນໄຫວຢ່າງໝັ້ນທ່ຽງ ແລະ ມີທ່າອ່ຽງດີຂຶ້ນຕື່ມອີກ. ພ້ອມກັນນັ້ນຍັງຕ້ອງຮັບຮູ້ວ່າ ການຟື້ນຟູເສດຖະກິດໃນຂອບເຂດທົ່ວໂລກຍັງຄົງຜະເຊີນໜ້າກັບສິ່ງທ້າທາຍຕ່າງໆ ເຊັ່ນ: ການເມືອງພູມີພາກ, ຄວາມຂັດແຍ້ງດ້ານການຄ້າ ແລະ ອື່ນໆ, ຄວາມຕ້ອງການທີ່ມີປະສິດທິພາບຂອງບາງຂະແໜງການຍັງບໍ່ພຽງພໍ. ຖ້າຢາກປັບປຸງທ່າອ່ຽງການຟື້ນຟູດີຂຶ້ນຂອງເສດຖະກິດ, ຍັງຕ້ອງເພີ່ມທະວີການດັດສົມເສດຖະກິດມະຫາພາກຕື່ມອີກ, ສຸມໃສ່ການກະຕຸ້ນຄວາມມີຊີວິດຊີວາດ້ານການປະດິດສ້າງໃໝ່ຂອງວິສາຫະກິດ ແລະ ປ່ອຍກຳລັງບົ່ມຊ້ອນດ້ານຄວາມຕ້ອງການພາຍໃນ.
ຍ້ອນຫຍັງດິສນີບໍ່ສາມາດເບິ່ງຂ້າມຕະຫຼາດຈີນ
ຫວ່າງມໍ່ໆມານີ້, ມູນຄ່າຂາຍປີ້ເຂົ້າຊົມຮູບເງົາເລື່ອງ“ Zootopia 2” ຢູ່ແຜ່ນດິນໃຫຍ່ຈີນບັນລຸຫຼາຍກວ່າ 2 ຕື້ຢວນຊຶ່ງບໍ່ພຽງແຕ່ໄດ້ສ້າງສະຖິຕິມູນຄ່າຂາຍປີ້ເຂົ້າຊົມຮູບເງົາກາຕູນທີ່ນຳເຂົ້າຈາກຕ່າງປະເທດໃນປະຫວັດສາດຮູບເງົາຈີນໃໝ່ເທົ່ານັ້ນ, ຍິ່ງໄດ້ລື່ນກາຍຕະຫຼາດອາເມຣິກາເໜືອແລ້ວກາຍເປັນຕະຫຼາດທີ່ໄດ້ຂາຍປີ້ເຂົ້າຊົມຫຼາຍທີ່ສຸດໃນໂລກອີກດ້ວຍ. ກ່ອນຈະໄດ້ສາຍຮູບເງົາເລື່ອງນີ້, ຜູ້ບໍລິໂພກຈີນກໍໄດ້ພົບເຫັນຊັບສິນທາງປັນຍາ (IP)ນີ້ໃນຊີວິດປະຈຳວັນເລື້ອຍໆເຊັ່ນ: ຈອກກາເຟ Luckin ທີ່ໄດ້ແຕ້ມໂປສເຕີຮູບເງົາໃສ່, ເສື້ອເຊີດທີ່ມີຮູບກາຕູນຮູບເງົາຂອງ UNIQLO, ກ່ອງສຸ່ມຂອງ POP MART ແລະ ອື່ນໆ. ຈາກມູນຄ່າຂາຍປີ້ເຂົ້າຊົມຮູບເງົາເຖິງຜະລິດຕະພັນຕ່າງໆຮ່ວມມືກັບຍີ່ຫໍ້ຕ່າງໆ ໄດ້ພິສູດໃຫ້ເຫັນເຖິງຖານະທີ່ທົດແທນບໍ່ໄດ້ຂອງຕະຫຼາດຈີນໃນຍຸດທະສາດທົ່ວໂລກຂອງບໍລິສັດດິສນີ.
ຄໍາເຫັນ