ຍ້ອນ​ຫຍັງ​ດິ​ສ​ນີ​​ບໍ່​ສາ​ມາດ​ເບິ່ງ​ຂ້າມ​ຕະຫຼາດ​ຈີນ

ຍ້ອນ​ຫຍັງ​ດິ​ສ​ນີ​​ບໍ່​ສາ​ມາດ​ເບິ່ງ​ຂ້າມ​ຕະຫຼາດ​ຈີນ

ຍ້ອນ​ຫຍັງ​ດິ​ສ​ນີ​​ບໍ່​ສາ​ມາດ​ເບິ່ງ​ຂ້າມ​ຕະຫຼາດ​ຈີນ
ຫວ່າງ​ມໍ່ໆ​ມາ​ນີ້, ມູນ​ຄ່າ​ຂາຍ​ປີ້​ເຂົ້າ​ຊົມ​ຮູບ​ເງົາ​ເລື່ອງ“ ‌Zootopia 2” ຢູ່​ແຜ່ນ​ດິນ​ໃຫຍ່​ຈີນ​ບັນ​ລຸຫຼາຍກວ່າ 2 ຕື້ຢວນຊຶ່ງບໍ່​ພຽງ​ແຕ່​ໄດ້​ສ້າງ​ສະ​ຖິ​ຕິ​ມູນ​ຄ່າ​ຂາຍ​ປີ້​ເຂົ້າ​ຊົມ​ຮູບ​ເງົາ​ກາ​ຕູນ​ທີ່​ນຳ​ເຂົ້າ​ຈາກ​ຕ່າງ​ປະ​ເທດ​ໃນ​ປະ​ຫວັດ​ສາດ​ຮູບ​ເງົາ​ຈີນ​ໃໝ່​ເທົ່າ​ນັ້ນ, ຍິ່ງ​ໄດ້​ລື່ນ​ກາຍ​ຕະຫຼາດ​ອາ​ເມ​ຣິ​ກາ​ເໜືອ​ແລ້ວ​ກາຍ​ເປັນ​ຕະຫຼາດ​ທີ່​ໄດ້​ຂາຍ​ປີ້​ເຂົ້າ​ຊົມຫຼາຍ​ທີ່​ສຸດ​ໃນ​ໂລກອີກ​ດ້ວຍ. ກ່ອນ​ຈະ​ໄດ້​ສາຍ​ຮູບ​ເງົາ​ເລື່ອງ​ນີ້, ຜູ້​ບໍ​ລິ​ໂພກ​ຈີນ​ກໍ​ໄດ້​ພົບ​ເຫັນ​ຊັບ​ສິນ​ທາງ​ປັນ​ຍາ (IP)ນີ້​ໃນ​ຊີ​ວິດ​ປະ​ຈຳ​ວັນ​ເລື້ອຍໆເຊັ່ນ: ຈອກ​ກາ​ເຟ​ Luckin ​ທີ່​ໄດ້​ແຕ້ມ​ໂປ​ສ​ເຕີ​ຮູບ​ເງົາ​ໃສ່, ເສື້ອ​ເຊີດ​ທີ່​ມີ​ຮູບ​ກາ​ຕູນ​ຮູບ​ເງົາ​ຂອງ UNIQLO, ​ກ່ອງ​ສຸ່ມຂອງ POP MART ແລະ​ ອື່ນໆ. ຈາກ​ມູນ​ຄ່າ​ຂາຍ​ປີ້​ເຂົ້າ​ຊົມ​ຮູບ​ເງົາ​ເຖິງ​ຜະ​ລິດ​ຕະ​ພັນ​ຕ່າງໆ​ຮ່ວມ​ມື​ກັບ​ຍີ່​ຫໍ້​ຕ່າງໆ ໄດ້​ພິ​ສູດ​ໃຫ້​ເຫັນ​ເຖິງ​ຖາ​ນະ​ທີ່​ທົດ​ແທນ​ບໍ່​ໄດ້​ຂອງ​ຕະຫຼາດ​ຈີນ​ໃນ​ຍຸດ​ທະ​ສາດ​ທົ່ວ​ໂລກ​ຂອງ​ບໍ​ລິ​ສັດ​ດິ​ສ​ນີ.
ຍອນ​ຫຍງ​ດ​ສ​ນ​​ບ​ສາ​ມາດ​ເບງ​ຂາມ​ຕະຫາດ​ຈນ - image 1
 

 

ທ່າແຮງຂອງຕະຫຼາດຈີນແມ່ນກຳເນີດມາຈາກພື້ນຖານຜູ້ບໍລິໂພກທີ່ມີຂະໜາດໃຫຍ່ ແລະມີຄວາມສາມາດດ້ານການບໍລິໂພກທີ່ແຂງແຮງ. ໃນຖານະເປັນຕະຫຼາດຮູບເງົາລະດັບຍອດຍິ່ງຂອງໂລກ, ມູນຄ່າຂາຍປີ້ເຂົ້າຊົມຮູບເງົາເລື່ອງ “ ‌Zootopia 2” ຢູ່ແຜ່ນດິນໃຫຍ່ຈີນໄດ້ບັນລຸຫຼາຍກວ່າ 738 ລ້ານຢວນຕໍ່ມື ຊຶ່ງໄດ້ລື່ນກາຍມູນຄ່າຂາຍປີ້ເຂົ້າຊົມໃນໄລຍະດຽວກັນຂອງຕະຫຼາດອາເມຣິກາເໜືອ, ນອກຈາກນີ້ແລ້ວ, ຮູບເງົາເລື່ອງນີ້ຍັງໄດ້ຮ່ວມມືກັບ 60 ກວ່າຍີ່ຫໍ້ ໂດຍໄດ້ຜະລິດເຄື່ອງບໍລິໂພກຄົບວົງຈອນທີ່ກວມເອົາທັງເຄື່ອງນຸ່ງ, ອາຫານການກິນແລະການອອກເດີນທາງຊຶ່ງເປັນຜະລິດຕະພັນທີ່ໝູນໃຊ້ປັດໄຈ IP ຂອງຮູບເງົາແບບລ້ຳຍຸກໃນທົ່ວໂລກ. ການບໍລິໂພກທີ່ຟົດຟື້ນແບບນີ້, ດ້ານໜຶ່ງແມ່ນຍ້ອນຜູ້ບໍລິໂພກຈີນມີຄວາມຕ້ອງການຕໍ່ເຄື່ອງບໍລິໂພກທີ່ມີຄຸນນະພາບສູງ, ອີກດ້ານໜຶ່ງແມ່ນຍ້ອນກະແສ “ການບໍລິໂພກຕາມຄວາມຮູ້ສຶກຂອງຕົນ” ຂອງຄົນຮຸ່ນໃໝ່: ຈູຕີທີ່ມີນິດໄສມັກມີຄວາມເຫັນໄປໃນດ້ານດີແລະຢຶດໝັ້ນ,ລວມທັງນິກທີ່ມີຄວາມສະຫຼາດສ່ອງໃສໃນຮູບເງົາໄດ້ກະຕຸ້ນໃຈແລະ ດຶງດູດໃຫ້ຜູ້ຊົມໄປຊື້ຜະລິດຕະພັນທີ່ມີສ່ວນກ່ຽວຂ້ອງກັບຮູບເງົາເລື່ອງນີ້, ນີ້ແມ່ນທ່າແຮງທີ່ອຸດົມສົມບູນສຳລັບຊັບສິນທາງປັນຍາຂອງດິສນີ.

ຍອນ​ຫຍງ​ດ​ສ​ນ​​ບ​ສາ​ມາດ​ເບງ​ຂາມ​ຕະຫາດ​ຈນ - image 2
 

ມົນສະເໜ່ຂອງຕະຫຼາດຈີນແມ່ນຢູ່ທີ່ສະພາບນິເວດການປະດິດສ້າງໃໝ່ຂອງອຸດສາຫະກຳແລະຄວາມສາມາດປັບຕົວໃຫ້ເຂົ້າກັບທ້ອງຖິ່ນຢ່າງເລິກເຊິ່ງ. ປັດຈຸບັນ, ບໍລິສັດດິສນີໄດ້ປະຖິ້ມແນວຄິດ “ໂຮລີວູດເປັນສູນກາງ” ແລະ ໄດ້ຈັດເອົາຄວາມຕ້ອງການຂອງຕະຫຼາດຈີນເຂົ້າໃນທົ່ວຂະບວນການປະດິດຄິດແຕ່ງແລະການໂຄສະນາເຜີຍແຜ່ຂອງຕົນ. ຈາກການຮ່ວມມືກັບບໍລິສັດຖ່າຍທຳຮູບເງົາວິຈິດສິນຊຽງໄຮ້ ເພື່ອຖ່າຍທຳຟີມໂຄສະນາZootopiaແບບຈີນ, ເຖິງການຈັດງານວາງສະແດງ “ຄຸ້ມຖະໜົນ ‌Zootopia” ຢູ່ເຂດສວນຈ່າງຢວນນະຄອນຊຽງໄຮ້, ບໍລິສັດດິສນີພວມຊຸກຍູ້ໃຫ້ IPZootopiaເຊື່ອມໂຍງເຂົ້າກັບວັດທະນະທຳຈີນຢ່າງເລິກເຊິ່ງ, ເຮັດໃຫ້ຈູຕີແລະນິກ ກາຍເປັນພະເອກ ທີ່ແທດເໝາະກັບຜູ້ບໍລິໂພກຈີນ. ເຮັດແບບນີ້, ດ້ານໜຶ່ງໄດ້ຕອບສະໜອງກັບຄວາມຕ້ອງການດ້ານວັດທະນະທຳຂອງຜູ້ຊົມຈີນ ແລະອີກດ້ານໜຶ່ງກໍເຮັດໃຫ້ IP ຮູບເງົາປາກົດມີພະລັງຊີວິດທີ່ເຂັ້ມແຂງກວ່າເກົ່າຢູ່ຕະຫຼາດແຜ່ນດິນໃຫຍ່ຈີນ.

ຄວາມສຳຄັນດ້ານຍຸດທະສາດຂອງຕະຫຼາດຈີນຍັງສະແດງໃຫ້ເຫັນໃນຖານະທີ່ເປັນ “ສະໜາມທົດລອງ” ແລະ “ຜູ້ກຳນົດທິດທາງ” ສຳລັບການໂຄສະນາ IP ຕ່າງໆໃນຂອບເຂດທົ່ວໂລກ. ຮູບເງົາເລື່ອງ“ ‌Zootopia 2” ປະສົບຜົນສຳເລັດຢູ່ຈີນກໍໄດ້ພິສູດເຖິງຄວາມເປັນໄປໄດ້ຂອງຮູບການທົ່ວຕ່ອງໂສ້ອຸດສາຫະກຳແບບ “ຮູບເງົາ+ວັດທະນະທຳການທ່ອງທ່ຽວ+ຜະລິດຕະພັນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ+ວິທະຍາສາດເຕັກໂນໂລຊີ” ຊຶ່ງກາຍເປັນບົດຮຽນແຫ່ງຜົນສຳເລັດທີ່ລ້ຳຄ່າໃນການເຜີຍແຜ່ IP ຂອງດິສນີໃນຂອບເຂດທົ່ວໂລກ. ປັດຈຸບັນນີ້, ບໍລິສັດຖ່າຍທຳຮູບເງົາຕ່າງໆຂອງໂຮລີວູດຂອງອາເມຣິກາໄດ້ພິຈາລະນາເຖິງຄວາມເຫັນຈາກຕະຫຼາດຈີນ ໃນການປະດິດຄິດແຕ່ງບົດລະຄອນແລະການເລືອກນັກສະແດງ, ບໍລິສັດດິສນີຍິ່ງໄດ້ຈັດເອົາອັດຕາສ່ວນອົງປະກອບຂອງຈີນໄວ້ຢູ່ຖານະບຸລິມະສິດສູງສຸດ. ການປ່ຽນແປງແບບນີ້ ໄດ້ສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າສິດປະກອບຄຳເຫັນຂອງຕະຫຼາດຈີນນັບມື້ນັບສູງຂຶ້ນ.

ຍອນ​ຫຍງ​ດ​ສ​ນ​​ບ​ສາ​ມາດ​ເບງ​ຂາມ​ຕະຫາດ​ຈນ - image 3
 

ປີ້ເຂົ້າຊົມຂາຍໄດ້ດີ, ຜະລິດຕະພັນສຳຮອງຕ່າງໆກໍຂາຍໄດ້ດີເຊັ່ນດຽວກັນ, ບົດຮຽນແຫ່ງຄວາມສຳເລັດຂອງຮູບເງົາເລື່ອງ“ ‌Zootopia 2” ສະທ້ອນໃຫ້ເຫັນຕະຫຼາດຈີນໄດ້ຫັນປ່ຽນຈາກ “ຜູ້ຮັບໃນເມື່ອກ່ອນ” ມາເປັນ “ຜູ້ກຳນົດໃນປັດຈຸບັນ”. ຍ້ອນວ່າສະຖານທີ່ແຫ່ງນີ້ມີກຸ່ມຜູ້ບໍລິໂພກຂະໜາດໃຫຍ່ທີ່ສຸດ, ມີພື້ນຖານບໍລິໂພກຕາມຄວາມຮູ້ສຶກທີ່ດີທີ່ສຸດແລະມີສະພາບແວດລ້ອມການເຜີຍແຜ່ທີ່ມີຊີວິດຊີວາທີ່ສຸດ ພ້ອມທັງມີພະລັງເຂັ້ມແຂງທີ່ຂັບເຄື່ອນການຍົກລະດັບອຸດສາຫະກຳ. ເວົ້າສຳລັບບໍລິສັດດິສນີແລ້ວ, ຖ້າເບິ່ງຂ້າມຕະຫຼາດຈີນກໍໝາຍເຖິງການປະຖິ້ມພື້ນທີ່ການເຕີບໂຕຂອງ IP ໃນອະນາຄົດ. ແຕ່ຖ້າພະຍາຍາມຂຸດຄົ້ນຄວາມສາມາດບົ່ມຊ້ອນຢູ່ນີ້ ຈຶ່ງຈະໄດ້ຮັບຄ່າຕອບແທນທັງປີ້ເຂົ້າຊົມແລະຄຸນຄ່າຂອງຍີ່ຫໍ້, ນີ້ກໍແມ່ນຄຳຕອບທີ່ຖືກຕ້ອງທີ່ສຸດທີ່ບໍລິສັດດິສນີຈະບໍ່ສາມາດເບິ່ງຂ້າມຕະຫຼາດຈີນມາໂດຍຕະຫຼອດ.

ໂດຍ: ຊີອາໄອ

ຄໍາເຫັນ

ຂ່າວຕ່າງປະເທດ

AI ສາມາດຊຸກຍູ້ເສດຖະກິດອົສຕຣາລີໄດ້ເຖິງ 151 ຕື້ໂດລາ

AI ສາມາດຊຸກຍູ້ເສດຖະກິດອົສຕຣາລີໄດ້ເຖິງ 151 ຕື້ໂດລາ

ຂ່າວຕ່າງປະເທດລາຍງານ ຫວ່າງມໍ່ໆມານີ້: ບົດລາຍງານຈາກສະພາວິທະຍາສາດ ແລະ ວິສະວະກຳທາງເຕັກໂນໂລຊີຂອງອົສຕຣາລີເປີດເຜີຍວ່າ, ການນຳໃຊ້ປະໂຫຍດຈາກປັນຍາປະດິດ (AI) ສາມາດຊ່ວຍຊຸກຍູ້ເສດຖະກິດອົສຕຣາລີໄດ້ເຖິງ151 ຕື້ໂດລາ ໃນທົດສະວັດຕໍ່ໄປ.
ກຳປູເຈຍ ສົ່ງອອກເຄື່ອງນຸ່ງຫົ່ມ ເກີບ ແລະ ສິນຄ່າເດີນທາງ ມູນຄ່າ 13.6 ຕື້ໂດລາ

ກຳປູເຈຍ ສົ່ງອອກເຄື່ອງນຸ່ງຫົ່ມ ເກີບ ແລະ ສິນຄ່າເດີນທາງ ມູນຄ່າ 13.6 ຕື້ໂດລາ

ຂ່າວຕ່າງປະເທດລາຍງານ ຫວ່າງມໍ່ໆມານີ້ວ່າ: ກະຊວງການຄ້າຂອງກຳປູເຈຍໄດ້ປະກາດວ່າ, ກຳປູເຈຍໄດ້ສົ່ງອອກເຄື່ອງນຸ່ງຫົ່ມ, ແຜ່ນແພ, ເກີບ ແລະ ສິນຄ້າດ້ານການເດີນທາງ ມູນຄ່າ 13.6 ຕື້ໂດລາ ໃນໄລຍະ 10 ເດືອນທຳອິດຂອງປີ 2025 (ມັງກອນ-ຕຸລາ), ເພີ່ມຂຶ້ນ 20% ເມື່ອທຽບກັບໄລຍະດຽວກັນຂອງປີກາຍ.
COP30ຮັບຮອງເອົາສັນ​ຍາ​ການເຄື່ອນ​ໄຫວ​ດ້າ​ນ​ດິນ​ຟ້າ​ອາ​ກາດສະບັບໃໝ່

COP30ຮັບຮອງເອົາສັນ​ຍາ​ການເຄື່ອນ​ໄຫວ​ດ້າ​ນ​ດິນ​ຟ້າ​ອາ​ກາດສະບັບໃໝ່

ຂ່າວສານຊີອາໄອລາຍງານ ຫວ່າງບໍ່ດົນມານີ້ວ່າ: ກອງປະຊຸມພາຄີຂອບ​ສົນ​ທິສັນ​ຍາວ່າດ້ວຍການ​ປ່ຽນ​ແປງຂອງ​ດິນ​ຟ້າ​ອາ​ກາດ​ອົງ​ການ​ສະ​ຫະ​ປະ​ຊາ​ຊາດ ຄັ້ງທີ 30 (COP30) ໄດ້ສໍາເລັດລົງໃນວັນທີ 22 ​ພະ​ຈິກ ຜ່ານມາ​ຢູ່​ນະ​ຄອນເບເລມ ​ພາກ​ເໜືອຂອງ​ປະ​ເທດບ​ຣາ​ຊິນ. ກອງປະຊຸມໄດ້ຮັບຮອງເອົາສັນ​ຍາ​ໂດຍ​ລວມ​ກ່ຽວ​ກັບ​ການເຄື່ອນ​ໄຫວ​ດ້ານດິນ​ຟ້າ​ອາ​ກາດ​ສະ​ບັບ​ໃໝ່ ຄື: "ການລະດົມທົ່ວໂລກ: ​ສາ​ມັກ​ຄີ ແລະ ປະ​ສານ​ງານ​ກັນເພື່ອ​ຮັບ​ມື​ກັບສິ່ງທ້າທາຍຈາກ​ການ​ປ່ຽນ​ແປງ​ຂອງ​ດິນ​ຟ້າ​ອາ​ກາດ", ໂດຍຮຽກຮ້ອງໃຫ້ບັນດາປະເທດຮັບ​ມື​ກັບ​ການ​ປ່ຽນ​ແປງ​ຂອງດິນ​ຟ້າ​ອາ​ກາ​ດ​ຢ່າງ​ເປັນ​ເຈົ້າ​ການ ແລະ ເລັ່ງການເຄື່ອນ​ໄຫວດ້ານ​ດິນ​ຟ້າ​ອາ​ກາດ​ທີ່​ກ່ຽວ​ຂ້ອງ.
ການສົ່ງອອກຂອງ ສ ເກົາຫຼີ ເພີ່ມຂຶ້ນ 8.2% ໃນ 20 ມື້ທຳອິດຂອງເດືອນພະຈິກ

ການສົ່ງອອກຂອງ ສ ເກົາຫຼີ ເພີ່ມຂຶ້ນ 8.2% ໃນ 20 ມື້ທຳອິດຂອງເດືອນພະຈິກ

ຂ່າວຕ່າງປະເທດລາຍງານ ໃນທ້າຍອາທິດຜ່ານມາວ່າ: ຫ້ອງການພາສີຂອງ ສ ເກົາຫຼີໄດ້ປະກາດ ວ່າ, ການສົ່ງອອກຂອງ ສ ເກົາຫຼີ ໃນລະຫວ່າງວັນທີ 1-20 ພະຈິກ ເພີ່ມຂຶ້ນ 8.2% ເມື່ອທຽບກັບປີກ່ອນເປັນ 38.5 ຕື້ໂດລາ ທຽບກັບ 35.6 ຕື້ໂດລາໃນໄລຍະດຽວກັນຂອງປີກາຍ, ໂດຍໄດ້ຮັບແຮງຂັບເຄື່ອນຈາກຄວາມຕ້ອງການsemiconductorແລະ ລົດຍົນທີ່ເຂັ້ມແຂງ.
ຫວຽດນາມ ລະດົມທຸກແຫຼ່ງກຳລັງເພື່ອແກ້ໄຂຜົນຮ້າຍຢ້ອນຫຼັງຈາກພາຍຸ

ຫວຽດນາມ ລະດົມທຸກແຫຼ່ງກຳລັງເພື່ອແກ້ໄຂຜົນຮ້າຍຢ້ອນຫຼັງຈາກພາຍຸ

ວິທະຍຸກະຈາຍສຽງຫວຽດນາມລາຍງານວ່າ: ໃນວັນທີ 23 ພະຈິກ ຜ່ານມາ, ທ່ານ ຟ້າມມິງຈິງນາຍົກລັດຖະມົນຕີ ຫວຽດນາມ ໄດ້ຈັດກອງປະຊຸມທາງໄກຈາກ ສອາຟຣິກາໃຕ້, ເຊື່ອມຕໍ່ຫ້ອງວ່າການລັດຖະບານກັບບັນດາທ້ອງຖິ່ນ ເພື່ອປຶກສາຫາລືມາດຕະການແກ້ໄຂຢ່າງຮີບດ່ວນ ແລະ ແກ້ໄຂຜົນຮ້າຍຢ້ອນຫຼັງຈາກໄພທຳມະຊາດ. ກອງປະຊຸມໄດ້ເຊື່ອມຕໍ່ທາງໄກກັບແຂວງແຄ໊ງຮວ່າ, ຢາລາຍ, ດັກລັກ, ເລິມດົ່ງ ແລະ ໄຕນິງ.
Google ຈະລົງທຶນສ້າງສະຖານີຮັບສາຍເຄເບີ້ນໃຕ້ນໍ້າໃນມານດີວ

Google ຈະລົງທຶນສ້າງສະຖານີຮັບສາຍເຄເບີ້ນໃຕ້ນໍ້າໃນມານດີວ

ຂ່າວຕ່າງປະເທດລາຍງານ ໃນວັນທີ 18 ພະຈິກ ຜ່ານມາວ່າ: ກະຊວງພັດທະນາເສດຖະກິດ ແລະ ການຄ້າຂອງປະເທດມານດີວໄດ້ປະກາດວ່າ Google ຈະລົງທຶນສ້າງສະຖານີຮັບສາຍເຄເບີ້ນໃຕ້ນ້ຳສາກົນແລະ ສິ່ງອຳນວຍຄວາມສະດວກດ້ານເຄືອຂ່າຍແຫ່ງໃໝ່ໃນເມືອງອັດດູ ຂອງມານດີວ, ເພື່ອສະໜັບສະໜູນການເຊື່ອມຕໍ່ສາຍເຄເບີ້ນໃຕ້ນ້ຳສາກົນ.
ການສົ່ງອອກຂອງກຳປູເຈຍໄປຍັງ EU-ASEAN ເຕີບໂຕຢ່າງແຂງແຮງ

ການສົ່ງອອກຂອງກຳປູເຈຍໄປຍັງ EU-ASEAN ເຕີບໂຕຢ່າງແຂງແຮງ

ຂ່າວຕ່າງປະເທດລາຍງານວ່າ: ກະຊວງການຄ້າຂອງກຳປູເຈຍລາຍງານໃນວັນທີ 18 ພະຈິກ ຜ່ານມາວ່າ, ການສົ່ງອອກຂອງກຳປູເຈຍໄປຍັງສະຫະພາບເອີຣົບ (EU) ແລະ ສະມາຄົມປະຊາຊາດອາຊີຕາເວັນອອກສ່ຽງໃຕ້ (ASEAN) ມີການເຕີບໂຕໃນລະດັບສອງໂຕເລກໃນໄລຍະ10 ເດືອນທຳອິດຂອງປີ 2025.
​ສະ​ພາ​ມົນ​ຕີ​ຫົວ​ໜ້າ​ລັດ​ຖະ​ບານ​ປະ​ເທດ​ສະ​ມາ​ຊິກ​ອົງ​ການ​ຮ່ວມ​ມື​ຊຽງ​ໄຮ້​ ອອກ​ຖະ​ແຫຼງ​ການ​ຮ່ວມ

​ສະ​ພາ​ມົນ​ຕີ​ຫົວ​ໜ້າ​ລັດ​ຖະ​ບານ​ປະ​ເທດ​ສະ​ມາ​ຊິກ​ອົງ​ການ​ຮ່ວມ​ມື​ຊຽງ​ໄຮ້​ ອອກ​ຖະ​ແຫຼງ​ການ​ຮ່ວມ

ຂ່າວສານຊີອາໄອລາຍງານວ່າ: ໃນລະ​ຫວ່າງວັນ​ທີ 17-18 ພະ​ຈິກ ຜ່ານມາ​ນີ້, ກອງ​ປະ​ຊຸມ​ຄັ້​ງ​ທີ 24 ຂອງ​ສະ​ພາ​ມົນ​ຕີ​ຫົວ​ໜ້າ​ລັດ​ຖະ​ບານ​ປະ​ເທດ​ສະ​ມາ​ຊິກ​ອົງ​ການ​ຮ່ວມ​ມື​ຊຽງ​ໄຮ້​ໄດ້​ຈັດ​ຂຶ້ນ​ຢູ່​ນະ​ຄອນ​ຫຼວງ​ມົ​ສ​ກູ​ ປະເທດ​ຣັດ​ເຊຍ, ພາຍ​ຫຼັງສຳ​ເລັດກອງ​ປະ​ຊຸມໄດ້​ອອກ​ຖະ​ແຫຼງ​ການ​ຮ່ວມ​.
ຫວຽດນາມ ຊຸກ​ຍູ້​ການ​ຮ່ວມ​ມື​ເຂດ​ອະ​ນຸ​ພາກ​ພື້ນ ແມ່​ນ້ຳ​ຂອງ

ຫວຽດນາມ ຊຸກ​ຍູ້​ການ​ຮ່ວມ​ມື​ເຂດ​ອະ​ນຸ​ພາກ​ພື້ນ ແມ່​ນ້ຳ​ຂອງ

ວິທະຍຸກະຈາຍສຽງຫວຽດນາມລາຍງານວ່າ: ໃນວັນທີ 19 ພະຈິກ ຜ່ານມາຢູ່ນະຄອນຫຼວງຮ່າໂນ້ຍ, ກະຊວງຕຳຫຼວດ ຫວຽດນາມ ໄດ້ເປັນປະທານກອງປະຊຸມລັດຖະມົນຕີບັນດາປະເທດເຂດອະນຸພາກພື້ນແມ່ນ້ຳຂອງ ເປີດກວ້າງກ່ຽວກັບການປ້ອງກັນ, ຕ້ານການຄ້າມະນຸດ ຄັ້ງທີ 6 (IMM6), ຂໍ້ລິເລີ່ມສົມທົບຂັ້ນລັດຖະມົນຕີກ່ຽວກັບການປ້ອງກັນຕ້ານການຄ້າມະນຸດຢູ່ບັນດາປະເທດ ເຂດອະນຸພາກພື້ນແມ່ນ້ຳຂອງ (ວິວັດການ COMMIT).
ເພີ່ມເຕີມ