ໃນໂອກາດດັ່ງກ່າວ, ທ່ານ ເຫີລີ້ເຟີງ ໄດ້ຢືນຢັນວ່າ: ພາຍໃຕ້ສະພາບການໃນປັດຈຸບັນນີ້, ການພົບປະເຈລະຈາເທື່ອນີ້ໄດ້ຮັບຄວາມສົນໃຈໃນລະດັບສູງຈາກປະຊາຄົມໂລກ. ການພົບປະເຈລະຈາຂັ້ນສູງດ້ານເສດຖະກິດ-ການຄ້າລະຫວ່າງຈີນ-ອາເມຣິກາ ໄດ້ດໍາເນີນໄປຢ່າງກົງໄປກົງມາ, ເລິກເຊິ່ງ ແລະ ມີລັກສະນະສ້າງສັນ, ໂດຍໄດ້ບັນລຸຄວາມເຫັນທີ່ເປັນເອກະພາບອັນສໍາຄັນຮ່ວມກັນ ທັງໄດ້ຮັບຄວາມຄືບໜ້າທີ່ແທ້ຈິງ. ສອງຝ່າຍເຫັນດີເປັນເອກະພາບສ້າງຕັ້ງກົນໄກປຶກສາຫາລືດ້ານເສດຖະກິດ-ການຄ້າລະຫວ່າງຈີນ-ອາເມຣິກາ ຊຶ່ງໄດ້ສ້າງພື້ນຖານ ແລະ ເງື່ອນໄຂໃຫ້ແກ່ການແກ້ໄຂຄວາມເຫັນທີ່ຍັງຂັດແຍ້ງກັນ ກໍຄືການລົງເລິກການຮ່ວມມືຕື່ມອີກ.
ໂລກໄດ້ເຫັນໂອກາດຈາກຈີນ ໃນການບໍລິໂພກທີ່ຄຶກຄື້ນໃນໄລຍະພັກວັນກຳມະກອນສາກົນປີນີ້
ໃນໄລຍະພັກວັນກຳມະກອນສາກົນປີນີ້, ຈີນມີນັກທ່ອງທ່ຽວໄປທ່ອງທ່ຽວພາຍໃນປະເທດ 314 ລ້ານເທື່ອຄົນ, ເພີ່ມຂຶ້ນ 6,4% ເມື່ອທຽບໃສ່ໄລຍະດຽວກັນຂອງປີກາຍ; ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍທັງໝົດໃນການທ່ອງທ່ຽວພາຍໃນປະເທດມີເຖິງ 180,269 ຕື້ຢວນ, ເພີ່ມຂຶ້ນ 8% ເມື່ອທຽບໃສ່ໄລຍະດຽວກັນຂອງປີກາຍ; ຍອດປະລິມານການຈຳໜ່າຍຂອງວິສາຫະກິດຂາຍຍ່ອຍແລະຮ້ານກິນດື່ມສຳຄັນໃນທົ່ວປະເທດໄດ້ເພີ່ມຂຶ້ນ 6.3% ເມື່ອທຽບໃສ່ໄລຍະດຽວກັນຂອງປີກາຍ. ຕະຫຼາດການບໍລິໂພກຂອງຈີນໄດ້ຮັກສາການເຕີບໂຕຢ່າງຮອບດ້ານແມ່ນຍ້ອນຫຍັງ?
ຄໍາເຫັນ