ເຕັກ​ໂນ​ໂລ​ຊີ​ຈີນ ​ພວມ​ໄດ້​ຮັບ​ຄວາມ​ນິ​ຍົມ​ຈາກວິ​ສາ​ຫະ​ກິດ​​ລົດ​​ໃນທົ່ວ​ໂລກ

ເຕັກ​ໂນ​ໂລ​ຊີ​ຈີນ ​ພວມ​ໄດ້​ຮັບ​ຄວາມ​ນິ​ຍົມ​ຈາກວິ​ສາ​ຫະ​ກິດ​​ລົດ​​ໃນທົ່ວ​ໂລກ

ເຕັກ​ໂນ​ໂລ​ຊີ​ຈີນ ​ພວມ​ໄດ້​ຮັບ​ຄວາມ​ນິ​ຍົມ​ຈາກວິ​ສາ​ຫະ​ກິດ​​ລົດ​​ໃນທົ່ວ​ໂລກ
ຫວ່າງບໍ່ດົນມານີ້, ບໍ​ລິ​ສັດ XIAOPENG ​ຊຶ່ງ​ເປັນ​ບໍ​ລິ​ສັດ​ຜະ​ລິດ​ລົດ​ຂອງ​ຈີນ​ປະ​ກາດ​ວ່າໄດ້​ຄົ້ນ​ຄວ້າ​ຜະ​ລິດ​ແຜ່ນ​ຊິບ​ຂັບ​ລົດ​ແບບ​ອັດ​ຕະ​ໂນ​ມັດທີ່​ມີສະ​ມັດ​ຖະ​ພາບ​ສູງ, ກຸ່ມ​ບໍ​ລິ​ສັດ​ໂວນ​ສະວາເກິນ​ຂອງ​ເຢຍ​ລະ​ມັນ​ອາດ​ຈະ​ຈັດ​ຊື້​ແຜ່ນ​ຊິບ​ຊຸດ​ທຳ​ອິດ​ຈາກ​ບໍ​ລິ​ສັດຕົນ. ນອກ​ນີ້, ​ບໍ​ລິ​ສັດ​ອໍ​ດີ​ໄດ້​ໂຄ​ສະ​ນາ​ຂາຍລົດ​ລຸ້ນ A5L ຂອງ​ຕົນ​ທີ່​ຈະ​ປ້​ອນ​ເຂົ້າ​ຕະຫຼາດ​ໃນ​ໄວໆ​ນີ້, “ລະ​ບົບ​ຂັບ​ລົດ​ອັດ​ສະ​ລິ​ຍະ​ສຽນ​ຄຸນ​ຂອງ​ບໍ​ລິ​ສັດ​ຫົວ​ເຫວີຍ” ໃນ​​ແຜ່ນ​ປ້າຍ​ໂຄ​ສະ​ນາ ຫຼື ໂປ​ສະ​ເຕີ​ ໄດ້​ກາຍ​ເປັນ​ຈຸດ​ເດັ່ນ​ທີ່​ດຶງ​ດູດ​ລູກ​ຄ້າ… ປັດ​ຈຸ​ບັນ, ອຸດ​ສາ​ຫະ​ກຳ​ລົດ​​ໃນທົ່ວ​ໂລກ​ພວມ​ເກີດ​ມີ​ການ​ປະ​ຕິ​ວັດ​ຄັ້ງ​ປະ​ຫວັດ​ສາດ, ​ຄວາມ​ເປັນ​ຜູ້​ນຳ​ດ້ານ​ເຕັກ​ໂນ​ໂລ​ຊີ​ລົດ​​ໃນ​ທົ່ວ​ໂລກ​ພວມ​​ຍົກ​ຍ້າຍ​ຈາກ​ຕາ​ເວັນ​ຕົກ​ມາ​ຫາ​ຕາ​ເວັນ​ອອກ, ເຕັກ​ໂນ​ໂລ​ຊີ​ຈີນ​ພວມ​ໄດ້​ຮັບ​ຄວາມ​ນິ​ຍົມ​ຊົມ​ຊອບ​ຈາກວິ​ສາ​ຫະ​ກິດ​ລົດ​​ໃນ​ທົ່ວ​ໂລກນັບ​ມື້​ນັບຫຼາຍ​ຂຶ້ນ.

 

ເຕກ​ໂນ​ໂລ​ຊ​ຈນ ​ພວມ​ໄດ​ຮບ​ຄວາມ​ນ​ຍມ​ຈາກວ​ສາ​ຫະ​ກດ​​ລດ​​ໃນທວ​ໂລກ - image 1
 

ຄວາມຈິງແລ້ວ, ໃນຊຸມປີຜ່ານມາ, ວິສາຫະກິດລົດດັ່ງເດີມທີ່ນຳໃຊ້ເຕັກໂນໂລຊີໃໝ່ຂອງຈີນ ໄດ້ກາຍເປັນເລື່ອງປົກກະຕິຂອງອຸດສາຫະກຳລົດໃນທົ່ວໂລກ. ໃນດ້ານໝໍ້ໄຟລົດ ຫຼື ແບັດເຕີຣີລົດ, ບໍລິສັດ CATL ແລະ ບໍລິສັດ BYD ຂອງຈີນໄດ້ກວມເອົາເຄິ່ງໜຶ່ງຂອງຕະຫຼາດແບັດເຕີຣີລົດໃນທົ່ວໂລກ ຍ້ອນມີຄວາມຖີ່ພະລັງງານສູງ ແລະ ໃຊ້ໄດ້ຢ່າງທົນທານ ຊຶ່ງໄດ້ກາຍເປັນຝ່າຍສະໜອງແບັດເຕີຣີໃຫ້ແກ່ວິສາຫະກິດລົດທີ່ມີຊື່ສຽງຕ່າງໆຂອງໂລກ ເຊັ່ນ: TOYOTA ແລະ TESLA ເປັນຕົ້ນ; ສ່ວນໃນດ້ານການຂັບລົດອັດສະລິຍະ, ແຜນການແກ້ໄຂຂອງບໍລິສັດຫົວເຫວີຍ ແລະ XIAOPENG ພວມຖືກນຳໃຊ້ຢູ່ໃນລົດຂອງ Benz, BMW, ອໍດີແລະ ໂວນສະວາເກິນ; ໃນດ້ານບ່ອນຄົນຂັບດີຈີຕອນ, ຜົນສຳເລັດນະວັດຕະກຳຂອງຈີນ ໄດ້ກາຍເປັນແບບຢ່າງຂອງໂລກ. ເພື່ອຖອດຖອນບົດຮຽນດ້ານເຕັກໂນໂລຊີຈີນໄດ້ດີກວ່າເກົ່າ, ວິສາຫະກິດລົດຂ້າມຊາດຕ່າງໆ ເຊັ່ນ: BMW ແລະ ໂວນສະວາເກິນ ເປັນຕົ້ນໄດ້ສ້າງຕັ້ງສູນຄົ້ນຄວ້າພັດທະນາທີ່ໃຫຍ່ທີ່ສຸດ ຊຶ່ງຮອງຈາກສຳນັກງານໃຫຍ່ຂອງຕົນເທົ່ານັ້ນເພື່ອຮັບໃຊ້ຕະຫຼາດຈີນ ແລະ ຮັບໃຊ້ລະບົບທົ່ວໂລກຂອງບໍລິສັດຕົນ ໂດຍອີງໃສ່ທ່າແຮງດ້ານເຕັກໂນໂລຊີ ແລະ ຜູ້ຊ່ຽວຊານຂອງຈີນ.

ກະແສການຮ່ວມມືໃນປັດຈຸບັນແມ່ນກົງກັນຂ້າມຢ່າງຈະແຈ້ງກັບສະພາບດ້ານອຸດສາຫະກຳຜະລິດລົດຂອງຈີນທີ່ຕ້ອງເພິ່ງພາອາໄສເຕັກໂນໂລຊີຕ່າງປະເທດໃນສິບກວ່າປີກ່ອນ. ໃນສະໄໝນັ້ນ, ວິສາຫະກິດຈີນພະຍາຍາມຮຽນ ແລະ ນຳເຂົ້າເຕັກໂນໂລຊີຕ່າງປະເທດ, ແຕ່ປັດຈຸບັນ, ວິສາຫະກິດລົດຈາກທົ່ວໂລກກັບມາສະແຫວງຫາການຮ່ວມມືກັບວິສາຫະກິດຈີນຢ່າງເປັນເຈົ້າການ ຊຶ່ງໄດ້ຈັດເອົາ “ແຜນການຂອງຈີນ” ເຂົ້າໃນແຜນພັດທະນາໃນອະນາຄົດຂອງບໍລິສັດຕົນ. ໃນຂະນະດຽວກັນ, ຈີນກໍໄດ້ເຕີບໂຕຈາກຕະຫຼາດບໍລິໂພກລົດທີ່ໃຫຍ່ທີ່ສຸດໃນໂລກກາຍມາເປັນແຫຼ່ງນະວັດຕະກຳດ້ານເຕັກໂນໂລຊີ, ສູນກາງຕ່ອງໂສ້ການສະໜອງ ແລະຜູ້ກຳນົດມາດຕະຖານຂອງອຸດສາຫະກຳ. ທ່ານ ຈິມຟາລີ ຫົວໜ້າຝ່າຍບໍລິຫານຂອງບໍລິສັດຟອດເວົ້າຢ່າງກົງໄປກົງມາວ່າ: ລົດໃຊ້ພະລັງງານໄຟຟ້າຂອງຈີນກ້າວໜ້າກວ່າວິສາຫະກິດຕາເວັນຕົກຢ່າງຫຼວງຫຼາຍ, ລົດທຸກຄັນຈະໄດ້ນຳໃຊ້ເຕັກໂນໂລຊີຂອງຫົວເຫວີຍ ແລະ XIAOMI.

ຍ້ອນຫຍັງເຕັກໂນໂລຊີລົດຂອງຈີນຈຶ່ງສາມາດບັນລຸການພັດທະນາແບບກ້າວກະໂດດຂັ້ນຈາກການແລ່ນນຳຫຼັງກາຍມາເປັນຜູ້ນຳພາໃນເວລາສັ້ນໆພຽງສິບປາຍປີເທົ່ານັ້ນ. ແມ່ນຍ້ອນຕະຫຼາດຂະໜາດໃຫຍ່ພິເສດຂອງຈີນ ເປັນ “ຫ້ອງທົດລອງ” ທີ່ດີສຳລັບການຍົກລະດັບເຕັກໂນໂລຊີ, ຄວາມຕ້ອງການທີ່ມີຫຼາກຫຼາຍສີສັນຂອງຜູ້ບໍລິໂພກ 1.4 ຕື້ຄົນ ເຮັດໃຫ້ວິສາຫະກິດຕ້ອງທັບມ້າງຂີດຈຳກັດດ້ານນະວັດຕະກຳເລື້ອຍໆ; ຕ່ອງໂສ້ອຸດສາຫະກຳທີ່ຄົບຖ້ວນຂອງຈີນ ສາມາດເຮັດໃຫ້ວິໄສທັດຂອງວິສາຫະກິດກາຍເປັນຜະລິດຕະພັນຕົວຈິງຢ່າງວ່ອງໄວ; ສ່ວນການລົງທຶນດ້ານການຄົ້ນຄວ້າພັດທະນາຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງໄດ້ສ້າງພື້ນຖານອັນໝັ້ນແກ່ນໃຫ້ແກ່ດ້ານນະວັດຕະກຳ, ພຽງແຕ່ໃນຂົງເຂດຂັບລົດອັດສະລິຍະເທົ່ານັ້ນ, ການລົງທຶນຂອງວິສາຫະກິດນຳໜ້າຂອງຈີນກໍບັນລຸຫຼາຍກວ່າ 10 ຕື້ຢວນຕໍ່ປີ.

ເຕກ​ໂນ​ໂລ​ຊ​ຈນ ​ພວມ​ໄດ​ຮບ​ຄວາມ​ນ​ຍມ​ຈາກວ​ສາ​ຫະ​ກດ​​ລດ​​ໃນທວ​ໂລກ - image 2
 

ພາຍໃຕ້ສະພາບການທີ່ອຸດສາຫະກຳລົດໃນທົ່ວໂລກໄດ້ຂະຫຍາຍໄປສູ່ລະບົບອັດສະລິຍະ ແລະ ນຳໃຊ້ພະລັງງານໄຟຟ້າ, ເຕັກໂນໂລຊີຂອງຈີນໄດ້ຮັບຄວາມນິຍົມຊົມຊອບຈາກວິສາຫະກິດລົດໃນທົ່ວໂລກນັບມື້ນັບຫຼາຍຂຶ້ນ, ວິສາຫະກິດໃດທີ່ນຳໃຊ້ເຕັກໂນໂລຊີຂອງຈີນ, ວິສາຫະກິດນັ້ນຈະສາມາດຍາດໄດ້ໂອກາດທີ່ດີໃນການແຂ່ງຂັນຢູ່ຕະຫຼາດໃນອະນາຄົດໄດ້ຫຼາຍຂຶ້ນ. ໃນຕໍ່ໜ້າ, ຄຽງຄູ່ກັບເຕັກໂນໂລຊີ 5G, ປັນຍາປະດິດ ແລະ ຖານຂໍ້ມູນມະຫາສານໄດ້ຮັບການພັດທະນາຢ່າງບໍ່ຢຸດຢັ້ງ, ຂະບວນການຫັນເປັນແບບອັດສະລິຍະ, ເປັນແບບໃຊ້ລະບົບພະລັງງານໄຟຟ້າ ແລະ ການເຊື່ອມຕໍ່ອິນເຕີເນັດເຂົ້າໃນອຸດສາຫະກຳລົດຈະເລັ່ງຄວາມໄວຂຶ້ນ. ເຕັກໂນໂລຊີລົດຂອງຈີນຈະສາມາດສືບຕໍ່ເສີມຂະຫຍາຍບົດບາດໃນການນຳພາຂະບວນການດັ່ງກ່າວ ຊຶ່ງຈະເພີ່ມຄວາມມີຊີວິດຊີວາ ແລະ ພະລັງຂັບເຄື່ອນໃໝ່ໃຫ້ແກ່ການພັດທະນາອຸດສາຫະກຳລົດໃນທົ່ວໂລກ.

ໂດຍ: ຊີອາໄອ

ເຕັກໂນໂລຊີຈີນ ພວມໄດ້ຮັບຄວາມນິຍົມຈາກວິສາຫະກິດລົດໃນທົ່ວໂລກ

ຫວ່າງບໍ່ດົນມານີ້, ບໍລິສັດ XIAOPENG ຊຶ່ງເປັນບໍລິສັດຜະລິດລົດຂອງຈີນປະກາດວ່າໄດ້ຄົ້ນຄວ້າຜະລິດແຜ່ນຊິບຂັບລົດແບບອັດຕະໂນມັດທີ່ມີສະມັດຖະພາບສູງ, ກຸ່ມບໍລິສັດໂວນສະວາເກິນຂອງເຢຍລະມັນອາດຈະຈັດຊື້ແຜ່ນຊິບຊຸດທຳອິດຈາກບໍລິສັດຕົນ. ນອກນີ້, ບໍລິສັດອໍດີໄດ້ໂຄສະນາຂາຍລົດລຸ້ນ A5L ຂອງຕົນທີ່ຈະປ້ອນເຂົ້າຕະຫຼາດໃນໄວໆນີ້, “ລະບົບຂັບລົດອັດສະລິຍະສຽນຄຸນຂອງບໍລິສັດຫົວເຫວີຍ” ໃນແຜ່ນປ້າຍໂຄສະນາ ຫຼື ໂປສະເຕີ ໄດ້ກາຍເປັນຈຸດເດັ່ນທີ່ດຶງດູດລູກຄ້າ… ປັດຈຸບັນ, ອຸດສາຫະກຳລົດໃນທົ່ວໂລກພວມເກີດມີການປະຕິວັດຄັ້ງປະຫວັດສາດ, ຄວາມເປັນຜູ້ນຳດ້ານເຕັກໂນໂລຊີລົດໃນທົ່ວໂລກພວມຍົກຍ້າຍຈາກຕາເວັນຕົກມາຫາຕາເວັນອອກ, ເຕັກໂນໂລຊີຈີນພວມໄດ້ຮັບຄວາມນິຍົມຊົມຊອບຈາກວິສາຫະກິດລົດໃນທົ່ວໂລກນັບມື້ນັບຫຼາຍຂຶ້ນ.

ຄວາມຈິງແລ້ວ, ໃນຊຸມປີຜ່ານມາ, ວິສາຫະກິດລົດດັ່ງເດີມທີ່ນຳໃຊ້ເຕັກໂນໂລຊີໃໝ່ຂອງຈີນ ໄດ້ກາຍເປັນເລື່ອງປົກກະຕິຂອງອຸດສາຫະກຳລົດໃນທົ່ວໂລກ. ໃນດ້ານໝໍ້ໄຟລົດ ຫຼື ແບັດເຕີຣີລົດ, ບໍລິສັດ CATL ແລະ ບໍລິສັດ BYD ຂອງຈີນໄດ້ກວມເອົາເຄິ່ງໜຶ່ງຂອງຕະຫຼາດແບັດເຕີຣີລົດໃນທົ່ວໂລກ ຍ້ອນມີຄວາມຖີ່ພະລັງງານສູງ ແລະ ໃຊ້ໄດ້ຢ່າງທົນທານ ຊຶ່ງໄດ້ກາຍເປັນຝ່າຍສະໜອງແບັດເຕີຣີໃຫ້ແກ່ວິສາຫະກິດລົດທີ່ມີຊື່ສຽງຕ່າງໆຂອງໂລກ ເຊັ່ນ: TOYOTA ແລະ TESLA ເປັນຕົ້ນ; ສ່ວນໃນດ້ານການຂັບລົດອັດສະລິຍະ, ແຜນການແກ້ໄຂຂອງບໍລິສັດຫົວເຫວີຍ ແລະ XIAOPENG ພວມຖືກນຳໃຊ້ຢູ່ໃນລົດຂອງ Benz, BMW, ອໍດີແລະ ໂວນສະວາເກິນ; ໃນດ້ານບ່ອນຄົນຂັບດີຈີຕອນ, ຜົນສຳເລັດນະວັດຕະກຳຂອງຈີນ ໄດ້ກາຍເປັນແບບຢ່າງຂອງໂລກ. ເພື່ອຖອດຖອນບົດຮຽນດ້ານເຕັກໂນໂລຊີຈີນໄດ້ດີກວ່າເກົ່າ, ວິສາຫະກິດລົດຂ້າມຊາດຕ່າງໆ ເຊັ່ນ: BMW ແລະ ໂວນສະວາເກິນ ເປັນຕົ້ນໄດ້ສ້າງຕັ້ງສູນຄົ້ນຄວ້າພັດທະນາທີ່ໃຫຍ່ທີ່ສຸດ ຊຶ່ງຮອງຈາກສຳນັກງານໃຫຍ່ຂອງຕົນເທົ່ານັ້ນເພື່ອຮັບໃຊ້ຕະຫຼາດຈີນ ແລະ ຮັບໃຊ້ລະບົບທົ່ວໂລກຂອງບໍລິສັດຕົນ ໂດຍອີງໃສ່ທ່າແຮງດ້ານເຕັກໂນໂລຊີ ແລະ ຜູ້ຊ່ຽວຊານຂອງຈີນ.

ກະແສການຮ່ວມມືໃນປັດຈຸບັນແມ່ນກົງກັນຂ້າມຢ່າງຈະແຈ້ງກັບສະພາບດ້ານອຸດສາຫະກຳຜະລິດລົດຂອງຈີນທີ່ຕ້ອງເພິ່ງພາອາໄສເຕັກໂນໂລຊີຕ່າງປະເທດໃນສິບກວ່າປີກ່ອນ. ໃນສະໄໝນັ້ນ, ວິສາຫະກິດຈີນພະຍາຍາມຮຽນ ແລະ ນຳເຂົ້າເຕັກໂນໂລຊີຕ່າງປະເທດ, ແຕ່ປັດຈຸບັນ, ວິສາຫະກິດລົດຈາກທົ່ວໂລກກັບມາສະແຫວງຫາການຮ່ວມມືກັບວິສາຫະກິດຈີນຢ່າງເປັນເຈົ້າການ ຊຶ່ງໄດ້ຈັດເອົາ “ແຜນການຂອງຈີນ” ເຂົ້າໃນແຜນພັດທະນາໃນອະນາຄົດຂອງບໍລິສັດຕົນ. ໃນຂະນະດຽວກັນ, ຈີນກໍໄດ້ເຕີບໂຕຈາກຕະຫຼາດບໍລິໂພກລົດທີ່ໃຫຍ່ທີ່ສຸດໃນໂລກກາຍມາເປັນແຫຼ່ງນະວັດຕະກຳດ້ານເຕັກໂນໂລຊີ, ສູນກາງຕ່ອງໂສ້ການສະໜອງ ແລະຜູ້ກຳນົດມາດຕະຖານຂອງອຸດສາຫະກຳ. ທ່ານ ຈິມຟາລີ ຫົວໜ້າຝ່າຍບໍລິຫານຂອງບໍລິສັດຟອດເວົ້າຢ່າງກົງໄປກົງມາວ່າ: ລົດໃຊ້ພະລັງງານໄຟຟ້າຂອງຈີນກ້າວໜ້າກວ່າວິສາຫະກິດຕາເວັນຕົກຢ່າງຫຼວງຫຼາຍ, ລົດທຸກຄັນຈະໄດ້ນຳໃຊ້ເຕັກໂນໂລຊີຂອງຫົວເຫວີຍ ແລະ XIAOMI.

ຍ້ອນຫຍັງເຕັກໂນໂລຊີລົດຂອງຈີນຈຶ່ງສາມາດບັນລຸການພັດທະນາແບບກ້າວກະໂດດຂັ້ນຈາກການແລ່ນນຳຫຼັງກາຍມາເປັນຜູ້ນຳພາໃນເວລາສັ້ນໆພຽງສິບປາຍປີເທົ່ານັ້ນ. ແມ່ນຍ້ອນຕະຫຼາດຂະໜາດໃຫຍ່ພິເສດຂອງຈີນ ເປັນ “ຫ້ອງທົດລອງ” ທີ່ດີສຳລັບການຍົກລະດັບເຕັກໂນໂລຊີ, ຄວາມຕ້ອງການທີ່ມີຫຼາກຫຼາຍສີສັນຂອງຜູ້ບໍລິໂພກ 1.4 ຕື້ຄົນ ເຮັດໃຫ້ວິສາຫະກິດຕ້ອງທັບມ້າງຂີດຈຳກັດດ້ານນະວັດຕະກຳເລື້ອຍໆ; ຕ່ອງໂສ້ອຸດສາຫະກຳທີ່ຄົບຖ້ວນຂອງຈີນ ສາມາດເຮັດໃຫ້ວິໄສທັດຂອງວິສາຫະກິດກາຍເປັນຜະລິດຕະພັນຕົວຈິງຢ່າງວ່ອງໄວ; ສ່ວນການລົງທຶນດ້ານການຄົ້ນຄວ້າພັດທະນາຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງໄດ້ສ້າງພື້ນຖານອັນໝັ້ນແກ່ນໃຫ້ແກ່ດ້ານນະວັດຕະກຳ, ພຽງແຕ່ໃນຂົງເຂດຂັບລົດອັດສະລິຍະເທົ່ານັ້ນ, ການລົງທຶນຂອງວິສາຫະກິດນຳໜ້າຂອງຈີນກໍບັນລຸຫຼາຍກວ່າ 10 ຕື້ຢວນຕໍ່ປີ.

ພາຍໃຕ້ສະພາບການທີ່ອຸດສາຫະກຳລົດໃນທົ່ວໂລກໄດ້ຂະຫຍາຍໄປສູ່ລະບົບອັດສະລິຍະ ແລະ ນຳໃຊ້ພະລັງງານໄຟຟ້າ, ເຕັກໂນໂລຊີຂອງຈີນໄດ້ຮັບຄວາມນິຍົມຊົມຊອບຈາກວິສາຫະກິດລົດໃນທົ່ວໂລກນັບມື້ນັບຫຼາຍຂຶ້ນ, ວິສາຫະກິດໃດທີ່ນຳໃຊ້ເຕັກໂນໂລຊີຂອງຈີນ, ວິສາຫະກິດນັ້ນຈະສາມາດຍາດໄດ້ໂອກາດທີ່ດີໃນການແຂ່ງຂັນຢູ່ຕະຫຼາດໃນອະນາຄົດໄດ້ຫຼາຍຂຶ້ນ. ໃນຕໍ່ໜ້າ, ຄຽງຄູ່ກັບເຕັກໂນໂລຊີ 5G, ປັນຍາປະດິດ ແລະ ຖານຂໍ້ມູນມະຫາສານໄດ້ຮັບການພັດທະນາຢ່າງບໍ່ຢຸດຢັ້ງ, ຂະບວນການຫັນເປັນແບບອັດສະລິຍະ, ເປັນແບບໃຊ້ລະບົບພະລັງງານໄຟຟ້າ ແລະ ການເຊື່ອມຕໍ່ອິນເຕີເນັດເຂົ້າໃນອຸດສາຫະກຳລົດຈະເລັ່ງຄວາມໄວຂຶ້ນ. ເຕັກໂນໂລຊີລົດຂອງຈີນຈະສາມາດສືບຕໍ່ເສີມຂະຫຍາຍບົດບາດໃນການນຳພາຂະບວນການດັ່ງກ່າວ ຊຶ່ງຈະເພີ່ມຄວາມມີຊີວິດຊີວາ ແລະ ພະລັງຂັບເຄື່ອນໃໝ່ໃຫ້ແກ່ການພັດທະນາອຸດສາຫະກຳລົດໃນທົ່ວໂລກ.

ໂດຍ: ຊີອາໄອ

ຄໍາເຫັນ

ຂ່າວຕ່າງປະເທດ

OPEC+ ຕັ້ງເປົ້າໝາຍເພີ່ມການຜະລິດນ້ຳມັນໃນເດືອນທັນວານີ້

OPEC+ ຕັ້ງເປົ້າໝາຍເພີ່ມການຜະລິດນ້ຳມັນໃນເດືອນທັນວານີ້

ຂ່າວຕ່າງປະເທດລາຍງານ ໃນວັນທີ 3 ພະຈິກ ຜ່ານມາວ່າ: ອົງການປະເທດຜູ້ສົ່ງອອກນ້ຳມັນ (OPEC) ແລະ ພັນທະມິດ ຫຼື ເອີ້ນລວມກັນວ່າ OPEC+ ໄດ້ຕົກລົງທີ່ຈະເພີ່ມກຳລັງການຜະລິດນ້ຳມັນຂຶ້ນເປັນ137,000 ບາເຣວຕໍ່ມື້ໃນເດືອນທັນວານີ້.ຫຼັງຈາກປະເທດສະມາຊິກເຊັ່ນ: ຊາອຸດິດ ອາຣັບບີ, ຣັດເຊຍ, ອີຣັກ, ສະຫະລັດອາຣັບເອມິເຣດ, ກູເວດ, ກາຊັກສະຖານ, ອານເຊຣີ ແລະ ໂອມານ ປະຊຸມອອນລາຍເພື່ອທົບທວນສະພາບຕະຫຼາດໂລກ ແລະ ທ່າອ່ຽງເສດຖະກິດ.
ກອງປະຊຸມ APEC ມີຈຸດປະສົງເພີ່ມທະວີການຮ່ວມມືເພື່ອອະນາຄົດທີ່ຍືນຍົງ

ກອງປະຊຸມ APEC ມີຈຸດປະສົງເພີ່ມທະວີການຮ່ວມມືເພື່ອອະນາຄົດທີ່ຍືນຍົງ

ຂ່າວຕ່າງປະເທດລາຍງານ ໃນທ້າຍອາທິດຜ່ານມາວ່າ: ທ່ານ ລີເຈມຽນ ປະທານາທິບໍດີ ສ ເກົາຫຼີຊຶ່ງເປັນປະທານກອງປະຊຸມຜູ້ນຳເສດຖະກິດ APEC ຄັ້ງທີ 32 ທີ່ເມືອງ Gyeongju ປະເທດ ສ ເກົາຫຼີໄດ້ຮຽກຮ້ອງໃຫ້ເພີ່ມການຮ່ວມມື ແລະ ຄວາມສາມັກຄີໃນພາກພື້ນອາຊີປາຊີຟິກ ເພື່ອເອົາຊະນະສິ່ງທ້າທາຍໃໝ່ໆ ໃນຂະນະທີ່ໂລກກຳລັງເຂົ້າສູ່ຈຸດປ່ຽນທີ່ສຳຄັນ.
ອິນໂດເນເຊຍຕັ້ງເປົ້າໝາຍເພີ່ມກຳລັງການຜະລິດພະລັງງານໝູນວຽນ

ອິນໂດເນເຊຍຕັ້ງເປົ້າໝາຍເພີ່ມກຳລັງການຜະລິດພະລັງງານໝູນວຽນ

ຂ່າວຕ່າງປະເທດລາຍງານ ຫວ່າງມໍ່ໆມານີວ່າ: ກະຊວງພະລັງງານ ແລະ ຊັບພະຍາກອນບໍ່ແຮ່ຂອງອິນໂດເນເຊຍໄດ້ປະກາດເປົ້າໝາຍໃນການເພີ່ມກຳລັງການຜະລິດພະລັງງານໄຟຟ້າຈາກພະລັງງານໝູນວຽນ 42.6 ກິໂລວັດໃນໄລຍະທົດສະວັດຕໍ່ໄປ ຊຶ່ງເປັນສ່ວນໜຶ່ງຂອງຍຸດທະສາດເພື່ອເລັ່ງການຫັນປ່ຽນຈາກເຊື້ອໄຟຟອດຊິວໄປສູ່ລະບົບພະລັງງານທີ່ມີກາກບອນຕ່ຳ.
ຈີນຍິນດີເພີ່ມຄວາມໝັ້ນໃຈ ແລະ ແຮງຂັບເຄື່ອນທີ່ເຂັ້ມແຂງແກ່ການຄຸ້ມຄອງດິນຟ້າອາກາດໂລກ

ຈີນຍິນດີເພີ່ມຄວາມໝັ້ນໃຈ ແລະ ແຮງຂັບເຄື່ອນທີ່ເຂັ້ມແຂງແກ່ການຄຸ້ມຄອງດິນຟ້າອາກາດໂລກ

ຂ່າວສານຊີອາໄອລາຍງານໃນທ້າຍອາທິດຜ່ານມາວ່າ: ທ່ານ ໂກ່ວເຈ່ຍຄຸນ ໂຄສົກກະຊວງການຕ່າງປະເທດຈີນໄດ້ຈັດກອງປະຊຸມຖະແຫຼງຂ່າວ. ໂດຍມີນັກຂ່າວຖາມກ່ຽວກັບກອງປະຊຸມພາຄີສົນທິສັນຍາຂອບການປ່ຽນແປງຂອງດິນຟ້າອາກາດອົງການສະຫະປະຊາຊາດຄັ້ງທີ 30 ຫຼື COP30 ທີ່ຈັດຂຶ້ນຢູ່ນະຄອນເບເລິມ ປະເທດບ​ຣາ​ຊິນ.
ຫວຽດນາມ ສືບ​ຕໍ່​ສ້າງ​ເງື່ອນ​ໄຂ​ໃຫ້​ແກ່​ເສດ​ຖະ​ກິດ​ເອ​ກະ​ຊົນ​ພັດ​ທະ​ນາ

ຫວຽດນາມ ສືບ​ຕໍ່​ສ້າງ​ເງື່ອນ​ໄຂ​ໃຫ້​ແກ່​ເສດ​ຖະ​ກິດ​ເອ​ກະ​ຊົນ​ພັດ​ທະ​ນາ

ວິທະຍຸກະຈາຍສຽງຫວຽດນາມລາຍງານວ່າ: ໃນວັນທີ 1 ພະຈິກ ຜ່ານມາ, ທ່ານ ຟ້າມມິງຈິງ ນາຍົກລັດຖະມົນຕີ ຫວຽດນາມ ໄດ້ເປັນປະທານວາລະເຮັດວຽກທີ 2 ຂອງຄະນະຊີ້ນຳແຫ່ງຊາດຜັນຂະຫຍາຍມະຕິສະບັບເລກທີ 68 ຂອງກົມການເມືອງກ່ຽວກັບການພັດທະນາເສດຖະກິດເອກະຊົນ.
ຜົນການສຶກສາພົບວ່າ ມະນຸດເຄື່ອນໄຫວຫຼາຍກວ່າສັດປ່າເຖິງ 40 ເທົ່າ

ຜົນການສຶກສາພົບວ່າ ມະນຸດເຄື່ອນໄຫວຫຼາຍກວ່າສັດປ່າເຖິງ 40 ເທົ່າ

ຂ່າວຕ່າງປະເທດລາຍງານຫວ່າງມໍ່ໆມານີ້ວ່າ: ຖະແຫຼງການຈາກສະຖາບັນວິທະຍາສາດ Weizmann (WIS) ຂອງອິດສະຣາເອນ ລະບຸວ່າ: ທີມນັກຄົ້ນຄວ້າສາກົນໄດ້ຄົ້ນພົບວ່າການເຄື່ອນໄຫວຂອງມະນຸດໂດຍລວມນັ້ນຫຼາຍກວ່າ ສັດລ້ຽງລູກດ້ວຍນົມເທິງບົກ, ສັດປີກ ແລະ ແມງໄມ້ ໃນທຳມະຊາດທັງໝົດລວມກັນປະມານ 40 ເທົ່າ.
WHO ເປີດເຜີຍ ການບໍ່ສົນໃຈວິກິດການດິນຟ້າອາກາດ ເຮັດໃຫ້ມີຜູ້ເສຍຊີວິດຫຼາຍລ້ານຄົນ

WHO ເປີດເຜີຍ ການບໍ່ສົນໃຈວິກິດການດິນຟ້າອາກາດ ເຮັດໃຫ້ມີຜູ້ເສຍຊີວິດຫຼາຍລ້ານຄົນ

ຂ່າວຕ່າງປະເທດລາຍງານ ໃນວັນທີ 30 ຕຸລາ ຜ່ານມາວ່າ: ອົງການອະນາໄມໂລກ (WHO) ໄດ້ເຜີຍແຜ່ບົດລາຍງານລະດັບໂລກປະຈຳປີ 2025 ກ່ຽວກັບສຸຂະພາບ ແລະ ການປ່ຽນແປງສະພາບອາກາດ ຊຶ່ງເຮັດຮ່ວມກັບໜັງສືພິມ The Lancet ລະບຸວ່າ: ການເພິ່ງພາອາໄສເຊື້ອໄຟຟອດຊິວຫຼາຍເກີນໄປ ແລະ ຄວາມລົ້ມເຫຼວໃນການປັບຕົວເຂົ້າກັບໂລກທີ່ຮ້ອນຂຶ້ນຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ ກຳລັງສົ່ງຜົນກະທົບຢ່າງຮ້າຍແຮງຕໍ່ສຸຂະພາບຂອງມະນຸດ.
ທ່ານ ສີຈິ້ນຜິງ ເຂົ້າຮ່ວມກອງປະຊຸມຜູ້ນຳເສດຖະກິດ APEC ຄັ້ງທີ 32

ທ່ານ ສີຈິ້ນຜິງ ເຂົ້າຮ່ວມກອງປະຊຸມຜູ້ນຳເສດຖະກິດ APEC ຄັ້ງທີ 32

ຂ່າວສານຊີອາໄອລາຍງານວ່າ: ໃນຕອນເຊົ້າວັນທີ 31 ຕຸລາ ຜ່ານມາ, ກອງປະຊຸມຜູ້ນຳເສດຖະກິດອົງການຮ່ວມມືເສດຖະກິດອາຊີປາຊີຟິກ ຫຼື APEC ຄັ້ງທີ 32 ໄດ້ຈັດຂຶ້ນຢູ່ສູນປະຊຸມສາກົນຈອງຈູ ປະເທດ ສ ເກົາຫຼີ. ທ່ານ ສີຈິ້ນຜິງ ປະທານປະເທດຈີນ ໄດ້ເຂົ້າຮ່ວມ ແລະ ກ່າວຄຳປາໄສສຳຄັນຕໍ່ກອງປະຊຸມຄັ້ງນີ້.
ທ່ານ ເລືອງເກື່ອງ ພົບປະສົນທະນາກັບທ່ານປະທານາທິບໍດີ ສ ເກົາຫຼີ

ທ່ານ ເລືອງເກື່ອງ ພົບປະສົນທະນາກັບທ່ານປະທານາທິບໍດີ ສ ເກົາຫຼີ

ວິທະຍຸກະຈາຍສຽງຫວຽດນາມລາຍງານວ່າ: ໃນຂອບເຂດການປະຕິບັດງານຢູ່ ສ ເກົາຫຼີ ແລະ ເຂົ້າຮ່ວມສັບປະດາຂັ້ນສູງເວທີປາໄສການຮ່ວມມືເສດຖະກິດອາຊີ - ປາຊີຟິກ (APEC) 2025, ໃນຕອນບ່າຍວັນທີ 30 ຕຸລາ ຜ່ານມາ (ຕາມເວລາທ້ອງຖິ່ນ) ຢູ່ນະຄອນ Gyeongju ສ ເກົາຫຼີ, ທ່ານ ເລືອງເກື່ອງ ປະທານປະເທດ ຫວຽດນາມ ໄດ້ດຳເນີນການພົບປະສົນທະນາກັບທ່ານ ລີແຈມຽງ ປະທານາທິບໍດີ ສ ເກົາຫຼີ.
ອິນໂດນີເຊຍ ຈະເປີດໃຊ້ໂຮງໄຟຟ້ານິວເຄລຍແຫ່ງທຳອິດພາຍໃນປີ 2032

ອິນໂດນີເຊຍ ຈະເປີດໃຊ້ໂຮງໄຟຟ້ານິວເຄລຍແຫ່ງທຳອິດພາຍໃນປີ 2032

ຂ່າວຕ່າງປະເທດລາຍງານ ໃນວັນທີ 29 ຕຸລາ ຜ່ານມາວ່າ: ທ່ານ ຢູລິອອດ ຕັນຈຸງ ຮອງລັດຖະມົນຕີກະຊວງພະລັງງານ ແລະ ຊັບພະຍາກອນແຮ່ທາດຂອງອິນໂດເນເຊຍ ໄດ້ເປີດເຜີຍວ່າ: ອິນໂດເນເຊຍຄາດວ່າຈະເລີ່ມດໍາເນີນງານໂຮງໄຟຟ້ານິວເຄລຍແຫ່ງທຳອິດຂອງປະເທດພາຍໃນປີ 2032 ຊຶ່ງເປັນສ່ວນໜຶ່ງຂອງຄວາມພະຍາຍາມໃນການບັນລຸເປົ້າໝາຍການປ່ອຍອາຍແກ໊ສເຮືອນແກ້ວສຸດທິເປັນສູນພາຍໃນປີ 2060.
ເພີ່ມເຕີມ