ຂ່າວລະບຸວ່າ: ຜູ້ຕອບແບບສອບຖາມ 71% ໃນມາເລເຊຍກ່າວວ່າ, AI ເຮັດໃຫ້ເກີດຄວາມຄິດສໍາລັບການເລືອກຊື້ອາຫານ, ເຄື່ອງນຸ່ງຫົ່ມ ແລະ ຂອງໃຊ້ຕ່າງໆ, ໃນຂະນະທີ່ 69% ເຫັນວ່າ AI ເຮັດໃຫ້ຮູ້ຈັກກັບຍີ່ຫໍ້ໃໝ່ໆທີ່ພວກເຂົາບໍ່ເຄີຍເຫັນມາກ່ອນ ແລະ ເກືອບໜຶ່ງໃນຫ້າ ຫຼື ປະມານ 18% ລະບຸວ່າ ແນວຄວາມຄິດເລືອກສິນຄ້າທີ່ດີທີ່ສຸດຂອງພວກເຂົາມາຈາກ AI. ຜູ້ຕອບແບບສອບຖາມ 60% ເປີດຮັບແນວຄວາມຄິດຂອງການຊື້ສິນຄ້າໂດຍກົງຜ່ານເຄື່ອງມື AI ໃນອະນາຄົດ ຊຶ່ງສະທ້ອນໃຫ້ເຫັນເຖິງຄວາມສົນໃຈທີ່ເພີ່ມຂຶ້ນໃນລະບົບການຄ້າຂາຍທີ່ຂັບເຄື່ອນດ້ວຍ AI
ບົດລາຍງານລະບຸວ່າ: ສິ່ງດັ່ງກ່າວສະທ້ອນເຖິງການຫັນປ່ຽນຈາກຄວາມສະດວກສະບາຍທາງດ້ານດີຈີຕອນສຳລັບຜູ້ບໍລິໂພກໄດ້ຮັບຈາກການໃຊ້ເຕັກໂນໂລຊີດີຈີຕອນ (digital convenience) ສູ່ການທີ່ເຕັກໂນໂລຊີດີຈີຕອນສາມາດຊ່ວຍວິເຄາະ ແລະ ແນະນຳ (digital intelligence) ໄດ້ດ້ວຍ, ພວກເຮົາກຳລັງກ້າວເຂົ້າສູ່ຍຸກທີ່ AI ເຮັດໜ້າທີ່ເປັນ stylist ສ່ວນຕົວ ຫຼື ຜູ້ຊ່ວຍຊື້ເຄື່ອງ ທີ່ສາມາດຊ່ວຍຈັດຊຸດ, ຊອກຫາຍີ່ຫໍ້ໃໝ່ໆ ແລະ ແນະນໍາສິນຄ້າທີ່ເໝາະສົມສໍາລັບແຕ່ລະຄົນ.
ຄໍາເຫັນ