ຫຼາຍສາເຫດທີ່ພາໃຫ້ການເຂົ້າເຖິງສິນເຊື່ອຈຸນລະວິສາຫະກິດມີຄວາມຫຍຸ້ງຍາກ

ຫຼາຍສາເຫດທີ່ພາໃຫ້ການເຂົ້າເຖິງສິນເຊື່ອຈຸນລະວິສາຫະກິດມີຄວາມຫຍຸ້ງຍາກ

ຫຼາຍສາເຫດທີ່ພາໃຫ້ການເຂົ້າເຖິງສິນເຊື່ອຈຸນລະວິສາຫະກິດມີຄວາມຫຍຸ້ງຍາກ
ຮັກສາການຜູ້ວ່າການທະນາຄານແຫ່ງສປປລາວ (ທຫລ) ຊີ້ແຈງຫຼາຍສາເຫດທີ່ພາໃຫ້ການເຂົ້າເຖິງສິນເຊື່ອຂອງຈຸນລະວິສາຫະກິດມີຄວາມຫຍຸ້ງຍາກ ແລະບໍ່ທັນສະດວກເທົ່າທີ່ຄວນ ເປັນຕົ້ນຂັ້ນຕອນທີ່ໃຊ້ເວລາດົນ ແລະ ເງື່ອນໄຂຂອງການເຂົ້າເຖິງສິນເຊື່ອຂອງບຸກຄົນຍັງສູງເກີນຄວາມສາມາດຕົວຈິງ ເຮັດໃຫ້ບໍ່ສາມາດສະໜອງສິນເຊື່ອເພື່ອນໍາໃຊ້ເຂົ້າໃນການຜະລິດເປັນສິນຄ້າໄດ້ດີເທົ່າທີ່ຄວນ.
 

ກອງປະຊຸມສະໄໝສາມັນເທື່ອທີ 9 ຂອງສະພາແຫ່ງຊາດ ຊຸດທີIX ໃນວັນທີ 10 ມິຖຸນານີ້ ທີ່ສະພາແຫ່ງຊາດ ພາຍໃຕ້ການເປັນປະທານຂອງທ່ານ ໄຊສົມພອນ ພົມວິຫານ ປະທານສະພາແຫ່ງຊາດ, ທ່ານນາງ ວັດທະນາ ດາລາລອຍ ຮັກສາການຜູ້ວ່າການທະນາຄານແຫ່ງສປປລາວ ໄດ້ຊີ້ແຈງຕໍ່ຄຳຊັກຖາມຂອງ ສະມາຊິກສະພາແຫ່ງຊາດ (ສສຊ) ວ່າ: ທຫລ ເຫັນໄດ້ຂໍ້ຈຳກັດໃນການເຂົ້າຫາສິນເຊື່ອຂອງຫົວໜ່ວຍທຸລະກິດຍັງມີຢູ່ຈຳນວນໜຶ່ງ ເປັນຕົ້ນແມ່ນຄວາມພ້ອມຂອງທຸລະກິດ, ລະບົບການຖືບັນຊີ, ການຄຸ້ມຄອງບໍລິຫານ, ຫຼັກຊັບຄໍ້າປະກັນບໍ່ພຽງພໍ, ການໄລ່ລຽງທຸລະກິດທີ່ບໍ່ຊັດເຈນ, ສະເພາະເງື່ອນໄຂການຖືບັນຊີ ແມ່ນມອບໃຫ້ຄະນະຮັບຜິດຊອບຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ (ຂັ້ນແຂວງ) ພິຈາລະນາຜ່ອນຜັນໃຫ້ພາຍໃນຂອບເວລາບໍ່ເກີນ 01 ປີ ແລະ ໃຫ້ທະນາຄານທຸລະກິດ ແລະ ຄະນະຮັບຜິດຊອບຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຮັບປະກັນການສືບຕໍ່ປະຕິບັດເງື່ອນໄຂຢ່າງເຂັ້ມງວດ (ອີງຕາມຄໍາແນະນໍາການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດນະໂຍບາຍສິນເຊື່ອເພື່ອກະຈາຍແຫຼ່ງທຶນສູ່ທ້ອງຖິ່ນ ແລະ ນະໂຍບາຍສິນເຊື່ອເພື່ອກະຕຸ້ນເສດຖະກິດ ສະບັບລົງວັນທີ 06 ພະຈິກ 2023 ທີ່ໄດ້ກຳນົດໄວ້); ຫົວໜ່ວຍທຸລະກິດຈໍານວນໜຶ່ງ ຍັງມີຄວາມສ່ຽງຕໍ່ຜູ້ໃຫ້ທຶນ ກໍຄືທະນາຄານທຸລະກິດ/ໜ່ວຍບໍລິການ ແລະ ກອງທຶນພັດທະນາໄຊສົມບູນຫຼືມີເງື່ອນໄຂ ແລະ ສອດຄ່ອງຕາມເປົ້າໝາຍ ແຕ່ປັດຈຸບັນຍັງມີພັນທະກັບທະນາຄານອື່ນ ເຮັດໃຫ້ການຕີມູນຄ່າຫຼັກຊັບຄໍ້າປະກັນຍັງມີຄວາມສ່ຽງ ແລະ ທຸລະກິດບາງຫົວໜ່ວຍຍັງເຄື່ອນໄຫວທຸລະກິດແບບຄອບຄົວ ຊຶ່ງການຫັນເປັນນິຕິບຸກຄົນມີການປະກອບເອກະສານຫຼາຍຂັ້ນຕອນ ແລະ ແກ່ຍາວເວລາ; ຫົວໜ່ວຍທຸລະກິດທີ່ໄດ້ຮັບການພິຈາລະນາອະນຸມັດແຫຼ່ງທຶນນະໂຍບາຍສິນເຊື່ອເພື່ອກະຈາຍແຫຼ່ງທຶນສູ່ທ້ອງຖິ່ນຈາກຄະນະຂັ້ນແຂວງແລ້ວ, ເມື່ອດໍາເນີນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຂັ້ນຕອນອະນຸມັດສິນເຊື່ອຂອງທະນາຄານທຸລະກິດ ຜ່ານການກວດກາຄືນເຫັນວ່າລູກຄ້າໄດ້ເອົາຫຼັກຊັບທີ່ຈະນໍາມາຄໍ້າປະກັນຕໍ່ທະນາຄານໄປຂາຍ ຫຼືໄປຈຳນອງກັບສະຖາບັນການເງິນອື່ນ, ຊຶ່ງເຮັດໃຫ້ມູນຄ່າຫຼັກຊັບຄໍ້າປະກັນບໍ່ພຽງພໍຕາມລະບຽບການ ແລະ ເຮັດໃຫ້ທະນາຄານຕ້ອງໄດ້ແຈ້ງຍົກເລີກການອະນຸມັດສິນເຊື່ອ, ຄຽງຄູ່ກັນນີ້ຂັ້ນຕອນໃນການອະນຸມັດສິນເຊື່ອທີ່ນໍາໃຊ້ເວລາດົນນັ້ນ, ທຫລ ເຫັນວ່າການອະນຸມັດສິນເຊື່ອແມ່ນຕິດພັນກັບຫຼາຍເງື່ອນໄຂຂອງຫົວໜ່ວຍທຸລະກິດທີ່ຈະເຂົ້າຫາແຫຼ່ງທຶນຕາມທີ່ລະບຽບການກ່ຽວຂ້ອງວາງອອກ ເປັນຕົ້ນການປະກອບເອກະສານຂອງຫົວໜ່ວຍທຸລະກິດຈໍານວນໜຶ່ງຍັງບໍ່ທັນຄົບຖ້ວນຕາມເງື່ອນໄຂ ເຮັດໃຫ້ຂອດການພິຈາລະນາສິນເຊື່ອແກ່ຍາວອອກໄປ, ການຢັ້ງຢືນການມີຕົວຕົນຂອງຫົວໜ່ວຍທຸລະກິດຈາກຂະແໜງການກ່ຽວຂ້ອງຂອງແຂວງ ຍັງບໍ່ຈະແຈ້ງບວກກັບຂັ້ນຕອນພາຍໃນຂອງຄະນະຮັບຜິດຊອບຈັດຕັ້ງປະຕິບັດນະໂຍບາຍສິນເຊື່ອຂັ້ນແຂວງ ໃນການອະນຸມັດສິນເຊື່ອຍັງມີຫຼາຍຂອດຂັ້ນ ເຮັດໃຫ້ການຄົ້ນຄ້ວາບາງຄັ້ງບໍ່ທັນກັບສະພາບການດໍາເນີນທຸລະກິດຂອງຫົວໜ່ວຍທຸລະກິດ;

ສະນັ້ນ, ໃນຕໍ່ໜ້າ ທຫລ ຈະສືບຕໍ່ປະສານສົມທົບກັບຄະນະຮັບຜິດຊອບຂັ້ນແຂວງຢ່າງເປັນປົກກະຕິ, ພ້ອມທັງຕິດຕາມ ແລະ ຊຸກຍູ້ໃຫ້ທະນາຄານທຸລະກິດເຜີຍແຜ່ຂໍ້ມູນ ແລະ ຊອກຫາລູກຄ້າທີ່ນອນໃນເປົ້າໝາຍ ຕາມຂໍ້ຕົກລົງເຂົ້າຮ່ວມໂຄງການນະໂຍບາຍສິນເຊື່ອດັ່ງກ່າວ; ເພີ່ມທະວີວຽກງານໂຄສະນາ-ປະຊາສໍາພັນລົງເຄື່ອນໄຫວເຜີຍແຜ່ຂໍ້ມູນຂ່າວສານໃຫ້ຜູ້ປະກອບການເຂົ້າໃຈຢ່າງເລິກເຊິ່ງ; ສືບຕໍ່ຂຶ້ນແຜນລົງເຄື່ອນໄຫວວຽກງານຂອງຄະນະຮັບຜິດຊອບສິນເຊື່ອເພື່ອຕິດຕາມສະພາບ ແລະ ຊຸກຍູ້ການນໍາໃຊ້ເງິນກູ້ຂອງຫົວໜ່ວຍທຸລະກິດທີ່ໄດ້ຮັບແຫຼ່ງທຶນໄປແລ້ວ (ນະໂຍບາຍສິນເຊື່ອເພື່ອກະຈາຍແຫຼ່ງທຶນສູ່ທ້ອງຖິ່ນ) ຫົວໜ່ວຍທຸລະກິດທີ່ໄດ້ຮັບການສົມທົບດອກເບ້ຍ (ນະໂຍບາຍສິນເຊື່ອເພື່ອກະຕຸ້ນເສດຖະກິດ) ໃຫ້ເກີດປະສິດທິຜົນໃນການຜະລິດສິນຄ້າ ແລະ ການບໍລິການ; ສືບຕໍ່ທົບທວນປະເມີນຜົນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດນະໂຍບາຍສິນເຊື່ອເພື່ອກະຕຸ້ນເສດຖະກິດ ແລະ ນະໂຍບາຍສິນເຊື່ອເພື່ອກະຈາຍແຫຼ່ງທຶນສູ່ທ້ອງຖິ່ນໃນແຕ່ລະໄລຍະໃຫ້ໄດ້ຮັບຜົນດີລວມທັງການເກັບກູ້ໜີ້ສິນເງິນກູ້ຂອງນະໂຍບາຍສິນເຊື່ອເພື່ອກະຈາຍແຫຼ່ງທຶນສູ່ທ້ອງຖິ່ນ; ກະກຽມຈັດກອງປະຊຸມຄະນະຮັບຜິດຊອບຈັດຕັ້ງປະຕິບັດນະໂຍບາຍສິນເຊື່ອເພື່ອກະຈາຍແຫຼ່ງທຶນສູ່ທ້ອງຖິ່ນທົ່ວປະເທດແລະ ສືບຕໍ່ຄົ້ນຄວ້າຕາມການຍື່ນສະເໜີຂໍເຂົ້າຮ່ວມນະໂຍບາຍສິນເຊື່ອຂອງຫົວໜ່ວຍທຸລະກິດໂດຍຜ່ານການສະເໜີຂອງທະນາຄານທຸລະກິດໃນແຕ່ລະໄລຍະເພື່ອລາຍງານຄະນະຮັບຜິດຊອບພິຈາລະນາມີຄໍາເຫັນຮ່ວມກັນ.

ຂ່າວ: ພູວັນ, ພາບ: ສຸກສະຫວັນ

ຄໍາເຫັນ

ຂ່າວການເມືອງ

ຄໍາມ່ວນ ແຕ່ງຕັ້ງຫົວໜ້າຄະນະໂຄສະນາອົບຮົມແຂວງຜູ້ໃໝ່

ຄໍາມ່ວນ ແຕ່ງຕັ້ງຫົວໜ້າຄະນະໂຄສະນາອົບຮົມແຂວງຜູ້ໃໝ່

ວັນທີ 11 ມິຖຸນາຜ່ານມາ, ແຂວງຄໍາມ່ວນ ໄດ້ຈັດພິທີປະກາດການແຕ່ງຕັ້ງ ຫົວໜ້າຄະນະໂຄສະນາອົບຮົມແຂວງຄຳມ່ວນ ໂດຍເປັນກຽດເຂົ້າເປັນປະທານຂອງທ່ານ ວັນໄຊ ພອງສະຫວັນ ກຳມະການສູນກາງພັກ ເລຂາຄະນະບໍລິຫານງານພັກແຂວງ ເຈົ້າແຂວງຄຳມ່ວນ.
ສສຊ ສະເໜີຫຼາຍບັນຫາໃຫ້ລັດຖະບານພິຈາລະນາແກ້ໄຂ

ສສຊ ສະເໜີຫຼາຍບັນຫາໃຫ້ລັດຖະບານພິຈາລະນາແກ້ໄຂ

ທ່ານ ບຸນຕາ ອ່ອນນາວົງ ສະມາຊິກສະພາແຫ່ງຊາດ (ສສຊ) ເຂດເລືອກຕັ້ງທີ 7 ແຂວງໄຊຍະບູລີ ປະກອບຄຳເຫັນ ຕໍ່ນະໂຍບາຍຊຸກຍູ້ສົ່ງເສີມການກໍ່ສ້າງ ແລະ ສ້ອມແປງທາງ ໃນໄລຍະໃໝ່ ຕໍ່ກອງປະຊຸມສະໄໝສາມັນເທື່ອທີ 9 ຂອງສະພາແຫ່ງຊາດ ຊຸດທີ IX ໃນວັນທີ 12 ມິຖຸນານີ້, ທີ່ສະພາແຫ່ງຊາດ ໂດຍການເປັນປະທານຂອງທ່ານ ສົມມາດ ພົນເສນາ ຮອງປະທານສະພາແຫ່ງຊາດ.
ຍທຂ ສະເໜີນະໂຍບາຍຊຸກຍູ້ ສົ່ງເສີມການກໍ່ສ້າງ ແລະ ສ້ອມແປງທາງ ໃນໄລຍະໃໝ່

ຍທຂ ສະເໜີນະໂຍບາຍຊຸກຍູ້ ສົ່ງເສີມການກໍ່ສ້າງ ແລະ ສ້ອມແປງທາງ ໃນໄລຍະໃໝ່

ທ່ານ ງາມປະສົງ ເມືອງມະນີ ລັດຖະມົນຕີ ກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ ໄດ້ລາຍງານກ່ຽວກັບ ນະໂຍບາຍຊຸກຍູ້ສົ່ງເສີມ ການກໍ່ສ້າງ ແລະ ສ້ອມແປງທາງ ໃນໄລຍະໃໝ່ ຕໍ່ກອງປະຊຸມສະໄໝສາມັນ ເທື່ອທີ 9 ຂອງສະພາແຫ່ງຊາດ ຊຸດທີ IX ໃນວັນທີ 12 ມິຖຸນານີ້ ພາຍໃຕ້ການເປັນປະທານຂອງ ທ່ານ ສົມມາດ ພົນເສນາ ຮອງປະທານສະພາແຫ່ງຊາດ.
ສະພາ ສະເໜີໃຫ້ລັດຖະບານເອົາໃຈໃສ່ຫຼາຍບັນຫາ ຕໍ່ນະໂຍບາຍຊຸກຍູ້ສົ່ງເສີມການກໍ່ສ້າງ ແລະ ສ້ອມແປງທາງໃນໄລຍະໃໝ່

ສະພາ ສະເໜີໃຫ້ລັດຖະບານເອົາໃຈໃສ່ຫຼາຍບັນຫາ ຕໍ່ນະໂຍບາຍຊຸກຍູ້ສົ່ງເສີມການກໍ່ສ້າງ ແລະ ສ້ອມແປງທາງໃນໄລຍະໃໝ່

ພາຍຫຼັງ ໄດ້ຮັບຟັງບົດລາຍງານກ່ຽວກັບການໃຫ້ນະໂຍບາຍຊຸກຍູ້ສົ່ງເສີມ ການກໍ່ສ້າງ ລະ ສ້ອມແປງທາງໃນໄລຍະໃໝ່ ໃນກອງປະຊຸມສະໄໝສາມັນເທື່ອທີ 9 ຂອງສະພາແຫ່ງຊາດ ຊຸດທີ IX ໃນວັນທີ 12 ມິຖຸນານີ້ ທີ່ ຫໍສະພາແຫ່ງຊາດ ພາຍໃຕ້ການເປັນປະທານຂອງທ່ານ ສົມມາດ ພົນເສນາ ຮອງປະທານສະພາແຫ່ງຊາດ. ທ່ານນາງ ປິ່ງຄໍາ ລາຊະສິມມາ ປະທານກໍາມາທິການເສດຖະກິດ, ເຕັກໂນໂລຊີ ແລະ ສິ່ງແວດລ້ອມ ໄດ້ຕາງໜ້າຄະນະປະຈໍາສະພາແຫ່ງຊາດ ປະກອບຄໍາເຫັນຕໍ່ບົດລາຍງານດັ່ງກ່າວ ໂດຍສະເໜີໃຫ້ລັດຖະບານເອົາໃຈໃສ່ຫຼາຍບັນຫາ ເພື່ອເຮັດໃຫ້ວຽກງານດັ່ງກ່າວຮັບປະກັນຜົນປະໂຫຍດສູງສຸດໃຫ້ແກ່ປະເທດຊາດ.
ຫຼາຍ​ປັດ​ໄຈ ທີ່​ເຮັດ​ໃຫ້​ລາ​ຄາ​ສິນ​ຄ້າ​ເພີ່ມ​ຂຶ້ນ

ຫຼາຍ​ປັດ​ໄຈ ທີ່​ເຮັດ​ໃຫ້​ລາ​ຄາ​ສິນ​ຄ້າ​ເພີ່ມ​ຂຶ້ນ

ກອງປະຊຸມສະໄໝສາມັນ ເທື່ອທີ 9 ຂອງສະພາແຫ່ງຊາດ ຊຸດທີ IX ໃນວັນທີ 10 ມິຖຸນາຜ່ານມານີ້ ທີ່ ສະພາແຫ່ງຊາດ ພາຍໃຕ້ການເປັນປະທານຂອງ ທ່ານ ໄຊສົມພອນ ພົມວິຫານ ປະທານສະພາແຫ່ງຊາດ. ທ່ານ ມະໄລທອງ ກົມມະສິດ ລັດຖະມົນຕີກະຊວງອຸດສາຫະກໍາ ແລະ ການຄ້າ (ອຄ) ໄດ້ຊີ້ແຈງຕໍ່ຄໍາຊັກຖາມຂອງສະມາຊິກສະພາແຫ່ງຊາດ (ສສຊ).
ສສຊ ເຂດ 6 ສະເໜີໃຫ້ເບິ່ງຄືນຫຼາຍບັນຫາຕໍ່ແຜນພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມແຫ່ງຊາດ

ສສຊ ເຂດ 6 ສະເໜີໃຫ້ເບິ່ງຄືນຫຼາຍບັນຫາຕໍ່ແຜນພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມແຫ່ງຊາດ

ພາຍຫຼັງໄດ້ຮັບຟັງບົດລາຍງານກ່ຽວກັບການທາບທາມຮ່າງແຜນພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມແຫ່ງຊາດ 5 ປີ ຄັ້ງທີ X (2026-2030) ໃນກອງປະຊຸມສະໄໝສາມັນເທື່ອທີ 9 ຂອງສະພາແຫ່ງຊາດ ຊຸດທີ IX ໃນຕອນບ່າຍວັນທີ 11 ມິຖຸນານີ້ ໂດຍການເປັນປະທານຂອງທ່ານ ສົມມາດ ພົນເສນາ ຮອງປະທານສະພາແຫ່ງຊາດ, ບັນດາສະມາຊິກສະພາແຫ່ງຊາດ (ສສຊ) ໄດ້ສຸມໃສ່ປະກອບຄໍາເຫັນໃສ່ບົດລາຍງານດັ່ງກ່າວ ເພື່ອໃຫ້ມີເນື້ອໃນຄົບຖ້ວນ. ທ່ານ ສົມພອນ ສີອຸດົມພັນ ສສຊ ເຂດເລືອກຕັ້ງທີ 6 ແຂວງຫຼວງພະບາງ ໄດ້ສະເໜີໃຫ້ເບິ່ງຄືນຕື່ມ ຫຼາຍບັນຫາສໍາຄັນໃນບົດລາຍງານແຜນພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມແຫ່ງຊາດ 5 ປີ ຄັ້ງທີ X.
ລາຍງານ ການທາບທາມຮ່າງແຜນພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ ແຫ່ງຊາດ ຄັ້ງທີ X

ລາຍງານ ການທາບທາມຮ່າງແຜນພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ ແຫ່ງຊາດ ຄັ້ງທີ X

ກອງປະຊຸມສະໄໝສາມັນ ເທື່ອທີ 9 ຂອງສະພາແຫ່ງຊາດ ຊຸດທີ IX ໃນຕອນແລງວັນທີ 11 ມິຖຸນານີ້ ທີ່ຫໍສະພາແຫ່ງຊາດ ໄດ້ດຳເນີນພາຍໃຕ້ການເປັນປະທານຂອງ ທ່ານ ສົມມາດ ພົນເສນາ ຮອງປະທານສະພາແຫ່ງຊາດ, ກອງປະຊຸມໄດ້ຮັບຟັງການລາຍງານການທາບທາມຮ່າງແຜນພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ ແຫ່ງຊາດ 5 ປີ ຄັ້ງທີ X (2026-2030) ເພື່ອພ້ອມກັນຄົ້ນຄວ້າ ພິຈາລະນາ ແລະ ປະກອບຄໍາເຫັນຕໍ່ຮ່າງແຜນພັດທະນາດັ່ງກ່າວ.
ຍທຂ ຊີ້ແຈງບັນຫາຈຸດຄຽ່ນຖ່າຍສິນຄ້າລະຫວ່າງທາງລົດໄຟລາວ-ໄທ ສູ່ທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ

ຍທຂ ຊີ້ແຈງບັນຫາຈຸດຄຽ່ນຖ່າຍສິນຄ້າລະຫວ່າງທາງລົດໄຟລາວ-ໄທ ສູ່ທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ

ທ່ານ ງາມປະສົງ ເມືອງມະນີ ລັດຖະມົນຕີ ກະຊວງໂຍທາງທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ (ຍທຂ) ໄດ້ຊີ້ແຈງກ່ຽວກັບ ການແກ້ໂຂບັນຫາຈຸດຄຽ່ນຖ່າຍສິນຄ້າລະຫວ່າງທາງລົດໄຟລາວ-ໄທ, ສູ່ທາງລົດໄຟລາວ-ຈີນ ຢູ່ດ່ານສິນຄ້າທ່າບົກທ່ານາແລ້ງໃນກອງປະຊຸມສະໄໝສາມັນເທຶອ ທີ 9 ຂອງສະພາແຫ່ງຊາດ ຊຸດທີ IX ໃນວັນທີ 10 ມິຖຸນານີ້ ພາຍໃຕ້ການເປັນປະທານຂອງ ທ່ານ ໄຊສົມພອນ ພົມວິຫານ ປະທານສະພາແຫ່ຊາດ.
ຫຼາຍສາເຫດ ເຮັດໃຫ້ການຂຶ້ນທະບຽນອອກໃບຕາດິນບໍ່ໄດ້ຕາມແຜນ

ຫຼາຍສາເຫດ ເຮັດໃຫ້ການຂຶ້ນທະບຽນອອກໃບຕາດິນບໍ່ໄດ້ຕາມແຜນ

ການຂຶ້ນທະບຽນອອກໃບຕາດິນ ມາຮອດປັດຈຸບັນ ສາມາດຂຶ້ນທະບຽນອອກໃບຕາດິນທົ່ວປະເທດປະມານ 70.4% ຂອງສຳມະໂນຕອນດິນທົ່ວປະເທດ, ຂະນະທີ່ປີ 2021 ຫາ 2024 ໄດ້ສໍາເລັດຂຶ້ນທະບຽນອອກໃບຕາດິນ ໄດ້ທັງໝົດ 615,244 ຕອນ ເທົ່າກັບ 38.4% ຂອງແຜນການ 5 ປີ, ສ່ວນປີ 2025 ມາຮອດເດືອນພຶດສະພາ ສາມາດປະຕິບັດພຽງ 17% ຂອງແຜນການປີ ເທົ່ານັ້ນ.
ຕລຕ ເປັນເຄື່ອງມືທີ່ມີປະສິດທິຜົນໃນການຄຸ້ມຄອງອັດຕາແລກປ່ຽນ

ຕລຕ ເປັນເຄື່ອງມືທີ່ມີປະສິດທິຜົນໃນການຄຸ້ມຄອງອັດຕາແລກປ່ຽນ

ຕະຫຼາດແລກປ່ຽນເງິນຕາຕ່າງປະເທດ(ຕລຕ)ເປັນຕະຫຼາດທີ່ສ້າງຕັ້ງຂຶ້ນສອດຄ່ອງກັບກົດໝາຍຄຸ້ມຄອງເງິນຕາຕ່າງປະເທດ ສະບັບປັບປຸງໃນປີ 2022 ມີຄວາມປອດໄພໃນການຊື້-ຂາຍເງິນຕາຕ່າງປະເທດຂອງສັງຄົມ ແລະ ອັດຕາແລກປ່ຽນໃນຕະຫຼາດກໍເປັນທາງເລືອກທີ່ດີໃນການຊື້-ຂາຍເງິນຕາຕ່າງປະເທດ ຊຶ່ງຕ່າງຈາກການຊື້-ຂາຍໃນຕະຫຼາດນອກລະບົບທີ່ບໍ່ຖືກກົດໝາຍ.
ເພີ່ມເຕີມ