ການປະຕິບັດວຽກງານກວດກາໄດ້ເຂົ້າສູ່ຫຼັກການ ຕາມລະບຽບກົດໝາຍ

ການປະຕິບັດວຽກງານກວດກາໄດ້ເຂົ້າສູ່ຫຼັກການ ຕາມລະບຽບກົດໝາຍ

ໂດຍ: ພູວຽງຄຳ

ຜົນສໍາເລັດໃນການປະຕິບັດໜ້າທີ່ວຽກງານກວດກາ ໃນໄລຍະຜ່ານມາ, ໄດ້ຊ່ວຍເຮັດໃຫ້ການນໍາພາຂອງຄະນະພັກ ແລະ ການຄຸ້ມຄອງລັດຂັ້ນຕ່າງໆ ໂດຍພື້ນຖານ ແມ່ນໄດ້ຫັນເຂົ້າສູ່ຫຼັກການ, ກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການທີ່ກໍານົດໄວ້, ເປັນການປະກອບສ່ວນເຮັດໃຫ້ທົ່ວປະເທດ ສືບຕໍ່ມີສະຖຽນລະພາບ, ສັງຄົມມີຄວາມສະຫງົບ, ມີສະຕິເຄົາລົບລະບຽບ-ກົດໝາຍຫຼາຍຂຶ້ນ, ຊ່ວຍສະກັດກັ້ນ ແລະ ແກ້ໄຂສະພາບຫຍໍ້ທໍ້ຕ່າງໆ ໃນກົງຈັກການຈັດຕັ້ງຂອງພັກ-ລັດ ກໍຄືໃນຖັນແຖວສະມາຊິກພັກ, ພະນັກງານ-ລັດຖະກອນ, ທະຫານ, ຕໍາຫຼວດ, ເປັນການປັບປຸງຍົກສູງສະຕິເຄົາລົບ ແລະ ປະຕິບັດກົດລະບຽບພັກ, ກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການຕ່າງໆຂອງລັດ, ປັບປຸງສະຕິຕໍ່ການຈັດຕັ້ງ ແລະ ລະບຽບວິໄນຂອງສະມາຊິກພັກ-ພະນັກງານດີຂຶ້ນຕື່ມ.

ການສະໜັບສະໜູນ ແລະ ເຂົ້າຮ່ວມໃນວຽກງານກວດກາຂອງການຈັດຕັ້ງ ແລະ ພາກສ່ວນຕ່າງໆໃນສັງຄົມ ນັບມື້ຫຼາຍຂຶ້ນ. ການຈັດຕັ້ງ ແລະ ພະນັກງານກວດກາ ທັງຢູ່ສູນກາງ ແລະ ທ້ອງຖິ່ນ ໄດ້ຮັບການປັບປຸງ ແລະ ມີຄຸນນະພາບທາງດ້ານຈໍານວນດີຂຶ້ນເປັນກ້າວໆ.

ທ່ານ ຄໍາພັນ ພົມມະທັດ ກໍາມະການກົມການເມືອງສູນກາງພັກ ຄະນະເລຂາທິການສູນກາງພັກ ປະທານຄະນະກວດກາສູນກາງພັກ, ອົງການກວດກາແຫ່ງລັດ ແລະ ຫົວໜ້າອົງການຕ້ານການສໍ້ລາດບັງຫຼວງຂັ້ນສູນກາງ ໄດ້ມີຄຳເຫັນ ຕໍ່ກອງປະຊຸມວຽກງານກວດກາທົ່ວປະເທດ ປະຈໍາປີ 2023, ຄັ້ງວັນທີ 7 ມີນາ ຜ່ານມານີ້ວ່າ: ຄຽງຄູ່ກັບດ້ານດີ ຜົນສໍາເລັດ ແລະ ທ່າຂະຫຍາຍຕົວທີ່ຕັ້ງໜ້າດັ່ງກ່າວ, ໃນການເຄື່ອນໄຫວປະຕິບັດວຽກງານໃນໄລຍະຜ່ານມາ, ພວກເຮົາ ຍັງມີດ້ານອ່ອນ-ຂໍ້ຄົງຄ້າງ ທີ່ຈະໄດ້ສືບຕໍ່ສຸມໃສ່ແກ້ໄຂໃນຕໍ່ໜ້າ. ແຕ່ອັນສໍາຄັນທີ່ສຸດ, ຜ່ານກອງປະຊຸມຄັ້ງນີ້ ພວກເຮົາສາມາດສັງລວມປະເດັນບັນຫາຕົ້ນຕໍທີ່ຕັ້ງຂຶ້ນ ເພື່ອແກ້ໄຂ, ເຫັນໄດ້ຂໍ້ຫຍຸ້ງຍາກ ແລະ ອຸປະສັກ ທີ່ຕ້ອງເປັນເຈົ້າການຜ່ານຜ່າ, ເຂົ້າໃຈຄວາມສະດວກທີ່ພວກເຮົາຕ້ອງກໍາແໜ້ນ ແລະ ເສີມຂະຫຍາຍເປັນໂອກາດ. ພ້ອມນັ້ນ, ຍັງມີຄວາມເອກະພາບສູງ ໃນການພິຈາລະນາຮັບຮອງທິດທາງລວມ ແລະ ໜ້າທີ່ຕົ້ນຕໍ ສໍາລັບການເຄື່ອນໄຫວໃນປີ 2024.

ໃນການເຄື່ອນໄຫວວຽກງານຕິດຕາມ-ກວດກາ, ການສະກັດກັ້ນ ແລະ ຕ້ານການສໍ້ລາດບັງຫຼວງ ໃນປີ 2024 ຕິດພັນກັບການສືບຕໍ່ຜັນຂະຫຍາຍມະຕິກອງປະຊຸມໃຫຍ່ ຄັ້ງທີ XI ຂອງພັກ, ແຜນ ພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມແຫ່ງຊາດ 5 ປີ ຄັ້ງທີ IX ແລະ ເນື້ອໃນກອງປະຊຸມວຽກງານກວດກາ ທົ່ວປະເທດຄັ້ງທີ IV. ໂອກາດທີ່ມີຄວາມໝາຍສໍາຄັນນີ້, ທ່ານ ຄໍາພັນ ພົມມະທັດ ໄດ້ມີຄໍາເຫັນເພີ່ມເຕີມບາງດ້ານຕໍ່ກອງປະຊຸມດັ່ງນີ້:

1. ກ່ຽວກັບເນື້ອໃນການເຄື່ອນໄຫວກວດກາ; ພວກເຮົາ ທັງຕ້ອງກໍາແໜ້ນຂອບເຂດພາລະບົດບາດ ຂອງແຕ່ລະພາກສ່ວນ, ທັງຕ້ອງກໍານົດແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກໃຫ້ເປັນລະບົບໂລ່ງລ່ຽນກົມກຽວ.ກວດກາການເຄື່ອນໄຫວເຊື່ອມຊຶມ ແລະ ຜັນຂະຫຍາຍແຜນນະໂຍບາຍວ່າໄດ້ເຮັດຖືກຕ້ອງ, ຄົບຖ້ວນ, ແກ້ບັນຫາຕົວຈິງ, ຕໍ່ເນື່ອງ ຫຼື ບໍ່?. ກວດກາປະເມີນຜົນໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຕົວຈິງ ເພື່ອຊຸກຍູ້, ຊີ້ນໍາ, ປັບປຸງແກ້ໄຂ (ປົກກະຕິ), ດໍາເນີນການປ່ຽນແປງ (ປະຕິຮູບ) ທີ່ຈໍາເປັນ. ກວດກາຄວາມຮັບຜິດຊອບການເມືອງ, ຄວາມຮູ້, ຄວາມສາມາດ ຂອງພະນັກງານ-ສະມາຊິກພັກ ແລະ ການຈັດຕັ້ງພັກ. ກວດກາການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດກົດລະບຽບຂອງພັກ, ຂໍ້ຫ້າມສະມາຊິກພັກ. ຄົ້ນຄວ້າມາດຕະການທາງວິໄນສໍາລັບພະນັກງານ-ສະມາຊິກພັກ ແລະ ການຈັດຕັ້ງຂອງພັກ ທີ່ລະເມີດກົດລະບຽບພັກ, ຂໍ້ຫ້າມສໍາລັບສະມາຊິກພັກ, ລະເມີດກົດໝາຍຂອງລັດ, ຖືກຕ້ອງ ແລະ ສອດຄ່ອງຕາມຂັ້ນຕອນຂອງກົດລະບຽບພັກ ແລະ ກົດໝາຍຂອງລັດ. ກວດກາພັກ ແມ່ນພາລະບົດບາດນໍາພາ-ຊີ້ນໍາ ຂອງຄະນະພັກ, ຄະນະກວດກາພັກແຕ່ລະຂັ້ນ ເປັນອົງການເສນາທິການ ທີ່ເຮັດໜ້າທີ່ຄົ້ນຄວ້າ, ເຄື່ອນໄຫວປະຕິບັດຕົວຈິງ ຕາມຫຼັກວິຊາການ.

2. ກວດກາລັດ; ກວດກາລັດ ແມ່ນການເຄື່ອນໄຫວຕິດຕາມ-ກວດກາ ຂອງຫຼາຍພາກສ່ວນ ທີ່ມີພາລະບົດບາດຕາມກົດໝາຍ ຂອງພາກສ່ວນນັ້ນໆ. ສະເພາະ ອົງການກວດກາແຫ່ງລັດ ແລະ ລະບົບສາຍການຈັດຕັ້ງຂອງຕົນ ເຄື່ອນໄຫວກວດກາຕາມພາລະບົດບາດ ທີ່ໄດ້ກໍານົດໃນກົດໝາຍ ວ່າດ້ວຍການກວດກາລັດ ແລະ ກົດໝາຍ ວ່າດ້ວຍການຕ້ານການສໍ້ລາດບັງຫຼວງ.

3. ກວດກາການສະກັດກັ້ນ ແລະ ຕ້ານການສໍ້ລາດບັງຫຼວງ; ນີ້ເປັນບົດບາດສ່ວນໜຶ່ງ ໃນການເຄື່ອນໄຫວຂອງອົງການກວດກາລັດ ທີ່ໄດ້ກໍານົດໃນກົດໝາຍ ວ່າດ້ວຍການຕ້ານການສໍ້ລາດບັງຫຼວງ.ໜ້າທີ່ການເມືອງທີ່ຮີບດ່ວນ ໃນການຕ້ານການສໍ້ລາດບັງຫຼວງ ແມ່ນຕີຖອຍການສວຍໃຊ້ໜ້າທີ່ຕໍາແໜ່ງ ເພື່ອຫາຜົນປະໂຫຍດສ່ວນຕົວຂອງເຈົ້າໜ້າທີ່ “ລັດ” ທຸກລະດັບ (ຕາມມະຕິ XI). ເພີ່ມການເຜີຍແຜ່ບັນດານິຕິກໍາ, ສ້າງ ແລະ ປັບປຸງນິຕິກໍາໃໝ່ໆ, ລະອຽດຄົບຖ້ວນ, ປຸກລະດົມການເຂົ້າຮ່ວມ ຂອງສັງຄົມໃນການສະກັດກັ້ນ ແລະ ຕ້ານພຶດຕິກໍາສໍ້ລາດບັງຫຼວງ. ຮີບຮ້ອນສ້າງ, ບໍາລຸງຍົກລະດັບຖັນແຖວພະນັກງານ ຜູ້ເຮັດໜ້າທີ່ສືບສວນ-ສອບສວນ ຜ່ານທຸກຊ່ອງທາງທີ່ເປັນໄປໄດ້. ຜົນສໍາເລັດໃນການຕ້ານການສໍ້ລາດບັງຫຼວງ ເປັນປັດໄຈໂດຍກົງ ເພື່ອຮັບປະກັນຟື້ນຟູ ແລະ ຍົກສູງບົດບາດອິດທິພົນ ຂອງພັກ ແລະ ລະບອບໃໝ່.

ກ່ຽວກັບປະເດັນບັນຫາທີ່ຕັ້ງຂຶ້ນ ແລະ ຕ້ອງຮີບຮ້ອນແກ້ໄຂ. ປັບປຸງການຊີ້ນໍາ ລະຫວ່າງ ການກວດກາພັກ, ກວດກາລັດ ແລະ ການສືບສວນ-ສອບສວນ ໃຫ້ໂລ່ງລ່ຽນແໜ້ນແຟ້ນແຕ່ຫົວທີ, ເຮັດໃຫ້ຂໍ້ມູນ, ຫຼັກຖານອັນຈໍາເປັນ ກ່ຽວກັບຄວາມຮັບຜິດຊອບ ຂອງການຈັດຕັ້ງ ແລະ ບຸກຄົນ ທີ່ເປັນຜູ້ກະທໍາຜິດມີຄວາມຊັດເຈນ ແລະ ຖືເປັນຂໍ້ມູນຫຼັກຖານ ທີ່ເປັນເອກະພາບໃນການເຄື່ອນໄຫວທຸກພາກສ່ວນ ຂອງອົງການພວກເຮົາ, ຫຼີກເວັ້ນການກວດກາເກັບກໍາ ພິສູດຂໍ້ມູນຫຼັກຖານແບບຫຼົບໄປຫຼົບມາ. ຍົກລະດັບຄວາມຮູ້ຄວາມສາມາດ ແລະ ຄວາມຮັບຜິດຊອບຂອງພະນັກງານວິຊາການ ທີ່ປະຕິບັດໜ້າທີ່ຢູ່ແຕ່ລະໜ່ວຍງານ. ການຕິດຕາມ, ຊຸກຍູ້, ຊີ້ນໍາ ຂອງຄະນະພັກ, ຄະນະກວດກາ-ອົງການກວດກາແຕ່ລະຂັ້ນ ຕໍ່ໜ່ວຍງານວິຊາການ ທີ່ໄດ້ຮັບມອບໝາຍໃຫ້ລົງຕິດຕາມ-ກວດກາ ແລະ ສືບສວນ-ສອບສວນຕົວຈິງ.

ສໍາລັບການແກ້ໄຂຜົນການກວດກາ ທີ່ສັງຄົມກໍາລັງໃຫ້ຄວາມສົນໃຈ

ການແກ້ໄຂຜົນຂອງການກວດກາ ບໍ່ສາມາດແຍກຈາກຈັ່ງຫວະຄວາມຄືບໜ້າ ຂອງແຕ່ລະເປົ້າ ໝາຍການກວດກາ ຊຶ່ງຕ້ອງພັກດັນທັງ 2 ຂອດໃຫ້ຄວບຄູ່ກັນ. ການແກ້ໄຂຜົນການກວດກາໃນໄລຍະຜ່ານມາ, ໄດ້ປະຕິບັດຕໍ່ເນື່ອງ ຕິດພັນກັບການແກ້ໄຂດ້ານນິຕິກໍາ ທີ່ບໍ່ຖືກຕ້ອງ, ການເກັບກູ້ຊັບສິນເງິນຄໍາທີ່ເສຍຫາຍ, ການພິຈາລະນາວິໄນ, ນັບທັງດໍາເນີນຄະດີ ຕໍ່ຜູ້ກະທໍາຜິດ ໄດ້ມີຜົນສໍາເລັດຕົວຈິງຫຼາຍສົມຄວນ, ແຕ່ບໍ່ທັນໄດ້ຮັບການເຜີຍແຜ່ກວ້າງຂວາງ. ອັນນີ້ຕ້ອງເປັນໜຶ່ງໃນວຽກທີ່ຕ້ອງບຸກບືນສູ້ຊົນແທ້. ພ້ອມກັນນັ້ນ, ຕ້ອງເພີ່ມທະວີວຽກງານຕິດຕາມ-ກວດກາ ແລະ ເປັນເຈົ້າການສະເໜີປະຕິບັດມາດຕະການອັນຈໍາເປັນ ຕໍ່ຜູ້ທີ່ບໍ່ແກ້ໄຂຕາມຜົນການກວດກາ ຫຼື ບໍ່ປະຕິບັດຕາມການຕົກລົງຂອງຜູ້ມີສິດອໍານາດ.

ການແກ້ໄຂຂໍ້ຄົງຄ້າງ ໃນການເຜີຍແຜ່ການເຄື່ອນໄຫວວຽກງານກວດກາ ແລະ ການແກ້ໄຂຜົນ ການກວດກາຜ່ານສື່ ໃຫ້ແຂງແຮງຫຼາຍຮູບການທີ່ເໝາະສົມ ຕິດພັນກັບການສ້າງ-ປັບປຸງຂໍ້ກໍານົດ, ລະບຽບການ ຫຼື ນິຕິກໍາຮອງຮັບ; ປັບປຸງກົງຈັກ-ຍົກລະດັບຄຸນນະພາບຂອງບຸກຄະລາກອນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ.

ນອກຈາກນີ້, ໃນການກະກຽມ ແລະ ດໍາເນີນກອງປະຊຸມໃຫຍ່ 3 ຂັ້ນຂອງພັກ, ວຽກງານກວດກາຕ້ອງໄດ້ເອົາໃຈໃສ່ຄື: ສະຫຼຸບຕີລາຄາສັງລວມ, ຖືກຕ້ອງ, ຊັດເຈນ ຜົນຂອງການເຄື່ອນໄຫວວຽກງານກວດກາ ຢູ່ທ້ອງຖິ່ນ, ຂະແໜງການ ໃນໄລຍະຜ່ານມາ, ຊີ້ໃຫ້ເຫັນບັນຫາທີ່ຈະຕ້ອງສຸມໃສ່ແກ້ໄຂໃນຕໍ່ໄປ, ພ້ອມທັງນໍາເອົາຈິດໃຈກອງປະຊຸມຄັ້ງນີ້, ຜັນຂະຫຍາຍເປັນທິດທາງໜ້າທີ່ຕົ້ນຕໍໃນການກໍານົດເນື້ອໃນລາຍງານການເມືອງ ແລະ ແຜນພັດທະນາວຽກງານກວດກາຢູ່ຂອບເຂດຕົນຮັບຜິດຊອບ ສະເໜີຕໍ່ກອງປະຊຸມໃຫຍ່ຄະນະພັກຕົນ, ທັງເປັນເນື້ອໃນສໍາຄັນໃຫ້ແກ່ການສ້າງຮ່າງລາຍງານການເມືອງ ຂອງອົງຄະນະພັກກະຊວງ-ອົງການ, ແຂວງ-ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ, ເມືອງ ແລະ ນະຄອນ. ຄົ້ນຄວ້າເລິກເຊິ່ງເນື້ອໃນດໍາເນີນຊີວິດການເມືອງ ຂອງຄະນະພັກ ແລະ ພະນັກງານ-ສະມາຊິກພັກ ໃນຂັ້ນທີ່ຕົນຮັບຜິດຊອບ ເພື່ອເຮັດໃຫ້ການດໍາເນີນຊີວິດການເມືອງທ້າຍສະໄໝ ດໍາເນີນຖືກຕ້ອງ, ເລິກເຊິ່ງ ແລະ ຕັ້ງໜ້າ, ທັງສາມາດຍູ້ແຮງການຕິຊົມກັນພາຍໃນ, ທັງສົ່ງເສີມບັນດາປັດໄຈໃໝ່ໆ, ສ້າງການຫັນປ່ຽນແຂງແຮງ ແລະ ໜັກ ແໜ້ນຢູ່ພາຍໃນພັກ. ເກັບກໍາຂໍ້ມູນ, ຫາງສຽງຈາກມະຫາຊົນ ຕໍ່ພະນັກງານ-ສະມາຊິກພັກ ໂດຍສະເພາະ ຕໍ່ຜູ້ຢູ່ໃນເປົ້າໝາຍສະໝັກເຂົ້າໃນຄະນະພັກແຕ່ລະຂັ້ນ, ຮັບປະກັນປົກປ້ອງຜູ້ທີ່ດີມີຄວາມສາມາດ, ທັງ ສະກັດກັ້ນຜູ້ທີ່ມີບັນຫາດ້ານການເມືອງ ແລະ ຄົນບໍ່ຫວັງດີເຂົ້າໃນຖັນແຖວ. ສືບຕໍ່ເຊື່ອມຊຶມ ມະຕິ 05/ຄບສພ, ລົງວັນທີ 5 ກັນຍາ 2023 ວ່າດ້ວຍສືບຕໍ່ຍູ້ແຮງ ການຜັນຂະຫຍາຍແນວທາງປ່ຽນແປງໃໝ່ ສູ່ລວງເລິກ, ສ້າງການຫັນປ່ຽນທີ່ແຂງແຮງ, ເລິກເຊິ່ງ ແລະ ຮອບດ້ານໃນການນໍາພາ ຂອງພັກ ຕິດພັນກັບການປັບປຸງແກ້ໄຂບັນຫາສໍາຄັນ ຂອງວຽກງານກວດກາ ຊຶ່ງຕ້ອງເອົາໃຈໃສ່ດັ່ງນີ້: ໜຶ່ງ; ເພີ່ມທະວີການຄົ້ນຄວ້າຍົກລະດັບທິດສະດີ, ຮຽນຮູ້ຖອດຖອນບົດຮຽນຈາກພຶດຕິກໍາ ເຂົ້າໃນສະພາບ ແລະ ໜ້າທີ່ການເມືອງຕົວຈິງ, ບຸກທະລຸດ້ານຄວາມຄິດ ຕິດພັນກັບເປັນເຈົ້າການປະດິດສ້າງ ແລະ ບຸກເບີກໄໝ່ດ້ານເນື້ອໃນ ແລະ ວິທີປະຕິບັດການກວດກາ ຢ່າງມີປະສິດທິຜົນຕົວຈິງ. ສອງ; ປັບປຸງກໍ່ສ້າງພັກ ໃຫ້ປອດໃສ, ເຂັ້ມແຂງ ແລະ ໜັກແໜ້ນ ໂດຍເລີ່ມຈາກປັບປຸງເນື້ອໃນ, ວິທີການປະເມີນໜ່ວຍພັກ ແລະ ສະມາຊິກພັກ ຕິດພັນກັບຄວາມຮູ້, ຄວາມສາມາດ, ຄວາມຮັບຜິດຊອບ ແລະ ວັດແທກດ້ວຍຜົນສໍາເລັດຕົວຈິງ ໂດຍກົງ. ສາມ; ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ນໍາໃຊ້ທຸກມາດຕະການ ເພື່ອຮັບປະກັນການປະຕິບັດວຽກງານກວດກາຕາມແນວຄິດຊີ້ນໍາ: “ກວດກາທົ່ວເຖິງ ເລິກເຊິ່ງໂປ່ງໃສ ແກ້ໄຂບັນຫາຖືກຕ້ອງເດັດຂາດ, ທັນການ ແລະ ເປັນທໍາ”. ສີ່; ປັບປຸງກົງຈັກ ແລະ ພະນັກງານ ໃຫ້ເປັນລະບົບເຂັ້ມແຂງ, ເຄື່ອນໄຫວມີຄຸນນະພາບ ແລະ ປະສິດທິຜົນ, ສ້າງອົງການກວດກາໃຫ້ກາຍເປັນພາກສ່ວນທີ່ມີສະຕິເຄົາລົບ-ປະຕິບັດກົດໝາຍທີ່ເຂັ້ມງວດ, ເປັນຜູ້ທີ່ນໍາໃຊ້ລະບຽບກົດໝາຍ ຢ່າງຖືກຕ້ອງເປັນທໍາ ແລະ ເປັນຜູ້ເຄື່ອນໄຫວເຜີຍແຜ່, ປຸກລະດົມ, ປູກຈິດສໍານຶກ ການປະຕິບັດລະບຽບກົດໝາຍ ທີ່ນໍາໜ້າ ແລະ ເຂັ້ມແຂງ.

ຄໍາເຫັນ

ຂ່າວການເມືອງ

ອົງການກວດກາແຫ່ງລັດຈະສືບຕໍ່ກວດກາຄືນຫຼາຍໂຄງການ

ອົງການກວດກາແຫ່ງລັດຈະສືບຕໍ່ກວດກາຄືນຫຼາຍໂຄງການ

ທ່ານ ຄໍາພັນ ພົມມະທັດ ປະທານອົງການກວດກາແຫ່ງລັດ ໄດ້ລາຍງານການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນການເຄື່ອນໄຫວວຽກງານ 5 ປີ (2021-2025) ປະຈໍາປີ 2025 ແລະ ແຜນການເຄື່ອນໄຫວວຽກງານ 5 ປີ (2026-2030) ປະຈໍາປີ 2026 ຂອງອົງການກວດກາແຫ່ງລັດ; ລາຍງານຜົນການກວດກາ ຕາມຜົນການກວດສອບ ປີ 2023 ຂອງອົງການກວດກາແຫ່ງລັດ ຕໍ່ກອງປະຊຸມສະໄໝສາມັນ ເທື່ອທີ 10 ຂອງສະພາແຫ່ງຊາດ ຊຸດທີ IX ໃນວັນທີ 14 ພະຈິກນີ້ ທີ່ຫໍສະພາແຫ່ງຊາດ ໂດຍການເປັນປະທານຂອງທ່ານ ສົມມາດ ພົນເສນາ ຮອງປະທານສະພາແຫ່ງຊາດ.
ສະພາ ສະເໜີຫຼາຍບັນຫາໃຫ້ອົງການກວດກາແຫ່ງລັດ ແລະ ອົງການກວດສອບແຫ່ງລັດເອົາໃຈໃສ່

ສະພາ ສະເໜີຫຼາຍບັນຫາໃຫ້ອົງການກວດກາແຫ່ງລັດ ແລະ ອົງການກວດສອບແຫ່ງລັດເອົາໃຈໃສ່

ກອງປະຊຸມສະໄໝສາມັນ ເທື່ອທີ 10 ຂອງສະພາແຫ່ງຊາດ ຊຸດທີ IX ໃນວັນທີ 14ພະຈິກນີ້ ທີ່ຫໍສະພາແຫ່ງຊາດ ພາຍໃຕ້ການເປັນປະທານຂອງ ທ່ານ ສົມມາດ ພົນເສນາ ຮອງປະທານສະພາແຫ່ງຊາດ.ທ່ານ ລີເບີ ລີບົວປາວ ປະທານກຳມາທິການແຜນການ,ການເງິນ ແລະ ການກວດສອບ ຕາງໜ້າຄະນະປະຈຳສະພາແຫ່ງຊາດ ໄດ້ປະກອບຄຳເຫັນຕໍ່ບົດລາຍງານ ຂອງອົງການກວດກາແຫ່ງລັດ ແລະ ອົງການກວດສອບແຫ່ງລັດ ກ່ຽວກັບການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນການເຄື່ອນໄຫວວຽກງານ 5 ປີ (2021-2025), ປະຈໍາປີ 2025 ແລະທິດທາງແຜນການເຄື່ອນໄຫວວຽກງານ 5 ປີ (2026-2030), ປະຈໍາປີ 2026.
5ປີຜ່ານມາ ອົງການກວດສອບແຫ່ງລັດກວດສອບ 600 ເປົ້າໝາຍ

5ປີຜ່ານມາ ອົງການກວດສອບແຫ່ງລັດກວດສອບ 600 ເປົ້າໝາຍ

5ປີຜ່ານມາ ອົງການກວດສອບແຫ່ງລັດສາມາດກວດສອບ ບັນລຸໄດ້ 600 ເປົ້າໝາຍ ເທົ່າກັບ 100% ຂອງຄາດໝາຍສູ້ຊົນທີ່ໄດ້ກຳນົດໄວ້,ສະເພາະປີ 2025 ໄດ້ສຳເລັດການຕິດຕາມ, ຊຸກຍູ້ ການແກ້ໄຂຜົນການກວດສອບ ຢູ່ບັນດາກະຊວງ-ອົງການ, ແຂວງ-ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ສຳເລັດ 39 ເປົ້າໝາຍ. ໃນນັ້ນ,ຂັ້ນສູນກາງ 13 ເປົ້າໝາຍ ແລະ ທ້ອງຖິ່ນ 26 ເປົ້າໝາຍ.
ກວດພົບໂຄງການລົງທຶນຂອງລັັດບໍ່ມີບົດປະເມີນຜົນກະທົບສິ່ງແວດລ້ອມ-ສັງຄົມ

ກວດພົບໂຄງການລົງທຶນຂອງລັັດບໍ່ມີບົດປະເມີນຜົນກະທົບສິ່ງແວດລ້ອມ-ສັງຄົມ

ອົງການກວດກາແຫ່ງລັດ ເຫັນວ່າໂຄງການລົງທຶນຂອງລັດ,ຄວາມເອົາໃຈໃສ່ຂອງເຈົ້າຂອງໂຄງການ ແລະ ບໍລິສັດຮັບເໝົາ ໃນການແກ້ໄຂບັນຫາຂໍ້ຄົງຄ້າງຕາມຜົນຂອງການກວດກາ ແຕ່ກໍຍັງເຫັນວ່າໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດໂຄງການຍັງບໍ່ມີບົດປະເມີນຜົນກະທົບສິ່ງແວດລ້ອມ-ສັງຄົມ.
ກະຊວງການເງິນ ສະເໜີກດັດແກ້ແຜນງົບປະມານແຫ່ງລັດ

ກະຊວງການເງິນ ສະເໜີກດັດແກ້ແຜນງົບປະມານແຫ່ງລັດ

ທ່ານ ສັນຕິພາບ ພົມວິຫານ ລັດຖະມົນຕີກະຊວງການເງິນ ໄດ້ຂຶ້ນລາຍງານການສະຫຼຸບຂາດຕົວ ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນງົບປະມານແຫ່ງລັດ ປະຈໍາປີ 2024 ແລະ ການດັດແກ້ແຜນງົບປະມານແຫ່ງລັດລາຍຮັບ-ລາຍຈ່າຍວິຊາການຂອງຂະແໜງການຂັ້ນສູງກາງ ແລະ ທ້ອງຖິ່ນ ປີ 2025 ແລະ ເງິນເກີນແຜນ ປີ 2024 ຕໍ່ກອງປະຊຸມສະໄໝສາມັນ ເທື່ອທີ 10 ຂອງສະພາແຫ່ງຊາດ ຊຸດທີ IX ໃນວັນທີ 13 ພະຈິກນີ້ ທີ່ຫໍສະພາແຫ່ງຊາດ ພາຍໃຕ້ການເປັນປະທານຂອງທ່ານ ໄຊສົມພອນ ພົມວິຫານ ປະທານສະພາແຫ່ງຊາດ.
ກະຊວງ ຍທຂ ຊີ້ແຈງ ການສ້ອມແປງເສັ້ນທາງໃນໄລຍະໃໝ່

ກະຊວງ ຍທຂ ຊີ້ແຈງ ການສ້ອມແປງເສັ້ນທາງໃນໄລຍະໃໝ່

ກອງປະຊຸມສະໄໝສາມັນ ເທື່ອທີ 10 ຂອງສະພາແຫ່ງຊາດ ຊຸດທີ IX ໃນວັນທີ 13 ພະຈິກນີ້ ທີ່ຫໍສະພາແຫ່ງຊາດ ໂດຍການເປັນປະທານຂອງທ່ານ ໄຊສົມພອນ ພົມວິຫານ ປະທານສະພາແຫ່ງຊາດ.ທ່ານ ເຫຼັກໄຫຼ ສີວິໄລ ລັດຖະມົນຕີກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ (ຍທຂ) ໄດ້ຊີ້ແຈງຕໍ່ຄໍາຊັກຖາມຂອງສະມາຊິກສະພາແຫ່ງຊາດ.
ສສກຊີ້ແຈ້ງການຈັດສັນງົບປະມານ-ການປັບປຸງລະບົບການສຶກສາມາເປັນ 6+3+3

ສສກຊີ້ແຈ້ງການຈັດສັນງົບປະມານ-ການປັບປຸງລະບົບການສຶກສາມາເປັນ 6+3+3

ກະຊວງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາ(ສສກ) ໄດ້ຊີ້ແຈ້ງຫຼາຍບັນຫາກ່ຽວກັບການຈັດສັນງົບປະມານ,ເພື່ອໃຫ້ໂຮງຮຽນຮຽນລັດມີຄຸນນະພາບ ແລະ ດຶງດູດ ໃຫ້ນັກຮຽນມາຮຽນເພີ່ມຂຶ້ນ, ການປະຕິບັດລະບົບການສຶກສາ ທີ່ປ່ຽນຈາກ 5+4+3 ມາເປັນ 6+3+3 ເຂົ້າໃນຂະແໜງສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາຕໍ່ກອງປະຊຸມສະໄໝສາມັນເທື່ອທີ 10 ຂອງສະພາແຫ່ງຊາດ ຊຸດທີ IX ໃນວັນທີ 13 ພະຈິກນີ້ ພາຍໃຕ້ການເປັນປະທານຂອງ ທ່ານ ໄຊສົມພອນ ພົມວິຫານ ປະທານສະພາແຫ່ງຊາດ.
ກອງປະຊຸມຄົບຄະນະບໍລິຫານງານພັກເມືອງວຽງຄຳ ຄັ້ງທີ 4 ສະໄໝທີ VIII

ກອງປະຊຸມຄົບຄະນະບໍລິຫານງານພັກເມືອງວຽງຄຳ ຄັ້ງທີ 4 ສະໄໝທີ VIII

ກອງປະຊຸມຄົບຄະນະບໍລິຫານງານພັກເມືອງວຽງຄຳ ຄັ້ງທີ 4 ສະໄໝທີ VIII ແຂວງຫຼວງພະບາງໄດ້ຈັດຂຶ້ນໃນວັນທີ 13 ພະຈິກນີ້, ໂດຍການເປັນປະທານຂອງ ສະຫາຍ ສອນສັກ ສຸລິເສີມ ກຳມະການພັກແຂວງ ເລຂາຄະນະບໍລິຫານງານພັກເມືອງ, ມີບັນດາຄະນະປະຈໍາພັກເມືອງ, ກໍາມະການພັກເມືອງ ເຂົ້າຮ່ວມ.
ກະຊວງ ກສ ຊີ້ແຈງການຜະລິດ-ປຸງແຕ່ງຜະລິດຕະພັນກະສິກຳ

ກະຊວງ ກສ ຊີ້ແຈງການຜະລິດ-ປຸງແຕ່ງຜະລິດຕະພັນກະສິກຳ

ທ່ານ ລິນຄຳ ດວງສະຫວັນ ລັດຖະມົນຕີ ກະຊວງ ກະສະກຳ ແລະ ສິ່ງແວດລ້ອມ(ກສ) ໄດ້ຊີ້ແຈງ ຕໍ່ຄຳຊັກຖາມຂອງສະມາຊິກສະພາ ແຫ່ງຊາດ,ໃນວັນທີ 13 ພະຈິກນີ້,ທີ່ສະພາແຫ່ງຊາດ,ໂດຍການເປັນປະທານ ຂອງ ທ່ານ ໄຊສົມພອນ ພົມວິຫານ ປະທານສະພາແຫ່ງຊາດ.
5 ປີຜ່ານມາ ສາມາດມ້າງຄະດີຢາ​ເສບ​ຕິດໄດ້ 21,003 ເລື່ອງ

5 ປີຜ່ານມາ ສາມາດມ້າງຄະດີຢາ​ເສບ​ຕິດໄດ້ 21,003 ເລື່ອງ

ໃນໄລຍະ 5 ປີ ຜ່ານມາ (2021-2025) ລັດຖະບານ ໄດ້ຍົກສູງປະສິດທິພາບດ້ານການຄຸ້ມຄອງ, ຊີ້ນໍາໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຮອບດ້ານໃນວຽກງານແກ້ໄຂບັນຫາຢາເສບຕິດ ໂດຍສະເພາະດ້ານການສະກັດກັ້ນ ແລະ ຕ້ານຢາເສບຕິດ ໄດ້ຊີ້ນໍາການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຮອບດ້ານ ເຮັດໃຫ້ໃນທົ່ວປະເທດສາມາດແກ້ໄຂມ້າງຄະດີໄດ້ 21,003 ເລື່ອງ.
ເພີ່ມເຕີມ