ຂ່າວລະບຸວ່າ: ລະບົບສີ ແລະ ສານເຄືອບລຸ້ນໃໝ່ນີ້ປະກອບດ້ວຍສານ polyurethane fluorinated ໃນຫຼາກຫຼາຍສີ ພ້ອມກັບ ສານເຄືອບ (varnish) ທີ່ທົນທານຕໍ່ສະພາບອາກາດ, ໂດຍສາມາດນໍາໃຊ້ໄດ້ທັງໂລຫະ ແລະ ວັດສະດຸ Polymer composites ທີ່ໃຊ້ໃນອຸດສາຫະກໍາການບິນ.
ສະຖາບັນດັ່ງກ່າວລະບຸວ່າ: ເມື່ອປຽບທຽບກັບຜະລິດຕະພັນຈາກຕ່າງປະເທດ, ສານເຄືອບທີ່ພັດທະນາໂດຍຣັດເຊຍສາມາດຫຼຸດຜ່ອນຄວາມຖີ່ຂອງການບໍາລຸງຮັກສາໄດ້ຢ່າງໜ້ອຍ 40%, ຫຼຸດຜ່ອນເວລາການພົ່ນສີຫຼາຍກວ່າ 50% ແລະ ມີນໍ້າໜັກເບົາກວ່າ ເຖິງ 35%.
ທັງນີ້, ສູນຄົ້ນຄວ້າດັ່ງກ່າວຍັງລະບຸວ່າ: ຄວາມຕ້ອງການໃຊ້ສານເຄືອບເຮືອບິນພາຍໃນປະເທດຂອງຣັດເຊຍ ເພີ່ມສູງຂຶ້ນຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງໃນຊຸມປີມໍ່ໆມານີ້.
ຄໍາເຫັນ