ທ່ານ ພຸດ ສິມມາລາວົງກ່າວວ່າ: ກອງປະຊຸມຄັ້ງນີ້ມີຄວາມໝາຍສໍາຄັນຢ່າງຍິ່ງຕໍ່ການປັບປຸງຄຸນນະພາບການສຶກສາ ເວົ້າລວມ, ເວົ້າສະເພາະຄຸນນະພາບການຈັດການຮຽນ-ການສອນໃນສະຖານການສ້າງຄູ, ຄູມີວິທີການສອນທີ່ມີປະສິດທິພາບ ແລະ ມີຄວາມຮູ້ວິຊາສະເພາະທີ່ໜັກແໜ້ນ ຈຶ່ງຈະເຮັດໃຫ້ນັກຮຽນມີຜົນການຮຽນດີຊຶ່ງປັດໄຈສໍາຄັນແມ່ນມາຈາກຄວາມຮັບຜິດຊອບຂອງຄູ ແລະ ຜູ້ບໍລິຫານສະຖານການສຶກສາຄູທຸກໆແຫ່ງ. ກອງປະຊຸມຄັ້ງນີ້ເປັນສ່ວນໜຶ່ງໃນການຕີລາຄາຜົນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນພັດທະນາຂະແໜງການສຶກສາ ແລະ ກິລາ ຄັ້ງທີ IX (2020-2025) ເວົ້າລວມ, ເວົ້າສະເພາະແມ່ນແຜນພັດທະນາຂະແໜງຍ່ອຍການສຶກສາຄູ; ໃນສົກຮຽນ 2024-2025 ນີ້ເປັນສົກຮຽນສຸດທ້າຍຂອງການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນພັດທະນາການສຶກສາ ແລະ ກິລາ 5 ປີ ຄັ້ງທີ IX (2020-2025) ພ້ອມທັງເປັນການຜັນຂະຫຍາຍມະຕິກອງປະຊຸມຜູ້ບໍລິຫານການສຶກສາ, ວິທະຍາສາດ ແລະ ກິລາປະຈໍາປີ 2024, ການກະກຽມແຜນພັດທະນາຂະແໜງການສຶກສາ, ວິທະຍາສາດ ແລະ ກິລາ 5 ປີຄັ້ງທີ X (2026-2030) ໃຫ້ມີ ເນື້ອໃນ, ຈຸດປະສົງ ແລະ ຄາດໝາຍຜົນໄດ້ຮັບທັງດ້ານປະລິມານ ແລະ ຄຸນນະພາບທີ່ແທດເໝາະກັບສະພາບການຫັນປ່ຽນດ້ານການສຶກສາທີ່ທັນສະໄໝ.ຕະຫຼອດໄລຍະຜ່ານມາ, ເຫັນໄດ້ວ່າການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານການສຶກສາຄູ ເຖິງແມ່ນວ່າຈະມີບັນຫາຫຼາຍດ້ານ ເປັນຕົ້ນຈຳນວນນັກສຶກສາຈົບໃໝ່ເຂົ້າຮຽນຄູຫຼຸດລົງ, ຄູອາສາສະໝັກບໍ່ໄດ້ຖືກບັນຈຸ ແລະ ບັນຫາອື່ນໆ ແຕ່ຜູ້ບໍລິຫານສະຖານການສຶກສາທັງຢູ່ສູນກາງ ແລະ ທ້ອງຖິ່ນໄດ້ເອົາໃຈໃສ່ປະຕິບັດວຽກງານຂອງຕົນດ້ວຍຄວາມຮັບຜິດຊອບສູງ.
ກອງປະຊຸມຄັ້ງນີ້ຈັດຂຶ້ນເພື່ອສະຫຼຸບການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານການສຶກສາຄູປະຈໍາປີ 2024 ແລະ ທິດທາງແຜນການປະຈຳປີ 2025; ເພື່ອສະຫຼຸບການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນພັດທະນາຂະແໜງການຍ່ອຍການສຶກສາຄູ 5 ປີ ຄັ້ງທີ IX (2021-2025)ແລະ ນໍາສະເໜີ (ຮ່າງ) ແຜນພັດທະນາຂະແໜງການຍ່ອຍການສຶກສາຄູ 5 ປີ ຄັ້ງທີ X (2026-2030); ເພື່ອນໍາສະເໜີການພັດທະນາວິຊາຊີບຄູແບບຕໍ່ເນື່ອງຊັ້ນປະຖົມ ແລະ ມັດທະຍົມສຶກສາ;ເພື່ອນໍາສະເໜີແຜນຄາດຄະເນຈັດຕັ້ງປະຕິບັດກິດຈະກຳນໍາໃຊ້ງົບປະມານປະຈໍາປີ 2025 (ພາກ 63); ເພື່ອນໍາສະເໜີກົນໄກໃນການກໍ່ສ້າງຄູໃຫ້ສອດຄ່ອງກັບແຜນຄວາມຕ້ອງການຄູໃນທ້ອງຖິ່ນ; ນໍາສະເໜີມາດຕະການຊຸກຍູ້ສົ່ງເສີມໃຫ້ນັກຮຽນເຂົ້າມາຮຽນຄູແລະ ວິທີການທີ່ຈະພັດທະນາໂຮງຮຽນສາທິດ ແລະ ໂຮງຮຽນເຄື່ອຂ່າຍຂອງວິທະຍາໄລຄູທົ່ວປະເທດ ໃຫ້ກາຍເປັນໂຮງຮຽນຕົວແບບ ແລະ ລາຍງານການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານການລົງຝຶກຫັດວິຊາຊີບຄູແລະ ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານນິເທດພາຍໃນ (IPS).
ຂ່າວ: ບົວລະພາ
ຄໍາເຫັນ