ແລະ ວັດທະນະທຳມາເລເຊຍ, ມີຜູ້ຕາງໜ້າລັດຈໍຮໍ ບາຣູ,ກອງເລຂາອາຊຽນ ແລະ ປະເທດສະມາຊິກອາຊຽນ, ບັນດາຜູ້ປະກອບການທ່ອງທ່ຽວປະເທດອາຊຽນ ແລະ ສື່ມວນຊົນເຂົ້າຮ່ວມ.
ທ່ານ ດາໂຕ ຊີ ຕຽງ ກິງ ຊິງ ໄດ້ກ່າວວ່າ:ການຈັດງານໃນຄັ້ງນີ້ເພື່ອສ້າງຄວາມເຂົ້າໃຈ ແລະ ການຮ່ວມມືລະຫວ່າງປະເທດສະມາຊິກອາຊຽນຜ່ານເວທີງານມະຫະກຳທ່ອງທ່ຽວອາຊຽນ (ASEAN TourimForum 2025)ຊຶ່ງທັງສອງງານນີ້ຖືເປັນໂອກາດອັນດີໃນການສ້າງການເຊື່ອມໂຍງ ແລະ ເຊື່ອມຈອດການຮ່ວມມືລະຫວ່າງບັນດາປະເທດອາຊຽນ ແລະ ພາກພື້ນເພື່ອໃຫ້ການທ່ອງທ່ຽວມີຄວາມຍືນຍົງໃນອະນາຄົດ,ພາຍໃນງານໄດ້ມີຜູ້ຂາຍຫຼາຍກວ່າ 200ຄົນ; ຜູ້ຊື້ມີຫຼາຍກວ່າ 300 ຄົນຈາກ 42 ປະເທດ ແລະ ສື່ມວນຊົນ 100 ຄົນຈາກ 35 ປະເທດເຂົ້າຮ່ວມ.
ນອກຈາກການຮ່ວມມືທາງດ້ານການທ່ອງທ່ຽວ ອີກໜຶ່ງຈຸດປະສົງກໍເພື່ອການຮ່ວມມືສູ່ການສ້າງອຸດສາຫະກຳການທ່ອງທ່ຽວຂອງອາຊຽນທີ່ມີຄວາມເປັນໜຶ່ງດຽວ ແລະ ຮ່ວມກັນອະນຸລັກວັດທະນະທຳ ແລະ ສົ່ງເສີມຊຸມຊົນໃຫ້ມີສ່ວນຮ່ວມເຂົ້າໃນການອະນຸລັກການທ່ອງທ່ຽວໃຫ້ມີຄວາມຍືນຍົງ,ພ້ອມທັງຮ່ວມມືສ້າງນະວັດຕະກຳ ແລະ ປັບຕົວໃຫ້ທັນກັບຄວາມຕ້ອງການໃນການປ່ຽນແປງຂອງອຸດສາຫະກຳການທ່ອງທ່ຽວລະດັບໂລກເພື່ອໃຫ້ອາຊຽນສາມາດກ້າວຂຶ້ນເປັນຜູ້ນຳໃນອຸດສາຫະກຳການທ່ອງທ່ຽວໂລກ, ສົ່ງເສີມການຂະຫຍາຍຕົວທາງດ້ານເສດຖະກິດ, ແລກປ່ຽນວັດທະນະທຳ ແລະ ຍົກລະດັບຊີວິດການເປັນຢູ່ຂອງປະຊາຄົມອາຊຽນ.
ໂອກາດນີ້, ທ່ານ ເກດຕະສອນ ສຸນດາຣາ ຫົວໜ້າພະແນກກິດຈະກຳການຕະຫຼາດທ່ອງທ່ຽວ ກົມໂຄສະນາການທ່ອງທ່ຽວ ກະຊວງຖະແຫຼງຂ່າວ, ວັດທະນະທຳ ແລະ ທ່ອງທ່ຽວ (ຖວທ) ໄດ້ກ່າວວ່າ: ກົມໂຄສະນາການທ່ອງທ່ຽວໃນນາມຕາງໜ້າກະຊວງ ຖວທ ໄດ້ຈັດຫ້ອງວາງສະແດງຜະລິດຕະພັນທ່ອງທ່ຽວໃນງານ TRAVEXຊຶ່ງໄດ້ນຳເອົາແຜ່ນພັບໂຄສະນາການທ່ອງທ່ຽວ ແລະ ນຳຜູ້ປະກອບການທຸລະກິດທ່ອງທ່ຽວ ແລະ ໂຮງແຮມມາເຂົ້າຮ່ວມເພື່ອເປັນການຂະຫຍາຍການຕະຫຼາດການທ່ອງທ່ຽວລະຫວ່າງ ສປປ ລາວ, ປະເທດອາຊຽນ ແລະ ພາກພື້ນ.ສຳລັບງານ TRAVEX ຄັ້ງນີ້ແມ່ນໄດ້ຈັດຂຶ້ນໃນລະຫວ່າງວັນທີ 15-20 ມັງກອນ 2025.
ພາຍຫຼັງງານສໍາເລັດບັນດາຄູ່ຊື້-ຂາຍ ແລະ ທີມງານສື່ມວນຊົນຈະໄດ້ມີໂອກາດໄປທ່ອງທ່ຽວ ເພື່ອສໍາຜັດ ວັດທະນາທໍາປະເພນີ ແລະ ການບໍລິການການທ່ອງທ່ຽວຢູ່ຫຼາຍສະຖານທີ່ທ່ອງທ່ຽວທີ່ສໍາຄັນຂອງປະເທດມາເລເຊຍເຊັ່ນ: ປີນັງ,ເຊລັງງໍ,ສະລາວັກ,ຊາບາ ແລະ ລັງກາວີ.
ຂ່າວ-ພາບ: ຍຸພິນທອງ
ຄໍາເຫັນ